שעות הפעילות במאות יחידות דואר ישראל יוארכו החל מהיום (יום ב', 1.6.20) עד השעה 20:00 שלוש פעמים בשבוע, ויחידות הדואר יפתחו גם בימי שישי.
בתקופת משבר הקורונה חלה ירידה משמעותית בהגעת הציבור ליחידות הדואר. בחודשים אפריל ומאי פקדו את הדואר כ-2 מיליון לקוחות, ירידה של כ-30% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
מהנהלת דואר ישראל נמסר כי מרבית מרכזי מסירת החבילות חזרו לפעילות, כך שחברת הדואר תציע את מערך הקמעונאות הגדול בישראל, הכולל כ-1,300 יחידות מסירה ברחבי הארץ.
החל מהיום יינתנו כל שירותי דואר ישראל ברציפות ללקוחות פרטיים ועסקיים, לרבות משלוח וקבלת דואר רשום וחבילות בארץ ולחו"ל, ומגוון שירותים פיננסיים בהם רכישת כרטיסים נטענים, רכישת מט"ח והעברות כספים לחו"ל, הפקדת כספים לכל בנק בארץ, שירותי ישיר למשרד לעסקים, העברת בעלות רכב, הנפקת רישיונות ועוד. החברה מפעילה עשרות כספומטים בפריפריה.
"חברת דואר ישראל המשיכה לשמור על רציפות בשירות גם בתקופת הקורונה. אני מודה לעובדי החברה, אשר פעלו במסירות והעניקו שירות גם בתקופה מאתגרת זו, ודאגו למיון ומסירת חבילות ודברי דואר עד בתי הלקוחות ולמתן שירות ביחידות הדואר, תוך שמירה על בריאות הציבור", אמר מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין.
לדבריו, בתקופת הקורונה היו מאות ממרכזי המסירה הפרטיים סגורים והחברה נדרשה לתת פתרונות למסירת החבילות גם ביחידות הדואר ובאמצעות דוורים ושליחים. "החברה המשיכה לסייע בחלוקת הקצבאות לציבור, ואף השיקה כרטיס נטען ייחודי בשיתוף ביטוח לאומי והמשרד לשוויון חברתי, ואיפשרה לגימלאים רבים, המקבלים קצבת אזרחים ותיקים בבנק הדואר, לקבל את הקצבה שלהם ישירות ללא הגעה לסניפי הדואר וללא סיכון בריאותי", ציין.