X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שוק הנדל"ן המסחרי המניב בניו-יורק:

נדל"ן להשקעה ירד ב-4.651 מיליון דולר

קבוצת קליין סיימה את שנת 2019 בהפסד של 3.781 מיליון דולר לעומת רווח נקי של 13.3 מיליון דולר בשנת 2018 עקבות התפשטות נגיף הקורונה הודיעו לה כ-40 שוכרים האחראים לחמישית מהכנסותיה כי הם עתידים לבקש הקלה או פריסה מסוימת של תשלומי שכר הדירה העתידיים
▪  ▪  ▪
[צילום: מארק לניהן, AP]

קבוצת קליין, חברה זרה העוסקת בנדל"ן מניב מסחרי בניו-יורק ואשר נסחרת בבורסה הישראלית, סיימה את שנת 2019 בהפסד של 3.781 מיליון דולר. זאת, לעומת רווח נקי של 13.3 מיליון דולר בשנת 2018 ולעומת הפסד של כ-6.9 מיליון דולר בשנת 2017.
ההפסד נגרם למרות עלייה של 2.13 מיליון דולר בהכנסות השנתיות של הקבוצה משכר דירה ומדמי ניהול. ההכנסות השנתיות עמדו בשנת 2019 על 25.119 מיליון דולר. זאת, לעומת הכנסות בסך של 22.989 מיליון דולר בשנת 2018. הגורמים העיקריים למחיקת השיפור בהכנסות היו ירידה משמעותית של ערך הנדל"ן להשקעה - 4.651 מיליון דולר - והוצאות של 5.4 מיליון דולר בגין הפרשי שער.
קבוצת קליין הודיעה (יום א', 29.3.20) כי בעקבות התפשטות נגיף הקורונה הודיעו לה כ-40 שוכרים כי הם עתידים לבקש הקלה או פריסה מסוימת של תשלומי שכר הדירה העתידיים. על-פי הדיווח לבורסה, מדובר בשוכרים שתשלומיהם מהווים כ-20% מכלל הכנסות החברה.
"נכון למועד פרסום הדוח, חלק מהשוכרים של החברה ממשיכים לנהל את עסקיהם באופן שוטף. מרבית השוכרים מפעילים את עסקיהם תחת שינויים בזמני הפתיחה ובאופי השירות או השביתו באופן זמני את פעילותם. יצוין, כי העובדה שחלק מהשוכרים השביתו את פעילותם או מפעילים את עסקיהם תחת שינויים כאמור, אינה מעידה על כך כי אותם שוכרים הפסיקו לשלם שכר הדירה", ציינה החברה בדוח השנתי שהגישה.
עוד ציינה כי נכון למועד דוח זה, המשך התפשטות הנגיף והבהלה הציבורית הכרוכה בה, עלולים להביא לירידה בתנועת הקונים ולגרום בהתאם לירידה בפדיונות השוכרים של החברה, באופן אשר עלול להביא לפגיעה בפעילות החברה, בתשלום דמי השכירות לחברה בעתיד ולפגיעה בתזרים המזומנים של החברה כמו גם בשווי נכסיה.
"נכון למועד הדוח, השווקים הפיננסיים בעולם, וביניהן ארצות הברית, הגיבו בחריפות ונרשמו ירידות חדות בערכן דבר שעלול לגרום להגבלה על ההלוואות ואפשרות מימון מחדש. עוד צפויה פגיעה בתחזיות צמיחה, עלייה בשיעור האבטלה וירידה בהיקפי פעילות חברות בענפי פעילות שונים השלכות שעשויות להשפיע באופן שלילי על הביקוש לנכסי משרדים ובהתאם להוביל לפגיעה במחירים ובשיעורי התפוסה וכן, לעורר קושי באכלוס שטחים פנויים", ציינה.
קבוצת קליין פעילה בצפון מזרח ארצות הברית, באזור ניו-יורק וניו ג'רזי. על-פי מודל הפעילות שלה - כמעט בכל נכס שבבעלותה יהיה לפחות דייר "עוגן" אחד שהכנסות השכירות המתקבלות ממנו מהוות את חלק הארי מהכנסות הנכס, ומספקות ביטחון לכיסוי התחייבויות הנכס. בין דיירי העוגן הללו נמצאים סיטיבנק, מסעדות מקדונלד'ס, חנויות סטארבאקס, פדקס וסופרמרקטים.
במקביל למסירת הדוח השנתי דיווחה קבוצת קליין לבורסה על השלמת מכירת הנכס גלן קוב אשר צפויה להניב לחברה הכנסה של 11 מיליון דולר. סך התזרים מורכב מפירעון ההלוואה, הריבית בגין ההלוואה וכן חלק החברה בהון חברת הנכס.

תאריך:  29/03/2020   |   עודכן:  29/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נדל"ן להשקעה ירד ב-4.651 מיליון דולר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
מירב ארד
הנחיית השר דרעי נעשתה בעקבות ישיבת ההיערכות לקראת הידוק הסגר, שהתקיימה ביום שישי    לצורך פעילות זו, יועמד תקציב תוספתי ממשרד האוצר למתן מענה תקציבי לצרכים הקיימים
מירב ארד
מתחילת החודש נרשמו בשירות התעסוקה 764,165 דורשי עבודה, 90% מהם בחל"ת
מירב ארד
ח"כ תמנו-שטה: "בעת המורכבת הזו האינטרס הציבורי הוא ממשלת אחדות שתתפקד בצורה מיטבית"
יצחק דנון
גדטל הנדסה תובעת 6.3 מיליון שקל מקבוצת שיכון ובינוי ו-4.6 מיליון שקל מחוצה ישראל, בגין עבודות שביצעה בכביש כקבלן משנה של שו"ב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il