X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
בית המשפט המחוזי בבאר שבע ביטל את פסק דינו של השלום, בקובעו שעילת העושק לא בוססה די הצורך תביעת הלקוחה נגד אזרד הוחזרה לשלום, אשר ידון ביתר הטענות שהעלתה נגדו
▪  ▪  ▪
ואגו. ראש ההרכב [צילום: יוטיוב]

בית המשפט המחוזי בבאר שבע ביטל (20.5.20) את פסק הדין בו נקבע, כי עו"ד שמעון אזרד עשק לקולה. המחוזי החזיר את התיק לבית משפט השלום (השופטת אורית ליפשיץ), כדי לדון ביתר עילות התביעה נגד אזרד.
ד"ר אתיה גולדין שכרה את אזרד למתן שירותים משפטיים שונים, ושילמה לו למעלה ממיליון שקל מאז שנת 2012. ליפשיץ אימצה את חוות דעתה של לשכת עורכי הדין, ולפיה רוב הסכומים אותם גבה אזרד היו מוגזמים ובלתי סבירים בעליל. ליפשיץ קבעה, כי מדובר בעושק שכן אזרד ניצל את הידע, הניסיון וההשפעה העודפים שלו כדי להחתים את גולדין על הסכמי שכר טירחה שהם גרועים מן המקובל במידה בלתי סבירה.
שני הצדדים ערערו לבית המשפט המחוזי. סגן הנשיא אריאל ואגו והשופטים גד גדעון וגאולה לוין המליצו על מתווה, לפיו "פסק הדין מושא הערעורים יבוטל, הדיון בבית המשפט השלום יתחדש וישמע מהשלב שלאחר הגשת כתבי הטענות (כתב תביעה והגנה), כאשר יידונו כל עילות התביעה הנוספות מלבד עילת עושק. הצדדים יוכלו להתבסס על הראיות שכבר הוגשו, ולהגיש כל בקשה שיחפצו להגשת ראיות נוספות או בקשות דיוניות אחרות, ובית המשפט השלום יכריע ויורה כטוב בעיניו לרבות במישור ההליכים המקדמיים".
המחוזי נתן תוקף של פסק דין להסכמה באומרו: "הצדדים שמעו הערותינו ואלה התמקדו בכך שלטעמנו ולכאורה עילת העושק לא בוססה די הצורך, והנמקת בית המשפט שקיבל את הטענת חוסר הניסיון של המערערת והקשר הסיבתי בין זה לכריתת הסכמי שכר הטרחה, אינה מספקת. בנסיבות אלה יתר העילות עדיין לא הוכרעו... לפיכך, פסק הדין מושא הערעורים מבוטל והדיון בבית משפט השלום יתחדש ויימשך כפי הנקוב בפרוטוקול ובהסכמות הצדדים". את גולדין ייצג עו"ד יניב גביש, ואת אזרד - עוה"ד משה דנוך, ערן ברוך יבגני פרחיה ואילן אבירם.

תאריך:  02/06/2020   |   עודכן:  15/07/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בוטלה הקביעה לפיה עו"ד אזרד עשק לקוחה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יפה שניוז 1 פרסם גם את ביטול
מכיר אותם  |  2/06/20 21:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
נהגו האישי של ח"כ סמי אבו שחאדה נמצא חיובי לקורונה    אבו שחאדה וכל אנשי לשכתו נכנסו לבידוד ביתי    החקירה האפדימיולוגית נמשכת
עידן יוסף
נציגת משרד הבריאות אומרת בוועדת הכלכלה כי לנוכח התגברות התחלואה, כלל לא בטוח שהרכבת תיפתח במועד    במשרד התחבורה הופתעו ולדרישת יו"ר הוועדה יוצג מתווה שינסה לאפשר חידוש השירות במגבלות
מירב ארד
13 בתי ספר נוספים נסגרו בעקבות איתור של חולים    11 חולים נוספים בקורונה התגלו מאז אתמול    שר הבריאות: "ההתניה להעדר סגירת העסקים ובתי הספר היא שלא יהיה זינוק חד בקורונה"
מירב ארד
על-פי נתוני הביטוח הלאומי כמעט 200,000 קשישים עניים בישראל מקבלים השלמת הכנסה שעומדת על כ-3,300 ש"ח בחודש ליחיד    מנכ"ל ביטוח לאומי הביע תמיכה במהלך, נציג האוצר מסייג: "הממשלה תצטרך לתעדף הנושא"
מירב ארד
העובדים דרושים לגבש מתווה לחזרת הטיסות בהקדם    מאיימים: "כל עובדי רש״ת יצאו לחל״ת ביום א׳ הקרוב. המשמעות היא שחברות התעופה לא יקבלו שירותים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il