X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: הד פרוש/פלאש 90]

ניתוח פלסטי הפך בשנים האחרונות לניתוח פופולרי בקרב נשים וגברים רבים. ניתוח הגדלת חזה, למשל, הוא ניתוח נפוץ בקרב נשים שאינן מרוצות מהמראה החיצוני של החזה ומעוניינות לשפר את מראהו באמצעות סכין המנתחים. ניתוחי הגדלת חזה מבוצעים על-ידי שתלי סיליקון מיוחדים, שבאמצעותם ניתן לשקם ולרענן את המבנה החיצוני של החזה. ניתן לבצע ניתוח הגדלת חזה ללא צלקת, בשיטה מתקדמת, עבור נשים בכל הגילאים, בשנות ה-20 לחייהן ואפילו בגילאים מתקדמים יותר. יש נשים הבוחרות בניתוח הגדלת חזה בגלל אי-שביעות רצון ממראה החזה או נשים לאחר לידה והנקה.
נשאלת השאלה, לאחר בחירת סוג הניתוח הרצוי, כיצד לבחור מנתח פלסטי? בניתוח הגדלת חזה, למשל, חשוב לבחור מנתח פלסטי מיומן ובעל המלצות בשל מורכבות הניתוח. מומלץ לבוא לפגישת ייעוץ אצל רופא כירורג על-מנת להתרשם מהרופא, מתיק העבודות שלו, והמיומנות שלו. חשוב לראות עבודות קודמות של המנתח כדי להתרשם מטיב הניסיון והמקצועיות שלו, וכמובן לבחור את המנתח הפלסטי בעל הניסיון וההמלצות הרבות ביותר אודותיו.
המלצות הן חשובות, היות שבניתוח מורכב כמו הגדלת חזה, חשוב שיהיה מנתח מיומן ומקצועי שיודע לבצע את עבודתו כנדרש וללא צלקות או תופעות לוואי לא רצויות. יש לבחור מנתח פלסטי שנרגיש בנוח לשוחח עימו ושנרגיש שאנחנו נמצאות במקום הנכון לניתוח המשמעותי בחיינו. ניתוח הגדלת חזה נחשב לאחד הניתוחים הפופולריים בעולם, ולכן יש להשקיע זמן ומחשבה בבחירת המנתח הפלסטי המתאים, אשר יעצב את החזה שלנו, לחזה חדש ומשופר. לכן חשוב לבדוק היטב בבדיקה מקדימה את המנתח הפלסטי המיומן והטוב ביותר עבורנו.
ד"ר אופיר שיין: מה אוכל להציע עבורכם?
ד"ר שיין הוא בעל אהבה לאומנות ובעל חזון בתחום הרפואה, עוד מגיל צעיר. הוא ידע כבר מגיל צעיר שיבחר בתחום הרפואה כתחום הייעודי בחייו. בצבא הוא נחשף להזדמנויות למידה מרתקות בתחום הטיפול ושיטות מחקר מתקדמות. את התמחותו בתחום הכירורגיה הפלסטית עשה ד"ר שיין במרכז הרפואי אסף הרופא וכן כתב מאמרים רבים בתחום הכירורגיה הפלסטית. הוא זכה בפרס קפלן על הישגיו, וממשיך לעבוד באהבה רבה ללקוחותיו, בתחום הכירורגיה הפלסטית.
ד"ר שיין הצטרף לקבוצת המומחים של ד"ר דב קליין ועבד עם הרופא הטוב בארץ בתחום הכירורגיה הפלסטית. ד"ר שיין גם התנדב בנפאל, לסיוע לנפגעים ברעידת האדמה בשנת 2015, כך שהוא מסייע בנוסף להיותו מנתח מקצועי. הוא גם חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ובעל תואר במנהל מערכות בריאות.
בקליניקה של ד"ר שיין תוכלו לקבל מגוון של ניתוחים כגון: ניתוח הגדלת חזה, ניתוח אף, מתיחת בטן, מתיחת פנים, שאיבה או הזרקת שומן, עיצוב זרועות, ניתוחי עפעפיים והצמדת אוזניים. פנו לקליניקה עוד היום ותקבלו שירות מקצועי ואדיב, על-ידי רופא מנתח מהמקצועיים והמנוסים בארץ.

תאריך:  23/09/2019   |   עודכן:  24/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 הומניטרי
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il