X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שלושת המחבלים חדרו 400 מטרים לתוך שטח ישראל, השליכו מטען או רימון לעבר לוחמי צה"ל הכוח הצבאי הגיב באש וכפי הנראה חיסל אותם
▪  ▪  ▪
רגע השלכת המטען

כוחות צה"ל זיהו (יום ג', 21.1.20) שלושה חשודים שחצו את גדר המערכת בדרום רצועת עזה ונכנסו לאזור מיוער במרחב הגבול. לוחמי צה"ל שקפצו לנקודה, כיתרו את המרחב והחלו בסריקות אחר החשודים שהשליכו מטען או רימון לעבר הלוחמים. הלוחמים פתחו באש לעבר החוליה.
השלושה נכנסו בחסות החשיכה ומזג האוויר הסוער לשטח מיוער באזור והשליכו מטען לעבר לוחמים מסיירת חרוב שזיהו אותם והגיעו למקום. הלוחמים פתחו באש לעבר החשודים, פגעו בהם וכפי הנראה חיסלו אותם.
הפלשתינים חצו את גדר המערכת, כשתצפיות של צה"ל עקבו אחריהם כל הזמן, ונכנסו 400 מטרים לתוך שטח ישראל. המועצה האזורית אשכול הודיעה לתושבים כי בשום שלב לא נשקפה סכנה לחייהם. מצה"ל נמסר כי זוהתה פגיעה ולא נשקפה סכנה ליישובים.
מוקדם יותר היום נמצא צרור בלונים מחובר למטען חבלה קטן במועצה האזורית שדות נגב. חבלן משטרה הוזעק לטפל בו. קודם לכן התגלה באזור נאות חובב שבצפון הנגב צרור בלונים מחובר לחפץ דמוי טיסן. צרור הבלונים, במקרה הזה הצרור לא היה ממולכד. גם בימים האחרונים שוגרו לישראל בלונים עם מטעני נפץ. לא היו נפגעים באירועים.
בשבת האחרונה דווח בעיתון הלבנוני אל-אח'באר שחמאס נערך לחדש פעילויות נוספות. בין השאר, "יחידות ההטרדה הליליות" צפויות לשוב ולפעול ביומיים הקרובים. תפקידן של יחידות אלו להטריד את התושבים התושבים בעוטף עזה באמצעות קולות נפץ וירי בשעות הלילה.
בלילה שבין חמישי לשישי תקף חיל-האוויר תשתית מנהרות של חמאס בצפון רצועת עזה בתגובה לשיגור בלוני הנפץ. התקיפה הגיעה בתום יום רצוף הפרחות בלוני נפץ מהרצועה. בין השאר, מטען חבלה התפוצץ בשטח המועצה אזורית אשכול, אך לא היו נפגעים. לדברי קצין ביטחון של אחד היישובים באזור שהיה סמוך למקום הפיצוץ, נוצר במקום מכתש.

תאריך:  21/01/2020   |   עודכן:  21/01/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חולית מחבלים ניסתה לחדור מהרצועה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
עסקת חילופי השבויים בין ישראל לחמאס במבוי סתום אך מאחורי הקלעים מתנהל קרב איתנים בנוגע לאפשרות שחרורו של מרוואן ברגותי במסגרת העסקה. ארגון חמאס מוכן להכלילו בעסקה בתמיכת בכירי פתח מוחמד דחלאן וג'בריל רג'וב אך יו"ר הרש"פ חושש כי השחרור יפגע במעמדו הפוליטי, הכדור במגרשה של ישראל
עמוס שנער
צריך לפסול את כל הרשימה המשותפת ולא את ח"כ יזבק בלבד, אין שום תועלת בכך שיזבק תצא וייכנס במקומה ח"כ אחר התומך בהשקפה זהה    פסילתה של יזבק היא הצגה תקשורתית לצורך בחירות, אך אחרי שהנושא עלה, מי יעז להתנגד לו (חוץ מבמרצ) ולהצטייר כאדיש לתומכי הטרור?
מחלקה ראשונה
"סכנה ליציבות המדינה - ורעידת אדמה של ממש"    כך מגדירים בכירים במשרדי הממשלה את החלטת רשות המים לוותר על השבת קרקעות המדינה לבעלותה
רבים מקרב עשרות ארגוני "השלום" ו"הזכויות" הפועלים בישראל, תחת מגוון שמות כיסוי והסוואה, ממקדים את פעילותם כמעט אך ורק בנושא הפלשתיני תוך הצגת עמדות אנטי ישראליות ופרו פלשתיניות
עידן יוסף
שר הביטחון הנחה את צה"ל וכוחות הביטחון - להוציא צו הרחקה כנגד פעילי שמאל אנרכיסטים מאזור יהודה ושומרון, ובהם יונתן פולק, המתגרים בחיילים באופן אלים    "לאיש אין זכות לפגוע בחיילי צה"ל ובביטחון בשם חופש הביטוי וזכות ההפגנה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il