X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

מסעדות יש בשפע בכל רחבי הארץ ובמיוחד בתל אביב ואזור המרכז. אבל מסעדות המשלבות בין אוכל ברמה גבוהה, מנות נדיבות ושירות איכותי אין הרבה. במסעדת NG בנווה צדק בתל אביב קיבלנו שירות נהדר ומנות בשריות לפנתאון. אין ספק כי הבשר מטופל בצורה מצוינת, המנות נדירות ומשביעות והאווירה במקום מקסימה, ביתית וקלילה. לא הייתי נזהר בכך שהייתי מגדיר את המסעדה הזו כפנינה חבויה בתל אביב.
על המקום
שכונת נווה צדק היא השכונה היהודית הראשונה (הרשמית) מחוץ לשטחה של יפו. היא נוסדה בסוף המאה ה-19 ונחשבת כיום לאחת מפנינות החן הנהדרות והמתויירות של תל אביב הכוללות נדל"ן יקר, בתי מלון, מסעדות, בתי קפה, מועדונים עם הופעות ג'אז בלילה ומתחם פעיל והומה אדם ביום. השכונה בנויה מסמטאות צרות שבה הכל קרוב אחד לשני, משהו שמזכיר ממש מקומות רבים באירופה. האווירה חמימה ונעימה, כיף לסייר במקום, לקנות חנויות הבגדים ועבודות היד ולשבת במסעדות המקומיות. אין ספק כי אם אנו בוחנים את המיקום של מסעדת NG, הרי שמדובר באחד המקומות היותר נחמדים לשבת בהם לארוחה טובה ומשם להוריד את האוכל בסיור רגלי בשכונה המקסימה.
על מסעדת NG
מסעדת NG הוקמה בשנת 2003 וכבר 17 שנים, נכון לשנת כתיבת מאמר זה, מארחת המסעדה אנשים רבים המבינים בבשר ובאוכל. בין אם מדובר בתיירים מהארץ או מחו"ל, בבלוגרים, שפים ואנשים רבים אחרים המחפשים מסעדה טובה לאכול בה ו/או לסקר אותה - כולם נהנים מיחס חם, מחויך ומאוכל טעים ומטופל היטב. המסעדה יושבת באחד מהבתים הראשונים שהוקמו בתל אביב ומרבית התפריט במסעדה מבוסס כמובן על הבשרים המובחרים שבהם המסעדה מפורסמת. החל מסינטה או אנטרקוט מובחרים ועד לפורטרהאוס עסיסי וטומהוקים ענקיים מהבשר הטוב ביותר בארץ. את המסעדה מייחדים ארוחות ה-sharing וכמובן ארוחת הברברים המפורסמת שלה.
ארוחת הברברים במסעדת NG
אחד הדברים המייחדים את המסעדה הנהדרת הזו היא ארוחת הברברים שלה. כל אחד שאוהב אוכל ואוהב בשר יכול לדמיין את עצמו יושב על שולחן האבירים, כמלך או כגנרל בכיר, הנהנה משולחן עמוס בנתחי בשר משובחים, ירקות לשמים אפויים היטב וכוס בירה או יין שניתן למלא שוב ושוב. אוכלים עם הידיים, נתחים גדולים ועסיסיים ואפילו מקבלים כובע ברברים שתוכלו להצטלם לתמונות מזכרת נהדרות שינצרו את החוויה לשנים ארוכות קדימה. זוהי ההזדמנות שלכם לאכול ארוחת שחיטות מבלי לדפוק חשבון. ניתן להשתתף בארוחה במסגרת אירוע פרטי של מינימום שמונה סועדים או להצטרף לארוחת קולקטיבית אחת לחודש בתיאום מול המסעדה.
מנות השיירינג של המסעדה
דבר נוסף שמייחד את המסעדה הוא מנות השיירינג שלה. מנות בשר גדולות ומטופלות היטב מנתחי הבשר המשובחים ביותר. המנות מגיעות במשקלים כבדים ומתאימות למספר סועדים (בהתאם לסוג המנה והגודל שלה). לדוגמה: תוכלו להזמין פילה על עצם במשקל 4.5 ק"ג המתאים לשישה סועדים או שוק טלה מתובל במשקל 3.5 קילוגרם המתאים לארבעה סועדים. ישנם גם מנות המתאימות לזוגות כמובן ואת התפריט המלא מומלץ לראות באתר המסעדה.
אירועים במקום
אם אתם רוצים לארגן אירוע מסוים במקום: ימי הולדת, ימי גיבוש לעובדים, יום נישואין או כל אירוע אחר, תוכלו ליצור קשר עם המסעדה בטלפון או דרך אתר החברה ולברר פרטים נוספים בנוגע לאירוע שלכם. כיוון שכל אירוע הוא ייחודי בפני עצמו ומונה כמות שונה של אנשים, הרי שהתמחור הכללי שתקבלו יהיה שונה ומותאם אל האירוע שלכם באופן אישי. המסעדה יכולה לקיים אירועים של עד 60 אנשים. ניתן לסגור את המסעדה באופן מלא לטובת האירוע רק לאחר שעות הפעילות של המסעדה.

תאריך:  25/02/2020   |   עודכן:  25/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
מתי כדי לפנות ולשכור את שירותיו? כפי שאנו מחפשים איש מקצוע אשר יפתור לנו את הבעיה הייחודית בין אם מדובר בחיפוש בתים, טיפול במכוניות וכיוצא בזאת? כך הדבר נכון גם כאשר מדובר בייצוג בפני בתי הדין הרבניים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
זאב נחמנזון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il