X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רוצץ את גולגלותיהם במעדר

18 חודשי מאסר להורג כלבים

בית משפט השלום ברמלה: על בית המשפט לשמש מגנם של בעלי חיים חסרי ישע, שאין להם מייצג או עורך דין אשר יזעק את זעקתם, יבכה את בכיים והם אינם חוסים תחת חוק זכויות נפגעי עבירה
▪  ▪  ▪
"הלב זועק" [צילום אילוסטרציה: מרים אלסטר, פלאש 90]

סגן נשיאת בית משפט השלום ברמלה, מנחם מזרחי, גזר (יום ג', 26.11.19) עונש חמור במיוחד של 18 חודשי מאסר על ראדי אבו-עאנם, אשר הרג שלושה כלבים באכזריות רבה.
אבו-עאנם הודה, כי במארס השנה רוצץ את גולגלותיהם של הכלבים במעדר, הכניס אותם לשק, גרר אותו לאורך עשרות מטרים מחצר ביתו, תוך שהוא מותיר אחריו שובל של דם, והשליך אותם לתעלה בצד הדרך. הוא הורשע בהתאכזרות בבעל חיים (עבירה שהעונש המירבי עליה הוא ארבע שנות מאסר) ובהיזק לבעל חיים (העונש המירבי - שלוש שנות מאסר).
מזרחי אומר: "אין דרך אחרת לתאר את מעשיו של הנאשם אלא כאכזריות לשמה, שכל כולה רוע צרוף כלפי בעל חי. הלב זועק, הנפש מזדעזעת, המחשבה סולדת ממעשי הנאשם, אשר צללו לתהום מוסרית. כך עשה הנאשם לידידו הטוב של האדם, אשר חלק עמו את גורלו משחר ההיסטוריה. לא קשה לדמיין את הסבל הרב, שהנאשם גרם לשלושת הכלבים ואת יללות הכאב הקולניות, שנשמעו עד שהללו נפחו את נשמתם. על בית המשפט לשמש מגנם של בעלי חיים חסרי ישע, חסרי האונים, שאין להם מייצג או עורך דין אשר יזעק את זעקתם, יבכה את בכיים והם אינם חוסים תחת חוק זכויות נפגעי עבירה".
מזרחי מזכיר, כי בית המשפט העליון קבע שיש להחמיר בענישה על התאכזרות בבעלי חיים. הוא גם מציין, כי לחובתו של אבו-עאנם עבר פלילי הכולל 21 חודשי מאסר על תקיפת בת זוג ועוד עבירות אלימות. אבו-עאנם אמר בבית המשפט, כי "יש רבים שדורסים כלבים ואינם נענשים", ומזרחי לומד מכך על הסכנה שיבצע מעשים דומים.
מסקנתו של מזרחי היא, כי "יש לדון את הנאשם, בעל העבר הפלילי העומד בפני, על דרך החומרה היתרה, בחלק העליון של המתחם, כדי להשיב לו כגמולו נוכח אכזריותו המזעזעת את הנפש, כלפי שלושה כלבים שונים, להרתיעו ולהרתיע את הרבים, ומנגד להקשות את הלב נוכח נסיבות מקלות שונות לאור כאבם וסבלם הרב של אותם שלושת הכלבים מסכנים שאת גולגלתם רוצץ במספר רב של מכות מעדר". אבו-עאנם גם נקנס ב-5,000 שקל. את המדינה ייצגה עו"ד נורית זקן-גבעתי, ואת אבו-עאנם - עו"ד הישאם קבלאן.

תאריך:  26/11/2019   |   עודכן:  26/11/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
18 חודשי מאסר להורג כלבים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
"עונש חמור במיוחד"
ElyP  |  26/11/19 12:31
2
ומדוע לא מעמידים את חולדאי לדי
איציק מרמת אביב  |  27/11/19 04:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
פנה ליו"ר הוועדה המסדרת בבקשה להקים את ועדת הכנסת הרשאית לדון בהסרת החסינול שת ראש הממשלה    הבהיר: אם לא תוקם ועדת כנסת, תעתור העבודה-גשר לבג"ץ
יצחק דנון
מערערת על החלטת סגנית רשם סימן המסחר, שלא לרשום בארץ את הרכיב שהוסיפה בשנת 2016 למחשבי Macbook מתוצרתה
מירב ארד
סער הבהיר כי הסיבה לכך היא לא כתב האישום שהוגש נגדו, אלא בגלל המצב שהמדינה תקועה בו    על טענות נתניהו נגד מערכת אכיפת החוק אמר: "לא מוציא מכלל אפשרות שבוצעו עוולות - אך מי שיקבע את הדבר הזה הוא בית משפט"    הליכוד בתגובה: "הליכוד זה משפחה ובמשפחה לא בוגדים"
יואב יצחק
הנציב דוד רוזן פתח במה שמכונה: "קדם בירור", בעקבות פניית News1 - המתבססת על עדות מרדכי (מוצי) דהמן שהעיד במשטרה במסגרת פרשת ישראל ביתנו    העדות: קצין מלהב 433 הדליף מידע לבכירים במפלגה; וכן: ליברמן פנה ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ובירר עמו האם יש חקירה והאם מבוצעות האזנות סתר לפאינה קירשנבאום    למרות העדות, פרקליט המדינה שי ניצן והפרקליט המלווה מאור אבן-חן נמנעו מתשובה ל-News1: מדוע לא הועבר הטיפול בנושא לחקירת המחלקה לחקירות שוטרים    ליברמן מאותרג
איציק וולף
מדובר במטוס הראשון מדגם זה אותו תקבל החברה במסגרת עסקת ההצטיידות של שישה עשר מטוסי דרימליינר חדשים    המימון יורכב מהלוואה בסך של כ-106 מיליון דולר מבנק זר בתוספת עמלה בסך של כ-8 מיליון דולר לסוכנות הממשלתית לקידום היצוא מאנגליה, לתקופה של 12 שנים ומ-19 מיליון דולר במטבע ין יפני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il