X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כיצד סרטון על דוח תנועה שניתן לנהג אוטובוס של חברת קווים שאכל והתעסק בכסף תוך כדי נהיגה הפך את השוטרים לצד האשם ואת הנוסעים לקורבנות?
▪  ▪  ▪
הדוח שנרשם. רק לנהג

סרטון שהופץ ברשתות החברתיות ועבר מיד ליד בקבוצות הווטסאפ השונות סיפר על דוחות לכאורה שרושמים שוטרים סמויים לנוסעי התחבורה הציבורית. אולם בירור שערך News1 מגלה כי מדובר בחדשות כזב, שהופצו תוך ניסיון להכלים את השוטרים ("שיימינג") שעשו את עבודתם.
הבירור מעלה כי הבלשים עלו לאוטובוס בקו 294 בביתר עילית, בעקבות תלונות רבות מצד תושבי העיר העושים שימוש בתחבורה הציבורית, בעיקר בתחבורה הבין-עירונית, על כך שנהגי חברת קווים נוהגים בפראות ועושים באוטובוסים כבתוך שלהם תוך יחס מזלזל בנוסעים.
השוטרים עלו לאוטובוס בבגדים אזרחיים, התיישבו בסמוך לנהג ועקבו אחר מעשיו. הם הבחינו שהוא אוכל תוך כדי הנסיעה ומחזיק את ההגה ביד השנייה. לאחר כמה תחנות עלתה לאוטובוס נוסעת ששילמה לנהג, שספר את הכסף תוך כדי נהיגה.
הם רשמו לנהג דוח תנועה בסך 500 שקל. הנהג מסר בתגובה לשוטר שהסביר לו את חומרת מעשיו: "לא עשיתי שום עבירה. לא סיכנתי אף אחד".
וכיצד השמועה על קנסות לנוסעים לא חגורים עשתה לה כנפיים? מתברר שחלק מן הנוסעים לא היו מרוצים מרישום הדוח, שעיכב אותם בדרך ליעדם. הם התווכחו עם השוטרים, חלקם בחוצפה, וכדי להסיח את דעתו של אחד מהם אמר לו השוטר "תחגור חגורה" והנוסע השיב לו שהוא עצמו לא חגור, אך כאמור בעניין שולי.
באגף התנועה במשטרה מבהירים כי אין מדיניות חדשה מול נוסעים שאינם חגורים, והדגישו כי קיימת יחידת אכיפה ייעודית לכלי רכב כבדים, שפועלת בנחישות כדי למנוע מנהגי אוטובוסים לסכן את הנוסעים אותם הם מסיעים.
מחברת קווים לא נמסרה תגובה.

תאריך:  27/01/2020   |   עודכן:  27/01/2020
+חולון: בן 14 נעצר בחשד לתקיפת נהג אוטובוס
11:30 28/01/20  |  עידן יוסף

המשטרה אתמול (ב') נער בן 14, החשוד בתקיפת נהג אוטובוס שנסע מתל אביב לחולון, והבוקר הוא יובא לבית משפט לנוער בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. הוא חשוד כי יחד עם נער נוסף קילל, איים ותקף את הנהג לפני ימים אחדים. הנערים אף הגיבו בתוקפנות כלפי נוסעים שהעירו להם על התנהגותם.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם נוסע לא-חגור באוטובוס יקבל דוח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עומר מואב
גם אם הממשלה תגדיל מאוד את ההשקעה בתחבורה ציבורית, ותסלול שבילי אופניים, ותאפשר תחבורה שיתופית, ותעניק תמריצים כספיים נדיבים למעסיקים שיאפשרו עבודה מהבית/יפעילו שאטלים, יתאמו קארפולים, וכל רעיון נוסף לגזרים, ללא מקלות הפקקים לא יצומצמו כלל
עידן יוסף
בתחבורה הציבורית נערכים לציון 75 שנה לשחרור מחנה אושוויץ ולשיבושים הצפויים בעקבות ביקורי משלחות הנכבדים מהעולם בשלושת הימים הקרובים
עידן יוסף
שינויים בתנועת הרכבות באזור נתב"ג במוצאי שבת ה-25.1.20 בלבד בשל עבודות תשתית שיכללו שדרוג והחלפה של מפלגים ומסוטים    שירות הסעיות חלופי יופעל בכמה מקומות
עידן יוסף
נסיעות בקווים עם ביקוש מועט הוקדמו או בוטלו ב-16 קווים    ynet הצית תבערה תקשורתית ובשמאל תקפו בחריפות נגד שר התחבורה שמצידו צינן את המהומה
עידן יוסף
בזכות ההתקדמות בעבודות להאצת מיזם החשמול בתל אביב - רכבת ישראל מקצרת בשבוע את העבודות, מחדשת כבר ביום ראשון הקרוב את פעילות כלל הקווים, וחוזרת למתכונת עבודות המשפיעות על תנועת הרכבות בשעות הלילה וימי שישי בלבד המתאפיינים במיעוט נוסעים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il