X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כתב חשדות נגד בכיר במשרד התחבורה

שימוע: שוחד ב-985 אלף שקל

דרור גנון, ששימש כמנהל בכיר ברשות לתחבורה ציבורית חשוד שקיבל שוחד מיזמים, והמשטרה הודיעה על כוונה להעמידו לדין כפוף לשימוע, אך הפרקליטות לא מסרה הודעה בעניין פרקליטו של גנון: "לא היה שוחד אפילו של שקל. על מרשי הופעלו שיטות חקירה דורסניות" יזמים שנתנו את השוחד צפויים אף הם לעמוד לדין
▪  ▪  ▪
גנון. "הבלון הזה יתפוצץ בקרוב" [צילום: ניר שאנני]

כתב אישום יוגש, כפוף לשימוע, נגד דרור גנון, שכיהן כמנהל בכיר תחבורה ציבורית ברשות בארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה. כך דיווח לראשונה רועי ינובסקי בכאן חדשות. אולם את ההודעה בעניין מסרה המשטרה עוד בטרם התקבלה החלטה בפרקליטות.
על-פי הדיווח, גנון יואשם בקבלת טובות הנאה ממפעילי תחבורה ציבורית בתמורה לקידומם במכרזים של המשרד לחברות המפעילות את התחבורה הציבורית - אפיקים וחברה בשליטת קבוצת עפיפי. אם הדיווח נכון, נגד יזמים בחברות אלה החשודים כי נתנו את השוחד עשויה הפרקליטות גם כן להגיש כתבי אישום בשבועות הקרובים.
סך כספי השוחד שקיבל גנון על-פי החשדות שמייחסת לו המשטרה: 985 אלף שקלים, ששימשו לבניית ביתו בנווה אילן. בתחילת חקירת הפרשה נחשד גנון בקבלת שוחד של כרבע מיליון שקלים, וכעת מדובר בסכום המגיע לכמעט מיליון שקל.
מוקדם יותר (יום ג', 11.2.20) התקיים דיון בעניינו בבית משפט השלום בראשון לציון, שם הוצג ע"י המשטרה לשופט גיא אבנון מכתב מפרקליטות מחוז ירושלים, שעל-פי המשטרה ממנו עולה לכאורה כי יש כוונה להגיש כתב אישום נגד גנון, אך לא נמסר באיזה סעיף.
אלי כץ, עורך הדין של גנון, מסר בתגובה לפרסום: "להב 433 מנפחת שוב ושוב את סכומי השוחד כמשקל נגד להיעדר הראיות בתיק, במעין הנשמה מלאכותית חסרת תוחלת, כדי להשאיר את העניין בתודעה הציבורית. הבלון הזה יתפוצץ בקרוב.
"בהודעת הפרקליטות לא רק שאין אימוץ של הסכומים בהם נוקטת המשטרה, אלא שאין אמירה כלל אמירה שיוגש כתב אישום בגין שוחד, ולו כפוף לשימוע. לאחר שיימסר לעינינו חומר החקירה ונפסיק להיזון מדוחות סודיים ומהדלפות, יתבררו לכל שני הדברים - אחד, לא היה שוחד אפילו של שקל אחד; שניים, להב 43 הפעילה כלפי מרשי את אותן שיטות חקירה דורסניות שעליהן שמענו לאחרונה בתקשורת".

תאריך:  12/02/2020   |   עודכן:  12/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שימוע: שוחד ב-985 אלף שקל
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מאיפה יש לפקידי מדינה בתי פאר
וזה לרבים  |  12/02/20 11:26
2
אם זה נכון.
7-7-7.  |  16/02/20 09:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
הגיב לציוץ בטוויטר שבו נטען כאילו קיים איסור להציב בתחנות הרכבת דוכנים להנחת תפילין וקרא לדווח עליהם    "כל עוד אני שר התחבורה, מותר ואף רצוי להעמיד דוכני יהדות"
עידן יוסף
התפטרותו מיידית והוא לא ימתין למחליף בתפקיד    הראל: "מסיים את התפקיד מתוך תחושת מיצוי ורצון להקדיש זמן למשפחתי ולענייני הפרטיים לאחר קרוב לחמישים שנה בשירות הציבורי"
עידן יוסף
פורסם מכרז לאיתור 4 חברות ניהול מיזמים לניהול ביצוע ארבעת מקטעי תוואי הרכבת הקלה חיפה-נצרת    הקבלנים המבצעים לעבודות המוזכרות ייבחרו לקראת סוף 2020 בהתאם למקטעים השונים    נמשכות עבודות קידוחי הקרקע לאורך התוואי
עידן יוסף
חופשי-יומי תלת יומי ב-100 שקל מאילת וחבל אילות עד נתניה ואריאל לנסיעות באוטובוס וברכבת    הטסים מנמל התעופה רמון לנתב"ג יקבלו ביום הטיסה זיכוי חופשי יומי בטבעת תל אביב
רועי אורן
אין ספק שמדובר בשלב ראשוני של תוכנית גדולה אשר תהיה חייבת לכלול בשלב מסוים גם את נהגי הרכב הפרטי וכן הקמת נתיבי תחבורה ציבורית והכשרת נהגי אוטובוס ורכבת כדי שמרבית אזרחי ישראל יתרגלו לנסוע בתחבורה ציבורית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il