רשת השיווק יוחננוף סיימה את הרבעון הראשון של השנה ברווח נקי של 30.4 מיליון שקל, גידול של 34% לעומת רווחי הרבעון הראשון אשתקד שעמדו על 22.7 מיליון שקל.
שיעור הרווח הנקי לתקופה (בנטרול IFRS 16) עמד על כ-4% ברבעון הראשון 2020 לעומת כ-3.3% ברבעון המקביל 2019.
ההכנסות ברבעון הראשון של 2020 הסתכמו בכ-765.6 מיליון שקל, עלייה של כ-12.8% לעומת הכנסות של כ-678.9 מיליון שקל ברבעון המקביל. עיקר הגידול נובע כתוצאה מגידול במכירות במהלך התקופה בעקבות מגיפת הקורונה וכן מפתיחה של חנות מכר חדשה במהלך הרבעון השני של 2019.
ב-30 במרס הכריזה הנהלת רשת יוחננוף על חלוקה של 23 מיליון שקל כדיבידנד לבעלי מניותיה. החלוקה בוצעה ב-22 באפריל, 2020.
איתן יוחננוף, מנכ"ל ובעלים רשת יוחננוף, ציין כי הרבעון הראשון לשנה זו התנהל בהיערכות לחג הפסח ועם פריצתו של אתגר הקורונה. "יכולות התפעול החזקות של הרשת השפיעו משמעותית על היכולת לענות על דרישות ציבור הצרכנים. החל מפתיחת סניפים ל-24 שעות במטרה לצמצם חשיפה פוטנציאלית בסניפים וכלה בשימוש באפליקציה השיווקית שלנו להשקת שירות "פיק אפ" ואיסוף עצמי של הרכישה מהסניף, "בלי לצאת מהרכב". הצלחנו לעמוד באתגר התפעולי עם זמינות מדף גבוהה לצרכן, שעות פתיחה גמישות, שירותים חדישים וכל אלו תוך המשך התייעלות תפעולית משמעותית. אנו גאים ביכולת לתת מענה לצרכי הלקוחות תחת אתגרי התקופה", אמר.