X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יו"ר הימין החדש הודיע כי רשימת ימינה הכוללת את מפלגתו עם מפלגת האיחוד הלאומי ועם רסיסי הבית היהודי לא תתפצל לפעילות סיעתית נפרדת כפי שקרה מייד לאחר הבחירות הקודמות "לא בלוק טכני, סיעה מאוחדת לפני ואחרי הבחירות"
▪  ▪  ▪
הפעם לא יהיה פיצול מיידי. ראשי מפלגות הימין [צילום: בן דורי/פלאש 90]

יו"ר הימין החדש, שר הביטחון נפתלי בנט, הודיע (יום ה', 16.1.20) כי רשימת ימינה שגובשה אמש - המאחדת את מפלגתו עם מפלגת האיחוד הלאומי ועם רסיסי הבית היהודי - לא תפוצל לסיעות נפרדות אחרי הבחירות.
״התאחדנו. לא בלוק טכני, סיעה מאוחדת לפני ואחרי הבחירות", צייץ בחשבון הטוויטר שלו. הדברים מכוונים כנגד ההתפצלות המיידית של סיעות רשימת ימינה אחרי הבחירות לכנסת ה-22. ההתפצלות התרחשה פחות מיממה לאחר שהתקבלו תוצאות הבחירות והביאה לכך שכל אחת מן הסיעות שהרכיבו את הרשימה פעלה באופן עצמאי לחלוטין.
בנט הוסיף כי הוא ‏גאה להנהיג תנועה שמחברת את כל הימין האידיאולוגי וכל גווני הציונות הדתית: ‏דתיים, חילונים, מסורתיים, חרד״לים, ליברלים - כולנו בעד שלמות ארץ ישראל ועם ישראל, מסורת ישראל וחירות האדם", טען.
רשימת ימינה הוגשה אמש לוועדת הבחירות המרכזית ברגע האחרון לפני שנסגרו הרשימות לכנסת ה-23. היא אינה כוללת את מפלגת עוצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר, לאחר שיו"ר הבית היהודי, רפי פרץ, חזר בו מן ההסכם החתום שהיה לו עם בן גביר לריצה משותפת. מטעם מפלגת הבית היהודי יהיה נציג אחד בלבד ברשימת ימינה לכנסת - רפי פרץ שימוקם במקום השני של הרשימה. נציגה נוספת ששורינה מטעם הבית היהודי - העיתונאית שרה ב"ק - נרשמה כנציגת מפלגת אח"י שבשמה שובץ בעבר ח"כ לשעבר אלי בן דהן ברשימת הליכוד מטעם הבית היהודי.

תאריך:  16/01/2020   |   עודכן:  16/01/2020
+ת"א: ראשי העבודה מרצ עשו סיבוב ברים
23:45 16/01/20  |  עידן יוסף

יו"ר העבודה גשר מרצ ח״כ עמיר פרץ יחד עם יו"ר מרצ ח״כ ניצן הורוביץ וחברות הכנסת תמר זנדברג ומרב מיכאלי עסו סיור פוליטי במגרש הביתי - ברים בתל אביב, וקראו להצביע עבורם.

+ישראל ביתנו תבקש לפסול את ח"כ היבא יזבק
23:38 16/01/20  |  עידן יוסף

סיעת ישראל ביתנו הודיעה כי תפנה ביום ראשון לחברי ועדת הבחירות המרכזית בבקשה כי יצטרפו לבקשת הפסילה של ח"כ היבא יזבק מהרשימה המשותפת, שהביעה צער על חיסולו של המחבל סמיר קונטאר, בירכה את המחבל ראווי סולטאני. מח״כ יזבק נמסר: ״כל הטענות נדונו ונדחו הן בוועדת הבחירות המרכזית והן בבית המשפט העליון. מדובר בבקשת פסילה שכל מטרתה היא פופוליזם ודה-לגיטימציה שישרתו את הקמפיין של ליברמן״.

+סמוטריץ': נתניהו חושש בשיחות סגורות
23:31 16/01/20  |  עידן יוסף

בתגובה לדברים מסביבת נתניהו כאילו הוא חושש שגם סמוטריץ' יצטרף לממשלת גנץ, צייץ השר בצלאל סמוטריץ' בטוויטר: "נתניהו בשיחות סגורות היום חושש שסמוטריץ': - יצביע בעד הגירוש מגוש קטיף; ישא את נאום בר אילן; - ישחרר אלפי מחבלים בעסקת שליט; - יקפיא את הבנייה ביהודה ושומרון; - יגן עשר שנים עם מערכת המשפט וימנע בגופו כל תיקון הכרחי בה; - ימנע את פינוי חאן אל אחמר. חתיכת שמאלני הסמוטריץ' הזה...". בתגובה צייץ חזרה ח"כ מיקי זוהר: ‏"שמאלני אתה לא, חסר אחריות אתה כן".

+נסיעות שגלשו לשבת: כך הפך חיסכון בכספי ציבור למאבק דת
23:09 16/01/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

נסיעות בקווים עם ביקוש מועט הוקדמו או בוטלו ב-16 קווים  ▪  ynet הצית תבערה תקשורתית ובשמאל תקפו בחריפות נגד שר התחבורה שמצידו צינן את המהומה

נהג מסיע בשישי אחה"צ אוטובוס כמעט ריק [אילוסטרציה]
+יוראי להב הרצנו יחליף את גדי יברקן
20:43 16/01/20  |  עידן יוסף

לאחר הפטרותו של גדי יברקן יצהיר יוראי להב הרצנו אמונים וישמש כחבר כנסת מטעם כחול לבן. עו״ד עידן רול, שאמור היה להיכנס, עובד בימים אלו בתפקיד בכיר בחברת טכנולוגיה עילית ובחר לא להיות חבר כנסת למשך חודש וחצי עד השבעת הכנסת החדשה. עם זאת, רול יישאר מועמד לכנסת ה-23.

+"נתתי את המילה שלי, והפרתי אותה"
20:34 16/01/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר הבית היהודי אומר כי לחץ הרבנים, עריקתה של עידית סילמן והחשש מכך שכישלון בבחירות יוביל לפינוי ישובים הוא שהוביך להחלטתו  ▪  בצלאל סמוטריץ' לבן-גביר: הייתם שותפים ל'בגידה' של פרץ בנו במערכה הראשונה. מה לכם כי תלינו על הבגידה שלו בכם במערכה השנייה. תלמדו מסתיו שפיר

רפי פר. עידית סילמן הפתיעה אותו [צילום: גילי יערי/פלאש 90]
+נתניהו: אולי גם סמוטריץ' יילך עם גנץ
20:25 16/01/20  |  עידן יוסף

בליכוד מנסים לשתות קולות בימין, ומפיצים כי ‏נתניהו אומר בשיחות סגורות היום שהוא חושש שלא רק בנט ושקד ילכו עם גנץ אלא גם סמוטריץ'.

+נתניהו לפרץ: גם אם תודח מהבית היהודי - תהיה שר החינוך שלי
20:23 16/01/20  |  עידן יוסף

‏נתניהו לשר רפי פרץ: גם אם תודח במפלגתך תהיה מינוי אישי שלי כשר חינוך (חדשות 12).

+"על בן גביר לנהוג כמו סתיו שפיר"
14:13 16/01/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

בסביבת ראש הממשלה מאשימים את יו"ר הבית היהודי בכך שהווטו שהטיל על בן גביר העמיד את שלטון הימין בסכנה  ▪  הזעם הרב בקרב פעילי מפלגת הבית היהודי על יו"ר המפלגה הופך היום לזימון לכינוס חרום שמטרתו בחינת הדחת רפי פרץ מראשות המפלגה

נתניהו. נגד בנט, בעד פרץ[צילום: גלי תיבון/AP]
בן גביר. הצהיר שירוץ עצמאית [צילום: אוליביר פיטוסי, פלאש 90]
+הדרך לגיהינום
12:11 16/01/20  |  יהודה שלם   |   לרשימה המלאה

היה קשה לאתר בנאומו של הורוביץ קשר למציאות. קשה אבל אפשרי: הורביץ צדק בדבריו כשטען ש"האיחוד הזה הוא בשורה מצוינת לכל מי שדוגל בשלום צדק חברתי זכויות אדם ואזרח..." השמאל אכן דוגל ברעיונות נשגבים, אבל ניסיונותיו להרים דגלים אלו הסתיימו בכישלונות מהדהדים

+יוחרמו המחרימים ויישאבו בקש השתייה
12:06 16/01/20  |  עמוס שנער   |   לרשימה המלאה

סמוטריץ' ופרץ לא יצליחו למחוק את התדמית שלהם ולהתחפש לאנשים נאורים ומתקדמים ותמיד ימקמו אותם באותה קטגוריה קיצונית ופרימיטיבית ביחד עם איתמר בן גביר שממנו הם ניסו להתנער. אם הם בכל זאת יצליחו להתנקות מתדמיתם הקיצונית, אז בהכרח הם יבגדו בציבור שיצביע עבורם. החיבור בימין יבריח מצביעים מתונים מבנט ומהימין בכלל ויזמין את ראש הממשלה לשתות מנדטים בכיף מבלי לחשוש לאחוז החסימה. זה מה שנתניהו רצה לכתחילה

פרץ וסמוטריץ. תדמית קיצונית [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+רגב: נתניהו ניסה למנוע תרחיש בחירות 92
10:59 16/01/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

שרת התרבות טוענת כי ראש הממשלה ניסה למנוע את תרחיש בחירת 92 שבהן איבד הימין את השלטון בגלל איבוד מנדטים שנבע מפיצול סיעות  ▪  "קוראת לעוצמה יהודית לקבל על עצמה מנהיגות אחראית ולפרוש מן המרוץ כדי שלא נחזור על שגיאת העבר"

[צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]
+גנץ: "בזמן שיורים על הדרום נתניהו סוחר בתיק הביטחון"
10:42 16/01/20  |  מירב ארד

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, התייחס בחשבון הטוויטר שלו לאיחוד בימין, וכתב: "אתמול קיבלנו הוכחה נוספת על מה בדיוק הבחירות. בזמן שיורים על תושבי הדרום טילים - נתניהו סוחר בתיק הביטחון כדי להכניס את יורשי כהנא לכנסת, ועושה הכל כדי להרכיב לעצמו ממשלת חסינות. מול זה ניצבת כחול לבן שתיאבק בממשלת ההדרה וההמרה. רק אתם תקבעו איזו ממשלה תקום כאן".

+בן גביר: "בנט יתקע סכין בגב, כמו שהוא תקע בי"
10:11 16/01/20  |  מירב ארד

יו"ר עוצמה יהודית איתמר בהן גביר מזהיר את רה"מ נתניהו, ואומר בראיון לגלי צה"ח: "יום אחרי הבחירות נפתלי בנט יתקע בו סכין בגב, כמו שהוא תקע בי. הציבור רוצה פוליטיקאים אחרים, כאלו שאינם שקרנים או תככנים".

+צלב קרס רוסס על שלט של ישראל ביתנו בבת ים
09:55 16/01/20  |  מירב ארד

מול כיכר המצבה בבת ים רוסס צלב קרס על השילוט של מפלגת ישראל ביתנו. במפלגה הודיעו כי תוגש תלונה למשטרה.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בנט: הפעם ימינה לא תתפצל אחרי הבחירות
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אין ל"ציונות הדתית" זכות קיום
בן נאמן  |  16/01/20 14:58
2
ואין נביא בעירו?בנט הנביא
נביאים  |  18/01/20 04:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
מירב ארד
שרת התרבות טוענת כי ראש הממשלה ניסה למנוע את תרחיש בחירת 92 שבהן איבד הימין את השלטון בגלל איבוד מנדטים שנבע מפיצול סיעות    "קוראת לעוצמה יהודית לקבל על עצמה מנהיגות אחראית ולפרוש מן המרוץ כדי שלא נחזור על שגיאת העבר"
מירב ארד
על ההתקפלות של הר פרץ מסיכומו עם בן גביר אמר: "האירועים סביב הניסיון לאחד את הציונות הדתית - קשים ולא מכובדים"    בן-ארי: ""הרב פרץ פשוט גנב, אין מילה אחרת"
איציק וולף
ברגע האחרון להגשת הרשימות לכנסת הוחלט על איחוד רשימות בציונות הדתית    בעקבות לחצי ראש הממשלה חזר בו רפי פרץ מן הסיכום שהיה לו עם איתמר בן גביר והצטרף לנפתלי בנט    בן גביר: שפל חדש, עוצמה יהודית תתמודד לבד
איציק וולף
חבר הכנסת ממפלגת כחול לבן שערק לליכוד התפטר מן הכנסת    את מקומו תתפוס עורכת הדין מיכל קוטלר וונש
עידן יוסף
תקף את עוצמה יהודית: "במקום לבנות, שוברים; במקום לתקן, מתפרעים"    בן-גביר: "לטובת האחדות וניצחון הימין בבחירות אני מסיר את התמונה בסלון"...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il