X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
מחקר קודם של הצבא מצא, כי חיילים שמנים רצו שני מיילים בזמן יותר ארוך מחיילים, שעמדו בתקן משקל-גובה; וחיילות עם BMI גבוה סיימו מסלול מכשולים בזמן ארוך במקצת מחיילות רזות מהן
▪  ▪  ▪

טירוניות וחיילות גבוהות וכבדות הראו ביצועים טובים יותר בתרגילי כוח מאשר טירוניות וחיילות רזות ונמוכות. כך מצא מחקר של הצבא האמריקני.
במחקר, שניהלו חוקרים ממכון המחקר הצבאי לרפואה סביבתית ומהמרכז הצבאי לרפואה ציבורית, השתתפו 133 טירוניות מבסיסים שונים של הצבא ו-229 חיילות, המוצבות בבסיסי צבא בג'ורג'יה, בקנזס ובקולורדו. תוצאות המחקר פורסמו בחודש פברואר בכתב-עת אמריקני לרפואה צבאית. רוב המשאות שקלו 45-20 ק"ג כאשר החיילות ביצעו חמש משימות - סחיבת שק כבד, מסע עם תרמיל-גב כבד. תנועה תחת אש, סחיבת פצוע ופינוי נפגעים.
המשתנה שנבדק היה BMI, שמייצג את משקל האדם לעומת גובהו, ומחשבים אותו על-ידי חלוקת המשקל בריבוע הגובה. BMI גדול מ-25 נחשב לעודף משקל אצל מי שאינם ספורטאים.
נבדקות כבדות וגבוהות, שהיה להן BMI בטווח 29-25 (כלומר, בעלות עודף משקל) עלו בהישגיהן במבחני הכוח על חיילות רזות.
מסורתית, סמך הצבא האמריקני על מבחני כושר לב-ריאה (קארדיו-וֶסקוּלאריים) ועל מבחני סבולת שרירים כמגדירי כושר גופני וכשירות, קובעים החוקרים, זאת, למרות שחייל נדרש לכוח ולעוצמה גבוהים. לכן, הם ממליצים לשקול את BMI כגורם בהערכה מוקדמת של חיילים, כדי שיצליחו במטלות הטירונות והחיילוּת, למרות שעודף משקל יכול להיות בעיה רפואית. עודף משקל יכול להשפיע על הקריירה של החייל, אך הוא יתרון בביצוע מטלות, הדורשות כוח.
בשנת 2017 בדקו חוקרים של הצבא האמריקני חיילים משני המינים, שלא עמדו בתקן משקל-גובה, המתאים לגילם ולמינם. אז נמצא, כי הם רצו שני מיילים (כ-3,300 מטר) בזמן יותר ארוך מחיילים, שעמדו בתקן. כמו-כן, נמצא, כי חיילות עם BMI גבוה סיימו מסלול מכשולים בזמן ארוך במקצת מחיילות רזות מהן.

תאריך:  27/03/2020   |   עודכן:  27/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נשים כבדות טובות מנשים רזות בתרגילי כוח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
בוריס ג'ונסון פרסם סרטון ובו הודיע כי נמצא חיובי לקורונה    לאחר הבדיקה הכניס עצמו לבידוד ביתי, אך בזכות האמצעים הטכנולוגיים הוא ממשיך להיות בקשר עם הצוות הבכיר שלו. "אמשיך להנהיג את המאמץ הלאומי נגד נגיף הקורונה"
איציק וולף
בין 40 ל-50 מיליארד שקלים יוקצו תקציבית והשאר יגולמו בדחיית תשלומי חובה לעסקים, ודחיית תשלומי מיסים    קרן בהיקף 5 מיליארד שקלים תסייע לעסקים גדולים
איציק וולף
ח"כ עפר שלח הודיע שמפלגתו תמשיך לקדם בשבוע הבא את החקיקה שלה היו שותפים אנשי מפלגת חוסן לישראל, למניעת הרכבת ממשלה בידי נאשם בפלילים    "האם אבי ניסנקורן יבלום אותה בוועדה המסדרת? האם חילי טרופר, מיכאל ביטון ואורית פרקש הכהן יצביעו נגדה במליאה? זה כל הסיפור"
יואב יצחק
המשטרה פועלת על-פי ההנחיות המאפשרות הגעה ברכב עם אדם אחד מלבד הנהג לכתובת ספציפית, כמו לקלאב הוטל באילת    מגיעים למלון כדי לבודד עצמם מסכנת הקורונה    בבתי מלון רבים בארץ מגיעים אורחים המבקשים לבודד עצמם מבני משפחה וקרובים    דוברת המשטרה שהתבקשה להשיב: "ודאי רשאי להגיע למחוז חפצו", בתנאי שיש לו כתובת ספציפית
איציק וולף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il