X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
על-פי הודעת השופט ג'יי טראוויס לסטר, מעורבים השניים בחשד לזיוף מסמכים במטרה לגזול נכס בשווי 25 מיליון דולר מעזבונו של המנוח ישראל פרי עו"ד גל לוויטה משתף פעולה בשורה של מעשיה מרמה נגד בני משפחת פרי
▪  ▪  ▪
נויפרט, זייף מסמכים

סגן נשיא בית המשפט הגבוה לצדק בדלאוור (הערכה הדיונית, Chancery), ג'יי טראוויס לסטר, קובע בהודעה לתובעת הכללית של דלאוור, קתרין ג'ינינגס, ולסגן התובע הכללי, אלכסנדר ס. מקלר, כי בהליך אזרחי שהתברר בפניו התגלו ראיות המעלות חשד להונאה ולמעשי זיוף מצד דיטר נויפרט ודומיניק נאף - בניסיונם לגזול נכסים מעיזבונו של ישראל פרי. פנייתו של השופט כמוה כהמלצה לתובעת הכללית לפעול למיצוי הדין הפלילי עם גורמים אלה.
הודעת השופט ניתנה בימים אלה, לאחר מסכת של דיונים והחלטות בתיק זה המתנהל בבית המשפט בדלאוור. על-פי הודעתו, נויפרט ודומיניק נאף זייפו לכאורה מסמכים בניסיון להשתלט על נכס בריווירה בצרפת בשווי של כ-25 מיליון דולר, על-אף שהנכס נרשם לטובת לילי פרי, רעיית המנוח ישראל פרי.
המזימה המוזכרת לכאורה, שנמצאה במסמכים ובהליכים של בית המשפט, כללה שינוי בעלות על החברה המחזיקה בנכס. נויפרט פיברק מסמכים לפיהם ישראל פרי העביר את השליטה על הנכס שנים קודם למותו מחברה הרשומה בדלאוור, לקרן BGO - שהוחזקה בנאמנות על-ידי Lopag, בניהולם של נויפרט ודומיניק נאף.
סגן הנשיא קובע, כי פעילות זו מהווה עבירה על החוק בדלאוור ומכאן עניינה של מדינה זו במיצוי הדין עם האחראים לכך. סגן הנשיא קובע כי למימוש ההשתלטות הוצגו "מסמכים מפוברקים" שכללו ייפוי כוח של עורך דין, סט פרוטוקולים של תאגיד ותעודת מניות. "אני מודאג כי הגשת תעודות כוזבות עם מזכיר המדינה של דלאוור וייצור של מסמכים מפוברקים יכול להוות זיוף תחת חוק דלאוור".
"לא נראה שיש שום מנגנון שבאמצעותו מדינת דלאוור הייתה לומדת על זכויותיה הפוטנציאליות, לכן אני מביא את הנושא הזה לתשומת לבך", כתב סגן הנשיא בהודעתו, והצביע על נויפרט ודומיניק נאף כמי שקשרו קשר לפיברוק ושינוי התאריכים במסמכים שהוצגו לסוכן תאגידי של דלאוור שלא היה מודע לכך. "נראה אפשרי כי ההתנהלות במקרה זה עלולה לכלול בתוכה זיוף מהדרגה הראשונה", כתב. "ובכן, זה חלק מההתדיינות הזו כאן, מכיוון שכבר עשיתי ממצאים עובדתיים התומכים בקיומה של הונאה וקשירת קשר לביצוע הונאה או מעורבות בהונאה... אז אנחנו בעולם שיש בו בעיה רצינית".
תאגיד Lopag ואנשיו נויפרט ודומיניק נאף פועלים בישראל באמצעות עו"ד גל לויטה - המשמש כאחד הגורמים המרכזיים בניסיונות הגזל והמרמה; וכן עו"ד לירון כהנא, המייצג את BGO. שניהם קיבלו שלא כדין סכומי כסף גדולים שנגזלו מעיזבונו של המנוח. לויטה אף משתף פעולה עם צמד הנוכלים בשורה פעולות גזל ומרמה שתכליתן: למנוע מסירת הנכסים והכספים לנהנים ממשפחת פרי. מחמת מעשיהם של נויפרט ודומיניק נאף מתנהלות חקירות בכמה זירות, לרבות בארה"ב, אוסטריה ופנמה. משתפי הפעולה עימם, ובהם עורכי הדין מישראל, יידרשו, קרוב לוודאי, ליתן בהמשך דין וחשבון. כפי שחשפנו ב-News1, נגד לויטה כבר מתקיימת חקירה מקיפה ברשות המיסים.

תאריך:  22/12/2019   |   עודכן:  22/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביהמ"ש בדלאוור העביר לטיפול התביעה חשדות פליליים נגד נויפרט ודומיניק נאף
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
צפויה להשקיע בין חצי מיליארד שקל ל-600 מיליון שקל בהקמת שתי החוות שאמורות לספק חשמל בהספק כולל של 120 מגה-וואט    הרווח השנתי הצפוי עם ההפעלה המסחרית: בין 55 מלש"ח ל-65 מלש"ח
מירב ארד
השר כ"ץ: "לא מפנים את חאן אל אחמר בשל החשש מביה"ד בהאג"    ח"כ סער תוקף: "ממשלת ישראל פוחדת מהאג"    השר אקוניס: "עמדת השופטת - אנטישמית"
איתמר לוין
השופטים רענן בן-יוסף, אירית קלמן-ברום ושרית זמיר: "בית המשפט מבקש משני הילדים שמייצגים אחד את הנאשם ואחד את המדינה להפסיק להתנהג כמו בגן של גיל שלוש"
איתמר לוין, יצחק דנון
חברת הביטוח טוענת, כי עו"ד משה בלטר פסק לטובת מי עדן 6.1 מיליון שקל תוך חריגה מסמכותו כבורר, בעקבות אירוע של מציאת חיידקים במעיין בו משתמשת מי עדן
עידן יוסף
אסיפות הסברה יתקיימו בין 11 ל-13    הצעדים ננקטים במחאה על רפורמות ומהלכים חד-צדדיים מצד הנהלת המשרד    ההסתדרות והוועד מאיימים בהחרפת הצעדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il