בתחנות המוזיקה - ירידה חדה לגלגלץ של 4.5%, אך היא עדיין מובילה עם שיעור האזנה של 29.1%. כאן ג' עולה בכשני אחוזים ל-15.8%, כאן 88 עלתה בכאחוז ל-10.2%, אקו 99 ורדיוס יורדות בכמעט אחוז ל-9.4% ול-7.1%. כאן קול המוזיקה יורדת בכחצי אחוז ל-4.9%.
בתחנות הרדיו הדתיות מובילה רדיו קול חי שעלתה בכמעט 3% עקב פתיחת תדר נוסף שכולו מוזיקה - 4.5% לתחנה הרגילה ו-3.3% לקול חי מיוזיק. רדיו קול ברמה עלתה ביותר מאחוז ל-3.6%, כאן מורשת ירדה בכחצי אחוז ל-3.2% ורדיו גלי ישראל עלתה בכחצי אחוז ל-2.8%.
היפוך מגמה בעיתונות הכתובה
מרבית העיתונים היומיים רשמו גידול בחשיפה היומית ובחשיפה בסופי-השבוע. בניתוח המגמה של סך קריאת העיתונים לאורך ארבע השנים האחרונות, ניתן לראות עצירה בירידת החשיפה הכוללת והיפוך מגמה ב-2019.
בגיליונות יום חול ממוצע, ה
עיתון ישראל היום ממשיך להוביל עם 30.6% חשיפה יומית ביום חול ממוצע במהלך 2019 לעומת 29.0% ב-2018.
ידיעות אחרונות רשם עלייה בשיעור החשיפה היומי - 26.9% לעומת 25.7%. בעיתונות סוף השבוע ישראל היום ממשיך להוביל במונחים שנתיים עם חשיפה של 31.0% לעומת 30.2% ב-2018. ידיעות אחרונות רושם גם הוא עלייה לחשיפה של 30.7% לעומת 29.6%. הפער בין העיתונים אינו מובהק סטטיסטית. החשיפה ל
עיתון הארץ עולה מעט בכל ימות השבוע, ולמעריב בסוף-השבוע.
בהתייחסות חצי שנתית (יולי-דצמבר 2019) בהשוואה למחצית הראשונה (ינואר-יוני 2019): ישראל היום מוביל באופן מובהק עם חשיפה יומית של 30.6%, ללא שינוי ממחצית ראשונה. ידיעות אחרונות רשם עלייה לא מובהקת בחשיפה ל-27.2% לעומת 26.5%. בקטגוריית עיתונות סוף השבוע, ידיעות אחרונות מוביל ורשם עלייה מובהקת במחצית השנייה ל-32.4% בהשוואה ל-29.0% במחצית הראשונה. בישראל היום נרשמה ירידה לא מובהקת ל-30.7% לעומת 31.4%.
סקר TGI בחן גם את עמדות הציבור במגוון תחומים באמצעות כ-260 היגדים בפרק סגנון חיים. שיעור ההסכמה עם ההיגד: "אני מוצא את עצמי משתתף בוויכוחים פוליטיים לעיתים קרובות" רשם עלייה מובהקת מ-18.4% ב-2018 ל-26.0% ב-2019. איתן כסיף, מנכ"ל קנטאר ישראל, אומר כי ניתן להניח שהדבר נובע מריבוי מערכות הבחירות בתקופה האחרונה ושיח רב בנושא פוליטיקה בתקופה זו, דבר שיכול לתת בין השאר גם הסבר חלקי לעלייה בשיעור קריאת עיתונים.