X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ההתקוטטות בין הליכוד לכחול לבן

נתניהו וגנץ קיימו פגישת ישוב הדורים

סיכמו בינהם קווי מנחים לישיבת הממשלה הרובה ברקע ההתנצחויות המתוקשרות בין שתי המפלגות ברקע היחס הראוי ליועץ המשפטי לממשלה ודירת השרד של משפחת נתניהו
▪  ▪  ▪
נתניהו וגנץ. "פגישה באווירה טובה"

ראשי הממשלה, המכהן והחלופי, בנימין נתניהו ובני גנץ, קיימו פגישת ישוב הדורים לנוכח גל המחלוקות המתוקשר בין שתי המפלגות בימים האחרונים. בהודעה שהוציאו בסיום פגישתם, לא דובר על המתקפה של השר דוד אמסלם נגד היועמ"ש לממשלה אביחי מנדלבליט, בה ייחס הראשון לארון עבריינות לכאורה, אמירה שזכתה לגינוי מצד שר המשפטים אבי ניסנקורן, שכינה את דבריו של אמסלם "חציית קו אדום".
"הפגישה התקיימה באווירה טובה", נאמר בהודעה. "היא עסקה בקידום נושאים שונים שעל סדר היום למען אזרחי ישראל ובהיערכות לקראת ישיבת הממשלה שתיערך בשבוע הבא".
"הפיכה - לא פחות ולא יותר!", כתב אמסלם בפייסבוק. "אני לא מכיר עוד מדינה אחת בעולם שמייחסת שוחד לרה"מ או למאן דהוא בעקבות סיקור תקשורתי אוהד. זו בדיחה הזויה ומופרכת, אפילו לא מצחיקה".
עוד המשיך: "שלב ההפיכה לא נעצר, אלא הגיע לצערי עד לשערי בית המשפט. כשיפורסמו הקלטות, אולי נבין שאין מחלוקת שאביחי מנדלבליט הוא עבריין לכאורה".
יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, פרסם סרטון שבו תיעד את הקומה העליונה של בית ראש הממשלה והדגיש את הליקויים הרבים בבית. הוא תקף את התקשורת וכתב: "כאשר מראים לתקשורת את כל הנזילות והעובש בקומה למטה בבית ראש הממשלה, הם אומרים בסדר, אבל הקומה למעלה היא המפוארת. אז צילמתי באייפון שלי את ה'קומה המפוארת' למעלה. בווידאו יש בין היתר את החדר שינה של ראש הממשלה והמקלחת שלו. 'הקיסר בארמון ורסאי', ככה מדמיין אותו השמאל החולה". הוא גם תקף את כחול לבן, על כך שמשכן ראש הממשלה החלופי משופץ.
המעצב מושיק גלאמין, שביקר בעבר בדירה, אמר כי ממילא אין ביקורים דיפלומטיים ואין צורך לארח איש. לדבריו, בכלים פשוטים שכל אחד יכול להשיג, יכולה הייתה משפחת נתניהו לשפץ את הבית, ובמקום לדאוג לדירה, הגיע הזמן שתדאג לעצמאים.

תאריך:  21/05/2020   |   עודכן:  21/05/2020
+בנט לנתניהו: מוותרים על תיקים, דיינו שתחיל ריבונות
23:58 21/05/20  |  עידן יוסף

יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט אמר בעצרת חגיגית ליום ירושלים בישיבת מרכז הרב כי ימינה מוותרת על התיקים בממשלה, ודי לה שראש הממשלה ימלא אחר התחייבותו להחיל ריבונות על כל שטחי ההתיישבות, כולל בחברון, באלון מורה, באריאל ובמעלה אדומים. הוא הגיב לסרטון ברכה של נתניהו בו אמר כי הוא מעוניין שעוד שרים דתיים יצטרפו לממשלה, אך נמנע מלהזכיר מפורשות את ימינה.

+בן סורר ומורה
23:43 21/05/20  |  שמואל לוין   |   לרשימה המלאה

התורה מגדירה את התנהגותו הרעה של הילד הפרוע בקריטריונים הבאים: "איננו שומע בקולנו, זולל וסובא". ובחיי, אם אין המילים הללו הגדרה מדויקת של ממשלת ישראל הנוכחית

[צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+ממשלת ביזיון חזירות וחרפה
22:51 21/05/20  |  בעז שפירא   |   לרשימה המלאה

אין מנוס מהמסקנה שהחיה המפלצתית והגדולה המכונה ממשלה, אינה אלא סידור עבודה מקיף ויסודי שכל כולו בא לעולם בגלל אנשים פוליטיים קטנים בעלי אופי נלוז ונמוך

ליבותיהם אטומים... [צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן]
+נתניהו החליט לקצר האבטחה של בנט
22:29 21/05/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שרי ביטחון שסיימו את תפקידם מקבלים אבטחה למשך 5 שנים בשל המידע הרגיש שהם מחזיקים  ▪  ועדת שרים בראשות ראש הממשלה החליטה שנפתלי בנט יאובטח רק שלושה חודשים  ▪  ח"כ מתן כהנא: החלטה פוליטית המהווה סיכון למדינה

[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו וגנץ קיימו פגישת ישוב הדורים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 35
מחלקה ראשונה
נתניהו כבר סימן אותו כשר האוצר, אך ניר ברקת מצא עצמו לבסוף ללא תפקיד    בראיון ראשון מאז הרכבת הממשלה הוא מגלה: "אמרתי לרה"מ שאין לי רגשות קשים"
איציק וולף
השר אלון שוסטר פנה לשר האוצר והודיע כי הוא מתנגד לעמדת מנכ"ל משרד החקלאות שקבע כי כאשר יש קונפליקט בין טובת החקלאים לבין טובת הצרכנים - טובת הצרכנים עדיפה    "עמדתי שונה מעמדת המנכ"ל, הצו שהוצא - בלתי מידתי ועלול להסב נזקים לא סבירים לצרכנים ולמשק החלב. יש חלופות שיאפשרו צריכה סדירה של תוצרת מקומית במחיר סביר"
עידן יוסף
טרנר-אייל נמצאת בחופשת לידה, והמנכ"ל היוצא שי באב"ד ימשיך בתפקידו עד תחילת יוני תוך הודעה שיעמיד עצמו לרשות השר ישראל כ"ץ ככל שיידרש
מרדכי ליפמן
נתניהו והמזרחיים: "רק הוא יודע לשלב בין תחושה של נרדפות לתחושה של הצלחה... ביבי הוא מייצג מובהק של המזרחיות, הוא נהפך להיות לבעל נוכחות מאוד כריזמטית, שמאיימת על האליטה האשכנזית, שרואה שהפערים האלה הולכים ונסגרים    זה קורה בחדרה, בראשון לציון, באשדוד ובחולון"
עו"ד אברהם פכטר
כולם מדברים על הליכוד, איש לא מדבר על כחול-לבן - חייכו אכלתם אותה    גוש הימין של 59 מנדטים נכנע למיעוט של 15 כחול-לבן, ובאים בטענות לליכוד    ממשלה מנופחת - בכירים מתייפחים
רשימות נוספות
גנץ: לפיד ויעלון הפרו את הסיכום  /  עידן יוסף
"נקדם את תוכנית הנשיא טראמפ"  /  איציק וולף
ניסנקורן: אמון מלא ביועמ"ש ובפרקליטות  /  איציק וולף
נתניהו לא רוצה להיות בוזגלו   /  יוסי דר
יוצאים לאור?!  /  רפי לאופרט
הקומדיה העצובה  /  שמואל לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il