X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
הבחירות תפסו את המקום הראשון בחיפושים החמים בישראל האנשים הכי מעניינים - דודו פארוק ואחריו לוסי איוב ומדונה הדברים שהישראלים הכי רוצים לדעת - "איך למלא לוטו" ו"איך לעשות כסף"
▪  ▪  ▪
[צילום: עבד ראחים חטיב/פלאש 90]

Google מפרסמת (יום ד', 11.11.19) בפעם ה-19 את רשימות סיכום "השנה בחיפוש". כבכל שנה, הסיכום מספק מבט מעניין ומרתק על המציאות בשנה החולפת באמצעות הנושאים, המושגים והאנשים שהכי עניינו את הגולשים.
בבירוג החיפושים החמים של GOOGle עולה כי החיפוש החם ביותר של השנה החולפת בישראל היה, באופן טבעי - הבחירות. גם בדירוג שאלות ה"איך" הישראלים שאלו יותר מכל את השאלה "איך מצביעים". מחצית מעשרת החיפושים החמים ביותר של 2019 נוגעים לתוכניות וסדרות טלוויזיה עם הכלה מאיסטנבול במקום השני ובהמשך הרשימה האח הגדול (מקום 4), 2025 (מקום 5), אלי כהן (מקום 7) והמרוץ למיליון (מקום 10). משלימים את העשירייה: אירוויזיון (מקום 3) אפליקציית חמ"ל (מקום 6), דודו פארוק (מקום 8) ומפלס הכנרת (9).
האירוויזיון ריכז כאמור תשומת לב רבה והתברג במקום שלישי ברשימת החיפושים החמים ביותר. בנוסף, לאנשים הקשורים לתחרות נוכחות מרשימה ברשימת האנשים שהכי עניינו את הישראלים השנה עם אחת ממנחות האירוע לוסי איוב (מקום 2) שפרצה לחיינו, מדונה (מקום 3) סביב השאלה האם תגיע לאירוע ובסופו של דבר הופעתה הבלתי נשכחת והמתמודד שייצג את ישראל השנה, קובי מרימי (מקום 5). את המקום הראשון ברשימת האנשים תופס דוד פארוק וגם מקומם של אנשי תקשורת לא נפקד ממנה עם אושרת קוטלר (מקום 4) מחדשות 13 על-רקע התבטאותה הנוגעת לחיילי צה"ל, תמיר סטיימן (מקום 7) ועמית סגל (מקום 9) מחדשות 12. את הרשימה סוגר מייקל לואיס.
האירוע החדשותי שזכה לעניין הרב ביותר, מעבר לבחירות כמובן, הייתה פרשיית אפי נווה ובמקום השלישי נמצא אירוע הטרור בסרי לנקה. זו הייתה שנה עם לא מעט אירועי אלימות שחדרו ללב של כולנו. במקום הרביעי פרשת הגננת כרמל מעודה, ולאחר מכן הרצח של מיכל סלה בידי בן זוגה והנערה אורי אנסבכר שנרצחה בפיגוע טרור בירושלים. בהמשך רשימת אירועי החדשות: נפילת הרקטה במושב משמרת, מחוז ירושלים, נעמה יששכר והרב פירר.
ומה הישראלים רוצים לדעת חוץ מ"איך מצביעים בבחירות?". את המקום השני ברשימה תופסת השאלה "איך ממלאים לוטו?" וגם השאלה "איך לעשות כסף" זוכה לפופולריות רבה (מקום 10). בגזרת המתכונים - הישראלים הכי התעניינו ב"איך להכין פנקייק" ו"איך להכין בורגול" ורבים רבים ישמחו לדעת "איך מחשבים אחוזים" (מקום 4), איך להירדם מהר (7), "איך לצייר חד קרן" (8) ו"איך מתקשרים מחסוי" (9).

תאריך:  11/12/2019   |   עודכן:  11/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הבחירות, דודו פארוק והכלה מאיסטנבול - החיפושים הכי חמים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
דיטר נויפרט נודע כנוכל בינלאומי; פועל גם בישראל בניסיון להוצאת כספים במרמה מעזבונו של המנוח ישראל פרי    עו"ד גל לויטה שיתף עמו פעולה; חלקו של לויטה נחקר גם באוסטריה
מירב ארד
על-פי ההצעה מוצע לפזר את הכנסת ה-22 ולקיים בחירות לכנסת ה-23 ב-2 במרס 2020    הוועדה המסדר אישרה ועדה מיוחדת בת 13 חברים שתדון בהצעת לפיזור הכנסת והצ"ח הבחירות לכנסת
מירב ארד
יו"ר ישראל ביתנו כתב פוסט ארוך בפייסבוק והאשים את נתניהו: "אולי אתה הסוכן של ג'יימס פאקר? תסתכל בראי טוב טוב, שב עם עצמך ותעשה חשבון נפש"    "חברות היא משהו שזר לך לחלוטין"    ליברמן התייחס בפועל ובמשתמע, בפוסט שכתב, לחשיפות בעניינו שפורסמו ב-News1    העביר לפני כמה שבועות מסרים בהם דרש מנתניהו לפעול להפסקת הפרסומים
מירב ארד
הותר לפרסום שמותיהם של שניים מההרוגים: משה הרש דויטש ולאה מינדל פרנץ    ראש העיר ג'רזי סיטי, סטיבן פולופ: "היורים שמו להם למטרה את המקום שבו תקפו"    הנשיא טראמפ: "מחשבותיי ותפילותיי עם הקורבנות ומשפחותיהם"
איתמר לוין
ביהמ"ש העליון: שלמה פיורטקובסקי ישלם לבנותיו של יגאל ארנון הפרשי ריבית והצמדה של 8.85 מיליון שקל לדיבידנדים שקיבל על מניות סלקום, אותן החזיק עבור אביהן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il