X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כ-5,200 בעלי זכות בחירה שוהים בבידוד בית מחשש שנדבקו בקורונה משרד הבריאות ומד"א נערכו ב-16 קלפיות מיוחדות שבהן יצביעו המבודדים מנכ"ל משרד הבריאות: הקלפיות בישראל בטוחות וזה בטוח ללכת לבחור
▪  ▪  ▪
תרגול תפעול הקלפיות למבודדי הקורונה [צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90]

משרד הבריאות נערך לאחת ממערכות הבחירות המיוחדות ביותר שהיו אי-פעם בישראל, שבה כ-5,200 בעלי זכות בחירה נמצאים בבידוד בית בשל החשש שנדבקו בנגיף הקורונה. במסגרת ההיערכות יפתחו משרד הבריאות ומד"א 16 קלפיות ייעודיות שאליהן אמורים המבודדים להגיע לצורך ההצבעה בבחירות לכנסת ה-23.
מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר-סימן-טוב, קרא לציבור להצביע ולממש את זכותו הדמוקרטית. "האירוע בשליטה, מספר החולים בישראל מצומצם מאוד ואין הדבקות מקומיות", אמר, "חשוב לנו שתממשו את זכותכם הדמוקרטית ותגיעו להצביע. אנחנו ערוכים לכל תרחיש ומבצעים התאמות גם לטובת האנשים שנמצאים בבידוד ביתי כך שיוכלו ללכת להמשיך להצביע".
ממשרד הבריאות נמסר עוד כי הקלפיות בישראל, שתהיינה נפרדות לחלוטין מן הקלפיות שישמשו את מבודדי הקורונה, בטוחות. "זה בטוח ללכת לבחור", נמסר מן המשרד. עוד נמסר כי במקרה שבו מבודד בית מגלה סימני מחלה - אסור לו להגיע לשום קלפי גם לא לקלפי המיוחדת למבודדי בית. "לכולם (בוחרים ועובדי קלפיות) חשוב תמיד להקפיד על כללי ההיגיינה ואין צורך באמצעי מיגון כלשהם ביום הבחירות ובכלל", לשון הודעת משרד הבריאות.
ובתוך כך נמסר ממשטרת ישראל כי המשטרה תסייע ככל שידרש למשרד הבריאות, לוועדת הבחירות וליתר הגופים העוסקים במלאכה, למנוע כל ניסיון פגיעה במהלכן התקין של הבחירות.
"אנו קוראים לציבור להישמע אך ורק להנחיות ועידכונים שיועברו על-ידי הגורמים הרשמיים המוסמכים לכך ולא להישמע לפרסומים בלתי רשמיים המופצים ברשתות החברתיות מטעם גורמים שונים ועל אחריותם, בהם פרסומים שייתכן שיכילו מידע שגוי ומגמתי המטעה את הציבור", נמסר מן המשטרה.
במסגרת היערכות המשטרה, הוקם באגף החקירות והמודיעין דסק ארצי בו ישבו כלל נציגי החקירות, המודיעין, הסיגנט והמז״פ. מטרת הדסק תהיה יצירת תמונת מצב עדכנית על הנעשה בקלפיות ברחבי הארץ בהתאם לתרחישים השונים, וגם לצורך מענה לאפשרות כי במהלך היום יופצו הודעות כוזבות שאין בהן ממש וכל מטרתן לגרום לבהלה ולאי- סדרים ביום הבחירות.
"משטרת ישראל לא תאפשר הפרת הסדר הציבורי ועבירות על חוק הבחירות ותפעל לאכיפה ולנקיטת צעדים כנגד כל ניסיון לביצוע עבירות אלו. כוחות גדולים של משטרה, גלויים וסמויים, יפעלו בריכוזי הקלפיות ובאזורים הסובבים אותם בכדי למנוע ולאתר כל פעילות בלתי חוקית שעלולה לפגוע בטוהר הבחירות ובקיומן התקין", לשון הודעת המשטרה.

תאריך:  01/03/2020   |   עודכן:  01/03/2020
+שיעור ההצבעה - הגבוה מאז 1999
08:02 02/03/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ריבלין: אין תחושה של חגיגיות אלא של בושה  ▪  שקד: אם כולם ייצאו להצביע, נפתור את הפלונטר  ▪  ליברמן בקלפי בנוקדים: הערב תהיה הכרעה חשובה

ועדת הבחירות המרכזית Live Stream
ריבלין בקלפי. "מערכת בחירות איומה" [צילום: אוליבר פיטוסי/פלאש 90]
יום הבוחר. בפעם השלישית בשנה [צילום: אוליבר פיטוסי/פלאש 90]
+אלפון הבחירות לכנסת, מהדורת 2020
08:02 02/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

מאביגדור ליברמן, דרך איתמר בן-גביר ובני גנץ ועד היבא יזבק  ▪  איטליה, ארצות הברית וגרמניה  ▪  החל מבית המשפט העליון וכלה ברצועת עזה  ▪  העבר של הליכוד והססמה של כחול-לבן  ▪  הקורונה שברקע, מה יהיה שיעור ההצבעה והשם ישמרנו מסיבוב רביעי

למה שהפעם זה יהיה שונה? [צילום: סילביה איזוקיירדו, AP]
עשוי להיות איש המפתח [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+דרעי נגד ערוץ 13: הכתבה כאילו סיכמתי על תמיכה מחסידי ברלנד - כזב זדוני
23:27 01/03/20  |  עידן יוסף

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי: "הכתבה שפורסמה כעת בחדשות 13 כאילו סיכמתי עם אנשי הרב ברלנד על תמיכה בשס תמורת הטבות, היא שקר מוחלט, כזב זדוני. לא נפגשתי עם אף אחד מאנשי הרב ברלנד, לא ביקרתי בקהילת שובו בנים, לא ביקשתי תמיכה ולא סיכמתי עמם מאומה. חדשות 13 פירסמו דיבה מוחלטת".

+היעד הושג: 7,000 מתנדבים מטעם ימינה ביום הבחירות
23:23 01/03/20  |  עידן יוסף

לפני שעה קלה הושלם בהצלחה מבצע ״ימינהמונים״ - גיוס המוני של מתנדבים לימינה. 7,000 מתנדבים נרשמו לפעילות ביום הבחירות שבמהלכה יפעלו להוציא מצביעים מבתיהם באזורים שבהם הייתה ירידה בשיעור ההצבעה בבחירות ספטמבר. המתנדבים יפעלו ב-37 ערים להגדלת גוש הימין ל-61. השר בצלאל סמוטריץ׳ אשר אחראי על ״ימינהמונים״ ופעילות השטח ביום הבחירות אמר: ״זהו מספר מתנדבים חסר תקדים. האלפים הללו מבטאים את הרוח וההתעוררות של השטח בציונות הדתית, התעוררות שתביא מחר לנצחון גדול גם של ימינה וגם של גוש הימין כולו".

+בנימין ושרה נתניהו התפללו בכותל להצלחתו
22:55 01/03/20  |  עידן יוסף

בנימין ושרה נתניהו התפללו בכותל להצלחתו של הליכוד בבחירות.

+עורכת בגלי צה"ל ננזפה בעקבות תעמולת בחירות
22:19 01/03/20  |  עידן יוסף

״מפקד גלי צה״ל שמעון אלקבץ נזף בעורכת מאיה גייר שבמסר הומוריסטי ששלחה בסוף השבוע הופיע האקרוסטיכון "רק לא ביבי". בשיחת הבירור עימה התנצלה גייר ומלשכת המפקד נמסר כי הוא רואה בחומרה את העבירה על איסור תעמולת הבחירות. בהודעה נכתב:
"רק רציתי להגיד לכולכם
קודם לכן ושכחתי,
לפני שאתם מצביעים -
אל תשכחו
בבקשה לבדוק אם במקרה
יש אקרוסטיכון מנחה במייל הזה,
בסדר?
יאללה, סופ"ש נעים! 🙂

+הליכוד על חשיפת אילנה דיין: קשקושים להסחת דעת
21:24 01/03/20  |  עידן יוסף

הליכוד בתגובה לחשיפת אילנה דיין: ‏"איש לא הכריח את יועצו הבכיר של גנץ לחשוף את האמת ש'גנץ מפחד לתקוף באירן ומהווה סכנה לבטחון ישראל'. כל הקשקושים מסביב הם ניסיון להסיח את הדעת מהסיפור המטלטל הזה".

+הקלטת הרב שהקליט את בכר מטילה בספק את גרסת נתניהו
21:17 01/03/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

השיחה בין נתניהו ובין הרב שהקליט את יועצו של גנץ ישראל בכר נחשפה על-ידי אילנה דיין בחדשות 12  ▪  מן ההקלטה עולה כאילו נתניהו היה מודע לפרסום הצפוי, למרות שהכחיש כי היה מעורב  ▪  כחול לבן: "נתניהו ‏ידע גם ידע. ‏שיקר גם שיקר"

נתניהו. לא ידע? [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+בן גביר ממשיך: יועציי המליצו לפרוש
20:35 01/03/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

איתמר בן גביר אומר כי עוצמה יהודית ממשיכה לרוץ למרות שהוא יודע שלא תעבור את אחוז החסיה, וזאת כדי ש"האמת תנצח"  ▪  טוען כי הרשימה המשותפת לא תעלה כפי שמנסים להפחיד  ▪  גורם בליכוד: לעוצמה יהודית דין רודף, והיא כמו עובר המסכן את חיי האם

בן-גביר. ממשיך בהתמודדות [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+הסקרים שגו אשתקד בהערכת גודל הגושים
19:45 01/03/20  |  איתמר לוין, איציק וולף   |   לרשימה המלאה

בבחירות לכנסת ה-21 הסתכמו טעויות ממוצע הסקרים ב-35 מנדטים; הסוקרים צפו יתרון לגוש השמאל-מרכז, בעוד שבפועל היתרון היה של גוש הימין  ▪  בבחירות לכנסת ה-22 אומנם הצטמצמו הטעויות ל-11 מנדטים, אך הטעות בגושים התהפכה: הסוקרים נתנו יתרון לימין, אבל גוש השמאל-מרכז קיבל יותר מנדטים

בעיה ראשונה: בניית המדגם [צילום: פלאש 90]
בעיה שנייה: אמינות התשובות [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"האירוע בשליטה, הקלפיות בטוחות לבוחרים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
יאיר דקל
מסקנה: יש תסמונת נשים מוכות    למרות שהבעל מתעלל בהן, הן מגינות עליו    האם כך נוהגים גם נפגעי המדיניות הממשלתית?
מירב ארד
על-פי ההסכמות שהושגו בין השניים מאי גולן הייתה אמורה לייצג את עוצמה יהודית בכנסת וחאן אל אחמאר היה אמור להפנות תוך 6 שבועות    בן-גביר: "נתניהו סיכל את ממשלת ה-61"    הליכוד: "מצפים מבן גביר לגלות אחריות ולא לשרוף קולות"
נתניהו רצה להכניס את עוצמה יהודית לתוך הכנסת    כיום יעשה הכל על-מנת שזה לא יקרה    והכל אך ורק כדי לקבל ממשלת חסינות    בעבור זה, הכל כשר
מירב ארד
החל משעות הבוקר המוקדמות, יפעלו השוטרים ולוחמי מג"ב לצד אלפי מאבטחים אזרחיים, מרביתם יתפרסו במוקדי ההצבעה השונים שיכללו: כ-10,840 קלפיות הפרוסות במעל ל-4,100 ריכוזים בכל רחבי הארץ
רפי לאופרט
הדרישה לקיים עימות טלוויזיוני בבחירות אלה, היא בעיני עשיית "צחוק מהעבודה"    האם הכוונה היא להטעות את הציבור לחשוב ששני היריבים העיקריים שקולים, ולטשטש את היתרון הקבוע של נתניהו על גנץ בהתאמה לראשות ממשלה? בעידן של חשיפה גבוהה מדי לשטיפות מוח חסרות תכלית, מה שנחוץ בבחירות הוא פחות "תוכניות בידור" ויותר מופעי תכלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il