X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בעקבות משבר הקורונה ובמסגרת הערכות עיריית פתח-תקווה למתן מענה לימודי לתלמידים שנדרשים להיכנס לבידוד, העירייה תחל בימים הקרובים להפעיל את מיזם הכיתה הוירטואלית בענן החינוך העירוני של מייקרוסופט
▪  ▪  ▪
לומדים מרחוק [צילום אילוסטרציה: דרור גרטי/פלאש 90]

בצל משבר הקורונה, הנחה ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, את הגורמים במינהל החינוך, להיערך למתן אפשרות ללמידה מקוונת בכיתה ווירטואלית לתלמידים אשר נדרשים להיכנס לבידוד. בתוך כך, כל תלמיד יקבל הרשאות לתוכנות האופיס עבור 15 מכשירים (מחשב נייד ונייח, סמארטפון). כלומר, חבילת הטבות משפחתית, ללא עלות.
בשבוע הבא תושלם הטמעת הכיתה הוירטואלית במערכת 365 של חברת מייקרוסופט ללימוד באופן מקוון. מדובר בממשק הפועל בהזדהות אחידה עם משרד החינוך, אשר מעמיד לרשות התלמידים והמורים אפשרות למידה באופן מקוון בזמן אמיתי, כאשר התלמידים יוכלו לצפות במוריהם ולהפך. בנוסף לכך, התלמידים והמורים יתחברו לסביבת למידה שמאפשרת למידה מרחוק, נגישות לתכנים קיימים או לתכנים שקהילת החינוך יוצרת.
המערכת מאפשרת הפעלת כלים פדגוגיים נוספים, כמו: ניהול דיון על בסיס קובץ או סרטון, תמונה, שיתוף קבצים, סקרים, שאלונים ועוד. ענן החינוך העירוני פועל במקביל ללמידה מרחוק של משרד החינוך ומאפשר גיבוי לפעילות גם במקרה שאתרי המשרד יקרסו.
לצד זאת, עיריית פתח תקוה נמצאת במשא-ומתן עם חברות תוכן למתן שיעורים מקוונים לתלמידי העל יסודי, מתוך מטרה לאפשר הרחבה נוספת באפשרויות הלימודיות עבור הלומדים מהבית.
גרינברג: "במסגרת היערכות הרשות לתרחישי קיצון, הנחתי את הגורמים במינהל החינוך להיערך למתן מענה מיידי ללמידה מרחוק. הממשק של חברת מייקרוסופט תענה על צורך זה ונעשה כל מאמץ בתוך משבר הקורונה, כדי איכות הלמידה והחינוך של תלמידי העיר לא תיפגע. יש לציין, כי אנחנו לא מסתפקים רק במערכת הזו ועל כן בימים הקרובים אנחנו צפויים להשיק מערכת נוספת אשר תיתן מענה משלים לתלמידי העל יסודי. אני מודה לאנשי מינהל החינוך ומשרד החינוך על מציאת הפתרון בפרק זמן כמעט בלתי אפשרי ואני מבטיח כי הרשות תעשה כל שביכולתה על-מנת שנעבור את המשבר הזה בצורה הטובה ביותר עם מינימום פגיעות בשגרת החיים".
מ"מ רה"ע וראש מינהל החינוך, רון כץ: "לאור האפשרות כי נגיף הקורונה ישבש את מהלך הלימודים התקין, אנו נערכים ללמידה מרחוק המאפשרת למערכת החינוך לפעול כסדרה מבלי שהתלמידים יגיעו פיזית לבית-הספר. ענן החינוך העירוני ב-365 תאפשר למידה הדדית ומשותפת, ויתכנו דיונים ושיח כאילו הילדים נמצאים בכיתה עצמה. באמצעות המערכת ניתן להעלות סרטונים, שאלונים וכל חומר פדגוגי רלוונטי. מערכת החינוך המצוינת בפתח תקוה תמשיך לאתר פתרונות איכותיים לכל תרחיש".

תאריך:  10/03/2020   |   עודכן:  10/03/2020
+דלתא איירליינס תפסיק את טיסותיה לישראל למשך 10 ימים
00:47 11/03/20  |  עידן יוסף

חברת התעופה האמריקנית דלתא איירליינס תפסיק את טיסותיה לישראל למשך 10 ימים מה-14 במרס עד ה-24 בחודש.

+מקרה קורונה ראשון בטורקיה
00:43 11/03/20  |  עידן יוסף

שר הבריאות הטורקי הודיע על מקרה ראשון של קורונה בארצו.

+חולי קורונה מסתובבים בלי לדעת שנדבקו
23:38 10/03/20  |  עידן יוסף

במשרד הבריאות מעריכים שיש אזרחים שמסתובבים מבלי לדעת שהם חולים. במשרד מרחיבים את הבדיקות גם לסובלים מדלקת ריאות, חום גבוה ובעיות נשימה. ההערכות הן שבימים הקרובים מספר החולים יעבור את ה-100. נתניהו יצטרך להכריע אם לצמצם תחבורה ציבורית, והאם לסגור מוסדות חינוך בתקופה הקרובה.

+החולה ה-67 הגיע מארה"ב
23:01 10/03/20  |  עידן יוסף

חולה מספר 67 הוא גבר בשנות השישים לחייו מגוש עציון. החולה היה במגע עם חולה מאומת בארצות הברית. המגעים הקרובים של החולה כבר אותרו ומתודרכים באופן פרטני. פרטי הטיסה: 2.3: טיסת אל על מספר LY2 מניו יורק לתל אביב שיצאה בשעה 17:30 ונחתה ב-2.3 בשעה 10:00.

+חולה מספר 66 הוא ילד בן 9
22:43 10/03/20  |  עידן יוסף

חולה מספר 66 בן 9 שנים מתל אביב, מצב בריאותו טוב, חזר ממדריד. להלן פרטי הטיסות: הלוך -27.2 מספר טיסה UX1302 מתל אביב למדריד שעת המראה 16:05; חזור - 2.3 מספר טיסה UX1301 ממדריד לתל אביב שעת המראה 09:05.

+מספר הנדבקים בקורונה בישראל עלה ל-70
22:39 10/03/20  |  עידן יוסף

25 חולים חדשים אובחנו היום בישראל. מעריכים כי עוד הלילה יתגלו נוספים.

+בניגוד לפרסומים, חולה מספר 30 לא נדרשה לבידוד
21:56 10/03/20  |  עידן יוסף

במשרד הבריאות מבהירים כי ב-7 במרס 2020 פורסמו פרטי החקירה האפידמיולוגית של חולה 18 שחזר מספרד. בעקבות פרסום זה נדרשה לבידוד האוכלוסייה אשר פורטה בהודעה, ביניהם חולה מספר 30. אולם בניגוד לפרסומים בתקשורת, חולה מספר 30 לא נדרשה, לא ידעה ולא יכולה הייתה לדעת כי היא נדרשת לבידוד טרם הפרסום. פרסום החקירה האפידמיולוגית של חולה מספר 30 נסמך על המידע שנמסר למשרד באותה העת.

+נאסרו אירועים של למעלה מ-2,000 איש
19:13 10/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

המשטרה ומשרד הבריאות הודיעו שיאכפו את חובת הבידוד - אך לא אמרו כיצד יבדקו בפועל את הציות של 300,000 ישראלים לחובה זו  ▪  משרד הבריאות אוסר לבקר בבתי חולים ובבתי אבות; אם קיים צורך ללוות חולה או זקן - יש להסתפק במלווה אחד

פורים בבני ברק [צילום: עודד בליטי, AP]
נוסעים נכנסים בנתב"ג [צילום: פלאש 90]
+ספרד: מניין המתים במדינה עומד על 35 בני אדם
15:43 10/03/20  |  מירב ארד

משרד הבריאות של ספרד: עד כה התגלו במדינה 1,622 מקרי הידבקות בנגיף. מניין המתים במדינה הגיע ל-35 בני אדם

+יו"ר ההסתדרות: "צריכים מנהיגות כלכלית שתכניס את היד לכיס"
15:31 10/03/20  |  מירב ארד

ו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד קיים (יום ג') מסיבת עיתונאים בנושא משבר הקורונה והשלכותיו הכלכליות. "מערכת הבריאות החליטה על צעדי חירום שמטלטלים את החיים של כולנו, ובצדק. אבל במקביל המערכת הכלכלית אינה מתפקדת, אלא חיה את המשבר של אתמול. שולחת אותנו לעוד ועוד דיונים, ואיננה נוקטת בצעדים. אנחנו צריכים היום מנהיגות כלכלית שתכניס את היד לכיס ותתחיללהעביר כספים, ויש כספים למדינה. יש לנו כלכלה חזקה, צריך מענקים לעסקים שעומדים בפני קריסה. כולנו פה בסירה אחת" אמר בר-דוד.

+תחנת הרכבת בנתב"ג תיסגר לבאי הטיסות הנכנסות
15:19 10/03/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הנסיעה מתחנת נתב"ג תותר רק לעובדי נמל התעופה וצוותי האוויר  ▪  נוסעי טיסות הפנים הנוחתים בטרמינל 1 - יוכלו להמשיך ולהשתמש בשירותי הרכבת כרגיל

תחנת הרכבת בנתב"ג [צילום: איתמר לוין]
+צה"ל ירכוש ציוד רפואי להתמודדות עם נגיף הקורונה
14:49 10/03/20  |  מירב ארד

מנהל הרכש במשרד הביטחון החל במבצע רכש מיידי של ציוד רפואי לצה"ל בהיקף של כ-50 מיליון ש"ח. מבצע הרכש כולל: מסיכות פנים, כפפות, חליפות ממוגנות לצוותים רפואיים, מכשור רפואי הכולל דפיברולטורים ומוניטורים רפואיים, חומרי חיטוי וניקוי בהיקפים גדולים ועוד. הרכש בוצע על-פי דרישת צה"ל, על מנת לתמוך בהיערכותו להתמודדות עם התרחישים השונים להתפשטות נגיף הקורונה.

+אל-על תאפשר לשנות או להקפיא את כל כרטיסי הטיסה המוזמנים עד סוף אפריל
14:47 10/03/20  |  מירב ארד

אל-על תאפשר לשנות או להקפיא ללא דמי שינוי וטיפול את כל כרטיסי הטיסה המוזמנים עד סוף אפריל. כמו כן החברה תאפשר ללקוחותיה המתמידים לשמר את מעמד היוקרה במועדון הנוסע המתמיד. חברים שתוקף המעמד שלהם הינו עד סוף אוגוסט, יזכו לשימור מעמדם לחצי שנה נוספת. צפויים עדכונים נוספים ללקוחות המועדון של החברה.

+משבר הקורונה - הזדמנות לארגונים להתקדם לעבודה מהבית
13:49 10/03/20  |  יהודה קונפורטס   |   לרשימה המלאה

העבודה מהבית היא דבר לא נדיר, אבל יש ארגונים שנרתעים ממנה  ▪  הכורח שביישום הפרקטיקה הזאת בזמן המשבר הנוכחי מאפשרת להם להתכונן להמשיך בכך, ולאפשר לעובדים לעבוד גם בפיג'מה

זמן טוב לקדם את העבודה מהבית [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]
+קבוצת תיירים מגרמניה שהגיעה לארץ נדבקה בקורונה
13:04 10/03/20  |  מירב ארד

משרד הבריאות מעדכן כי קבוצת תיירים מגרמניה שהגיעה לארץ בתאריך 2.3.20, היו במגע הדוק עם חולה קורונה מאומת מבית ג'אלה. לאחר קבלת ההודעה שהו בבידוד בבית הארחה ממשית עד לחזרתם לגרמניה. בגרמניה חלקם נמצאו חיוביים לנגיף.

+המספר ממשיך לטפס: 58 חולי קורונה בישראל
12:59 10/03/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

החולים 55 ו-54 טסו לאתונה וחזרו ממינכן  ▪  החולה ה-53 חזר גם הוא ממינכן  ▪  חולה מס' 52 - בשנות ה-80 ממעלה אדומים  ▪  החולה ה-51 הינו תושב הדרום שחזר מאזרבייג'ן  ▪  שניים מהחולים שמו על המוקד את הישוב ענב  ▪  חולים נוספים שבו ממדריד, ברצלונה, מציריך ומטנריף  ▪  אחרים באו במגע עם חולים מאומתים

קורונה בישראל. בידוד לכל השבים [צילום: אריאל שליט/AP]
+פיקוח נפש איננו הכל
11:53 10/03/20  |  אליהו קאופמן   |   לרשימה המלאה

בסיפור המלחמה נגד הקורונה - של המדינה ושל משרד הבריאות, ישנם צדדים תמוהים בעניין חוסר סימטריה בנושא המלחמה בהתקהלויות ובאסיפות גדולות ממדים, וכמו-כן בעניין המדינות שהגעה מהן מחייבת בידוד ומדינות אחרות שלא נכללו ברשימה הזו

ליברמן. אויב העם היהודי [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+חברת הלואו-קוסט וויזאייר מבטלת את טיסותיה לישראל
11:46 10/03/20  |  מירב ארד

חברת הלואו-קוסט ההונגרית Wizz Air​ הודיעה על ביטול כל טיסותיה אל ישראל ואיטליה ומהן. החברה תפסיק את טיסותיה לישראל החל מיום חמישי הקרוב, ועד תאריך 23 במרס.

+יחלפו שבועות עד שהשווקים יתייצבו
11:18 10/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

יידרשו לפחות מספר שבועות עד שיתרחשו שני האירועים שיכולים לייצב את השווקים: הוכחה ברורה להשתלטות על הקורונה וירידת המניות לשערים ההופכים אותן להזדמנויות קנייה  ▪  ההשלכות ארוכות הטווח של המגיפה יהיו בתחום העבודה מרחוק ובמחשבה מחודשת על שרשרת האספקה והמלאים

שוק המט"ח בקוריאה הדרומית [צילום: אן יונג-ג'ון, AP]
אפל. מלאי לשישה ימים בלבד [צילום: סטיבן סנה, AP]
+וול סטריט סיימה בעלייה של 5%
10:45 10/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

הבורסות בניו-יורק סיימו יום מסחר תנודתי בעליות חדות, בעיקר בציפייה לחבילת הצעדים של טראמפ לסיוע להתמודדות עם השלכות הקורונה  ▪  סיום מאכזב לבורסות אירופה: עליות מתונות או ירידות לאחר יום של עליות  ▪  מחיר הנפט מזנק בכ-10% לאחר שקרס אתמול ב-25%

טראמפ ומנוחין בקונגרס [צילום: סקוט אפלווייט, AP]
וול סטריט. יום תנודתי [צילום: ריצ'רד דרו, AP]
+רש"ת מצמצמת את הפעילות ב-70%
10:21 10/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

הירידה החדה במספר הטיסות מובילה לצמצום מקביל בשדות התעופה: שדה רמון וטרמינל 1 בנתב"ג יישארו סגורים, בטרמינל 3 יופעלו רק שניים מבין חמשת השרוולים

נמל התעופה רמון [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+הקורה-הקורונה בשטח
10:04 10/03/20  |  ארי בוסל   |   לרשימה המלאה

בארץ שלב ההזדמנויות נסב הרבה סביב "אני, עצמי ובשבילי", קרי, איזו הזדמנות נפלאה לנצל את המצב (ולא מלשון לעשות טוב לכלל או לאחר)  ▪  עוד טרם פרצה המגיפה וסין הייתה סגורה כמו כל שנה לחגיגות השנה הסינית החדשה, כבר הודיעו חברות שבשל מחסור בחלפים, ביקור הטכנאי עולה יותר

הזדמנות לנצל את המצב [צילום: מהאש קומר/AP]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נערכים ללמידה מקוונת בפתח-תקווה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
איתמר לוין
יידרשו לפחות מספר שבועות עד שיתרחשו שני האירועים שיכולים לייצב את השווקים: הוכחה ברורה להשתלטות על הקורונה וירידת המניות לשערים ההופכים אותן להזדמנויות קנייה    ההשלכות ארוכות הטווח של המגיפה יהיו בתחום העבודה מרחוק ובמחשבה מחודשת על שרשרת האספקה והמלאים
איתמר לוין
הבורסות בניו-יורק סיימו יום מסחר תנודתי בעליות חדות, בעיקר בציפייה לחבילת הצעדים של טראמפ לסיוע להתמודדות עם השלכות הקורונה    סיום מאכזב לבורסות אירופה: עליות מתונות או ירידות לאחר יום של עליות    מחיר הנפט מזנק בכ-10% לאחר שקרס אתמול ב-25%
איתמר לוין
הירידה החדה במספר הטיסות מובילה לצמצום מקביל בשדות התעופה: שדה רמון וטרמינל 1 בנתב"ג יישארו סגורים, בטרמינל 3 יופעלו רק שניים מבין חמשת השרוולים
ארי בוסל
בארץ שלב ההזדמנויות נסב הרבה סביב "אני, עצמי ובשבילי", קרי, איזו הזדמנות נפלאה לנצל את המצב (ולא מלשון לעשות טוב לכלל או לאחר)    עוד טרם פרצה המגיפה וסין הייתה סגורה כמו כל שנה לחגיגות השנה הסינית החדשה, כבר הודיעו חברות שבשל מחסור בחלפים, ביקור הטכנאי עולה יותר
איתמר לוין
הבנק המרכזי הוריד את הריבית ואותת שבכך עשה את חלקו; טראמפ רוצה הורדות נוספות; יועצו הכלכלי הבכיר מדבר על סיוע נקודתי; משרד האוצר סובל מאיוש-חסר בצמרת; השר מנוחין עוסק בעיקר בתיווך בין אנשי משרדו    וושינגטון פוסט מתאר תמונת מצב מדאיגה, בעוד השווקים ממשיכים לצלול
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il