X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חבר הכנסת ממפלגת כחול לבן שערק לליכוד התפטר מן הכנסת את מקומו תתפוס עורכת הדין מיכל קוטלר וונש
▪  ▪  ▪
מיכל קוטלר וונש. תושבע כחברת כנסת

ח"כ גדי יברקן (כחול לבן) התפטר מן הכנסת. זאת, לאחר שסיכם עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי ישוריין למקום ה-20 ברשימת הליכוד לכנסת ה-23 ולאחר שסולק מרשימת כחול לבן.
את מקומו של יברקן בכנסת תתפוס עו"ד מיכל קוטלר וונש, שתקודם למקום ה-36 ברשימת כחול לבן לכנסת.
קוטלר-וונש, בת 49 נשואה ואם לארבעה היא תושבת רעננה, עורכת דין ומגשרת, חוקרת אקדמית ופובליציסטית. לצה"ל התגייסה כחיילת בודדה. בין התפקידים שמילאה: מנהלת קשרי חוץ בינלאומיים, המרכז הבינתחומי הרצליה, מרצה בבית ספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטת מקגיל, קנדה, רכזת ועדת הקודיפיקציה האזרחית במשרד המשפטים, עמיתת מחקר במכון למדיניות נגד טרור, המרכז הבינתחומי הרצליה, וחברת ועד מנהל ב'צו פיוס'.

תאריך:  15/01/2020   |   עודכן:  15/01/2020
+רגב: נתניהו ניסה למנוע תרחיש בחירות 92
10:59 16/01/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

שרת התרבות טוענת כי ראש הממשלה ניסה למנוע את תרחיש בחירת 92 שבהן איבד הימין את השלטון בגלל איבוד מנדטים שנבע מפיצול סיעות  ▪  "קוראת לעוצמה יהודית לקבל על עצמה מנהיגות אחראית ולפרוש מן המרוץ כדי שלא נחזור על שגיאת העבר"

[צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]
+גנץ: "בזמן שיורים על הדרום נתניהו סוחר בתיק הביטחון"
10:42 16/01/20  |  מירב ארד

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, התייחס בחשבון הטוויטר שלו לאיחוד בימין, וכתב: "אתמול קיבלנו הוכחה נוספת על מה בדיוק הבחירות. בזמן שיורים על תושבי הדרום טילים - נתניהו סוחר בתיק הביטחון כדי להכניס את יורשי כהנא לכנסת, ועושה הכל כדי להרכיב לעצמו ממשלת חסינות. מול זה ניצבת כחול לבן שתיאבק בממשלת ההדרה וההמרה. רק אתם תקבעו איזו ממשלה תקום כאן".

+בן גביר: "בנט יתקע סכין בגב, כמו שהוא תקע בי"
10:11 16/01/20  |  מירב ארד

יו"ר עוצמה יהודית איתמר בהן גביר מזהיר את רה"מ נתניהו, ואומר בראיון לגלי צה"ח: "יום אחרי הבחירות נפתלי בנט יתקע בו סכין בגב, כמו שהוא תקע בי. הציבור רוצה פוליטיקאים אחרים, כאלו שאינם שקרנים או תככנים".

+צלב קרס רוסס על שלט של ישראל ביתנו בבת ים
09:55 16/01/20  |  מירב ארד

מול כיכר המצבה בבת ים רוסס צלב קרס על השילוט של מפלגת ישראל ביתנו. במפלגה הודיעו כי תוגש תלונה למשטרה.

+טרופר על עריקת יברקן: "התברר שלפעמים הכסא לפני הכל"
08:41 16/01/20  |  מירב ארד

ח"כ חילי טרופר התייחס בראיון לכאן ב' למעברו של גדי יברקן לליכוד: "מי שמסתכל על המעשה של מבין שזה מעיד על גדי יותר מהכל. שיקול ערכי לא היה פה. הוא תמיד רצה שדרוג ברשימה. אבל יש רשימה טובה. התברר שלפעמים ערכים לפני הכל ולפעמים הכסא לפני הכל".

+מיכאל בן ארי: "הרב פרץ פשוט גנב, אין מילה אחרת"
08:37 16/01/20  |  מירב ארד

ד"ר מיכאל בן ארי אמר בראיון לכאן ב' על האיחוד בימין בלי עוצמה יהודית: "הרב פרץ פשוט גנב, אין מילה אחרת. משחר ילדותי ידעתי שהערך החשוב בעולם זה לומר אמת. הוא פנה אלינו בשעת מצוקה, הושטנו לו יד. הצלנו אותו והוא היה חייב לנו. זה מזכיר את המיצובישי של אלכס גולדפארב של הסכמי אוסלו"

+"היינו קרובים מאוד לפיטורי בנט"
08:28 16/01/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

על ההתקפלות של הר פרץ מסיכומו עם בן גביר אמר: "האירועים סביב הניסיון לאחד את הציונות הדתית - קשים ולא מכובדים"  ▪  בן-ארי: ""הרב פרץ פשוט גנב, אין מילה אחרת"

לוין ונתניהו. תוקף את בנט [צילום: עמוס בן-גרשום/לע"מ]
+בתוך 30 יום - מיזוג מלא בבית היהודי
00:47 16/01/20  |  עידן יוסף

נספח האיחוד במפלגת ימינה כולל מיזוג של מפלגות הבית היהודי והאיחוד הלאומי למפלגה אחת. חברי המרכז של האחרונה אישרו את הנספח, ובבית היהודי אמורים על פי ההסכם לאשר את המיזוג במרכז המפלגה בתוך 30 יום.

+השר פרץ: קיבלתי בלב כבד אחת ההחלטות הקשות בחיי
00:30 16/01/20  |  איציק וולף

יו״ר הבית היהודי, השר רפי פרץ, תירץ את העובדה שחזר בו ברגע האחרון מן ההסכם שעליו חתם עם יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, ואמר כי יש רגעים בחייו של אדם שעליו להכריע כנגד כל הסיכויים.
"בלב כבד, קיבלתי את אחת ההחלטות הקשות בחיי מטעם אחד ויחיד - הציונות הדתית, הזהות היהודית וארץ ישראל היו היחידות שעמדו לנגד עיניי. החלטתי לרוץ ברשימה אחת משותפת שתציל את מדינת ישראל כולה מממשלת שמאל שתחריב כל סממן זהות יהודית של עם ישראל ושתנהל משא ומתן עם תומכי טרור. מתוך אחריות גדולה לעתיד התורה, הציונות הדתית ומחנה הימין קיבלתי הערב החלטה קשה שתציל את המחנה כולו בבחירות הקרובות", אמר.
פרץ הוסיף התנצלות בפני בן גביר. "אנחנו נמצאים במגרש הפוליטי אך עליי להיות קודם כל נאמן לעצמי ולכן אבקש את סליחתו של ידידי עו״ד איתמר בן גביר על שנאלצתי לבטל בכאב את ההסכם איתו", כתב בהודעתו. ספק רב אם ההתנצלות תתקבל בצד השני.
עוד הוסיף כי כאשר מחנה השמאל מצופף שורות במטרה להקים ממשלה נדרשת הכרעה כואבת. "גודל השעה והאחריות הלאומית מחייבות אותנו להתאחד", דברי פרץ.

+ח"כ מוטי יוגב: רפי פרץ - אדם לא ישר, לא אתמודד בבחירות הקרובות
00:09 16/01/20  |  איציק וולף

ח"כ מוטי יוגב, שנדחק לעשיריה השנייה של רשימת מפלגות הימין, תוקף את יו"ר הבית היהודי, השר רפי פרץ, ואמר כי פרץ אינו ראוי להיות שליח ציבור של הציונות הדתית. "החלטתי שלא להתמודד לכנסת הנוכחית במפלגה שבראשה עומד אדם לא ישר. במפלגה כזאת לא תהיה ברכה. הבית היהודי בראשות רפי פרץ איבד את דרכו".
לדבריו, לאחר הבחירות יהיה שותף להחלפת ההנהגה של מפלגת הבית היהודי, יחד עם שאר מתפקדי המפלגה.

+בן גביר: רפי פרץ תקע לנו סכין בגב
23:24 15/01/20  |  איציק וולף

יו"ר מפלגת עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר, תוקף בחריפות את מנהיגי מפלגות הימין ובראשם את יו"ר הבית היהודי, רפי פרץ, וטען כי בהפרת ההסכם שעליו חתם לריצה משותפת בין המפלגות - תקע לו סכין בגב. ״מי שמתקרא שר חינוך תקע בי סכין בגב. בי וב-84 אלף מצביעים. וזה לא רק הוא אלא בנט, שקד וסמוטריץ'. היום אמרו שמה שמפריע להם אצלי זו התמונה בסלון [של ברוך גולדשטיין, א.ו.]. כדי להציל את ממשלת הימין הורדתי את התמונה בסלון, אבל שום דבר לא מעניין אותם. שר חינוך שמשקר והאחרים - זו חבורה שלא ראויה להנהגה״.

+ח"כ לפיד: רשימת הימין הכניסה חבורה משיחית והומופובית
23:16 15/01/20  |  איציק וולף

ח"כ יאיר לפיד (כחול לבן) אמר בתגובה לאיחוד במפלגות הימין כי מדובר ברשימה המכילה "חבורה משיחית והומופובית".
"אני פונה לציונות הדתית. לציונות הדתית האמיתית. הממלכתית, הציונית, והלא קיצונית. זו שמאמינה ביצירת גשרים ולא בפיצול ושנאה. זו שלא תצביע לרשימה שהכניסה הערב לשורותיה חבורה משיחית והומופובית בניגוד לכל ההבטחות. זו שלא תצביע ביבי כי היא נגד שחיתות. הערב נשארה לכם אלטרנטיבה אחת במחנה הלאומי: כחול לבן", אמר.

+הבית היהודי חבר לימין החדש, עוצמה תתמודד לבד
22:58 15/01/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ברגע האחרון להגשת הרשימות לכנסת הוחלט על איחוד רשימות בציונות הדתית  ▪  בעקבות לחצי ראש הממשלה חזר בו רפי פרץ מן הסיכום שהיה לו עם איתמר בן גביר והצטרף לנפתלי בנט  ▪  בן גביר: שפל חדש, עוצמה יהודית תתמודד לבד

בנט ושקד. המנצחים העיקריים במהלך
בן גביר. מאוכזב וכועס [צילום: אוליביר פיטוסי, פלאש 90]
+הליכוד הגישה את רשימתה לכנסת ה-23
21:28 15/01/20  |  איציק וולף

מפלגת הליכוד הגישה לועדת הבחירות המרכזית את רשימתה לבחירות לכנסת ה-23. הרשימה כוללת במקום ה-20 את ח"כ המתפטר גדי יברקן שערק היום ממפלגת כחול-לבן לליכוד.
"בתום העשור הטוב ביותר בתולדות המדינה, אנחנו מבקשים את אמון הציבור כדי להמשיך בדרך בה אנו הולכים, ואשר הביאה את ישראל להישגים חסרי תקדים בכל התחומים. זה לא סוד שרבים מאיתנו לא יצאו להצביע בבחירות הקודמות, משום שהיו בטוחים שממילא ננצח וממילא גוש הימין יהיה גדול. רבים לא האמינו שכחול-לבן תפעל בשיתוף פעולה הדוק עם הרשימה המשותפת ותנסה להקים עמה ממשלה. הפעם לא ניתן להרדים אותנו או להטעות אותנו. הפעם לא נוותר לאף אחד ונדאג שכל הליכודניקים יצאו להצביע. הפעם ננצח", אמר השר יריב לוין אשר הגיש את הרשימה.

+הוגשה רשימת העבודה-גשר-מרצ: "החיבור יבטיח שלא יהיו לנתניהו 61 מנדטים לחסינות"
21:25 15/01/20  |  איציק וולף

ראשי מפלגות העבודה-גשר ומרצ, חברי הכנסת עמיר פרץ, אורלי לוי אבקסיס וניצן הורוביץ, הגישו הערב (יום ד', 15.1.20) את רשימת המועמדים לכנסת ה-23.
"הרשימה שאנחנו מגישים עכשיו, רשימת העבודה-גשר-מרצ היא המצפון החברתי והמצפן המדיני לישראל. הרשימה הזאת תוביל, הרשימה הזאת תנווט את הממשלה הבאה ותהיה מכפיל הכוח של מחנה השינוי ותקוה", טען ח"כ עמיר פרץ שעומד בראש הרשימה. לטענתו, עידן נתניהו הסתיים. "החיבור הזה יבטיח שאין סיכוי שיהיו לו 61 מנדטים לחסינות".

0
+מבקר הליכוד: השריון ליברקן מנוגד לחוקת המפלגנ
19:51 15/01/20  |  עידן יוסף

‏מבקר מפלגת הליכוד, עו"ד שי גלילי: "פעולת שריון גדי יברקן ברשימת הליכוד על ידי גוף שאיננו מוסמך לכך, היא בגדר הפרה בוטה של הוראות החוקה והן של חוק המפלגות. יש לשים סוף להפרות החוקה הסדרתיות, וכן לשקול עיצומים משמעותיים או פליליים כלפי המעורבים בדבר".

+"בנט ופרץ קרובים מאוד לאיחוד"
19:35 15/01/20  |  עידן יוסף

גורם בימין אומר: בנט ופרץ קרובים מאוד לאיחוד (ערוץ 20).

+בנט לליכוד: "שריינו אתם את בן-גביר"
19:24 15/01/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

תקף את עוצמה יהודית: "במקום לבנות, שוברים; במקום לתקן, מתפרעים"  ▪  בן-גביר: "לטובת האחדות וניצחון הימין בבחירות אני מסיר את התמונה בסלון"...

בנט על בן גביר: "זה לא ימין, זו אנרכיה" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ח"כ יברקן התפטר, מיכל קוטלר-וונש - לכנסת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
עידן יוסף
תקף את עוצמה יהודית: "במקום לבנות, שוברים; במקום לתקן, מתפרעים"    בן-גביר: "לטובת האחדות וניצחון הימין בבחירות אני מסיר את התמונה בסלון"...
עידן יוסף
שפיר אמרה במסיבת עיתונאים: "אני משלמת בגאווה את המחיר. זה מה שצריך לעשות כדי שהדמוקרטיה הישראלית תחזור לשגשג אחרי שנים של חשכה"    "אני זו שהצעתי לזוז אחורה כדי שעיסאווי הערבי יהיה מספר 2"
מירב ארד
בעקבות המו"מ, הודיעו גנץ ויעלון הודיעו על הדחתו מהרשימה: "התנהלותו מעידה על ערכיו"    מזכירות הליכוד אישרה שריון ליברקן במקום ה-20
עמוס שנער
למנות בדחיפות שר אתיופי כשר לביטחון פנים כדי להבטיח שינוי ביחס המשטרה לעדה היקרה הזו במעשים ולא בדיבורים    את השר האתיופי לביטחון פנים חייבים למנות כעת ולא כהבטחת בחירות העשויה להתפרש כהבטחת בחירות ללא כיסוי
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - 75 שנה, צער, שיטפון ודתי מחמד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il