X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חסר לאיתנו ומצבו יציב באירוע לקראת ראש השנה, הזהיר נתניהו כי "בצד השני חושבים שיצליחו לפרק את הליכוד...אתם תתנו להם להדיח את יו"ר הליכוד?" בהתייחסו למצב הביטחוני אמר: "בקרוב מאוד נצטרך כנראה לקבל החלטות קשות מאוד"
▪  ▪  ▪
נתניהו. "בצד השני יש כל מיני הזיות" [צילום ארכיון: מרים אלסטר/פלאש 90]
השר גלנט. מצבו טוב [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

השר יואב גלנט פונה לבית החולים איכילוב, לאחר שלא חש בטוב והתמוטט במהלך נאומו של ראש הממשלה ‎נתניהו בטקס הרמת כוסית של הליכוד. הוא התאושש כעבור זמן קצר. מבית החולים איכילוב נמסר: "השר יואב גלנט התקבל לפני מספר דקות במחלקה לרפואה דחופה (חדר מיון) של המרכז הרפואי איכילוב. הוא עובר בירור ראשוני ומצבו יציב". הפעם הקודמת בה התמוטט שר הייתה כאשר איוב קרא התמוטט בכנסת, עבר טיפול ושב לאיתנו לאחר אשפוז בבית חולים. ראש הממשלה שוחחעם השר גלנט בבית החולים, שביקש להודות לכל השואלים לשלומו.
בקריאות "ביבי מלך ישראל" הגיע בנימין נתניהו, מלווה בידי רעייתו שרה לטקס לקראת ראש השנה במתחם אקספו בת"א. "יש לנו מדינה אדירה, ציבור מדהים, עם מדהים. ממשלה חזקה. צבא חזק. כנסת תוססת. בית משפט עצמאי, הוא יישאר כזה. דמוקרטיה ישראלית כמו שאין בשום מקום בעולם. אני גאה במדינה שלנו", אמר נתניהו.
"מה מדמיינים שם בצד השני?", שאל נתניהו את הקהל. "עכשיו הם חושבים שהם יצליחו לפרק את הליכוד. אני שואל אתכם, אתם תתנו להם לפרק את הליכוד?". יש הרואים בכך רמז ברור לבכירים בליכוד.
"בני גנץ, תשמע טוב את הקולות האלה", המשיך נתניהו. "אני רוצה שתבין משהו על הציבור הזה שיושב כאן ביחד. אנחנו הולכים יחד לא יום או יומיים, אנחנו הולכים יחד באש ובמים". ראש הממשלה אמר כי "אנחנו לא רוצים ללכת באש ובמים. אנחנו רוצים ללכת על קרקע בטוחה. כמו בחציית ים סוף, אנחנו רוצים ללכת על הקרקע הבטוחה של ממשלה לאומית מאוחדת רחבה.
"ציבור הבוחרים החליט שהשנה הזאת תהיה שנה של אחדות. זה לא סוד שאנחנו רצינו ממשלת ימין. האפשרות היחידה היא ממשלת אחדות רחבה, אבל בצד השני יש כל מיני הזיות". מקצת הנוכחים קראו קריאות בגנות ממשלת אחדות, ונתניהו השיב: "אני יודע מה צפוי לנו. איך נעמוד בכל האתגרים הללו? בממשלה צרה שיושבת על ראש של סיכה, או בממשלה רחבה שנשענת על שני חלקי העם? איך נעמוד בזה? בבחירות מיותרות שישתקו את המדינה עוד שישה חודשים או בצעד מהיר ונכון של הרכבת אותה ממשלה רחבה, והתשובה ברורה.
"לממשלה כזאת צריך מנהיגות וצריך אחריות. אני בשליחותכם גיליתי מנהיגות כזאת. ויתרתי לא מעט, הסכמנו לדון לפי מתווה הנשיא. עכשיו אני אומר, בני, עכשיו הכדור בידיים שלך. אני מכיר את זה, יש לך כל מיני יועצים שמייעצים לך כך ואחרת. אבל לפעמים הדבר הנכון הוא הדבר הפשוט. קום, עשה מעשה, גלה מנהיגות, בוא לאחדות".
על המצב הביטחוני אמר ראש הממשלה: "ישראל בעת הזאת זקוקה לממשלה כזאת כי אנחנו עומדים בפני אתגרים גדולים. קרה פה משהו בשבועות האחרונים. תקשיבו לי טוב. זה מזרח תיכון אחר. קורה פה משהו. מזרח תיכון שמשתנה והוא משתנה במהירות".
לדבריו, "אירן מתייצבת מולנו בכל החזיתות, ושלא תטעו, אני מאוד מעריך את הלחץ הכלכלי שמפעיל ידידינו הגדול הנשיא טראמפ על אירן. אבל במזרח התיכון יש רק כוח אחד שמתייצב צבאית נגד אירן, וזה אנחנו. ואני אומר לכם ידידיי שאנחנו עומדים בפני אתגרים קשים, ונצטרך כנראה בקרוב מאוד לקבל החלטות קשות מאוד".

תאריך:  26/09/2019   |   עודכן:  26/09/2019
+מו"מ בעצלתיים: כחול לבן לא השיבה בחיוב למתווה הנשיא
09:41 27/09/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

כחול לבן לא מסרבת לכהונת נתניהו ולקואליציה עם גוש הימין-חרדים  ▪  אלקין: "להקים ממשלת אחדות רחבה עם כל המפלגות שהעיקרון של מדינה יהודית ודמוקרטית יקר להן"  ▪  הפגישה הבאה תתקיים רק ביום ראשון ולא במוצ"ש

אלקין ולוין. הכסאות שלצדם ריקים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+46% מהציבור: ציר ליברמן-לפיד גורר לבחירות
08:58 27/09/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

34.5% מהציבור סבור שנתניהו אשם אם תהיה מערכת בחירות שלישית  ▪  מעל ל-50% בעד ממשלת אחדות  ▪  פער של אחוז אחד בלבד בין נתניהו לגנץ, בשאלה מי צריך לכהן ראשון כראש ממשלה ברוטציה  ▪  29% מעדיפים ממשלת אחדות חילונית

רוב הציבור תולה את האשמה ביריבי נתניהו
+ח"כ יוגב: "גם כחול לבן היא גוש של שלוש מפלגות"
01:15 27/09/19  |  עידן יוסף

ח"כ מוטי יוגב (ימינה) אומר כי דרישת כחול לבן מהליכוד להיפרד מהגוש צבועה ופוגעת בסיכוי לאחדות. לדבריו, גם סיעת כחול לבן היא גוש של שלוש מפלגות, גוש טכני של "רק-לא-ביבי". "מדינת ישראל צריכה ממשלת אחריות לאומית, בלי פסילות הדדיות, עם כל מפלגה ציונית שמוכנה להיות שותפה לכך. זה צו השעה", דבריו.

+כחול לבן: "עם סמוטריץ' וחבריו לא באים לממשלת אחדות"
22:00 26/09/19  |  עידן יוסף

מכחול לבן נמסר בתגובה לנתניהו כי "נתניהו לא רוצה אחדות - הוא גורר את המדינה שוב לבחירות מיותרות ועל הדרך מאיים במלחמות. אזרחי ישראל לא קונים את הבלוף - עם סמוטריץ' וחבריו לא באים לממשלת אחדות".

+ציטוט שגוי של שקד חולל סערה
18:37 26/09/19  |  עידן יוסף

אתר כיפה הסיר כתבה בה הובא ציטוט שגוי של איילת שקד ממנו משתמע כאילו היא סבורה שקיימת אפשרות לממשלת אחדות ללא הליכוד. בציוץ בטוויטר כתבה שקד: "‏ברצוני להבהיר, הפרסום באתר כיפה אינו נכון, הדברים לא נאמרו על ידי, הכתבה הוסרה. אנחנו מחויבים לבלוק ה-55 בתקווה שתקום ממשלת ימין או ממשלת אחדות". אתר כיפה פרסם התנצלות: "‏ברוח הימים האלה, אנחנו לא מתביישים להתנצל. לאחר האזנה נוספת לדברים נחדד: האופציה של ממשלת אחדות ללא הליכוד לא נאמרה על-ידי איילת שקד. היא מחויבת לגוש הימין, ואנחנו מחויבים לאמת".

+למי מצביעים המתנחלים
17:18 26/09/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

עיבוד נתוני הבחירות שנערך ע"י מועצת יש"ע מגלה שבהתיישבות שיעור הצבעה גבוה מאשר יתר הארץ, אך חלה ירידה לעומת הבחירות הקודמות  ▪  בסלעית שיעור גבוה של מצביעי כחול לבן וביצהר למצביעי עוצמה יהודית

ימנה משכה את רוב המתיישבים [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השר גלנט התמוטט במהלך נאומו של ראש הממשלה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
התמוטט מהשקרים של נתניהו.
יחזקאל יהודה  |  27/09/19 14:47
 
- לא יפה להאשים את ביבי במחלה
הניה וילטר  |  27/09/19 18:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
עידן יוסף
עיבוד נתוני הבחירות שנערך ע"י מועצת יש"ע מגלה שבהתיישבות שיעור הצבעה גבוה מאשר יתר הארץ, אך חלה ירידה לעומת הבחירות הקודמות    בסלעית שיעור גבוה של מצביעי כחול לבן וביצהר למצביעי עוצמה יהודית
מירב ארד
יו"ר כחול לבן דיבר בטקס הרמת כוסית לכבוד ראש השנה    הבהיר: לא נוכל לשבת תחת ראש ממשלה שנגדו כתבי אישום פעילים. אני קורא מכאן לשיח על תוכן ומהות"
עמוס שנער
ראשי המפלגות הגדולות ביססו את שתיית הקולות שלהם מהמפלגות הקטנות על דבריו של ריבלין שגודל המפלגה עשוי להיות השיקול שיכריע על מי הוא יטיל את הרכבת הממשלה    ריבלין היה חייב לנהוג כנשיא של כולם ולחזור בו מדבריו ששינו את המפה הפוליטית ואף הביאו לבחירות חוזרות, אך הוא לא עשה זאת, וגם לאחר סגירת הקלפיות הוא ממשיך לנסות להשפיע על תוצאות הבחירות
מירב ארד
הבהיר: "אם תהיה הפנייה, ישראל ביתנו תנהל מו"מ עם הליכוד בלבד ולא עם הבלוק"
איציק וולף
יו"ר העבודה-גשר הודיע כי מפלגתו התחייבה שלא תשב עם נתניהו ושלא תנהל איתו משא-ומתן - וכך תעשה    "המנדט שקיבלנו - להחליף את מדיניות הקפיטליזם שלא רואה בני אדם"
רשימות נוספות
"מו"מ - על בסיס קווי המתאר של הנשיא"  /  איציק וולף
נתניהו קיבל המנדט להרכבת הממשלה  /  איציק וולף
לפיד: גנץ יהיה רה"מ, ביבי יטפל בפלילים  /  איציק וולף
כבר היו דברים מעולם  /  דן מרגלית
תקשורת נכונה  /  ציפי לידר
השוד הגדול  /  בעז שפירא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il