X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
היו"ר מרגי וסגן השרה מקלב
ראש רשות התחבורה הציבורית אמיר אסרף
נציגת משרד הבריאות אומרת בוועדת הכלכלה כי לנוכח התגברות התחלואה, כלל לא בטוח שהרכבת תיפתח במועד במשרד התחבורה הופתעו ולדרישת יו"ר הוועדה יוצג מתווה שינסה לאפשר חידוש השירות במגבלות
▪  ▪  ▪

ישיבתה הראשונה של ועדת הכלכלה בכנסת ה-23 הוקדשה (יום ג', 2.6.20) לנושא התחבורה הציבורית בשגרת הקורונה. יושב-ראש הוועדה, ח"כ יעקב מרגי, הורה להגיש לוועדה מתווה להחזרת הרכבת לפעילות תוך שמירה על כללי הבריאות, זאת לאחר שהתברר בדיון כי כלל אין ודאות שרכבת ישראל תורשה לפעול במועד שסוכם.
עוזרת המשנה למנכ"ל במשרד הבריאות, רותי גרוס, הפתיעה את הנוכחים בדיון כשאמרה שלנוכח העלייה בתחלואה, ייתכן שהרכבת לא תיפתח ב-8 ביוני כפי שתוכנן. "בראייה שלנו, בריאות הציבור קודמת לכל. ביקשנו מהרכבת שמירת מרחק שני מטרים בין נוסעים ואמרו שזה לא ישים, ביקשנו אכיפת מסכות ואמרו שזה לא ישים במהלך הנסיעה ואפשר רק בכניסה לתחנה, ביקשנו בדיקת חום ואמרו שזה לא ישים. אמרו גם שקשה לשמור על תפוסה של 75% נוסעים ברכבת. מרגי: "נשמע לא הוגן, אבל כגורם שאחראי על בריאות הציבור בימים אלה, יש לך את הפריבילגיה לקבוע".
מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, אמיר אסרף, נדהם מהבשורה: "סיכמתי אישית עם גרוטו [פרופ' איתמר גרוטו, ע.י.] והשר לשעבר בצלאל סמוטריץ' שהרכבת תיפתח ב-17 במאי. באותו ערב משרד הבריאות חזר בו, ושמענו על כך רק מהתקשורת. מבחינתנו, ב-8 ביוני הרכבת נפתחת ללא הגבלות, כפי שסוכם".
עוד אמר אסרף: "אנחנו פגשנו את משבר הקורונה כשהוגבלנו ל-20 איש באוטובוס במקום 60. בישראל יש 11 אלף אוטובוסים ו-16 אלף נהגים והיינו צריכים פי שלושה אוטובוסים. בשגרה יש 780 מיליון נסיעות בשנה ו-70 מיליון ברכבת, בכ-11 אלף אוטובוסים ו-100 מערכי רכבות. רכבת ישראל היא מערכת פתוחה ולכן אין שום אפשרות לשלוט על מספר הנוסעים בקרונות". מרגי: "אין דבר כזה אין אפשרות". אסרף: ניסינו במשך שלושה חודשים למצוא פתרון לתחנה כמו בנימינה, שנכנסות אליה 16 רכבות בשעה, להגביל את מספר הנוסעים בקרון. לא נדע מי יורד איפה וכמה מקומות יש. התקינו מצלמות תרמיות ברכבת ויוכלו לאתר אנשים עם חום. זה הסיכום שאפשר לנו להיראות אחרת בשבוע האחרון. התמונות של הצפיפות באוטובוסים ובתחנות לא חזרו על עצמן".
מרגי: "אני קורא את הבעת פניה של נציגת משרד הבריאות, ורואה שהרכבת לא תיפתח בלי מגבלות. בוא תגיש מתווה איך אתם הולכים לאכוף את המגבלות". ח"כ יבגני סובה (ישראל ביתנו) הציע לתת סמכות לפקחי הרכבת להטיל קנסות על נוסעים שלא יעטו מסכות, והיו"ר הוסיף כי על הפקחים לעשות זאת באותה להיטות כמו על נושא הכרטיסים.

"האוצר מנע תגבור האוטובוסים בקורונה"
אמיר אסרף ורותי גרוס
סגן שר התחבורה אומר כי שר התחבורה הקודם אמר לו כי מי שמנע שילוב של מסלולים מקבילים של מפעילים פרטיים להשלמת החסר בתחבורה הציבורית בתקופת המשבר היה משרד האוצר האוצר: לא קיבלנו בקשה לתגבור. היום התפוסה באוטובוסים היא רק 55%
▪  ▪  ▪

במהלך הדיון תהה היו"ר מרגי: "אני לא מבין למה לא נעשתה תוכנית להשתמש במסה קריטית של מפעילים פרטיים שישבו בבית? אני מכיר זכיונות וחוקים. הממשלה יודעת לפעול בתקנות שעת חירום. יכולנו לייצר רציפים ומסלולים מקבילים של מפעילים פרטיים. זה יעלה כסף, אבל בשעת משבר צריך היה לתת את כל הסעד האפשרי".
סגן שר התחבורה, ח"כ אורי מקלב, השיב לו: "אני חושב שאתה צודק. שאלתי זאת את השר הקודם, ח"כ בצלאל סמוטריץ', והתשובה הייתה שהאוצר לא אפשר".
בפתח הישיבה, אמר יו"ר הוועדה כי "המשק חוזר לפעילות בהדרגה וההחלטות מתקבלות בקבינט הקורונה. משרד הבריאות והמל"ל ולא תמיד כל הזרועות חוזרים לפעילות באותו קצב. תחבורה ציבורית היא אחד העורקים החשובים שיכול להזרים חמצן והנעה למשק והתחושה שזה לא קורה בדיוק כך. יכול להיות שמשרד התחבורה יחשוב כמונו, שאפשר להקל ולאגם משאבים ולהוביל כמה שיותר אנשים חיוניים למקומות עבודה חיוניים".
מקלב הודה למרגי על ברכות שהרעיף עליו, ואמר: "אני סגן שרה בגללו או בזכותו. יש לי פינה חמה לוועדה, ואני מאחל לך בהצלחה. אנחנו יודעים שבנושא תחבורה ציבורית כל חברי הכנסת עוסקים בזה. הוועדה דנה בזה הרבה. השרה הטילה עלי את הממשק בין המשרד לכנסת, ואנחנו ניפגש הרבה. ועדת הכלכלה לא הסכימה לשינוי במדיניות של משרד התחבורה. ועדת הכלכלה נאבקה עם משרד התחבורה לקבל דוח לביקורת תחבורה ציבורית. היו קשיים גדולים מאוד.
"התחבורה הציבורית היא המקום שהכי קשה לעשות בו תו סגול מכיוון שקשה לשמור מניעת הדבקה באוטובוס. מצאו שילוב של תחבורה ציבורית מצומצמת בקווים מרכזיים, אבל אם צריך להגיע מנקודה אחת מכרמיאל לירושלים - אז לא היה קו ישיר והייתה הגבלה של נוסעים - 19 נוסעים. כשהמשק חזר לפעילות היה ברור שזה לא יכול לתפקד ככה. היו קשיים גדולים לאזרחים, עובדים, תלמידים, צוותי הוראה, ראינו זמן המתנה ארוך ואנשים צובאים על תחנות. שרת התחבורה לקחה את זה כפרויקט ראשון שלה ויזמה דיון אצל שר הבריאות - המסקנות של הדיון היו מהפך. ההגבלות צומצמו ל-75 אחוז נוסעים, והחזרת כל הקווים. רכבת - לא.
במשרד הבריאות הבינו שאי אפשר משק בלי תחבורה ציבורית. הצגנו תמונות כאלה של עומסים בתחנות המרכזיות. בגלל שלא היו אוטובוסים, אנשים עמדו צפופים וזה גרם לסכנה יותר גדולה. המצב הזה שאותו נוסע נפגש עם 50 נוסעים, עם 150 נוסעים. מערב החג אנחנו באירוע אחר לגמרי, אנחנו פתוחים לשיפורים והנושא המרכזי הוא הנושא של הרכבת. לגבי הרכבת, היה חשש לפגיעה בפרטיות".

"נוסעים שחבשו מסכות לא נדבקו"
[צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]

יו"ר ארגון נהגי האוטובוסים, ישראל גנון, אמר בדיון כי 15% מהנהגים בתחבורה הציבורית לא חזרו מהחל"ת. לדבריו, 80-70 אחוז מהחולים המאומתים התגלו בתחבורה הציבורית. נציגת משרד הבריאות דחתה את הנתון, ואמרה כי מרכז המידע והידע הלאומי למאבק בקורונה, המופעל על-ידי יוצאי יחידת 8200, התבקש לבסס את הנתונים בנושא, ולדבריה "לא נמצאו מחקרים בעולם על ההידבקות בתחבורה הקרקעית, וזאת בניגוד לתחבורה האווירית שעליה יש מחקרים". עם זאת ציינה כי מחקר מהימן מסין טוען שאפשר להידבק בתחבורה קרקעית אפילו ממרחק של 4.5 מטרים, אך איש מבין הנוסעים שעטו מסכות פנים לא נדבק. תמיד אנחנו רואים התייחסות לנהגים - לשמור מהם מרחק, לרבות השארת המושבים הקדמיים פנויים.
חלק מן הדיון הוקדש לנושא החלופות התחבורתיות שלא הוצעו. מקלב אמר: "מדיניות השרה היא לא לעצור את התחבורה הציבורית. משרד התחבורה הציע פתרונות טכנולוגיים שמשרד הבריאות התנגד אליהם. הייתה אפליה ולבעלי רכב פרטי הייתה יותר נגישות. הציבור מתלונן שהנסיעה מסוכנת כי יש הרבה נוסעים באוטובוס. ועדת הכלכלה צריכה להעלות את הנושאים הללו, ואם צריך - להגביל את מספר הנוסעים".
ח"כ שרן השכל (ליכוד) קראה לאפשר לחברת אובר לקיים ניסוי כפוף למגבלות מסוימות, כגון תחבורה שיתופית שתוכל להסיע רק שניים ברכב, ואמרה שהדבר יקל על התחבורה הציבורית.
יו"ר איגוד נהגי המוניות, יהודה בר-אור, טען בדיון כי לא התקבל מתווה המוניות להצעת חלופות לתחבורה הציבורית. גרוס דחתה את דבריו, ואמרה: "קיבלנו המון פניות עם הצעות בנושאי תחבורה, אבל לא התקבלה אף פנייה מנהגי המוניות". בין היתר ציינה כי במשרד הבריאות התקבלו רעיונות בנושא מסלולים חלופיים ממר"מים (מרכזים רפואיים, ע.י.) ומבתי חולים, שניסו להשתמש בחלופה זו אך הנטל הכספי להפעלת הסעות אלה היה גבוה. על כך הגיב היו"ר מרגי: "רף הרגישות שלי לנושא הכספי נמוך בתקופה כזו". על הצורך במציאת חלופות אמר: "המוח גמיש, רק צריך לפתח אותו. השאלה היא האם רצינו".
יעל עבאדי מאגף התקציבים במשרד האוצר הציגה נתונים באשר לביקוש: "שיעור הנוסעים בתחבורה הציבורית לפני ההקלות עמד על 15% מהשגרה. סדר העדיפות שלנו היה להשקיע במערכת הבריאות ובסיוע למעסיקים. גם כעת, לאחר הפעלת השירות, שיעור המשתמשים בתחבורה הציבורית הוא 55%. לא הגיעה אלינו בקשה לתגבור, ואם תגיע אנחנו מוכנים לשקול אותה. רבים מעסיקים את עובדיהם מהבית, ואנחנו מצפים ליותר שת"פ מהרשויות המקומיות לקדם שבילי אופניים. מרגי העיר כי אין קמפיין לעידוד נסיעה באופניים וציין כי בפריפריה בקושי נוסעים בהם. ח"כ סובה הוסיף: "בפריפריה האופניים משמשים לפנאי ולא לעבודה". סובה קרא לפקידים "לשנות את התפישה ולבוא בגישה קונסטרוקטיבית ולא כאילו מתכוננים לוועדת חקירה ממלכתית, שאני בעדה, על תהליך קבלת ההחלטות. כל החלטה צריכה להיות שקופה, ואף פקיד לא צריך לחשוש. ראיתי פקידים מתגוננים, כאילו הולכים לפטר את כל הפקידים. תקשיבו לנו מדי פעם, אנחנו נבחרי הציבור".
יעקב בבילה, מנהל התנועה של חברת דן, אמר: "הדבר היחיד שאליו אנחנו מתגעגעים בתקופת הקורונה הוא הכבישים הריקים". מרגי: "האם כשראיתם את העומס והקושי, ניסיתם להציע מתווה אחר, או שפעלתם כזה ראה וקדש, לפי מה שקבע המשרד?". בבילה: "כל בקשה שהגשנו התקבלה. נתנו לנו יד חופשית והמון גמישות, וזה התבטא במספר התלונות שכמעט לא הגיעו. היה מאתגר, אבל עברנו את זה בשלום באמצעות מתן פתרונות מיידיים". גם נציג נתיב אקספרס אישר כי החברה קיבלה יד חופשית ממשרד התחבורה, וביקש להגדיל את התמיכה הממשלתית במפעילים.
תם פרומוביץ, ראש ענף ועדי התחבורה בכוח לעובדים, אמר כי הוא מוטרד משתי בעיות: "א. אי אפשר לדבר על המחסור החמור ב-4,000 נהגים מבלי לדבר על הפגיעה ביחסי העבודה בימי הקורונה. בחסות המשבר הבריאותי חברות האוטובוסים שולפות תוכניות מגירה ומאיימות על הנהגים - חיזרו לעבודה בתנאים מופחתים או שלא תחזרו בכלל. מצב כזה קיים למשל בחברות קווים ומטרופולין. אלפי הנהגים עומדים לבדם לדאבוננו, בפני פגיעה חמורה בתנאי העסקתם, דווקא בשעה קשה זו לאחר חודשי חל"ת. ב. סוגיית ניתוק המגע בין נוסעים לנהגים- מטעמי בריאות בשגרה ומטעמי הגנה מפני אלימות הנוסעים בימי שגרה. לדאבוננו אין חדש בהבטחה להקמת מחיצה. אנו מאמינים בכוחה של הוועדה להגדיר לוח זמנים לנושא".
יוסי סעידוב מארגון 15 דקות שם דגש על נושא תדירות האוטובוסים: "גם כאשר התחבורה הציבורית תחזור ל-100%, תהיה צפיפות, וצריך להגדיל את מספר האוטובוסים והנסיעות. צריך למצוא פתרון לחניית אוטובוסים בתשתיות לרכב פרטי ובחניונים בערים ובתחנות הרכבת". סעידוב הוסיף: "13% מהנוסעים נוסעים ברכבת, וזו בעיה שאין אותה. חדר מצב במשרד התחבורה שיזם השר סמוטריץ' יכול היה לסייע. אין עלייה מדלת אחורית- זה חייב לקרות מיד". אולה, שהשמיעה את קולם של בעלי המוגבלויות בדיון, אמרה: "מחמיצים את הנוסעים בעלי המוגבלויות. הרכבות הן כלי התחבורה העיקרי שלנו".

המגבלה מגדילה את הסובסידיה ב-1.5 מיליארד

ראש הרשות לתחבורה ציבורית אסרף, התייחס לכמה נושאים שעלו בישיבה: "קווים שלא הצלחנו לתגבר ושהציבור לא היה ממושמע בהם - ביטלנו. כדי לשמר נהגים - הפכנו אלף נהגים לפקחים שיספרו שבאוטובוס יש 20 איש כדי שהנהג לא יעסוק בזה. שילמנו להם 30% במקום להוציא אותם לחל"ת. שימרנו אותם כעתודה והחזרנו אותם לניהוג כאשר התאפשר.
אסרף גילה כי על הפרק עמדה האפשרות להשבית כליל את התחבורה הציבורית: "בשיא המשבר, התחבורה הציבורית הצטמצמה ל-25 אחוז מהרשת. החלופה הייתה לסגור בכלל את התחבורה הציבורית. לצמצם זה הרבה יותר מסובך מאשר לסגור פעילות. היינו מוגבלים ל-10 אחוז מהקיבולת. היום עלינו ל-75 אחוז מהקיבולת. מבחינת הנחיות, ביטלנו מכירה אצל הנהג לשמור על נהגים. אפשרנו עלייה מכל הדלתות חסמנו שורה ראשונה מאחורי הנהג. יצאנו לדרך, קיבלנו מהאוצר 36 מיליון שקלים. חייבנו את כל חברות התחבורה הציבורית לעשות ניקיון יסודי, לא חיטוי, אחת ליום. בדיקות נדרשות וחובת עטיית מסכות.
"הייתה פגישה בין שרת התחבורה, שר הבריאות והצוותים המקצועיים. לפני שבועיים רוב האוטובוסים עבדו ורוב הנהגים חזרו. הגברנו תדירות. היום פועלים 35 קווים לעומת 24. מגבלת הנוסעים מגדילה את תקציב הסובסידיה ב-1.5 מיליארד שקל במונחים שנתיים.
"מוקד המידע לתחבורה ציבורית מקבל 1.2 מיליון שיחות. הפעלנו 400 מוקדנים, רבע מעובדי בזק אונליין, שנדרשו לחיבור מערכות המידע בבית, ומשך השיחה, שחרגה רק ממידע בסיסי, התארך מדקה לחמש דקות. לגבי החזרים לבעלי מינויים ברב-קו, החזרנו למעל 40 אלף איש, יש 450 אלף שצריך לפצות. זה מתקדם".

תאריך:  02/06/2020   |   עודכן:  02/06/2020
+בלית ברירה: אושרה הארכת מצב החרום
23:06 02/06/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הוועדה המשותפת ממליצה למליאת הכנסת לחזור והכריז על מצב חרום למשך שנה נוספת  ▪  תוקם ועדת משנה שבה יהיו חברים מספר חברי כנסת, אשר יבחנו באופן עקבי ביטול צווים וחוקים

צבי האוזר [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]
+"נעלה את השלמת ההכנסה לקשישים לגובה שכר המינימום"
13:21 02/06/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

על-פי נתוני הביטוח הלאומי כמעט 200,000 קשישים עניים בישראל מקבלים השלמת הכנסה שעומדת על כ-3,300 ש"ח בחודש ליחיד  ▪  מנכ"ל ביטוח לאומי הביע תמיכה במהלך, נציג האוצר מסייג: "הממשלה תצטרך לתעדף הנושא"

ח"כ כץ. יעזר באופוזיציה [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+הסילוף תמיד מנצח
12:14 02/06/20  |  יאיר דקל   |   לרשימה המלאה

בערוץ 12 פורסם לפני ימים אחדים כי לכחול לבן יהיה וטו על כל חקיקה והחלטת ממשלה  ▪  אחרי כן פמפמו לנו שכחול-לבן תמנע ותעצור כל הליך מדיני שלא ייראה לה

כ"ץ. פתאום יש מספרים [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+יצומצמו זכויות נוסעים שטיסותיהם בוטלו
10:33 02/06/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה הצעת חוק המבקשת לקבוע כי נוסעים שהונפק להם כרטיס טיסה לא יהיו זכאים לפיצוי כספי בשל ביטול טיסתם ותצומצם זכאותם להחזר כספי או לקבלת כרטיס טיסה חלופי

[צילום: משה שי/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn  אגד  אגד תעבורה  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר גרוטו / Itamar Groto  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אמיר אסרף / Amir Asraf  אסף זמיר / Asaf Zamir  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich  גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi  גבי ברבש  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  גילה אדרעי  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  דן / Dan  הרשות הארצית לתחבורה ציבורית /  National Authority for public transport  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חיים כץ / Haim Katz  טור פז משה  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יבגני סובה / Yavgeni Sova  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יזהר שי / izhar  shay  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יעקב מרגי / yaakov Margi  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  ישראל ביתנו  ליבנת כהן-דן / Livnat Cohen-Dan  מאי גולן / May  Golan  מאיר בן שבת / Meir Ben-Shabat  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מטרופולין /  Metropoline  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה בר סימן טוב  משה גפני / Moshe Gafni  משולם נהרי / Meshulam Nahari  משרד התחבורה  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניסים ואטורי  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  נת"ע - נתיבי תחבורה עירוניים בע"מ / .NTA - Metropolitan Mass Transit System Ltd  נתיב אקספרס  סופרבוס /  Superbus  סיגל סדצקי  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עומר ינקלביץ'  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עפר שלח / Ofer  Shelah  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  קארין אלהרר / Karin  Elharar  קווים  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רכבת ישראל  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  רפי פרץ / Rafi  Peretz  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ספק אם פעילות הרכבת תתחדש ב-8 ביוני
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 23
מירב ארד
על-פי נתוני הביטוח הלאומי כמעט 200,000 קשישים עניים בישראל מקבלים השלמת הכנסה שעומדת על כ-3,300 ש"ח בחודש ליחיד    מנכ"ל ביטוח לאומי הביע תמיכה במהלך, נציג האוצר מסייג: "הממשלה תצטרך לתעדף הנושא"
יאיר דקל
בערוץ 12 פורסם לפני ימים אחדים כי לכחול לבן יהיה וטו על כל חקיקה והחלטת ממשלה    אחרי כן פמפמו לנו שכחול-לבן תמנע ותעצור כל הליך מדיני שלא ייראה לה
איציק וולף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה הצעת חוק המבקשת לקבוע כי נוסעים שהונפק להם כרטיס טיסה לא יהיו זכאים לפיצוי כספי בשל ביטול טיסתם ותצומצם זכאותם להחזר כספי או לקבלת כרטיס טיסה חלופי
עידן יוסף
אושר במליאת הכנסת ברוב של 64 תומכים מול 38 מתנגדים    ראש הממשלה נתניהו וראש הממשלה החליפי גנץ נעדרו מההצבעה    שקד: שאלתי את אחד השרים האם באמת יהיה משרד לענייני משרדים קטנים אז הוא אמר לי 'לפנות לשר לענייני שמות מוזרים'
עידן יוסף
כץ לאחר הבחירה בו: "כשחזרתי לכנסת היה ברור לי שאם אני רוצה לעשות משהו משמעותי ולתרום לאוכלוסיות המוחלשות, אני חייב לחזור לשולחן הוועדה. פניתי ליו"ר הכנסת ואמרתי לו שזה הדבר היחיד שאני רוצה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il