X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: PIXABAY]

אין דרך לעקוף את זה, מעבר זה מלחיץ. אנו הולכים לפי השלבים ועושים את זה, אבל התכנון בפועל לכל מהלך, גדול או קטן, הוא עניין גדול. אספקט גדול בכל מהלך הוא קביעת תקציב ודבקות בו! אלא אם כן, אתם בוחרים במסלול הכואב של "עשה זאת בעצמך", שכירת חברת הובלות היא חיונית. להלן טיפים מקצועיים לחסכון בכסף במעבר דירה! - פתיח
5 דרכים לחסכון בכסף בעת מעבר הדירה
1. להיפטר מדברים שאתם לא צריכים
זה נשמע פשוט, וזה באמת פשוט! המחיר למעבר שלכם מבוסס על כמות הדברים שאתם מעבירים. אם אין צורך ברהיטים, בכלי מטבח, בבגדים, בקישוטים וכו' במקום החדש שלכם, או שתוכלו להשליך חלק מהדברים - עשו כן לפני שתקבלו הצעת מחיר להובלה! לא הגיוני לשלם על הובלה של דברים שלא תזדקקו או תרצו אותם יותר.
2. אריזה עצמאית
עשו זאת בזהירות, אך אריזה עצמאית יכולה לחסוך כסף רב (ולקוחות רבים בוחרים במסלול זה). האמת הפשוטה היא שאתם חייבים לארוז נכון. יש לארוז כראוי ולהגן על פריטים שבריריים ולתייג אותם בזהירות. אריזות עצמאיות יכולות לחסוך כסף בעת מעבר דירה, אך אם אתם עושים זאת ברשלנות, זה יכול לגרום לנזק לפריטים מסוימים. חברות הובלות רבות מציעות את השירות הזה והן עושות את זה די טוב.
3. הובלת ארגזים קטנים באופן עצמאי
אם זה בכלל אפשרי, הובילו בעצמכם פריטים וארגזים קטנים. שוב, ככל שיהיו למובילים פחות דברים להוביל, כך תחסכו יותר כסף. הובילו פריטים בתא המטען של הרכב שלכם ותפחיתו את כמות הפריטים ביום המעבר.
4. תשכרו אנשים לפריקה/טעינה בלבד
יחד עם אריזה והובלה עצמאית, שכירת "עבודה בלבד" היא הדרך היעילה ביותר לחסוך כסף בהובלה. רוב חברות ההובלות מציעות את השירות זהה, כדי לטעון או לפרוק את המשאית או את הרכב שלכם.
5. חפשו אחר מבצעים ושוברים
נצלו את האינטרנט! חפשו באתרים כמו פייסבוק או גוגל ביזנס לקבלת מבצעים מיוחדים. העלויות יהיו נמוכות יותר בדרך-כלל אם לא מזמינים הובלה בשיא העונה, כך שאם אתם יכולים לעבור בין החודשים ספטמבר-מאי, נסו לתזמן זאת בהתאם.
מעבר דירה לא צריך לעלות הון! עם זאת, אסור לכם לוותר על איכות גבוהה בגלל המחיר. קחו את הזמן לחקור ולהשוות הצעות מחיר להובלות, ובדקו תמיד אם יש רישיונות, ביטוחים ונהלים עסקיים מתאימים.
עברתם... מה עכשיו?
המעבר הסתיים ונגמר הלחץ... בעצם לא בטוח. מה עכשיו?
אביזרים
ראשית, וודאו שכל האביזרים שלכם תקינים ופועלים, כולל הגז, המים והחשמל שלכם. וודאו שכל השירותים מופעלים ושהם נרשמו תחת שמכם. אם היה פער בין הדיירים ולא ניתן להפעיל שום דבר, אז דאגו לבדוק קודם!
הכירו את בית המגורים שלכם
אתרו את המיקום של כל הדברים החשובים כולל שאלטר כיבוי המים והגז וארון החשמל. חשוב לדעת היכן הם נמצאים במקרה חירום. למרות שבדיוק עברתם לגור שם, קחו את הזמן להכיר את האזור שלכם למקרים שזה יהיה הכרחי.
פריקת הדברים
יש המון קופסאות וארגזים ברחבי הבית החדש שלכם. לפני שתפרקו את הארגזים המכילים דברים שלא משתמשים בהם בכל יום, אתרו קודם כל את הארגזים שמכירים את הדברים החיוניים. זה יכול להיות המטבח, המשרד שלכם וחדר השינה שלכם, כדי שהכל יתחיל להרגיש כמו בבית. מה שתפרקו תחילה עשוי לכלול את מכונת הקפה שלכם או את הספר האהוב עליכם כדי להירגע. זה יעזור לכם להרגיש יותר בבית ואז תוכלו להתמודד עם הארגזים שלא רציתם לארוז מלכתחילה.
מסמכים אישיים/תיקים רפואיים
אל תשכחו להתחיל להשתמש בכתובת החדשה שלכם ולדאוג לעדכן את כל המסמכים החשובים כולל: רישיון נהיגה, רישום רכב, רופאים, סניף הדואר. עבודה פרודוקטיבית תקל על התהליך והוא כבר לא יהיה מלחיץ באותה מידה. זה גם יעזור לכם ללמוד את הכתובת החדשה שלכם מהר יותר.
דבקות ביסודות לאחר מעבר תעזור לכם להתחיל בתהליך של כל מה שקשור למעבר. עדיף לקחת את זה לאט ולעשות את הכל נכון וזה יעזור לכם לשמור על סדר. מזל טוב על כך ששרדתם את התקופה המלחיצה הזאת של מעבר הדירה, אנו מאחלים לכם המון הצלחה בבית החדש שיהפוך לאט לבית המגורים שלכם.

תאריך:  14/06/2020   |   עודכן:  14/06/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il