X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יו"ר צוות המשא-ומתן של הליכוד נמנע מלשלול את האפשרות של יציאת נתניהו לנבצרות בלתי מוגבלת בזמן אם יוגש נגדו כתב אישום "מוכנים לקבל ממשלה פריטטית ורוצים שוויון כזה גם בקבינט וגם בוועדות השרים"
▪  ▪  ▪
לוין. הכיוון שהציע ריבלין - נכון [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

יו"ר צוות המשא-ומתן של מפלגת הליכוד, השר יריב לוין, טוען שמפלגתו מוכנה לקבל את הצעת נשיא המדינה לממשלת אחדות פריטטית, שבה יהיה שוויון מספרי בין מפלגתו ומפלגות הלווין שלה בגוש הימין לבין מפלגת כחול לבן.
"אנחנו רוצים שוויון כזה גם בקבינט וגם בוועדות השרים", אמר (יום ה', 26.9.19) בכאן ב'. "הבטחנו לפני הבחירות שנלך לממשלת ימין. אין לנו רוב לממשלת ימין אבל יש לנו רוב ללכת עם כל השותפות, וכך נעשה", אמר.
לוין התייחס להצעת נשיא המדינה, ראובן ריבלין, לשינוי החוק באופן שיאפשר יציאה בלתי מוגבלת בזמן לנבצרות של ראש הממשלה בתרחיש לא בלתי סביר שבו יוגש נגדו כתב אישום, ולא שלל את האפשרות.
"אנחנו רוצים לנהל משא-ומתן על בסיס קווי המתאר שהציג נשיא המדינה. בעיקרון הכיוון שהוא הציע הוא נכון ומבחינתנו זה בסיס למשא-ומתן", אמר.
צוותי המשא-ומתן של הליכוד ושל כחול לבן צפויים להיפגש מחר בשעה 9:00. בפגישה שהתקיימה בימים האחרונים לא הושגה התקדמות לקראת הקמת ממשלת אחדות, לאחר שלא הייתה הסכמה בין הצדדים בדבר זהות הנושאים והנותנים. בעוד הליכוד התעקשה שהיא נושאת ונותנת בשם כל מפלגות הימין, התעקשה כחול לבן שהיא נושאת ונותנת עם הליכוד בלבד.

תאריך:  26/09/2019   |   עודכן:  26/09/2019
+כחול לבן: "עם סמוטריץ' וחבריו לא באים לממשלת אחדות"
22:00 26/09/19  |  עידן יוסף

מכחול לבן נמסר בתגובה לנתניהו כי "נתניהו לא רוצה אחדות - הוא גורר את המדינה שוב לבחירות מיותרות ועל הדרך מאיים במלחמות. אזרחי ישראל לא קונים את הבלוף - עם סמוטריץ' וחבריו לא באים לממשלת אחדות".

+השר גלנט התמוטט במהלך נאומו של ראש הממשלה
21:15 26/09/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

חסר לאיתנו ומצבו יציב  ▪  באירוע לקראת ראש השנה, הזהיר נתניהו כי "בצד השני חושבים שיצליחו לפרק את הליכוד...אתם תתנו להם להדיח את יו"ר הליכוד?"  ▪  בהתייחסו למצב הביטחוני אמר: "בקרוב מאוד נצטרך כנראה לקבל החלטות קשות מאוד"

נתניהו. "בצד השני יש כל מיני הזיות" [צילום ארכיון: מרים אלסטר/פלאש 90]
+ציטוט שגוי של שקד חולל סערה
18:37 26/09/19  |  עידן יוסף

אתר כיפה הסיר כתבה בה הובא ציטוט שגוי של איילת שקד ממנו משתמע כאילו היא סבורה שקיימת אפשרות לממשלת אחדות ללא הליכוד. בציוץ בטוויטר כתבה שקד: "‏ברצוני להבהיר, הפרסום באתר כיפה אינו נכון, הדברים לא נאמרו על ידי, הכתבה הוסרה. אנחנו מחויבים לבלוק ה-55 בתקווה שתקום ממשלת ימין או ממשלת אחדות". אתר כיפה פרסם התנצלות: "‏ברוח הימים האלה, אנחנו לא מתביישים להתנצל. לאחר האזנה נוספת לדברים נחדד: האופציה של ממשלת אחדות ללא הליכוד לא נאמרה על-ידי איילת שקד. היא מחויבת לגוש הימין, ואנחנו מחויבים לאמת".

+למי מצביעים המתנחלים
17:18 26/09/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

עיבוד נתוני הבחירות שנערך ע"י מועצת יש"ע מגלה שבהתיישבות שיעור הצבעה גבוה מאשר יתר הארץ, אך חלה ירידה לעומת הבחירות הקודמות  ▪  בסלעית שיעור גבוה של מצביעי כחול לבן וביצהר למצביעי עוצמה יהודית

ימנה משכה את רוב המתיישבים [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+ "בואו למו"מ בלי ספינים ובלי בלוקים"
15:11 26/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

יו"ר כחול לבן דיבר בטקס הרמת כוסית לכבוד ראש השנה  ▪  הבהיר: לא נוכל לשבת תחת ראש ממשלה שנגדו כתבי אישום פעילים. אני קורא מכאן לשיח על תוכן ומהות"

גנץ. מחפש יושרה ציבורית [צילום: אבשלום שושוני/פלאש 90]
+הנשיא ריבלין התערב בבחירות והשפיע
14:29 26/09/19  |  עמוס שנער   |   לרשימה המלאה

ראשי המפלגות הגדולות ביססו את שתיית הקולות שלהם מהמפלגות הקטנות על דבריו של ריבלין שגודל המפלגה עשוי להיות השיקול שיכריע על מי הוא יטיל את הרכבת הממשלה  ▪  ריבלין היה חייב לנהוג כנשיא של כולם ולחזור בו מדבריו ששינו את המפה הפוליטית ואף הביאו לבחירות חוזרות, אך הוא לא עשה זאת, וגם לאחר סגירת הקלפיות הוא ממשיך לנסות להשפיע על תוצאות הבחירות

נשיא פוליטי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+יו"ר בל"ד: "ההחלטה שלא להמליץ על גנץ היא עצמאית"
11:02 26/09/19  |  מירב ארד

יו״ר בל״ד, ח״כ אמטאנס שחאדה כתב בחשבון הטוויטר: ״החלטתנו שלא להמליץ על גנץ התקבלה במוסדות המפלגה מיד אחרי הבחירות והיא החלטה עקרונית עקבית ועצמאית שנובעת אך ורק מעמדותנו הידועות והמוצהרות. בל"ד לא מקבלת החלטות לפי גחמות טקטיות, לא של כחול-לבן ולא של אף אחד אחר״.

+ליברמן: "מוכנים למו"מ עם הליכוד"
10:50 26/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הבהיר: "אם תהיה הפנייה, ישראל ביתנו תנהל מו"מ עם הליכוד בלבד ולא עם הבלוק"

ליברמן. מוכן למו"מ [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+אולמרט: "מעריך שיהיו בחירות חוזרות"
10:26 26/09/19  |  מירב ארד

רה"מ לשעבר אהוד אולמרט בראיון לגלי צה"ל: "מעריך שיהיו בחירות חוזרות. במקרה היותר טוב זה יהיה די מהר, עוד נניח ארבעה חודשים. במקרה הפחות טוב זה ייקח עוד כמה חודשים".

+שקד: "בחירות שלישיות הן אפשרות ריאלית"
10:20 26/09/19  |  מירב ארד

יו״ר ימינה איילת שקד בראיון לקול ברמה: "בחירות שלישיות הן בהחלט אפשרות ריאלית. הצטרפות שלי ושל בנט לליכוד לא על הפרק, נרוץ באותה מתכונת של אחדות בציונות הדתית".

+הרב לאו: "זו היתה מערכת בחירות בוטה ולא ראויה"
10:19 26/09/19  |  מירב ארד

הרב הראשי הרב דוד לאו בראיון בכאן מורשת וכאן 11: "זו היתה מערכת בחירות בוטה ולא ראויה. המשימה של הימים הנוראים הבאים היא להיטהר ממה שהיה. אנחנו צריכים יותר לדבר אחד עם השני".

+פרץ: לא ננהל מו"מ עם נתניהו
10:05 26/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר העבודה-גשר הודיע כי מפלגתו התחייבה שלא תשב עם נתניהו ושלא תנהל איתו משא-ומתן - וכך תעשה  ▪  "המנדט שקיבלנו - להחליף את מדיניות הקפיטליזם שלא רואה בני אדם"

פרץ. מהפקרה להשקעה [צילום: פלאש 90]
+כבר היו דברים מעולם
08:42 26/09/19  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

כאשר לקה שרון בשבץ מוחי, אירע הבלתי ייאמן: תפקיד ממלא המקום היה לפתע למשמעותי ביותר, ולא רק תכסיס להתגבר בעזרתו על משבר פוליטי-אישי  ▪  אולמרט היה לפתע לראש הממשלה

ריבלין ונתניהו. הצעה מעניינת [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"מו"מ - על בסיס קווי המתאר של הנשיא"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
ממשיכים לשחק בנדמה לי
ארי כספי  |  26/09/19 09:17
2
ההצעה נותנת כח לפרקליטות
לוגי  |  26/09/19 09:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
איציק וולף
נשיא המדינה העניק לראש הממשלה, בנימין נתניהו, את כתב המינוי להרכבת ממשלה חדשה    "הצעתי ממשלה שוויונית והענקת סמכויות לממלא-מקום ראש הממשלה"    רמז על האפשרות שיעביר את המנדט לכנסת אם נתניהו ייכשל    נתניהו: דרושה ממשלת אחדות מהירה, בעלת הנהגה משותפת
איציק וולף
בעוד יו"ר יש עתיד נמצא בבית הנשיא יחד עם נתניהו וריבלין צייץ מספר 2 במפלגתו כי הניסיונות של הליכוד לסכסך לא מרשימים אף אחד במפלגה    "ני גנץ יהיה ראש ממשלה וביבי ילך לטפל בתיקיו הפליליים"
איציק וולף
הערב בשעה 20:00 צפוי נשיא המדינה להטיל את המנדט להרכבת הממשלה על בנימין נתניהו    גורמים בסביבת ראש הממשלה חשפו שבכוונתו להחזיר את המנדט תוך שבוע אם לא תהיה עד אז התקדמות עם כחול לבן
ציפי לידר
בשולי הכותרות: ומי תרם לניצחון של עודה? ביבי!    מייסד טלגראס גיבור תקשורת?    מה המשותף לפמיניסטיות ולחרדיות? רמז - אישה היא לא חפץ    ולקינוח צרצר למה?
בעז שפירא
השיטה פעלה כך: חקירות אינסופיות תוך השקעת מעל למאתיים מיליון שקל לשם חיטוט ונבירה בכל מהלכיו של נתניהו    בהמשך תפירת תיקים ומספורם במספרים הקלים לקליטה, כל זה אגב הפעלת לחצים בלתי אנושיים על-מנת לייצר עדי מדינה היכולים להפליל את האיש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il