X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ח"כ לפיד. "ממשלת נתניהו החמישית" [צילום: דוברות הכנסת, שמוליק גרוסמן]
דיון סוער בוועדה המסדרת [צילום: דוברות הכנסת, שמוליק גרוסמן]
ח"כ לפיד תוקף בוועדה המסדרת בכנסת:

"מפלצת ביורוקרטית שאי-אפשר יהיה לנהל"

מבהיר: "אתם מכניסים פה סעיפים שמאפשרים לכהן כראש ממשלה, לא רק מי שנאשם בפלילים, אלא אפילו עבריין מורשע, אתם תאפשרו לו להמשיך לכהן כראש ממשלה" "אין לזה אח ורע בהיסטוריה של ישראל. לא ראיתי דבר כזה מאז נכנסתי לפוליטיקה" ח"כ שלח: הסכם של שני גנבים שיושבים לסגור ביניהם הסכם ולקחו עורך דין" ח"כ גינזבורג השיב: "הגיעה העת לקבל את הכרעת הבוחר שקבע שזוהי הכנסת וזו הממשלה שצריכה לקום"
▪  ▪  ▪

דיון סוער בוועדת המסדרת: אמירות קשות של חברי האופוזיציה נגד הצעת החוק לתיקון חוק יסוד הממשלה הנדונה (יום ה', 23.4.20) בוועדה. חברי האופוזיציה תוקפים בעיקר את חברי סיעות כחול-לבן, העבודה וגשר על תמיכתם בממשלה המסתמנת.
"לא ממשלת אחדות ולא חירום, אלא ממשלת נתניהו החמישית שבני גנץ ואבי ניסנקורן זחלו אליה על גחונם, זו הממשלה שאתם הולכים להקים. איך יודעים זאת? כי אין אף מילה אחת על הקורונה והדחיפות להקים בגינה ממשלה, בדפים האלה של הצעת החוק" - תקף ראש האופוזיציה המיועד, ח"כ יאיר לפיד (יש עתיד).
"אתכם מעניינים רק ג'ובים. 52 שרים וסגני שרים על-מנת שיוכלו לחזור הביתה, לבני ובנות הזוג, ולומר שיש להם תפקיד, לשכה, עוזרים ומזכירות. זו מפלצת ביורוקרטית שאי-אפשר יהיה לנהל. אין לזה אח ורע בהיסטוריה של ישראל. לא ראיתי דבר כזה מאז נכנסתי לפוליטיקה לפני 7 שנים ולא 30 שנים לפני כן, בהן סיקרתי את הפוליטיקה", הוסיף לפיד.
"חלק העצוב הוא שזה יכול היה להיות קומדיה מופלאה על איך אנשים מוכרים את עצמם ואת עקרונותיהם בשביל בסוף לא לקבל שום דבר שיגרום להם הנאה. אל תטעו את עצמכם, אתם לא תיהנו דקה אחת במשרדים החדשים שלכם. אבי, אתה תשב שם ואתה תקלל את עצמך כי אתה תגיד לעצמך אני זוכר את עצמי חודש אחורה, חודשיים אחורה כשעוד הייתי אדם הגון שפעל למען מטרות שהוא האמין להם ועכשיו אני משרת אנשים שאני בתוכי, ולא כל כך בתוכי, בז להם בוז עמוק. אני משרת מטרות שבתוכי ולא כל כך בתוכי אני בז להם בוז עמוק".
אתם מכניסים פה סעיף שאומר שלא ראש ממשלה עם כתבי אישום לא יוכל להמשיך לכהן, אלא ראש ממשלה אחרי הרשעה, עבריין מורשע, יוכל להיות ראש ממשלת ישראל ואתה כשר המשפטים תהיה חתום על זה. איך תחיה עם עצמך? עזוב מה תגיד בתקשורת, תלך לטלוויזיה תדבר, איך תחיה עם עצמך? איך תסתכל על אשתך בלילה כשהיא תראה את זה במהדורת החדשות?
איתן, אתה חושב שלא יוגש חוק הפונדקאות? יוגש חוק הפונדקאות ואתה תצביע נגד והסיבה שתצביע נגד זה מפני שנתנו לך ג'וב בשביל לסתום לך את הפה ואתה תסתום את הפה. אז לפחות אל תספר לעצמך שנותרת אדם הגון ביום שאתה תעמוד בכנסת ותצביע נגד חוק הפונדקאות כי אתה תצביע נגדו, כי יסבירו לך כמו שהסבירו לך עכשיו, יסבירו לך שאין ברירה והמטרה גדולה ואם היינו עושים אחרת היה קורה דברים גרועים יותר. זוהי האמת איתן, אתה היום קובר בהסכם הזה את עצמך כאדם הגון וישר שיש לו עקרונות. אתה צריך לעשות את זה לפחות במודע מתוך ידיעה שזה מה שאתה עושה.
52 שרים וסגני שרים, 900 מיליון שקל זה הערכה של חובבים, אני הייתי שר האוצר ואני יודע כמה עולה באמת משרד ממשלתי, אני יודע כמה עולה באמת כל המפלצת הזאת שאתם מקימים עכשיו.
מה תגידו למאה אלף מובטלים? מה תגידו לכל אלפי ועשרות אלפי העסקים הקטנים שקורסים? הייתה פה הפגנה מול הכנסת עם הסירים הריקים, הם באים הביתה עם הסירים הריקים ואתם באים הביתה עם סירים מלאים וג'ובים לחלק לחברים שלכם. זוהי האמת על ההסכם הזה והכול למה? כדי שתהיה לכם הזכות הגדולה לזחול לממשלתו של אדם שיש לו כתבי אישום על שוחד, מרמה והפרת אמונים, ולהיות המשרתים שלו, של ליצמן ושל גפני ושל סמוטריץ', כל החבורה הזאת שלי אתם לא יכולים לספר, אני יודע מה אתם חושבים עליהם, כי נסענו ביחד במערכת הבחירות והיינו מדברים בלילות והייתם מספרים לי כמה אתם מזועזעים מהעובדה שאנשים כאלה מנהלים את מדינת ישראל, כמה אתם בזים להם ושונאים אותם, ועכשיו אתם הולכים להיות תחתם ואתם תעשו מה שהם אומרים לכם. מה שקורה זה ששם ישב קודם מיקי זוהר, הבוס החדש שלכם, תתחדשו".
ח"כ שלח: "הסכם של שני גנבים שיושבים לסגור ביניהם הסכם"
גם ח"כ עפר שלח, יש עתיד–תלם, לא חסך במילים קשות ותקף בחריפות את ההסכם הקואליציוני בין הליכוד לכחול לבן: "שהצעת החוק שאתם מניחים בפנינו היום, הופכת את הבית הזה לא ליציע אלא לאפס . אני אפילו לא מדבר על חלוקת הכוח, הוועדה למינוי שופטים. אני מדבר על זה שאתם מוחקים לחלוטין את מוסד הצבעת אי-האמון".
"ההסכם שאתם שמים הוא בכלל לא הסכם קואליציוני. הוא הסכם בין שני אנשים שמה שהם חושבים אחד על השני, כולנו יודעים ועסקו כל השנה האחרונה בלהשמיץ אחד השני בהשמצות אישיות מהנמוכות ביותר, וההסכם הוא בדיוק כזה. שני גנבים שיושבים לסגור ביניהם הסכם ולקחועורך דין בשביל הסיפור הזה".
"אני מדבר על זה שאתם אומרים שאתם את כל זה עושים בשם הצורך להיאבק במשבר הקורונה, אבל כחול לבן לא לקחה לעצמה ולו תפקיד אחד שקשור למאבק בקורונה. אני מדבר על זה שבמצע של כחול לבן כתוב שערך השוויון יעוגן או בתיקון של חוק הלאום או של משהו אחר. דבר שהיה בנשמתה של המפלגה הזאת, אין אזכור לחוק הלאום. אתם כולכם תהיו חתומים על המשך החרפה של חוק הלאום הנוכחי".
"הם יאכלו אתכם. פיראנות לא אוכלות ככה, לאט ובתיאבון. לא הייתה ארוחה כזאת מאז שסגרו את המזנון הבשרי פה הכנסת".
"הגיעה העת לקבל את הכרעת הבוחר"
קודם לכן, הציג אחד מיוזמי הצעת החוק, ח"כ איתן גנזבורג (כחול-לבן): "החקיקה הזו נובעת מהצורך הדחוף להקים ממשלה ולהפעיל את הכנסת. זאת, אחרי תקופה כל-כך ארוכה של משבר חוקתי ופוליטי ולזה נוסף משבר הקורונה. שתי כנסות שלא כוננו ממשלה וגם התפשטות נגיף הקורונה, אנחנו חושבים שיש חשיבות לכונן ממשלה כמה שיותר מהר. אנחנו נמצאים בסד זמנים מאוד קצר בשל הסיטואציה הפוליטית אליה נקלענו ולכן מבקשים שהכנסת תדון בה כמה שיותר מהר על-מנת שנכונן ממשלה שתשרת את הציבור כמה שיותר מהר ותתמודד עם המשבר הכלכלי-בריאותי ופוליטי. כיום, אנחנו נסמכים על ממשלת מעבר. הגיעה העת לקבל את הכרעת הבוחר שקבע שזוהי הכנסת, זה הרכבה וזו הממשלה צריכה לקום. הצעת החוק הזו בתמיכת מעל 70 חברי כנסת וראוי לדון בה בכנסת בצורה מהירה ויעילה. על-כן אנחנו מבקשים פטור מחובת הנחה, על-מנת שתחיל לדון בה כבר כהיום".

תאריך:  23/04/2020   |   עודכן:  23/04/2020
+האוזר והנדל חושפים: אלה התיקים שהוצעו לנו
21:09 23/04/20  |  עידן יוסף

חברי הכנסת צביקה האוזר ויועז הנדל (דרך ארץ) לחדשות 12: הציעו לנו את תיק החוץ, ביטחון הפנים או המשפטים כדי שנצטרף לממשלת 61.

+ממשלה בשידור חי: השרים נדרשים למסמך סודיות
20:55 23/04/20  |  עידן יוסף

שרי הממשלה נדרשים כעת לחתום על מסמך סודיות בעקבות ההדלפה לעיתונאי מיכאל שמש מתאגיד השידור. כך קובע היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, שהבהיר כי מי שלא יחתום לא יורשה להשתתף בישיבת הממשלה. האישור להשתתף בישיבת הממשלה או בישיבת שרים הוא אישי ולא ניתן להעברה לאחר - לשון נוסח ההצהרה.

+מסתמן: בנט לבריאות; ליצמן לשיכון
19:20 23/04/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

נראה כעת כי סלע המחלוקת הוא האם האחריות על מינהל התכנון תהיה אצל ליצמן או אצל דרעי  ▪  לא ברור האם כשר בריאות יתעקש בנט על המלצתו להעביר את הטיפול בקורונה למשרד הביטחון

ליצמן ובנט. זה שהולך וזה שבא? [צילום: נועם ריבקין פנטון/פלאש 90]
+ח"כ כהנא: "שני יו"רים לשעבר של ההסתדרות בממשלה - סכנה לכלכלה"
16:03 23/04/20  |  מירב ארד

ח"כ מתן כהנא כתב בחשבון הטוויטר שלו:" ‏ממשלה עם שני יו"רים לשעבר של ההסתדרות בתפקידי מפתח כלכליים, עלולה להיות סכנה אמיתית לכלכלת ישראל."

+רבוטה בעיניים
14:50 23/04/20  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה

צווחני השחיתות לא מביטים בראי, עם ישראל ניצח את הצבועים המאוסים והנה יש לנו ממשלה

לפיד. "צדיק" [צילום: טוויטר]
+ישראל באביב 2020
14:15 23/04/20  |  מתי דוד   |   לרשימה המלאה

אפידולוגיה ואידאולוגיה  ▪  מגיפה רפואית ופוליטית  ▪  מחשבות ואמירות מהבידוד בימי הקורונה  ▪  המשבר הרפואי והכלכלי, בגלל מגפת הקורונה העולמית. ואולם המשבר השלטוני אך ורק בגלל הצמרת הפוליטית המסוכסכת הבלתי פוסקת

מגיפת הקורונה [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
+הקול של האזרח הערבי הוא לגיטימי
13:58 23/04/20  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה

הסתה מבחילה של הימין נגד נשיא נבחר גרמה לכך, ש-5 ימים לאחר בחירת פרופ' גבריאל נארוטוביץ' לנשיא הוא נרצח  ▪  הימין כפר בלגיטימיות הצירים היהודים שנבחרו לסים הפולני ב-5.11.1922 ותמיכתם היא זו שסייעה לבחירת נשיא שנתמך על-ידי גוש שמאל-מרכז

סיעת הרשימה המשותפת בבית הנשיא [צילום: מארק ניימן/לע"מ]
+סוגיית הבדיקות
13:37 23/04/20  |  טל בן-יעקב   |   לרשימה המלאה

היציאה מהסגר לוקה בחסר, וזה בלשון המעטה - כשבוע עובר על-מנת להגיע לתוצאה של בדיקת קורונה, והנתונים העומדים לנגד עינינו משקפים מספר נדבקים אשר נכון לזמן שעוד לפני ההקלות  ▪  רק משרד הביטחון יכול לפקד על מבצע למען קיצור משך הזמן של הבדיקות בפרט ועל כל המערכה הביצועית בכלל, בזמן שמשרד הבריאות מייצר את המדיניות באופן המאפשר הפריה הדדית ביניהם

בדיקות קורונה, מכון ויצמן [צילום: מכון ויצמן למדע]
+ח"כ פרץ: "עם כניסתי לתפקיד אפעל להשיב את המשק לתפקוד"
13:06 23/04/20  |  מירב ארד

שר הכלכלה והתעשיה המיועד, ח”כ עמיר פרץ בפגישה עם נשיא התאחדות התעשיינים: "המשק הישראלי נמצא באחת משעותיו הקשות. מעל למיליון מובטלים, וענפים שלמים שהושבתו בעקבות נגיף הקורונה, דורשים טיפול מיידי. בכוונתי, מיד עם כניסתי לתפקיד, לפעול כדי להשיב את המשק לתפקוד מיטבי ככל שניתן. אבחן את הסכמי הייבוא של ישראל, ואעשה הכל כדי שתוצרת מקומית תתועדף. אני מתחייב להביא את השותפות הזאת עם התאחדות התעשיינים לקדמת הבמה. כל פתרון צריך להבנות יחד איתם, בשותפות ובשיח פתוח, וכך יהיה מעתה".

פרץ עם נשיא התאחדות התעשיינים [צילום: דוברות מפלגת העבודה]
+הממשלה, סמוך לאקורד הסיום
11:23 23/04/20  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

ביבי מדבר על מערכת המשפט ומתכוון רק למשפט אחד, זה שעתיד להיפתח נגד הנאשם בנימין בן בן ציון נתניהו ב-24 במאי

נתניהו. אינו חושש [צילום: מקסים שם-טוב]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"מפלצת ביורוקרטית שאי-אפשר יהיה לנהל"
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
העבריינים האמיתיים ...
יאיר ל  |  23/04/20 15:21
2
לפיד בבעיה.
א.ל. רמת-גן  |  23/04/20 16:40
3
תעמולה של מפלגת הנוכלים בראשות
נעמה הילל  |  23/04/20 17:00
4
לפיד ושלח
אא  |  23/04/20 21:17
5
אגרופים באוויר
באום  |  23/04/20 22:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
אפרים הלפרין
צווחני השחיתות לא מביטים בראי, עם ישראל ניצח את הצבועים המאוסים והנה יש לנו ממשלה
מתי דוד
אפידולוגיה ואידאולוגיה    מגיפה רפואית ופוליטית    מחשבות ואמירות מהבידוד בימי הקורונה    המשבר הרפואי והכלכלי, בגלל מגפת הקורונה העולמית. ואולם המשבר השלטוני אך ורק בגלל הצמרת הפוליטית המסוכסכת הבלתי פוסקת
איתן קלינסקי
הסתה מבחילה של הימין נגד נשיא נבחר גרמה לכך, ש-5 ימים לאחר בחירת פרופ' גבריאל נארוטוביץ' לנשיא הוא נרצח    הימין כפר בלגיטימיות הצירים היהודים שנבחרו לסים הפולני ב-5.11.1922 ותמיכתם היא זו שסייעה לבחירת נשיא שנתמך על-ידי גוש שמאל-מרכז
טל בן-יעקב
היציאה מהסגר לוקה בחסר, וזה בלשון המעטה - כשבוע עובר על-מנת להגיע לתוצאה של בדיקת קורונה, והנתונים העומדים לנגד עינינו משקפים מספר נדבקים אשר נכון לזמן שעוד לפני ההקלות    רק משרד הביטחון יכול לפקד על מבצע למען קיצור משך הזמן של הבדיקות בפרט ועל כל המערכה הביצועית בכלל, בזמן שמשרד הבריאות מייצר את המדיניות באופן המאפשר הפריה הדדית ביניהם
דן מרגלית
ביבי מדבר על מערכת המשפט ומתכוון רק למשפט אחד, זה שעתיד להיפתח נגד הנאשם בנימין בן בן ציון נתניהו ב-24 במאי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il