X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
פגישה עקרה נוספת בקריה

נתניהו הציע עיגון הרוטציה בחקיקה

ראש הממשלה נפגש עם יו"ר כחול לבן בקריה שמונה ימים לפני מועד פיזור הכנסת הפגישה הסתיימה לאחר זמן בסירוב כחול לבן לקבלת הצעת נתניהו לעיגון מתווה הרוטציה בחקיקה
▪  ▪  ▪
[צילום: אלעד מלכה]

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נפגש (יום ג', 3.12.19) נפגש עם יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, בקריה בתל אביב. הפגישה התקיימה שמונה ימים לפני המועד שבו צפויה הכנסת להתפזר אם לא תוצג ממשלה. היא הסתיימה לאחר זמן קצר ובסיומה הודיעה מפלגת הליכוד כי נתניהו הציע לעגן בחקיקה את מתווה הרוטציה בינו לבין גנץ, אולם כחול לבן סירבו לקבל את ההצעה.
מוקדם יותר נועד נתניהו עם חברי מרכז הליכוד בלשכתו כיו"ר המפלגה במצודת זאב בתל אביב. לדבריו, הוא מתכוון לעשות מאמצים להקמת ממשלת אחדות וטען כי מדובר בצעד שעדיין אפשרי. "סיפוח בקעת הירדן וברית הגנה עם ארצות הברית הן הזדמנויות היסטוריות שלא יחזרו ואנו עלולים להחמיץ אותן. לכן, אני עושה כל מאמץ, כולל בפגישה שאקיים עם גנץ, כדי להקים את הממשלה הזאת. זה עדיין אפשרי", אמר.
בינתיים נפגש יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, עם יו"ר הבית היהודי ושר החינוך, רפי פרץ. זאת, במסגרת מאמציו למנוע בחירות ולהקים ממשלה. מלשכת יו"ר הכנסת נמסר כי הפגישה התקיימה באווירה טובה וכי השניים הביעו את מחויבותם לעשות הכל למנוע בחירות מיותרות ויקרות.

תאריך:  03/12/2019   |   עודכן:  03/12/2019
+ימינה תעביר חובות לספקים עד סוף השבוע
23:14 03/12/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+בישראל ביתנו רואים בכחול לבן סרבנית אחדות
21:07 03/12/19  |  עידן יוסף

חברי הכנסת של ישראל ביתנו יערכו מחר התייעצויות בנוגע למצב. בינתיים אין מגעים להקמת ממשלת צרה ואין שינוי אמיתי בעמדות של ליברמן. התמרון שבוצע היום נראה כמו איתות אזהרה לכחול לבן שנתפשת בישראל ביתנו כסרבנית אבל מפה ועד ממשלת 63 הדרך ארוכה (חדשות 12).

+ליברמן: לא אכנס לממשלה צרה למשך שישה חודשים
21:05 03/12/19  |  עידן יוסף

במעגלי ישראל ביתנו עלה הרעיון הבא: אם כחול לבן מסרבת לקבל את מתווה הנשיא, ליברמן יקבל אותו - הוא יצטרף לממשלת ימין צרה לשישה חודשים. בזמן הזה נתניהו יילך למשפט כי ועדת הכנסת לא תיתן לו חסינות, ואז הבחירה בידי כחול לבן תהיה אם להרכיב ממשלת רוטציה בראשות גנץ או ללכת לבחירות (חדשות 12). אביגדור ליברמן הגיב בטוויטר: "‏שמעתי היום את הדיווח של ‎עמית סגל על הרעיון היצירתי שעלה כביכול בישראל ביתנו - שאהיה גשר ואכנס לממשלה צרה של נתניהו לשישה חודשים ואז גנץ יכהן כרה"מ ומוכרח להודות: לא דובים ולא זבובים".

+נתניהו רמז: השמאל רוצה את סער
20:44 03/12/19  |  עידן יוסף

בשיחות סגורות עם אנשי ליכוד, התייחס נתניהו בין היתר גם לבחירות המקדימות ולגדעון סער: "צריכים לראות את מי השמאל רוצה - ואותו צריך לדעת לא להמליך" (כאן חדשות).

+נתניהו מקיים שיחות בארבע עיניים עם בכירי הליכוד
20:43 03/12/19  |  עידן יוסף

נתניהו החליט לשוחח עם בכירי הליכוד לא במסגרת ישיבה משותפת אלא בשורה של שיחות בארבע עיניים. יולי אדלשטיין כבר שוחח עימו (מעריב).

+נתניהו הציע להפקיד מראש מכתב התפטרות
20:41 03/12/19  |  עידן יוסף

בליכוד אומרים כי הציעו לכחול לבן כמה רעיונות כדי לשכנע אותם שכהונת גנץ כראש ממשלה תובטח, אם נתניהו יהיה ראשון ברוטציה. בין השאר, בליכוד הציעו כי נתניהו יפקיד מכתב התפטרות מראש, או שתהיה חקיקה שתקשה על הפלת ממשלת אחדות (כאן חדשות).

+נתניהו הציע: מפרק הממשלה לא ירכיב את ממשלת המעבר
20:38 03/12/19  |  עידן יוסף

על מנת לפתור את בעיית אי האמון בין הצדדים נתניהו הציע לגנץ מנגנון פיצוי כגון, מי שיפרק את הממשלה לא ירכיב את ממשלת המעבר. ‏גורמים בכחול לבן: ״אלה הצעות ממוחזרות, נתניהו לא חידש דבר בנושא הבלוק, קווי היסוד, החסינות, והמקום הראשון ברוטציה. צודקים מי שאומרים שנתניהו מוביל לבחירות" (חדשות 12).

+לכחול לבן הוצע תיק הפנים במסגרת המו"מ
20:36 03/12/19  |  עידן יוסף

בין כחול לבן לליכוד כבר סוכם כמעט הכל על הקמת ממשלת אחדות. לפי הסיכום יהיו 30 שרים בממשלה ו-100 ח״כים בתוך הקואליציה. ההישג שהובטח לכחול לבן הוא שמשרד הפנים יועבר למפלגתם. מה שבעיקר נשאר פתוח הוא השאלה האם נתניהו יהיה ראשון או לא. גם לתנאים אלו יאיר לפיד מתנגד. גנץ נוטה לא לריב עם שותפו הבכיר לפיד (חדשות 13).

+גנץ: אצל נתניהו החסינות לפני הכל; נתניהו: ואצלך לפיד
20:33 03/12/19  |  עידן יוסף

בני גנץ בטוויטר: "נתניהו הוכיח היום שוב: במקום שישראל תהיה לפני הכל, אצלו החסינות לפני הכל". נתניהו הגיב: "גנץ הוכיח היום שוב. במקום שישראל תהיה לפני הכל, אצלו יאיר לפיד לפני הכל".

+הליכוד: לא יהיה קמפיין של נתניהו נגד מערכת המשפט
20:27 03/12/19  |  עידן יוסף

הליכוד אומר כי הידיעה בערוץ 12 כאילו קמפיין הליכוד יעסוק במערכת המשפט - אינה נכונה. "ראש הממשלה נתניהו מעריך מאוד את בתי המשפט, וממילא קמפיין כזה כלל לא על הפרק", נמסר. על-פי הדיווח, גורמים בסביבת נתניהו אומרים כי הוא החליט על בחירות ולשם הוא חותר. בסביבתו של נתניהו יש מי שבונה את הקמפיין הבא של הליכוד שככל הנראה יהיה "קמפיין חסינות".

+הליכוד: תירוצים של גנץ למנוע ממשלת אחדות
20:09 03/12/19  |  עידן יוסף

הליכוד: "נושא קווי היסוד לא עלה בפגישה, לא הבלוק, וראש הממשלה נתניהו לא התייחס כלל לנושא החסינות - אלה תירוצים של גנץ כדי למנוע ממשלת אחדות, רק בגלל שיאיר לפיד לא מוכן לכך".

+השר פרץ: לא רואה מניעה שלא נתמודד בבחירות עם הימין החדש
19:02 03/12/19  |  עידן יוסף

‏יו"ר הבית היהודי השר רפי פרץ לברדוגו בגל"צ: "אם נצא לבחירות נוספות, לא רואה סיבה שלא נחבור שוב לימין החדש".

+ח"כ מאיר כהן: המשך מופע התעתועים של נתניהו
19:01 03/12/19  |  עידן יוסף

ח"כ מאיר כהן (כחול לבן): "הפשרה שלנו אומרת גנץ ראשון. נתניהו ייצא להלחם על חפותו. היום בפגישה לא הייתה שום הצעה שתגרום לשינוי. היה המשך מופע תעתועים".

+כחול לבן: נתניהו החליט בחירות
18:59 03/12/19  |  עידן יוסף

מכחול לבן נמסר בסיום הפגישה בין גנץ לנתניהו:, יו"ר הליכוד לא הביא שום הצעה חדשה התואמת את מצבו המשפטי ואת ההכרה בהפסד בבחירות, או שום הצעה חדשה בכלל. בפגישה אף סירב להתחייב על קווי יסוד לממשלה או כי ימנע מחתירה לחסינות אישית. בקיצור - נתניהו החליט בחירות. למרות זאת, נמשיך עד הרגע האחרון לנסות ולמצות כל סיכוי להקים ממשלה של שותפות ואחדות. מילים שככל הנראה זרות לנתניהו".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו הציע עיגון הרוטציה בחקיקה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
אליעזר רפופורט
אני קורא לך גנץ, עדיין לא מאוחר, תיפגש עם מר נתניהו, שאזכירך שוב שעומדת לו זכות החפות, ושאין שום מניעה חוקית שיכהן כראש ממשלה - אפילו תחת כתב אישום - ויהיה לך הרבה מה ללמוד מניסיונו העשיר
עומר מואב
אני בהחלט רואה אפשרות, עם אוסף חסרי החוליות בליכוד, שנתניהו ימשיך להיות מועמד המפלגה העלובה לראשות הממשלה
צ'לו רוזנברג
שלא במו בעבר, הממשלה הנוכחית מרשה לעצמה לבצע מהלכים רבי משמעות למרות שלא מדובר במצב חרום המחייב אותה לבצע כל פעולה כדי לעמוד בפני המשבר
דן מרגלית
הצעתי היא שכחול-לבן יסכימו שהמועמד לראשות הממשלה מטעם הליכוד יהיה ראשון בתנאי שאין לו תיק פלילי
עידן יוסף
ח"כ צבי האוזר (כחול לבן): אין צורך בחקיקה של הכנסת, די בהחלטת ממשלה שיכולה להתקבל כבר בראשון בבוקר    בקשה מניסנקורן למתן פטור מחובת הנחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il