X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המדינה: אילן הלוי הפעיל מתחם לידה בביתו, העניק ליולדות ולתינוקות טיפול רשלני שסיכן את חייהם, והמשיך בפעילותו למרות שמשרד הבריאות הורה לו להפסיק אותה
▪  ▪  ▪
הלוי. התינוקת מתה

הרופא המיילד ד"ר אילן הלוי מואשם בביצוע לידות בבביתו, למרות שהדבר נאסר עליו, תוך שהוא מסכן את חייהן של יולדות ותינוקות. כתב האישום נגדו הוגש (12.5.20) לבית משפט השלום בפתח תקוה.
הלוי הפעיל בביתו בחבצלת השרון את מתחם "ג'הארה דולה" ללידות בית, שאינו מוכר בידי משרד הבריאות. המדינה טוענת, כי ביוני 2018 הוא קיבל ללידה מי שכבר עברה שני ניתוחים קיסריים, וטיפל בה בצורה רשלנית שגרמה לקרע ברחם. הוא סירב לפנות אותה לבית החולים הסמוך לניאדו, הפנה אותה לבית החולים הלל יפה המרוחק יותר, לא הזמין אמבולנס וביקש מבני הזוג שלא לספר שהלידה התרחשה בביתו.
ימים אחדים לאחר מכן הוציא משרד הבריאות צו להפסקת הפעילות במתחם, וביולי 2018 נאסר על הלוי לעבוד כרופא מיילד; הצו הוארך והיה בתוקף עד מאי 2019. למרות זאת, טוענת המדינה, המשיך הלוי להפעיל את המתחם ולבצע בו לידות עד פברואר 2019. באחד המקרים הוא טיפל בצורה רשלנית ביולדת ובתינוקת, הסתיר את מצבן מחשש שמעשיו יתגלו והתינוקת נפטרה בבית החולים.
במקרה אחר ביצע הלוי הפלה בלתי חוקית וניסה להניע את האישה למסור שההריון היה בלתי תקין, כדי לשבש חקירה עתידית נגדו. המדינה גם טוענת, כי הלוי הציע בצורה בלתי חוקית טיפול לשוטרת שהתחזתה לאישה הרה, ואף ביקש ממנה שלא לספר שילדה במקום אם יתפתחו סיבוכים. המדינה מייחסת להלוי עבירות רבות של הפרת הוראה חוקית, טיפול רפואי רשלני, הפסקת הריון בלתי חוקית, שיבוש מהלכי משפט, הדחה בחקירה וניסיון להפר הוראה חוקית. כתב האישום הוגש באמצעות עו"ד אורטל קולן.

תאריך:  13/05/2020   |   עודכן:  13/05/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אילן  הלוי / Ilan Halevi
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רופא מואשם בלידות בית רשלניות ובלתי חוקיות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
אדם התנפל על מאבטח בשער הכניסה לבית החולים בתל השומר    הוא דקר את המאבטח ופצע אותו באורח קשה    הדוקר נורה ומת מפצעיו    מסתמן: הרקע ככל הנראה פלילי
איתמר לוין
זאב קלימי, שהיה מנכ"ל בשורה של חברות, הודה בשלוש עבירות של שימוש במידע פנים על עסקת נסטלה-אוסם    שלמה ברק, שהיה מנכ"ל בקבוצת אסם, ואיש העסקים בועז דקל הודו כל אחד בעבירה אחת של מידע פנים
יצחק דנון
הנהלת החברה מבקשת מבית הדין לבטל את הוראת הוועד, שניתנה בנימוק שעליית נוסעים בדלת הקדמית עלולה לסכן את בריאות הנהגים בשל הקורונה
מירב ארד
בסביבתו מציינים כי אם יוצע לו תיק בעל משמעות לסוגיות הציונות הדתית ישקול הצטרפות לממשלה    ח"כ כהנא: "נתניהו מבין שעוד שנה וחצי תם עידן נתניהו ולכן הוא מזלזל בנו"
מירב ארד
אוסישקין מבקש מרה"מ להנחות את משרד האוצר לתקן את המתווה שהוצג על ידו אמש ולהסיר את המגבלות "הבלתי ישימות"    הוסיף: "זו העת שהמדינה תהיה כאן עבורנו, כל החלטה אחרת תהייה בכייה לדורות במשמרת שלך"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il