X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: PIXABAY]

חברת I-Immigrate מלווה אנשים מכל רחבי העולם בתהליך קבלת הגרין קארד, ומסייעת לתכנן ולבסס חיים יציבים ונוחים בארצות הברית על סמך שפע של ניסיון, ידע והיכרות מעמיקה עם השוק האמריקני.
תעודת הגרין קארד היא בהחלט מטרת-על של ישראלים ואנשים רבים מכל העולם. רוב הפעמים, אנשים טועים לחשוב שאם אין להם קרובי משפחה או מקום עבודה בארצות-הברית, הם אינם יכולים לנסות ולעבור את שערי הפנינה אל עבר ארץ האפשרויות הבלתי-מוגבלות. האנשים הללו לא שמעו על הגרלת הגרין קארד.
גרין קארד לארצות-הברית דרך הגרלת הגרין קארד
הגרלת הגרין קארד היא יוזמה של מדינת ארצות-הברית, שמטרתה לסייע למדינה להמשיך ולשמור על הסטטוס שלה כמדינת מהגרים, ולהגדיל את המגוון של האנשים והתרבויות במדינה. ארצות-הברית מאמינה שמגוון רחב של תרבויות ושוני בין האזרחים תורם לשוויוניות, מקדם חוכמה, אקלקטיות וצבעוניות שאין שנייה לה.
מדי שנה, מיליוני אנשים מגישים את עצמם להגרלת הגרין קארד. בכדי לעמוד בדרישות ההגרלה, עליכם להיות מעל גיל 18, בעלי תעודת בגרות וללא תיק פלילי. ישנן מדינות שאינן יכולות להגיש את עצמכן להגרלת הגרין קארד, אך למזלנו ישראל היא איננה אחת מהן.
מהלך הגרלת הגרין קארד
בכדי להירשם להגרלת הגרין קארד, יש למלא טופס באינטרנט בתשלום. בטופס, עליכם לספק מידע רב אודותיכם, אודות בני זוגכם ומשפחתכם. ניתן להגיש את הטופס בין החודשים אוקטובר לנובמבר בלבד, בשפה האנגלית ובמשך כחצי שעה בלבד. יש להוסיף לטופס עצמו מסמכים רבים המאמתים את המידע שלכם כמו תעודות נישואין, תעודות בגרות והוכחה של תיק פלילי נקי. מילוי חלקי או לא נכון של הטפסים, יביא לפסילה אוטומטית שלכם מהגרלת הגרין קארד, ללא זיכוי כספי.
חברת I-Immigrate מתמחה בהליך קבלת גרין קארד לארצות-הברית ומאפשרת לכם להגיש את כל המסמכים לידיה, כך שתוכל למלא את השאלון עבורכם בין החודשים אוקטובר לנובמבר. המומחים של I-Immigrate ממלאים את המידע עבורכם בשפה אנגלית רהוטה ובצורה הנכונה ביותר, בכדי להבטיח שהטופס שלכם יתקבל ולהגדיל את סיכויי הזכייה שלכם.
המידע על-אודות הזוכים מתפרסם לרוב בין החודשים אפריל למאי, כאשר הזוכים מוזמנים לראיון אישי, שנערך בשפה האנגלית בלבד. מטרת הראיון היא לוודא כי המידע שסיפקתם בטפסים הוא נכון וכי אתם אכן ראויים להפוך לתושבי קבע בארצות-הברית.
חברת I-Immigrate מסייעת להכין אתכם לראיון האישי בהתאם לשאלות ששואלים הבוחנים בשגרירות, כך שתוכלו ליצור רושם טוב ולהגיע אל יום הראיון מוכנים ורגועים.
הגירה לארצות-הברית
לאחר שעברתם את הראיון בשגרירות המדינה, תקבלו מספר ויזה וסוף כל סוף תוכלו לעבור לארץ האפשרויות הבלתי-מוגבלות. ועם זאת, כל מעבר, ובטח ובטח מעבר למדינה חדשה, הוא מפחיד ולא פשוט.
חברת I-Immigrate מסייעת לכם להתמקם בארצות-הברית יותר בקלות: מלמדת אתכם על-אודות השוק האמריקני, עוזרת לכם ליצור את הקשרים המתאימים ולבסס אתכם במדינה בנוחות, כך שתוכלו להגיע אליה יציבים ומתוכננים מהיום הראשון.

תאריך:  14/06/2020   |   עודכן:  14/06/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il