X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לוחם סיירת גולני - עמית בן-יגאל [צילום: מתוך פייסבוק]
ידויי אבנים על צה"ל [צילום: AP]
סמ"ר עמית בן יגאל, בן 21 מרמת גן, נהרג מפגיעת אבן בראשו בפעילות מבצעית בכפר יעבד באזור ג'נין השר בנט: "צה"ל וכוחות הביטחון ישימו את ידם על המחבלים".
▪  ▪  ▪

הותר לפרסום: לוחם בסיירת גולני, סמ"ר עמית בן יגאל, בן 21 מרמת גן, נהרג (יום ב', 12.5.20) מפגיעת אבן בראשו במהלך פעילות מבצעית למעצר חשודים בכפר יעבד שבמרחב החטיבה המרחבית "מנשה" באזור ג'נין. הוא פונה בניידת טיפול נמרץ למפקדת החטיבה ומשם לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם נקבע מותו. מפקד החטיבה ומפקד האוגדה הגיעו לשטח כדי לבצע תחקיר בעקבות האירוע. הודעה נמסרה למשפחתו.
מדובר צה"ל נמסר כי "לוחמי צה"ל פועלים בשעה זו בכפר יעבד שבמרחב החטיבה המרחבית "מנשה", בפעילות מעצרים בבית ממנו הושלכה אבן על ראשו של לוחם צה"ל, סמל-ראשון עמית בן יגאל ז״ל, מוקדם יותר הבוקר".
שר הביטחון, נפתלי בנט מסר בתגובה: "סמל-ראשון עמית בן יגאל נפל הלילה בעת שהגן על ביטחון ישראל. צה"ל וכוחות הביטחון ישימו את ידם על המחבלים השפלים שאחראים לכך, ואנו נבוא איתם חשבון. בשם מערכת הביטחון אני מבקש למסור תנחומים למשפחת בן יגאל היקרה. יהי זכרו ברוך".
ברוך בן יגאל, אביו של הלוחם שנהרג: "הוא ביקש להתנדב לקרבי. אמרתי לו, אתה בן יחיד, אתה מבין מה זה אומר? הוא ענה שיש לנו רק מדינה אחת וחייבים להגן עליה. חתמתי על הטופס וליוויתי אותו לבקו"ם".
ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר: "בשמי ובשם אזרחי ישראל אני מבקש לשלוח תנחומים כנים למשפחתו של עמית בן יגאל שנהרג הלילה בפעילות מבצעית ע"י בן עוולה. כפי שקרה בכל המקרים בשנים האחרונות, ידה הארוכה של ישראל תגיע למחבל ותבוא עמו חשבון".
נשיא המדינה ראובן ריבלין מסר: "בשעה הקשה הזו אני שולח חיבוק אמיץ וכוחות למשפחתו של רב סמל עמית בן יגאל שנפל הלילה בעודו מגן על כולנו. ליבנו נשבר מול זיו העלומים שנגדע, מול האובדן הנורא. אני סמוך ובטוח שכוחותינו ישיגו אתהמחבלים השפלים וימצו עימם את הדין. יהי זכרו ברוך."
ראש העיר רמת גן, כרמל שאמה הכהן, הגיב גם הוא על האירוע: "עצב כבד נפל הבוקר על העיר בנפול אחד מטובי בניה, עמית בן יגאל, לוחם בסיירת גולני בעת פעילות מבצעית ביו"ש. עמית הוא בן יחיד לאביו שאותו אני מכיר אישית שנים רבות. עמית בוגר בית ספר קורצ'ק ותיכון בליך. יד זדונית השליכה בלוק מגובה רב על ראשו והקסדה שהוא אוחז בידו לא הספיקה ולא הצליחה להגן עליו. העיר רמת גן וכל עם ישראל משתתפת בצער המשפחה".
יו”ר מפלגת העבודה, ח”כ עמיר פרץ: ״קיבלתי בכאב עמוק את ההודעה על נפילתו של לוחם גולני, עמית בן יגאל, אח לשתי אחיותיו רוני ואריאל ובנם של נאווה וברוך, חבריי מזה שנים רבות. ליוויתי את עמית בכל תהליך הגיוס שלו לצה״ל ונחשפתי לרצונו העז לשרת ביחידה מובחרת. אין מילים שיכולות למלא את החלל העצום שהוא משאיר אחריו אצל משפחתו וחבריו, אותם אמשיך ללוות בהתמודדות עם הטרגדיה המשפחתית שפקדה אותם. יהי זכרו ברוך."
יו״ר ועדת חוץ וביטחון, רא״ל (מיל׳) גבי אשכנזי: "אני שולח תנחומים וחיבוק גדול למשפחתו של לוחם סיירת גולני, סמ״ר עמית בן יגאל ז״ל, אשר נהרג הלילה במהלך פעילות מבצעית בכפר יעבד. עמית נפל בהגנה על ביטחון אזרחי ישראל. אני סומך על כוחות הביטחון וצה״ל שישימו את ידם על המחבלים השפלים וימצו עמם את הדין. יהי זכרו ברוך".

תאריך:  12/05/2020   |   עודכן:  12/05/2020
+מובא למנוחות הלוחם שנפל בשומרון
18:37 12/05/20  |  עידן יוסף

בבית העלמין הצבאי בבאר יעקב מלווים מאות בני אדם את לוחם צה"ל עמית בן יגאל בדרכו האחרונה. מתחקיר התקרית עולה כי האבן שנזרקה לעברו פגעה בארובת עינו, בזמן שהפנה את ראשו לעבר הגג. חבריו של הלוחם ביצעו ירי לעבר הגג, אבל המחבל הספיק להימלט. כמה מהעצורים הפלשתינים בכפר יעבד נעצרו על בסיס מידע מודיעיני של שב"כ.

+פורסם מועד לווית הלוחם שנפל
13:51 12/05/20  |  עידן יוסף

סמל-ראשון עמית בן יגאל, שנפל הבוקר, יובא למנוחות בשעה 18:00, בחלקה הצבאית בבית העלמין בבאר יעקב.

סמ"ר עמית בן יגאל ז"ל הי"ד
+סוכל פיגוע דקירה במחסום קלנדיה
13:48 12/05/20  |  עידן יוסף

במעבר קלנדיה קפץ מחבל פלשתיני קפץ ממשאית וניסה לדקור מאבטח בעזרת מברג. המחבל נורה בבטנו והוא בהכרה. אין נפגעים נוספים בפיגוע.

+פומפאו לקראת ביקורו: "החלת ריבונות? ישראל תחליט"
11:21 12/05/20  |     |   לרשימה המלאה

רגע לפני הגעתו לישראל מחר, מזכיר המדינה האמריקני פומפאו בראיון מיוחד לישראל היום  ▪  על הריבונות: "אני רוצה להבין מה הממשלה החדשה חושבת"  ▪  על המאבק בקורונה: "ישראלים ואמריקנים פועלים במשותף למציאת תרופה"  ▪  ועל סין: "הם ניסו להחביא את הנגיף"

פומפאו. שיחות עם רה"מ וגנץ [צילום: אנדרו הרניק/AP]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לוחם גולני נהרג מפגיעת אבן בראשו בפעילות ליד ג`נין
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
איך עוצרים את זה... כנסו
קיבוצניק  |  12/05/20 10:19
2
תתפסו את הרוצח, ברברנים, אבל
נתין מדמנת ישראל  |  12/05/20 12:07
3
צבא מסורס.
מגיב ותיק  |  12/05/20 13:19
4
אבן = נשק חם
לא לפייסבוק  |  12/05/20 13:44
5
על פי ביה"מ: זרקת אבן = קונדס
סימי  |  12/05/20 14:32
6
הכזבים של נתניהו
שמואל א'  |  12/05/20 14:45
7
כבר למעלה ממאה שנה
שאול אבידור  |  12/05/20 15:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
ישראל והרש"פ נכנסו לשלב חדש במאבק על תשלום המשכורות למחבלים ולבני משפחותיהם. הרש"פ מחפשת דרכים חדשות לעקוף תקנה שפירסם אלוף פיקוד המרכז המזהירה את הבנקים כי העברת הכספים נחשבת למימון טרור
יוני בן-מנחם
ארה"ב מקיימת מגעים מואצים עם ישראל כדי לקדם את ישום הסעיפים בתוכנית "עסקת המאה" כדי לבצע את סיפוח ההתנחלויות ובקעת הירדן    ישראל חייבת לנצל במהירות את שעת הכושר המדינית שנוצרה להשלמת תהליך הסיפוח לפני הבחירות לנשיאות בארה"ב
עידן יוסף
בהודעה שמסרה המדינה לבג"ץ, הוסבר כי משבר הקורונה גרם לירידה תלולה בהכנסות הרשות    ההלוואה מהווה למעשה מקדמה, על חשבון תשלומי המיסים שיקוזזו בחודשים הקרובים בשל העברת משכורות עתק למשפחות המחבלים
יוני בן-מנחם
עסקת חילופי השבויים החדשה בין ישראל לחמאס היא הרבה יותר מורכבת ומסוכנת לישראל מ"עסקת שליט". לישראל אסור לוותר על העקרונות שקבעה לאחר "עסקת שליט", גם אם המו"מ יארך זמן רב, אחרת היא תהפוך לנסחטת על-ידי החמאס
איתן קלינסקי
ההסכם הקואליציוני בין הליכוד וכחול לבן מכשיר את הקרקע לסיפוח שטח C, כשאת המילה סיפוח ממיר ניסוח משפטי עם הילה של "זקיפות קומה פטריוטיות וגאווה לאומית" התובעת את החלת ריבונות ישראלית על שטח C
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il