אחרי עשור של עיכובים, צפוי להיפתח (יום ב', 20.1.20) גשר יהודית בתל אביב. עבודות הגשר המשמעותיות התקיימו בשבתות בלבד, שבהן הונפו חלקי הגשר שהורכבו מראש, ובמהלך הקמתו התרחשו עיכובים רבים ותקלות.
היום תמסור קבוצת אורון אחזקות והשקעות את גשר יהודית לידי חברת נתיבי איילון. הקבוצה עמלה על הקמת הגשר במהלך השנתיים האחרונות, לאחר שזכתה במכרז להקמתו. לאורך פעילותה במיזם, נדרשה הקבוצה לעמוד בפני אתגרים תכנוניים, הנדסיים ולוגיסטיים מורכבים ומשמעותיים, והשלימה את הקמת הגשר המחבר בין שני חלקי העיר תל אביב-מעל נתיבי איילון.
הגשר, שאורכו בסך-הכל כ-110 מטרים במיפתח אחד התלוי מעל נתיבי איילון, תעלת האיילון ופרוזדור הרכבת, מחבר בין שדרות יהודית ממערב ובין רח' יגאל אלון ממזרח. גובהו כ-5.5 מ' בממוצע מעל נתיבי איילון, והוא מורכב מכ-1,400 טון פלדה המרכיבים את כלל מבנה הגשר והמעקות ואשר בוצעו על-ידי חברת הגבעה כקבלן המשנה לקונסטרוקציות ואלמנטי הפלדה במיזם. לצורך ריצוף הגשר נדרשו כ-1,500 מ"ר של דק במבוק, וכ-800 מ"ר של צבע מיוחד לצורך צביעת שביל האופניים על הגשר.
לאורך הגשר, הונחו מעין פינות ישיבה הנראות כסלעים והן מתכתבות עם נראות הגשר ומאפשרות לעוברים והשבים לנוח לאורכו. כמו-כן בוצעו עבודות תאורה ופיתוח נרחבות, כמו גם הפיכת שדרות יהודית באזור הגשר למדרחוב.
לאורך בניית הגשר, נדרשו למעלה מ-200 לילות עבודה מלאים, שבהם אפשר היה לפעול להקמתו של הגשר מבלי להפריע לתנועה הסואנת בנתיבי איילון.