X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
ראש הרשות הפלשתינית אמר במסיבת עיתונאים משותפת שקיים עם ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, כי הוא מוכן לשוב למו"מ מול ישראל מנקודת סיום המגעים עם ממשלת אולמרט אולמרט: הפרטנר היחיד שמייצג את הפלשתינים הוא אבו מאזן נתניהו: נקודת שפל בהיסטוריה של ישראל
▪  ▪  ▪
אולמרט ואבו מאזן, היום בניו יורק [צילום: סת' ווניג, AP]

ראש הרשות הפלשתינית, מחמוד עבאס (אבו מאזן), הודיע כי הוא מוכן לשוב למשא-ומתן עם ישראל ולחדש אותו בנקודה שבה הוא הסתיים אל מול ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט. את הדברים אמר אבו מאזן במסיבת עיתונאים משותפת שקיים יחד עם אולמרט בניו-יורק.
"אני רוצה תחילה לברך את ידידי אהוד אולמרט שאותו אני מכיר פרק זמן. דיברתי קודם במועצת הביטחון של האו"ם והדגשתי את החשיבות של הגעה לשלום באמצעות משא-ומתן. התוכנית האמריקנית מתנכרת להחלטות הבינלאומיות. נפגשתי עם אולמרט לפני זמן קצר. המשא-ומתן עמו היה מבטיח, למרות שלא הגענו לפתרון היינו קרובים מאוד. אנו מוכנים לחדש את המשא-ומתן בנקודה שבה הסתיים עם אולמרט", אמר.
לדברי אבו מאזן, הפלשתינים מוכנים למדינה שתקום בשכנות למדינת ישראל בגבולות 1967, שבירתה היא ירושלים המזרחית. ירושלים המערבית תהיה במתווה זה בירת ישראל.
"אנו קוראים לישראלים לסרב לעמדות הקיצוניות שלא יובילו לשום מקום. השלום לא יגיע באמצעות כפייה על אחד הצדדים, אלא באמצעות נכונות של שני הצדדים לחיות האחד לצד השני על האדמה הזאת. אנחנו לא מאמינים באלימות ונאבקים בטרור. אנו מאמינים בתיאום ביטחוני עם כל המדינות, וחתמנו על הסכמים ביטחוניים רבים. אנו מאמינים רק במאבק עממי לא אלים. ידינו מושטות לשלום ולאנשי השלום כמו אולמרט", אמר.
אולמרט עצמו טען שנפגש עם אבו מאזן לא כדי לבקר את ראש ממשלת ישראל ולא כדי לבקר את תוכנית השלום שהציג הנשיא האמריקני, דונלד טראמפ. "לא באתי לארה"ב כדי לבקר את נשיא ארה"ב או את התוכנית שלו. גם לא באתי כדי לבקר את ראש ממשלת ישראל. אני מנצל כל הזדמנות שיש לי לעשות זאת בישראל אבל בטח לא כאן", אמר.
לדבריו, נשאל רבות למה הוא צריך להיפגש עם עבאס עכשיו. "התשובה מאוד פשוטה, התוכנית של הנשיא טראמפ מיועדת לבסוף לעשות שלום בין ישראל והפלשתינים, אז אנחנו צריכים לנהל משא-ומתן איתם. אני חושב שיש פרטנר והפרטנר היחיד שמייצג את העם הפלשתיני והוכיח שהוא מוכן למשא-ומתן הוא אבו מאזן. לצערנו לא הגענו להסכם, אבל הוא איש של שלום ולפיכך הוא הפרטנר היחיד שאפשר לנהל איתו משא-ומתן".
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיב על מסיבת העיתונאים של אולמרט ואבו מאזן וטען כי "זוהי נקודת שפל בהיסטוריה של מדינת ישראל". גם שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, תקף את אולמרט ואמר כי דווקא ביום שבו אבו מאזן נכשל בניסיון שלו להוביל מהלך מדיני באו"ם נגד מדינת ישראל, בוחר אולמרט לתת רוח גבית לטרור המדיני של הפלשתינים.

תאריך:  11/02/2020   |   עודכן:  11/02/2020
+השקדיה פורחת
10:01 12/02/20  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה

עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי  ▪  והפעם - עוד מעט אביב, ויתורים חדשים, אבוי, יש שופטים בירושלים ושולף שפנים מכובעו

יפי השקד [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
+השר שטייניץ: "אנחנו מכינים תגובה עוצמתית - מבצע צבאי רחב היקף"
08:54 12/02/20  |  מירב ארד

השר יובל שטייניץ התייחס בראיון עלכאן ב' לשיגור בלוני הנפץ מרצועת עזה לשטח ישראל: "אנחנו מכינים תגובה עוצמתית - מבצע צבאי רחב היקף. כשנחליט שאנחנו לא יכולים לחכות יותר להסדרה ולשקט, נצא אליו"

+הלך אולמרט אצל אבו מאזן
01:48 12/02/20  |  בעז שפירא   |   לרשימה המלאה

בעם היהודי, כמו בעם היהודי, יימצאו תמיד אותם יהודים שיסרבו להתרשם מהעובדות ולמרות הניסיונות המרים ימשיכו לחלום ולשגות בהזיות על אודות ויתורים לרוצחים ומסירה של חבלי ארץ לידיהם

אומרט. איש רע [צילום: אבשלום ססוני/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"מוכן לחדש המו"מ מנקודת ההפסקה מול אולמרט"
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
אולמרט משתוקק לשוב
באום  |  12/02/20 02:06
2
אומללמרט-בחזרה לזירת הפשע.
מדמוני אסף  |  12/02/20 05:41
3
בדפי ההיסטוריה אולמרט ירשם
מייק  |  12/02/20 06:10
4
מתאים יותר אולמרט וברגותי
ששון לוי  |  12/02/20 07:43
5
החבר של יוסי מ. ל"ת
מגיב ותיק  |  12/02/20 09:21
6
מי שבחר באולמרט יבחר ב-ביבי
יהודה דרורי  |  12/02/20 09:24
 
- כה אמר הדרורי אוהד ליברמן
מגיב ותיק  |  12/02/20 12:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עידן יוסף
יו"ר הרשות הפלשתינית תוקף את הצעתו של הנשיא האמריקני: "לא תביא שלום, ואנחנו מתנגדים לה"    כעשרת אלפים הפגינו ברמאללה נגד תוכנית טראמפ    ראש הממשלה הפלשתיני מוחמד שתאייה: "נפיל את העסקה הזו כמו את מתווה קלינטון"
רבקה שפק-ליסק
הפתרון של 2 מדינות הוא פתרון סביר והוגן לאור העובדה שבגדה המערבית הייתה התנחלות ערבית מאז המאה ה-7 וזהו אזור בעל רוב ערבי    לעומת זאת, ערביי האזור שהפך אח"כ למדינת ישראל הם ברובם צאצאי מהגרי עבודה שרובם הסתננו לארץ בין שלהי המאה ה-19 ל-1947
יורם הר-לב
השמאל בישראל מניף שני דגלים    הדגל הראשון הוא דגל 'מדינת חוק'    כל אדם ישר ממחנה השמאל חייב לפרוץ את מעטה התעמולה שמסתיר את המציאות ולעזור לנתניהו להשלים את ההישגים לטובת היהודים והערבים בכברת ארץ זו
איתן קלינסקי
יועז הנדל ממקם את סבו לא במישוריות דמיונית, אלא במציאות חיים כואבת כ"יהודי בשרשרת הדורות, שלמד על בשרו, שיש אותנו ויש את אלה ששונאים אותנו, בלי אתוס חינוכי, בלי שיעורים על טוהר הנשק, ובלי גבורה מיוחדת..."
עומר מואב
בתגובה לטענה שלי שיש סתירה בין תמיכה במצב של בני אדם שחיים תחת כיבוש צבאי ללא זכויות אזרח מלאות לבין ערכים ליברליים, מסבירים לי מגיבים רבים שאין סתירה, שהרי דיכוי האוכלוסייה הפלשתינית נועד להגן עלינו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il