X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בליכוד התחייבו לגנץ שכל התיקים בממשלה יחולקו שווה בשווה גם אם גנץ יבוא עם 18 ח״כים במקום 33 אם לפיד יחליט בכל זאת להישאר בחוץ עם יש עתיד, מכסת התפקידים של כחול לבן לא תיפגע במקרה שליברמן יצטרף, תהיה מכסת התיקים שלו על חשבון כחול לבן
▪  ▪  ▪
ח"כ עודד פורר בדרך לפגישת המו"מ הקודמת [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

צוותי המשא-ומתן של כחול לבן וישראל ביתנו אמורים להיפגש הבוקר (יום ה', 14.11.19). במפלגה של אביגדור ליברמן טוענים שעבר שבוע, אך לא חלה שום התקדמות בשיחות מול כחול לבן. בכחול לבן ינסו לברר אם קיים תרחיש כלשהו שבו ליברמן יתמוך בממשלת מיעוט, אפילו כממשלה זמנית עד להרחבתה, ולו רק כדי למנוע את תרחיש הבחירות השלישיות. בסביבת גנץ לא מביעים אופטימיות שהמהלך הזה בעל סיכוי.
כתב כאן חדשות, זאב קם, דיווח כי הנשיא ראובן ‏ריבלין הבהיר לליברמן בפגישתם אתמול, כי נבצרות משמעותה ריקון מלא מכל סמכויות ראש הממשלה. הנשיא סרב לבקשת יו"ר ישראל ביתנו להגדיר מועד יציאה לנבצרות, ואמר שהוא משאיר מרחב גמישות למשא-ומתן בין כחול לבן לליכוד.
יו"ר סיעת הליכוד, ח"כ מיקי זוהר, כתב: "לצערנו, כחול לבן לא סומכים עלינו, ובאופן הזוי הם מעדיפים לסמוך על הרשימה המשותפת. ליברמן, הציבור יעריך את מנהיגותך אם תבהיר שתסכים להקים ממשלה רק איתנו".
כתב השבועון החרדי בקהילה, יעקב ריבלין, מדווח כי במסגרת הנסיונות לשכנע את בני גנץ לעזוב את יאיר לפיד התחייב הליכוד, גם בשם המפלגות החרדיות, שכל התיקים בממשלה יחולקו שווה בשווה גם אם גנץ יבוא עם 18 ח״כים בלבד לאחר פרישה של יש עתיד. גנץ יקבל את תיק הביטחון ותיקים בכירים אחרים לחברי הסיעה, משל היו 33 ולא 18 בלבד. בישראל היום נכתב כי במקרה שליברמן יצטרף, תהיה מכסת התיקים שלו על חשבון כחול לבן.
עוד חשף ריבלין, כי כל התיקים של החרדים והימין יבואו מתוך מכסת התיקים של הליכוד ולא ייגרעו מבסיס השוויון עליו תושתת הממשלה החדשה. "אם זה ישכנע את גנץ לעזוב את לפיד - יש לנו ממשלה בתוך שבוע. אם לא - הבחירות החוזרות הם האופציה היחידה שנותרה", כתב.
מתי טוכפלד דיווח בישראל היום כי גנץ, משה יעלון וגבי אשכנזי החליטו להסכים למתווה הנשיא כי נתניהו יהיה ראשון ברוטציה, ואין מניעה שיביא גם את גוש הימין חרדים ובתנאי שמספר השרים בכל צד יהיה שווה. לפיד מתנגד אך לא יפרק את כחול לבן. בישיבת ה"קוקפיט" של כחול לבן אמש נראה היה שחל שינוי בעמדתו של לפיד, והתנגדותו לממשלת אחדות הייתה נחרצת הרבה פחות. ההערכה היא כי אם תקום ממשלת אחדות, הוא יצטרף אליה ולא יישאר בחוץ.
עוד דווח כי הסיכום המסתמן עם הליכוד הוא שגנץ יאפשר לנתניהו להיות ראשון ברוטציה, וכן לבוא עם גוש הימין-חרדים. כחול לבן תקבל את תיקי הביטחון והחוץ, והליכוד את תיק האוצר.
יאיר שרקי כתב בשבועון בשבע, כי גנץ רמז שיסכים לשבת עם נתניהו עד לכתב אישום אבל נתניהו אפילו לא הרהר ב'בגידה' בגוש. לא מנימוקים אציליים של נאמנות, אלא מתוך החשבון הפשוט שרה"מ תלוי בחרדים ובציונות הדתית יותר משהם תלויים בו.
עוד כתב כי מינויו של ח"כ נפתלי בנט לשר הביטחון הוא לא ביטוי לאמון של נתניהו בו, אלא להפך - עדות כמה הוא לא סומך עליו. נתניהו מסר אותו מסיבה אחת. הוא היה משוכנע שאם הוא לא יעשה זאת, גנץ יעשה זאת במקומו.
בשבועון של רשת קו עיתונות דתית כתב הפרשן אבי בלום, כי בלשכת רה"מ התריעו שאיילת שקד מתכננת לגרור את בנט למסיבת עיתונאים עם שובה מלונדון ולהודיע על ברקזיט מהגוש. אצל החרדים התעוררה תחושה קשה של דז'ה וו מ-2013, אז חברו ללפיד. שקד שוללת את הקונספירציה.

תאריך:  14/11/2019   |   עודכן:  14/11/2019
+נתניהו: תשובה כן או לא לפני פגישה
19:56 14/11/19  |  איציק וולף, עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה ביטל את הפגישה שתוכננה לו עם יו"ר ישראל ביתנו וזימן אותו לפגישה ביום ראשון אחר-הצהריים  ▪  הודיע כי הוא דורש מליברמן להודיע עוד לפני הפגישה האם יתמוך בממשלה שתישען על קולות הרשימה הערבית המשותפת  ▪  ליברמן מצידו דורש מנתניהו להתחייב שלא יהיו בחירות בפעם השלישית

אין פגישה בלי הבהרה [צילום: מרק ישראל סלם/פלאש 90]
+שכר המינימום יועלה, חינוך חינם מגיל אפס
18:28 14/11/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר העבודה-גשר, ח"כ עמיר פרץ, טוען כי בין המפלגות יש 'הסכמות דרמטיות' להעלאת שכר המינימום ולהפסקת העסקת מורים כעובדי קבלן

[צילום: דוברות העבודה-גשר]
+ליברמן זומן לפגישה עם נתניהו ביום ראשון
15:33 14/11/19  |  מירב ארד

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן זומן לפגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ביום ראשון הקרוב בשעה 17:00.

+בוטלה פגישת ליברמן-נתניהו; ליברמן קבע פגישה עם גנץ
12:37 14/11/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+ליברמן: לא כל כחול לבן מוכנה למתווה הנשיא
12:10 14/11/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

טוען כי לא כל ראשי לבן מוכנים לקבל את המתווה בעניין הכרזת מועד הנבצרות של נתניהו  ▪  גנץ: מוכן לשקול כל אופציה שתעמוד בעקרונות שלי בהיבטי כתב אישום

ליברמן וגנץ. חילוקי דעות בכחול לבן [צילום: איתמר שאול]
+גנץ נפגש עם ליברמן בשעה זו
10:54 14/11/19  |  עידן יוסף

החלה פגישת יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ ויו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כחול לבן בוחנת מול ליברמן אפשרות לתמיכה בממשלת מיעוט זמנית
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
על מיטת הפסיכולוג
באום  |  14/11/19 11:20
2
אי יציבות - בעיה קשה לפיצוח
אקטואלי  |  14/11/19 11:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
עידן יוסף
בימים הקרובים יפרסם הנשיא פרשנות מפורטת למתווה אותו הציע    ליברמן מעוניין בהבהרות באשר למועד יציאת נתניהו לנבצרות    ישראל ביתנו: הנשיא אמר שהוא נכון לעמוד לרשות הצדדים בכל הבהרה נוספת שתידרש
מירב ארד
השניים ייפגשו בעיכוב של יממה בשל המצב הביטחוני    בצהריים ייפגש ליברמן עם נשיא המדינה
דן מרגלית
ביבי שיגר את ראש המועצה לביטחון לאומי, מאיר בן שבת אל יושב-ראש ועדת הבחירות השופט חנן מלצר להודיעו כי ייתכן מהלך צבאי כה גדול שיהיה צורך לדחות את מועד הבחירות
עו"ד אברהם פכטר
ככלל - שימוש בעדי מדינה הוא הכרח בל יגונה, כל עוד זה נעשה במשורה, במקרים חריגים ועל-פי דין    עדי מדינה הם שותפים לעבירות, עבריינים, שמקבלים הנחות והטבות תמורת עדותם שמסבכת את חבריהם לעבירה
רפי לאופרט
המשבר הפוליטי בישראל הוא תולדה מובהקת של משבר הדמוקרטיה הישראלית - החלפת שלטון העם ושיקוף אמת של רצונו, בעולם "האמת המומצאת" באמצעות מערכות שלטון אוטוריטריות ובתקשורת הציבורית. עולם זה מושתת על קונספט "מדינת העומק" (deep state) המבקשת להותיר את הדמוקרטיה הקלאסית כפסאדה, ולהחליפה בפועל בדמוקרטיה מדומיינת הנשלטת על-ידי "מדינת העומק"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il