X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עמיהוד גולדין ואילן שבע חשודים בשימוש במידע פנים בטרם הועבר דיווח מהותי ושלילי למשקיעים לצורך מכירת מניות תוך מניעת הפסד עצמי של מיליוני שקלים חומרי החקירה הועברו לפרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה)
▪  ▪  ▪
הדיווח פורסם לאחר תום יום המסחר

רשות ניירות ערך סיימה את החקירה בעניינם של עמיהוד גולדין, שהיה דירקטור בקבוצת נאווי, ושל אילן שבע, שהיה דירקטור בביכורי שדה, בחשד לשימוש במידע פנים. חומרי החקירה הועברו למחלקת ניירות ערך בפרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה).
עניינה של חקירה זו נוגע לחשד לביצוען של עבירות שימוש במידע פנים של החברה לפני שמסרה דיווח מהותי ושלילי, במהלך שנת 2017 וזאת על-ידי מספר גורמים, ביניהם איש פנים בחברה.
חברת "קבוצת האחים נאוי בע"מ" היא חברה ציבורית אשר ניירות הערך שלה נסחרים בבורסה לניירות ערך בתל אביב, ואשר עוסקת בניכיון צ'קים ובמימון חוץ בנקאי.
על-פי החשד, עמיהוד גולדין כיהן במהלך התקופה הרלוונטית לחקירה ועד להתפטרותו בתאריך 17.8.2018 כדירקטור חיצוני וכחבר במספר וועדות דירקטוריון בקבוצת נאוי ולכן מהווה איש פנים. במקביל, כיהן גולדין גם כדירקטור בחברת "ביכורי השדה דרום שיווק תוצרת חקלאית בע"מ (2002)", המוחזקת בשרשור על-ידי חברת "ביכורי השדה שיווק דרום שיווק בע"מ (1994)". אילן שבע, היה בעל השליטה בחברות הללו ומי כיהן בתקופה הרלוונטית כדירקטור בביכורי שדה 1994 וכן בחברת ביכורי שדה 2002, ביחד עם גולדין.
על-פי ממצאי החקירה עולה כי ביום 22.8.2017, לאחר תום המסחר, פרסמה קבוצת נאוי דיווח מיידי מהותי ושלילי, לפיו דירקטוריון החברה החליט לבטל את מדיניות חלוקת הדיבידנד של החברה החל מיום 01.01.2018. על-פי החשד, הדיווח המיידי השפיע על שער נייר הערך של החברה ובעקבותיו ירד שער מניית החברה, למחרת היום, באופן חד בשיעור של כ-15.6% והיקפי מחזורי המסחר במניה עלו באופן ניכר.
על-פי החשד, עובר לפרסום הדיווח המיידי, השתמש גולדין במידע הפנים שהיה בידיו מתוקף תפקידו כדירקטור בקבוצת נאוי אודות כוונת החברה לבטל את מדיניות חלוקת הדיבידנד ומסר אותו לידי מקורבו אילן שבע. בהתאם, על-פי החשד, השתמש שבע במידע הפנים שהיה ברשותו וביצע מכירות של מניות החברה, באמצעות חשבון ביכורי השדה 1994, שבשליטתו, בהיקף של עשרות מיליוני שקלים, תוך מניעת הפסד בסך של מיליוני שקלים, וזאת טרם פרסום הדיווח המיידי לציבור.

תאריך:  25/02/2020   |   עודכן:  25/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חומרי חקירת מידע הפנים באחים נאווי - לפרקליטות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
אורלי עדס: "מנכ"ל מד"א מגייס לנו עובדים מקרב מד"א, כי אף אחד אחר לא מוכן לעבוד שם"    תהיה הפרדה בין חברי ועדת הקלפי למצביעים    ועדת הכספים אישרה את תקציבה השוטף של ועדת הבחירות עד לחודש יולי 2020
איציק וולף
הודיעה לבורסה על רכישת שני מטוסי איירבוס 320-200 מן השנים 2010 ו-2011 המוחכרים כיום לחברת תעופה    רוכשת גם את הסכמי החכירה    מקור המימון עדיין נבחן
איציק וולף
החברה המייצרת רובוטים אלקטרוניים לניקוי בריכות שחייה דיווחה לבורסה שספקיה הסיניים דיווחו על חזרה מלאה לעבודת ייצור במפעלים לאחר השבתה ממושכת בשל נגיף הקורונה
איתמר לוין
אברהם ויצמן הודה שקיבל במרמה 2.3 מיליון שקל וניסה לקבל 15.6 מיליון שקל נוסף, "במכירת" קרקעות שלא היו שייכות לו
איתמר לוין, יצחק דנון
חברת משמרת, שהייתה הנאמן למחזיקי אג"ח גילאון שבבעלות ירון ייני, תובעת 10 מיליון שקל מהבעלים ונושאי המשרה, ובראשם דיקן בית הספר למינהל עסקים במרכז הבינתחומי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il