X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

הדרך האידיאלית ליצירת מינוף כלכלי היא לשים את הכסף שלכם במגוון אפיקי השקעה. לשם כך, אתם חייבים שיעמוד לצדכם גורם או גוף מקצועיים אשר יעזרו לכם לבצע ניהול השקעות חכם. בתוך כך, אחת מן האופציות העומדות לרשותכם, היא לפנות ולהיוועץ עם בית השקעות פרטי. כאן יש לומר, כי כל בית השקעות שתפנו אליו יתגאה בזקיפות ויאמר: "אני המומחה המנוסה והמקצועי שיכול לייצר עבורכם תשואות גבוהות".
הכל טוב ויפה אבל...
איך תוכלו לדעת האם זה נכון??
אז במקום להתבלבל (או חמור מכך) לעשות טעויות שעלולות להוביל אתכם להפסדים, הכנו עבורכם את הצ'ק ליסט המיוחד - 7 "הדיברות" לבחירת בית השקעות:
1) יציבות וניסיון מוכח בניהול תיקי השקעות: הדבר הראשון שתרצו לבחון, הוא כמה שנים אותו בית השקעות עוסק בניהולם של תיקי השקעות. כפועל יוצא מכך, יש לבדוק את היקף הנכסים אשר שהוא מנהל וכמובן את רמת הביצועים שלו. מעבר לזה, כדי גם לברר פרטים נוספים: האם לבית ההשקעות הזה יש ניסיון רב בניהול כספים בתקופות רגועות וגם בתקופות משבר? האם יש עליו המלצות חיוביות? האם יש לו מחלקת מחקר טובה? ועוד...
2) בחירת מנהל התיק: כאשר בחרתם להצטרף אל בית השקעות, זה אומר שיש לכם תיק השקעות מנוהל על ידו של מנהל השקעות. מהבחינה הזו, אתם מוכרחים לדעת, כי מדובר בצוות עם ניסיון, יושרה ושורת הישגים מרשימה וכי הצוות פועל לבנות עבורכם תיק מותאם אישית - בהתאם לצורכיכם הפיננסיים.
3) רמת זמינות לקבלת שירות: וודאו מראש כי רמת הזמינות של הגוף המנהל היא גבוהה כך שתוכלו לקבל ממנו עידכונים ותשובות בזמן אמת. בנוסף, לכו על מנהל תיק אשר "הכימיה" מולו היא טובה משום שלאופי ההתקשרות ביניכם תהיינה השלכות על אופן ההתנהלות.
4) להישאר עם "יד על הדופק": ככל שחולף הזמן, אתם עוברים שינויים בחיים. ובהתאם לזה, ייתכן שהצרכים הכלכליים שלכם ישתנו. לכן, חשוב שתעבדו מול בית השקעות באופן דינמי אשר ידאג לבצע בדיקות תקופתיות בתיק שלכם ולבצע בו התאמות בהתאם לצרכים המשתנים הללו.
5) בדיקת רמות דיווח: כל כמה זמן אתם מקבלים דוחות על מצב תיק ההשקעות שלכם? באיזו רמה? מי הם אנשי הקשר בבית ההשקעות? התעקשו שיראו לכם כיצד נראים הדוחות האלה...
6) גובה העלויות: מה הוא המחיר עבור "דמי הניהול" בתיק ההשקעות, האם יש עמלות נוספות כלשהן? וכו'... אל תירתעו מלנהל על כך משא-ומתן!
7) היבטי המיסוי: לכל מכשיר פיננסי (כמו אגרות חוב, מניות, תעודות סל וכו'), קיימת מדיניות מיסוי שונה ברגע שהוא נמכר. עליכם לבחור במנהל תיק מקצועי מספיק אשר ידע לבחון אתכם את כלל המכשירים הפיננסיים בתיק כך שתוכלו לקבוע רמת סיכון מתאימה וליהנות מהטבות מס מרביות.
בהצלחה!

תאריך:  23/04/2020   |   עודכן:  23/04/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il