X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השלכות הקורונה על ענף התעופה

איזיג'ט מתכננת לקצץ אלפי משרות

ענקית טיסות החסך מתכננת לקצץ 30% מכוח העבודה של החברה בתחילת 2020 העסיקה החברה 15,000 עובדים הודיעה שתחדש את טיסותיה ב-15 ביוני
▪  ▪  ▪
איזיג'ט. בדרך לקיצוצים [צילום: איתמר לוין]

ענקית טיסות החסך, איזיג'ט, מתכננת לקצץ 30% מכוח העבודה של החברה, בעקבות הירידה הדרסטית בביקוש לטיסות בעקבות מגיפת הקורונה. חברת התעופה לא נקבה במספר המדויק של המפוטרים, אך היא העסיקה 15,000 עובדים בתחילת שנת 2020.
איזיג'ט אשר פעילה בשדות התעופה גטוויק ולוטון, אישרה כי תחדש את טיסותיה ב-15 ביוני. עם זאת, היא ציינה כי רמות הביקוש בשוק שנראו בשנת 2019 לא צפויות לשוב עד 2023.
מנכ"ל איזי ג'ט, יוהאן לונדגרן, אמר: "אנו מבינים שמדובר בזמנים קשים, שבהם אנחנו נדרשים לקבל החלטות קשות שישפיעו על אנשינו, אך אנו רוצים להגן על כמה שיותר משרות לטובת הטווח הארוך". לדבריו, חברת התעופה מתכוונת לצמצם את גודל הצי שלה ותמשיך לקצץ בעלויות.

תאריך:  28/05/2020   |   עודכן:  28/05/2020
+משרד הבריאות מזהיר: עליה חריגה במקרי ההדבקה
23:00 28/05/20  |  

משרד הבריאות מזהיר כי ישנה עליה חריגה יחסית במקרי ההדבקה ב-48 השעות האחרונות. ביממה האחרונה נרשמו 64 מקרים חדשים. נמסר: "במשרד הבריאות עוקבים אחר המספרים ומוקדי התחלואה השונים ומקיימים הערכות מצב כדי לשקול את הצעדים הנדרשים לצורך התמודדות עם העלייה בתחלואה. המשרד שב וקורא לציבור לא להיכנס לשאננות ולהקפיד הקפדה יתרה על ההנחיות. הלך הרוח שהקורונה מאחורינו - אינו נכון. במשרד הבריאות קוראים לציבור לשמור על שלושה כללים: הייגינה, עטיית מסיכות וריחוק חברתי (שני מטרים מאדם לאדם). אי-שמירה על הכללים הם אחד אחד מהגורמים העיקריים לעלייה בתחלואה. ההקלות בפעילות לא באות על חשבון כללי הריחוק החברתי ועטיית מסכות אלא להפך".

+חולה קורונה אותר בקרית יערים
16:22 28/05/20  |  עידן יוסף

המועצה המקומית קרית יערים הודיעה כי בישיבה השוכנת בתחומה נמצא נדבק קורונה אחד. מדובר בתלמיד ישיבה שאיננו תושב הישוב, וכך גם יתר תלמידי הישיבה, ולכן איש בישוב אינו נדרש להכנס לבידוד.
תלמידי הישיבה שחזרו לספסל הלימודים לפני מספר ימים, נהגו על פי הנחיות מספר הבריאות ולמדו בקבוצות קטנות. כל תלמידי הישיבה, 26 במספר, לא יצאו משערי הישיבה מאז חזרו ללמוד. הנדבק האחרון שהתגלה בישוב היה בתאריך ה-2 לאפריל.
ראש המועצה יצחק רביץ נמצא בקשר עם משרד הבריאות וממתין להנחיה, האם להשאיר את התלמידים במוסד במסגרת ה"קפסולות" או להחזירם לביתיהם בירושלים בית שמש וביתר עילית.

+אלה מוסדות החינוך שישובו לפעילות
14:57 28/05/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

המוסדות האקדמיים והחינוך העל-תיכוני, האולפנים, תנועות הנוער, ישיבות גבוהות, כוללים, מדרשות ומערכת החינוך הבלתי פורמלי ישובו לפעילות כבר מסוף-השבוע הקרוב  ▪  מבחנים במוסדות האקדמיים - כבר ביום ראשון הקרוב, וכך גם לימודים בבתי הספר באזורים "אדומים"

חיטוא מתקני הכושר באוניברסיטת תל אביב [צילום: פלאש 90]
+ירושלים: 12 חולי קורונה ביממה האחרונה
12:16 28/05/20  |  עידן יוסף

זינוק במספר חולי הקורונה בירושלים. תריסר חולים התגלו ביממה האחרונה. עשרה מהם מתגוררים באזורים "ירוקים" ושניים באזורים "אדומים" (כאן חדשות).

+עלה לשישה מספר נדבקי הקורונה בגימנסיה ברחביה
11:32 28/05/20  |  עידן יוסף

שלוש מורות מהגימנסיה העברית בירושלים נדבקו בקורונה, מספר הנדבקים בבית הספר עלה לשישה. בית הספר לא ייפתח ביום ראשון. התלמידים שמבוטחים בקופת חולים כללית נבדקים במתחם "היבדק וסע" שנפתח בחניון אצטדיון טדי.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
מירב ארד
בהתאם לתקנות לשעת חרום של מדינת ישראל הותאמו התהליכים בנמל התעופה בן-גוריון על-פי הוראות משרד הבריאות לתו הכחול    בדיקת חום ועטיית מסיכה הם רק חלק מהשינויים שהנוסעים יצטרכו להתרגל אליהם
איתמר לוין
יגייס אג"ח ב-750 מיליארד אירו למענקים והלוואות    ממשלת יפן תזרים 1.1 טריליון דולר נוספים    דאו ג'ונס עבר את רף ה-25,000 נקודות למרות שמספר המתים בארה"ב עולה על 100,000
איציק וולף
חמישה תלמידים בתיכון הגימנסיה בירושלים אובחנו כנשאי קורונה    עיריית ירושלים ומשרד החינוך החליטו להחזיר את בית הספר כולו ללימודים מקוונים    ממחר בבוקר יתקיימו בדיקות לכל אנשי הצוות החינוכי
איתמר לוין
חלק משמעותי ממגבלות הקורונה כבר הוסרו, והציבור האיטלקי לא ממש מקפיד על אלו שנותרו - והפוליטיקאים מודאגים מפני ההשלכות של התנהגות זו, מדווח וושינגטון פוסט
איציק וולף
אחרי שסיים את הרבעון הראשון של 2019 ברווח נקי של יותר ממיליארד שקל הודיע בנק לאומי על הפסד נקי רבעוני של 232 מיליון שקלים ברבעון הראשון של 2020    האשראי לציבור נטו הסתכם בסוף הרבעון הראשון בסך של 294.5 מיליארד שקל - גידול של 6.1% על-רקע ניצול מסגרות אשראי וגידול בצורכי הנזילות של הלקוחות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il