X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שרת המשפטים לשעבר טוענת שהחלטת התובעת בבית הדין הפלילי הבינלאומי נגד ישראל הוכיחה שהמדיניות הישראלית עד היום הייתה שגויה "צריך לעבור להתקפה"
▪  ▪  ▪
שקד. עובדת עם בנט למרות מחלוקות

יו"ר הימין החדש, ח"כ איילת שקד, טוענת כי ממשלת ישראל נקטה במדיניות התרפסות בפני בית הדין הבינלאומי וכי מדיניות זו הוכיחה עצמה כשגויה.
"מדיניות ההתרפסות בפני האג הוכיחה עצמה כשגויה, צריך לעבור להתקפה. זה בית דין צבוע ופוליטי. למדינת ישראל יש המון כלים להתמודד עם זה", אמרה (יום ד', 25.12.19) בכנס מעריב המתקיים בהרצליה.
שקד, שהייתה עד לשנה שעברה שרת המשפטים, התייחסה לכתבי האישום של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ואמרה כי היא לא מאמינה שהמערכת המשפטית 'תופרת תיקים', אך סבורה שיש פליליזציה של ההליך הפוליטי.
"המערכת לא תופרת תיקים, אבל היא עושה פליליזציה של ההליך הפוליטי, שזה אומר שהתן וקח שעושים בפוליטיקה מוצגת באור פלילי. האם בג"ץ צריך להתערב בשאלה אם נתניהו צריך לקבל את המנדט? זו שאלה ציבורית ולא משפטית. השיקול הוא אך ורק של נשיא המדינה. לכן, לא בית המשפט יקבע, אלא הציבור, ונשיא המדינה יקבע על-פי תוצאות הבחירות. אני לא מאמינה ששופטי בג"ץ יתערבו", אמר.
עוד התייחסה לשותפותה הפוליטית עם שר הביטחון, נפתלי בנט, ולטענות שלפיהן מתמרן אותה בנט באופן שפוגע בה פוליטית באופן אישי ואמרה כי היכרותה עם בנט היא ארוכת שנים וכי היא והוא יודעים לעבוד יחד על-אף המחלוקות.
"אנחנו יודעים להתגבר על המחלוקות ולוותר אחד לשני. כשצריך הוא נלחם עבורי על תיק המשפטים, וכשצריך אני מוותרת על תיק הרווחה כדי שהוא יהיה שר הביטחון. היום הוא הוציא צו שמאפשר חילוט של כספים שמועברים למשפחות מחבלים, וזה מתוקף חוק שהעברתי כשרת משפטים. אז אנחנו יודעים לעבוד ביחד", אמרה.

תאריך:  25/12/2019   |   עודכן:  25/12/2019
+ח"כ אשכנזי: ההרתעה נמחקה, אי אפשר להישאר אדישים
23:15 25/12/19  |  איציק וולף

יו״ר ועדת חוץ וביטחון של הכנסת, ח"כ גבי אשכנזי, אמר בתגובה לירי לדרום הערב כי ‫אי אפשר להמשיך לעבור לסדר היום כשלתושבי הדרום אין סדר יום. ‬
"‫איך אפשר להישאר אדישים לעובדה שאזרחי ישראל הופכים למטרה רק כי שהו בסמוך למקום בו ביקר ראש הממשלה? ההרתעה נמחקה. ‬‫הגיע הזמן להוביל פה מדיניות אחרת למען ביטחון אזרחי המדינה", טען.‬

+סער: לפרק התשתית הצבאית של חמאס והג'יהאד
22:39 25/12/19  |  איציק וולף

ח"כ גדעון סער, המתמודד מחר בפריימריז של הליכוד מול יו"ר המפלגה, ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס לירי הרקטות שהבריח את נתניהו מכינוס פוליטי באשקלון.
"אני חוזר על עמדתי: יש לבנות הסכמה לאומית רחבה לפעולה לפירוק התשתיות הצבאיות של החמאס והג׳יהאד האיסלמי בעזה. זו חובתנו כלפי אזרחינו בדרום. ויפה שעה אחת קודם", צייץ בחשבון הטוויטר שלו.

+ליברמן: נתניהו נכנע לטרור וממוטט את ההרתעה
22:22 25/12/19  |  איציק וולף

ו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, התייחס לפינוי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מכינוס פוליטי בעקבות ירי רקטות וטען כי זו הפעם השנייה השנה שפעילי טרור ברצועת עזה משפילים את מדינת ישראל, וראש הממשלה שוב, בעיצומו של כנס בחירות, מורד מהבמה ונמלט למרחב מוגן.
"ההבדל היחיד הוא שבפעם הקודמת זה היה במהלך נאום באשדוד והפעם באשקלון. בין הפעם הזו לפעם הקודמת נתניהו המשיך להטיף ולקדם הסדרה מול החמאס, אבל האמת העגומה היא, שלא הייתה הסדרה ולא תהיה הסדרה. מה שיש זה כניעה לטרור ושום מכבסת מילים לא תשנה את המציאות שנקלענו אליה. נתניהו, שעוד ב-2009 הבטיח שכאשר הוא ייבחר ימוטט את שלטון החמאס, בינתיים ממוטט את ההרתעה הישראלית", טען.

+ירי רקטות: נתניהו הוברח למרחב מוגן
21:02 25/12/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

רקטות נורו מרצועת עזה לעבר אשקלון ועוטף עזה בזמן ביקור ראש הממשלה, בנימין נתניהו, באשקלון במסגרת קמפיין הפריימריז בליכוד שיתקיימו מחר  ▪  אין נפגעים בירי

בני הזוג נתניהו פונו למרחב מוגן
+העבודה-גשר תרוץ שוב במשותף
20:01 25/12/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ועידת מפלגת העבודה אישרה את המשך השותפות עם מפלגתה של ח"כ אורלי לוי אבקסיס  ▪  אושר ביטול הפריימריז לרשימת העבודה ואושרה בקשת היו"ר פרץ לקבלת שיריונים

[צילום: דוברות העבודה]
+ח"כ לוי אבקסיס: "ממשלת ישראל צריכה לעמוד לדין הבוחר על הפקרת הפריפריה"
15:55 25/12/19  |  מירב ארד

יו"ר גשר, ח"כ אורלי לוי אבקסיס, בכנס מעריב: "ממשלת ישראל צריכה לעמוד לדין הבוחר על הפערים החברתיים שיצרה, על הפקרת הפריפריה ועל הפשעים שעשתה כנגד ניצולי השואה ודור מייסדי הארץ שנאלץ להזדקן בעוני. השופטים שישפטו את ממשלת ישראל לא יהיו בהאג, אלא בירוחם ובקרית שמונה. מדינת ישראל צריכה תיקון היסטורי בו דת, גזע, מקום מגורים ומעמד כלכלי לא יהיו קריטריון להתקדמות והזדמנות בחיים"

+שקד: "פליליזציה להליך פוליטי הוא דבר מסוכן"
15:09 25/12/19  |  מירב ארד

ח"כ איילת שקד בכנס מעריב: "פליליזציה להליך פוליטי הוא דבר מסוכן. מעריכה שבג"ץ לא יתערב. אם מערכות המשפט יתערבו - זו פגיעה קשה בדמוקרטיה".

+סער: "סומך על תבונתם של חברי הליכוד, נביא מחר שינוי"
15:07 25/12/19  |  מירב ארד

ח"כ גדעון סער בכנס מעריב: "אני מכיר את הנטל הבלתי נתפס על כתפי רוה"מ, ויודע היום שיש לי את הניסיון הנדרש, יכולות קבלת החלטות והביצוע כדי להוביל את ישראל. סומך על תבונתם של חברי הליכוד, ויודע שנביא מחר שינוי למדינת ישראל".

+צמד שכזה, המדור הפלילי
14:39 25/12/19  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

מדוע בחר לאזכר ולייחד דווקא את מי שהורשע בפלילים מכלל שאר 54 חברי גוש הימין?

נתניהו ודרעי. "כי הוא מינו"[צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+ח"כ ברקת: "הפריימריז בליכוד מיותרים, התוצאה ידועה מראש"
13:24 25/12/19  |  מירב ארד

ח"כ ניר ברקת בכנס מנהיגים 2019 של מעריב: "הפריימריז בליכוד שיתקיימו מחר מבחינתי מיותרים, וגם התוצאה ידועה מראש. בשעה שאף מפלגה לא עושה פריימריז, וכולם נערכים לבחירות הכלליות זוהי טעות קשה לכפות על הליכוד עיסוק בהתמודדות פנימית, במקום כמו כל המפלגות להפנות את כל המשאבים והאנרגיות החוצה. יש כאן מהלך אופורטוניסטי שניצל את חולשת רה"מ ברגעים הקשים ביותר שלו ושל הליכוד".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שקד: ההתרפסות בפני האג הוכחה כשגויה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
רפיסות ישראלית בתגובה למנוולת
יהודה דרורי  |  25/12/19 19:02
2
שקד נורא מוכשרת
אלטע קאקער  |  26/12/19 02:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
דן מרגלית
מדוע בחר לאזכר ולייחד דווקא את מי שהורשע בפלילים מכלל שאר 54 חברי גוש הימין?
טל בן-יעקב
איכשהו, בישראל, בימי בגין, הימין היה חברתי והשמאל חיזק את האליטה, בשונה לחלוטין מהחלוקה המקובלת בעולם. כיום, השתרשותם של ימי מפא"י ובגין בעם יוצרים עיוות כאילו הדבר עדיין מתקיים ולא התהפך בחזרה לסדרי עולם
תרצו או תתעלמו כחול לבן היא מפלגתו של יאיר לפיד, הוא הדמות הדומיננטית במפלגתו החיוורת, תפיסת עולמו הפשרנית-מתונה עלולה להוביל את ישראל לאבדון
עידן יוסף
לטענתם בנימין נתניהו מושחת, וגדעון סער לא אמר מילה ערכית בנושא    השרה רגב בפליטת פה נגד סער: "לא ניתן לבוכרים לנצח"
אפרים הלפרין
מי יבחר את ראש הממשלה הבא? האם הציבור הוא זה שיבחר או שמא בבחירות בקרובות ישתנו סדרי בראשית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il