יו"ר דירקטוריון
רכבת ישראל,
דן הראל, עוזב (יום ג', 4.2.20) את תפקידו, וזאת אחרי פחות משנתיים בתפקיד. הראל כיהן כחבר בוועדות הדירקטוריון הבאות: ארגון ומשאבי אנוש, פרויקטים, בטיחות. התפטרותו היא מיידית, והוא לא ימתין לחפיפה למחליפו.
ברכבת ישראל אומרים כי הראל ביקש לסיים את תפקידו מתוך תחושת מיצוי ורצון להקדיש זמן למשפחתו וענייניו הפרטיים, לאחר קרוב לחמישים שנה בשירות הציבורי, כחייל וכמפקד בצה"ל, ולאחר מכן בשלל תפקידים ציבוריים בכירים.
הראל הגיע לחברת הרכבת לאחר שכיהן כיו"ר דירקטוריון חברת נתיבי איילון, והיה מי שעמד בחזית מול הכשלונות בפתיחת קו הרכבת החשמלי בין ירושלים לתל אביב.
שר התחבורה
בצלאל סמוטריץ' הגיב לפרישה וכתב: "הצטערתי מאוד לשמוע היום מדן הראל על החלטתו לפרוש מתפקידו כיו"ר דריקטוריון הרכבת. דן הוביל בשנתיים האחרונות תהליכים חשובים מאוד בהבראת הרכבת והעלאתה על המסילה, ויחד עם מנכ"ל הרכבת החדש,
מיכה מייקסנר, הוביל את החברה למקומות טובים בהרבה מהמקום שבו הוא קיבל אותה.
"אני מודה לו מאוד על עשייתו החשובה בשנתיים האחרונות ומכבד את החלטתו. אני מחזק את ידיה של הנהלת הרכבת בהובלתו של מיכה, ומתחייב להיות כאן בשבילם ולתמוך את השינויים החשובים שהם מובילים ואת הצעדים הנדרשים להיערכות הרכבת לקראת אתגרי השנים הבאות, והם רבים ומורכבים".
מרכבת ישראל נמסר: "רכבת ישראל מודה לדן הראל על תקופתו כיו"ר הרכבת, על ההובלה, הדרך והערכים שהביא עימו. בתקופת כהונתו המשיכה הרכבת להציג צמיחה במספר הנוסעים, לצד קליטה של ציוד חדש והטמעת טכנולוגיות מתקדמות. כמו-כן התקדמה הרכבת במיזמי הפיתוח המרכזיים ובהם חניכת הקו המהיר לירושלים, מיזם החישמול, התחלת ביצועה של המסילה המזרחית, מסילת 431 ועוד. מיכאל (מיכה) מייקסנר, מנכ"ל רכבת ישראל, הודה לדן הראל על תקופת עבודה משותפת ופורה, ועל תרומתו לקידומה של רכבת ישראל".