X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נתניהו. [צילום: ערוץ הכנסת]
השבעת הממשלה במליאת בכנסת [צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן]
צפו בשידור חי בהשבעת הממשלה בכנסת
הוסיף: הבחירות העמיקו את הקיטוב בעם. אם היינו הולכים עכשיו לבחירות, העלות הכוללת הייתה מסתכמת ב-2 מיליארד שקל על מלאכת הרכבת הממשלה: המלאכה הייתה מורכבת, כולם נדרשו לפשרות וויתורים "נעביר תקציב מושכל ואחראי ונדאג לכלכלה ולעסקים" התחייב לריבונות עם השבעת הממשלה: "צעד זה לא ירחיק את השלום, צעד זה יבסס אותו" גנץ בנאומו: "אחרי למעלה מעשור תם עידן ממשלה של חצי העם" לפיד: "הכנסת איבדה סופית את אמונם של אזרחי ישראל"
▪  ▪  ▪

אחרי משבר פוליטי ושלוש מערכות בחירות בתוך שנה, הממשלה ה-35 והגדולה בתולדות המדינה יוצאת לדרך. מליאת הכנסת התכנסה לצורך כינון ממשלת חילופין, במעמד נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין, ונשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות. ראש הממשלה הנבחר בנימין נתניהו הציג בפתח הדיון את קווי הייסוד של ממשלתו החדשה, הרכבה ואת חלוקת התפקידים בה.
בפתח דבריו פנה ראש הממשלה בנימין נתניהו לראש לח"כ בני גנץ ואמר: "פעלנו יחד במבצע צוק איתן אני כראש ממשלה ואתה כרמטכ"ל, להגן על אזרחי ישראל במערכה שאין צודקת ממנה. אני משוכנע שנפעל יחד בהצלחה בממשלת האחדות למען המדינה שלנו."
"זהו יום חשוב למדינת ישראל. הממשלה החדשה הוקמה ברצונם של רוב אזרחי ישראלף והיא תשרת את כל אזרחי ישראל, יהודים ולא יהודים כאחד. מתוך אחריות כבדה, החלטנו בני גנץ ואני למנוע בחירות נוספות. בתוך שנה אחת מדינת ישראל עברה 3 מערכות בחירות. אם היינו הולכים עכשיו למערכות רביעיות העלות הנוספות למשק הייתה מסתכמת ב-2 מיליארדי שקלים.
לעומת זאת, העלות הנוספת של ממשלת האחדות, ואני לא מקל בה ראש היא 85 מיליון שקלים בשנה. עלות נמוכה לאין שיעור מהעלות של בחירות נופות. זה היה הבזבוז האמיתי. בד-בבד היינו נאלצים לדחות את הטיפול בהשלכות החמורות של הקורונה למועד בלתי ידוע. לכן אין פלא, שרוב מוחלט בציבור מקבל בברכה את ממשלת האחדות. הציבור רוצה ממשלת אחדות וזה מה שהציבור מקבל היום.
מלאכת הרכבת הממשלה הייתה מורכב מאוד. חברי מפלגתי שלי, שקיבל את מסר המצביעים הגבוה ביותר, כל השותפים נדרשו לפשרות.
על המאבק בנגיף הקורונה אמר נתניהו: "איש אינו יודע אם אנחנו בהפוגה זמנית. הסכנה תוסר סופית רק שימצא חיסון לנגיף. ביניים הנגיף עדיין פה. יש אפשרות שגל קורונה שני חוצה יבשות יקפוד את העולם וגם את ישראל, כפי שקרה במגפת השפעת הספרדית לפני 100 שנה. לכן נקים את קבינט הקורונה כדי להיערך לגל השני. נצטרך להעביר תקציב מושכל ואחראי. התקציב יחזיר את הצמיחה והיציבות, תקציב שיתן לכם ישראל אופק ותקווה על-ידי שיחזיר 3 דברים מקומות עבודה, מקומות עבודה, מקומות עבודה.
השקענו מאמצים כבירים לדאגה מעסיקים, הדאגה לכלכלה היא בראש מעייננו. לא ברור בדיוק מה תהיה תמונת הכלכלה העולמי, אבל נעשה הכל כדי לנסות להחזיר אות לקדמותו. בתחום הביטחון נמשיך לסכל איומים על ישראל. איומים אלה לא נפסקו אפילו ליום אחד בתקופת הקורונה. נוסיף להאבק ללא פשרות בניסיונתיה של אירן להתבסס בסוריה ולהשיג נשק גרעיני. נאבק בבית המשפט בהאג ומלחמתו בחיילים ישראל ובהקמת גנים בשילה.
‏נתניהו התחייב לריבונות עם השבעת הממשלה ואמר: "צעד זה לא ירחיק את השלום, צעד זה יבסס אותו. אחינו המתיישבים ביו"ש יישארו תמיד במקומותיהם כחלק מהסדר קבע לשלום.
הגיע הזמן שגם שכנינו הפלשתינים וגם אישים בבית הזה יכירו בזה.
הוא הוסיף: "כל נושא הריבונות עומד על הפרק רק בגלל שפעלתי אישית, לקדם אותו. במשך שלוש שנים תמימות. בגלוי ולא בגלוי. בין היתר דנתי בכך עם מייק פומפאו בשבוע שעבר, הערכתי מאוד את ביקורו בישראל. הביקור היחיד שהוא עשה בזמן תקופת הקורונה. הערכתי מאוד את אמירתו התקיפה אתמול נגד בית הדין הבינלאומי שרודף את ישראל בהאשמות מופרכות".
"נפעל לפיוס לאומי, ולקיבוץ גלוית, נקבל את העולים בזרועות פתוחות. נבקש להודות לשותפי למחנה הלאומי על הדרך המשותפת שעשינו, ואני מקווה שגם מפלגה נוספת תצטרף בהמשך. אני מודה לכם אזרחי ישראל על הבעת האמון בי ובממשלתי החדשה. זאת הפעם החמישית שבה נתינות לי הזכות הבכירה והאחריות הכבירה להקים ממשלה בישראל, אני מקבל זאת ביראת כבוד כלפיהם, אזרחי ישראל".
גנץ: "הגיע הזמן לסיים את עדין הפילוג השיסוי"
ראש המשלה החלופי בני גנץ בנאום השבעת הממשלה: "תם המדבר הפוליטי הגדול בתולדות המדינה. הגיע הזמן לסיים את עדין הפילוג השיסוי ולהתחיל בעידן של אחדות ופיוס. שלוש מערכות בחירות עברנו בשנה וחצי, העם אמר את דברו והותיר לנו המנהיגים משני צדי הבית שתי אפשרויות: אחדות או סוג של מלחמת אחים. העם אמר לנו תפסיקו לריב ביניכם ותתחילו לעבוד בשבילנו. הגענו להכרעה קשה ולקחנו אחריות לאומית.
החלטנו לקחת אחריות לאומית, ישראל צריכה ממשלת אחדות שמייצגת חלקים רחבים בעם. אחרי למעלה מעשור תם עידן ממשלה של חצי העם. אנחנו כאן, גם כשליחיהם של אלה שהרגישו שאין להם קול בהנהגת המדינה, ובעת הזו טובה ממשלה שגם יהיו ויכוחים אידיאולוגים.
בנאומו פנה גנץ לנתניהו ואמר: "כל אחד מאיתנו היה מעדיף ממשלה אחרת אבל קיבלת את דין הבוחר. קבעתי את התאריך ליום בו נתחלף. ראוי שנבנה את האמון בינינו בינינו ובין המחנות שלנו".
לפיד: "זלזול מוחלט במצוקה של הישראלים"
ראש האופיזציה, יאיר לפיד: "הבניין הזה איבד היום סופית את אמונם של אזרחי ישראל. אנשים שונאים פוליטיקאים. שונאים פוליטיקה. לא חושבים שהיא מייצגת ערכים. בטח לא חושבים שהיא רלוונטית לחיים שלהם. הם צודקים במיליון אחוז. הפוליטיקה לוקחת את הכסף שלהם, ולא נותנת כלום בתמורה".
"אנשים שונאים פוליטיקה. הפוליטיקה לוקחת את הכסף שלהם ולא נותנת שום דבר בתמורה. אין שום קשר בין הפוליטיקה לחיים של אנשים אמיתיים. בבניין הזה הקורונה היא תרוץ לעשות מסיבה מושחתת על חשבון משלם המיסים. אחרי כל הדיבורים שלכם על ממשלת חירום קמה היום ממשלה בזבזנית של 36 שרים ו-52 משרדים. יש יותר שרים וסגני שורים מאשר מונשמי הקורונה. זה לא רק הבזבוז, זה הזלוזול זול המוחלט במצוקה של הישראלים. חגיגה במאות מיליונים. מעון רשמי לממלא-מקום ראש הממשלה הזמני, החלופי – עוד עשרות מיליונים. איש לא חושב למכור את המטוס, מיותר ב-780 מיליון שקל כאשר כבר אין לאן לטוס".
"בחיים האמיתיים של אנשים אמיתיים אדם עם 3 כתבי אישיו לא יכול להיות מנהל בית ספר, נהג של שר. לא יכול להיות קצין בצה"ל. בבניין הזה שני רמטכ"לים של צהל נכנעו לאדם עם 3 כתבי אישום חמורים. אתם נכנעים היום לאדם שעוד שבוע יעמוד למשפט על שוחד ומרמה".
"תראו איך קמה הממשלה הזאת: אפס אמון בין השותפים. הכל דרך עורכי דין, דיונים בבתי משפט, דריסת חוקי יסוד. אנשים שלא מאמינים אחד לשני לאף מילה – זו לא "אחדות". הסכם משפטי בין אינטרסנטים שלא סובלים זה את זה - זו לא אחדות. אין דבר כזה, לא יכולה להיות - "ממשלת אחדות בראשות בנימין נתניהו". אתה לא יכול שנים על גבי שנים לפצל את עם ישראל, לגרום לחצי אחד לשנוא את החצי השני, ואז להכריז על עצמך כראש ממשלת האחדות".
הוא הוסיף: "זה לא יחזיק מעמד כי זה עקום. זה יתפרק מהר. לישראלים מגיע יותר ואנחנו נהיה פה כדי להזכיר להם אפשר גם אחרת. לא הנהגה שכל מה שמעניין אותה זה כסאות ותיקים. לאהוב את היהדות אבל להיאבק בכפייה דתית, להילחם בגזענות, לשמור על הדמוקרטיה הישראלית ממבקשי נפשה - אלה שיושבים מולי, לפעול למען השכבות החלשות, הנהגה שלא מעליבה את אחינו הדרוזים בחקיקה משפילה. למען כלכלה חופשית שלא משועבדת לאינטרסים, הנהגה שתתחבר מחדש לישראלים – שמחזיקים את המדינה הזאת בחיים".

גנץ. לבנות אמון ופיוס [צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן]
לפיד. מסיבה מושחתת על חשבון משלם המיסים [צילום: דוברות הכנסת, עמוס בן גרשום]
תאריך:  17/05/2020   |   עודכן:  17/05/2020
+השר רפי פרץ נועד עם ראש עיריית י-ם
21:48 17/05/20  |  עידן יוסף

השר לענייני ירושלים ומורשת רפי פרץ וראש עיריית ירושלים משה ליאון נפגשו הערב פגישה ראשונה בלשכתו של ליאון. בפגישה שוחחו ארוכות וסיכמו על המשך עבודה משותפת למען תושבי ירושלים.
ליאון איחל לשר הנכנס הצלחה רבה, ופרץ איחל לשניהם עבודה משותפת למען הבירה. "תודה משה על קבלת הפנים החמה, יש עבודה רבה לפנינו ואני בטוח שנוכל לה", דבריו.

[צילום: דוברות עיריית ירושלים]
+בית הנשיא: התמונה המסורתית - כאשר יתאפשר
19:44 17/05/20  |  עידן יוסף

תמונת הממשלה החדשה בבית הנשיא תערך בהתאם להנחיות משרד הבריאות כאשר הדבר יתאפשר. מנכ״ל בית הנשיא הראל טובי, אל מנכ״ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, בבקשה להנחיות פעולה בנושא בבית הנשיא בתקופה זו. ״מדובר באירוע טקסי בעל חשיבות רבה אשר התרחש לאחר הקמתה של כל ממשלה בישראל ואנו חותרים לקיימו באותה המתכונת בדיוק,״ כתב טובי לבר סימן טוב.
עוד ציין כי ״מדובר במעמד הכולל 36 שרים, נשיא ושני ראשי ממשלה ברוטציה, אשר מתכנסים לתמונה המצולמת באולם בית הנשיא מול צוותי תקשורת רבים",
״ולכן ביקש את הנחיית משרד הבריאות באשר למועד הצילום ביחס למגבלות המאבק בקורונה ומתכונת צילום בהתאם.

+שקט, כאן מסירים חסמים מיותרים
18:01 17/05/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

"הממשלה תוביל תוכניות כלכליות ותקציב מדינה המותאמים לצרכים חסרי התקדים בעקבות המגיפה. התוכניות יכללו.... הסרת חסמים מיותרים" - נאמר בעמוד הראשון של ההסכם הקואליציוני בין הליכוד לבין כחול-לבן. עם השבעתם של 34 שרים, ניתן לשער כיצד הדברים ייראו בפועל. סמנו את התשובה הנכונה

פרץ. מיזמים לאומיים [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
חוטובלי. התיישבות [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+ימינה באופוזיציה - לא נורא
14:43 17/05/20  |  דב גולדפלם   |   לרשימה המלאה

גם בני הציונות הדתית לגווניהם לא סופרים את ימינה אז למה אתם בוכים שביבי לא סופר אתכם?

לא סופרים אותם [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+נתניהו מינה את ציפי חוטובלי לתפקיד שרת ההתיישבות
14:11 17/05/20  |  מירב ארד

ראש הממשלה נתניהו החליט למנות את השרה ציפי חוטובלי לתפקיד שרת ההתיישבות. כמו כן, תהיה שותפה בצוות הישראלי-אמריקאי להחלת הריבונות. נתניהו: ״אני שמח לבשר כי החלטתי למנות את השרה ציפי חוטובלי לתפקיד שרת ההתיישבות. השרה חוטובלי תהיה שותפה חשובה במהלך ההיסטורי שנוביל להחלת הריבונות על ההתיישבות ביהודה ושומרון, ובד בבד היא תדאג ותטפל בכל העניינים החשובים לציונות הדתית המהווה חלק חשוב בתנועת הליכוד. בתפקידה השרה חוטובלי תהיה אחראית על החטיבה להתיישבות, הגרעינים התורניים, המכינות הקדם צבאיות והשירות הלאומי.״

+נתניהו מינה את השר צחי הנגבי לשר במשרד ראש הממשלה
14:01 17/05/20  |  מירב ארד

ראש הממשלה נתניהו החליט למנות את השר צחי הנגבי לתפקיד שר במשרד ראש הממשלה. בהמשך צפוי להתמנות לתפקיד שר ההתיישבות. נתניהו: ״ראש הממשלה נתניהו החליט למנות את השר צחי הנגבי לתפקיד שר במשרד ראש הממשלה. השר הנגבי יושבע היום, ויפעל יחד עם השרה ציפי חוטובלי להקים את המשרד לענייני התיישבות. השר הנגבי ימשיך לכהן כמשקיף בקבינט הביטחוני מדיני, לייצג את ישראל בועידת המדינות התורמות באו״ם ולהיות נציג ישראל במשא ומתן עם הותיקן והכנסיות. השר הנגבי, הותיק בחברי סיעת הליכוד בכנסת, כיהן בהצלחה רבה כשר בשמונה משרדי ממשלה ובשורה ארוכה של תפקידים מיניסטריאליים ופרלמנטריים רגישים.״

+דיכטר זועם: לא השתכנעתי למה איני שר
12:29 17/05/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה לא ימנה את ח"כ אבי דיכטר לתפקיד שר או חבר בקבינט  ▪  בהודעה שפרסם כתב: נתניהו לא הצליח לשכנע אותי ועשרות אלפי חברי ליכוד מדוע לא נמצאתי ראוי על ידו לתפקיד של שר ולחבר קבינט ביטחוני  ▪  גם ח"כ ניר ברקת לא ימונה לשר

ח"כ דיכטר. שיחה לילית עקרה [צילום: פלאש 90]
ברקת ונתניהו. סדרת מסיבות עיתונאים [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+שמחה ותקווה בצדה
11:42 17/05/20  |  נאיל זועבי   |   לרשימה המלאה

אנו, ערביי ישראל, רואים במדינת ישראל את מדינת הלאום של העם היהודי, מדינה בה אנו חיים אלה לצד אלה, מתוך כבוד ושוויון מלא, מכבדים את מוסדותיה וסמליה, נכנסים מתחת לאלונקה בשירות לאומי מלא, משתלבים בעמדות מפתח באקדמיה, בתעשיה, בדיפלומטיה

אלה לצד אלה [צילום: חאסן ג'די/פלאש 90]
+הרע במיעוטו
11:24 17/05/20  |  טל בן-יעקב   |   לרשימה המלאה

הממשלה המנופחת שתקום אלינו לטובה היא יצור כלאיים המאגד בתוכו המצאת משרדים ואגו של בכירים, אך אין מנוס ממנה  ▪  על בחירות אין מה לדבר, וגוש הליכוד לא יוכל להסתפק ב-10 משרדים  ▪  לחולה הרעה הזאת יש גם כמה יתרונות, אך הם מצומקים  ▪  אין מה לעשות, ככה זה בפוליטיקה - הרע במיעוטו

שקד ובנט. לגלות הבנה [צילום: בן דורי/פלאש 90]
+שטייניץ ימשיך לכהן כשר האנרגיה
10:58 17/05/20  |  איציק וולף

שר האנרגיה, יובל שטייניץ, צפוי להמשיך בתפקידו - אך במתכונת מצומצמת שלא תכלול את האחריות על משאבי המים.
״שמח לבשר כי השר שטייניץ ימשיך להיות שותף מרכזי בממשלה שתוקם בתפקידו כשר האנרגיה. השר שטייניץ הוביל את גיבוש מתווה הגז ויישומו כחלק מהפיכתה של מדינת ישראל למעצמת אנרגיה. כמו-כן, קידם את הרפורמה ההיסטורית במשק החשמל״, אמר ראש הממשלה, בנימין נתניהו.
השר יובל שטייניץ אמר כי ישמח להמשיך לשרת את מדינת ישראל במשימות החשובות בתחום האנרגיה ובממשלה בכלל.

+הממשלה הראשונה של גנץ
10:12 17/05/20  |  רון בריימן   |   לרשימה המלאה

הממשלה שאולי תוצג השבוע היא שוויונית ורוטציונית, למרות שתרומת השמאל לקואליציה היא 19 ח"כים בלבד (רבע!) מתוך קואליציה המונה 73 ח"כים  ▪  האם נתניהו טעה בחישובים האריתמטיים, או שמא הוא מכין תירוצים במטרה להימנע מהחלת החוק הישראלי על בקעת הירדן, צפון ים המלח והיישובים היהודיים ביהודה ובשומרון? ככל הנראה נתניהו עומד לגרום החמצה היסטורית, בכייה לדורות!

גנץ. לא טירון [צילום: תומר נויברג, פלאש 90]
+אלקין להשכלה הגבוהה והמים
10:00 17/05/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

השר זאב אלקין ימונה לשר להשכלה גבוהה ולשר למשאבי מים  ▪  המשרד להשכלה גבוהה ומשלימה יכלול את: הות״ת, מל״ג, החברה למתנ״סים, יד ושם והאגפים הבאים ממשרד החינוך: אגף חינוך מבוגרים, אגף תרבות יהודית, מינהל חברה ונוער (ללא היחידות הקשורות באופן ישיר לחינוך הפורמלי) ואגף בכיר לקשרי חוץ ויונסקו  ▪  המשרד למשאבי המים יכלול את: רשות המים, מקורות, תאגידי מים וביוב וכל נושאי המים שהיו באחריות משרד האנרגיה

אלקין. ציר מרכזי בקשר עם רוסיה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90 ]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: "הציבור קיבל ממשלת אחדות שרצה"
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
ממשלה אשכנזית חילונית,בעיה.
ליניקר  |  17/05/20 14:49
2
ממש
מעריץ  |  17/05/20 17:08
3
אני הציבור ואני לא רציתי ממשלת
אחדות!!  |  17/05/20 17:35
4
לא ו לא הציבור הציבור לא קיבל
ישע .  |  17/05/20 17:46
5
דבר אמת!
רוני ש.  |  17/05/20 20:35
6
שאפו להצגה
הגשש החיוור  |  17/05/20 21:55
7
לא רק שהציבור (הימני) ברובו
נתק חמור מהעם  |  18/05/20 07:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 35
איציק וולף
ראש הממשלה לא ימנה את ח"כ אבי דיכטר לתפקיד שר או חבר בקבינט    בהודעה שפרסם כתב: נתניהו לא הצליח לשכנע אותי ועשרות אלפי חברי ליכוד מדוע לא נמצאתי ראוי על ידו לתפקיד של שר ולחבר קבינט ביטחוני    גם ח"כ ניר ברקת לא ימונה לשר
נאיל זועבי
אנו, ערביי ישראל, רואים במדינת ישראל את מדינת הלאום של העם היהודי, מדינה בה אנו חיים אלה לצד אלה, מתוך כבוד ושוויון מלא, מכבדים את מוסדותיה וסמליה, נכנסים מתחת לאלונקה בשירות לאומי מלא, משתלבים בעמדות מפתח באקדמיה, בתעשיה, בדיפלומטיה
טל בן-יעקב
הממשלה המנופחת שתקום אלינו לטובה היא יצור כלאיים המאגד בתוכו המצאת משרדים ואגו של בכירים, אך אין מנוס ממנה    על בחירות אין מה לדבר, וגוש הליכוד לא יוכל להסתפק ב-10 משרדים    לחולה הרעה הזאת יש גם כמה יתרונות, אך הם מצומקים    אין מה לעשות, ככה זה בפוליטיקה - הרע במיעוטו
רון בריימן
הממשלה שאולי תוצג השבוע היא שוויונית ורוטציונית, למרות שתרומת השמאל לקואליציה היא 19 ח"כים בלבד (רבע!) מתוך קואליציה המונה 73 ח"כים    האם נתניהו טעה בחישובים האריתמטיים, או שמא הוא מכין תירוצים במטרה להימנע מהחלת החוק הישראלי על בקעת הירדן, צפון ים המלח והיישובים היהודיים ביהודה ובשומרון? ככל הנראה נתניהו עומד לגרום החמצה היסטורית, בכייה לדורות!
איציק וולף
השר זאב אלקין ימונה לשר להשכלה גבוהה ולשר למשאבי מים    המשרד להשכלה גבוהה ומשלימה יכלול את: הות״ת, מל״ג, החברה למתנ״סים, יד ושם והאגפים הבאים ממשרד החינוך: אגף חינוך מבוגרים, אגף תרבות יהודית, מינהל חברה ונוער (ללא היחידות הקשורות באופן ישיר לחינוך הפורמלי) ואגף בכיר לקשרי חוץ ויונסקו    המשרד למשאבי המים יכלול את: רשות המים, מקורות, תאגידי מים וביוב וכל נושאי המים שהיו באחריות משרד האנרגיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il