X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כל עורכי הווידאו נטשו את המשמרת לפני המהדורה המרכזית בעקבות כוונה לפטר 15 מהם ו-17 מפיקים/צלמים המהדורה הסתיימה מוקדם מהרגיל וכללה כתבות בשידור חוזר הנהלת רשת 13 מאיימת: "הקיצוצים אותם נידרש לבצע יגדלו בהתאמה למידת הנזק שהוועד יחולל"
▪  ▪  ▪
עיצומים בערוץ

צעדים ארגוניים בערוץ 10 במחאה על תוכנית הקיצוצים בחברת החדשות. לפני שידור המהדורה המרכזית (יום א', 14.6.20) נטשו כל עורכי הווידאו, ש-15 מהם מיועדים לפיטורים, את משמרותיהם באתרי החברה ברמת החייל ובנווה אילן. מאחר שהפעולה מוגנת בזכות השביתה לא יכולה ההנהלה להתנכל לעובדים המשתתפים בה או להחליפם באחרים.
חדשות רשת הסתיימו הערב ב-21:15, והכתבה האחרונה במהדורה שודרה בשידור חוזר.
בוועד אומרים כי על-אף התחייבות רשת 13 בבית הדין לעבודה, תוכנית הקיצוצים צריכה הייתה להיחשף בשלמותה לפני כחודש, ב-17.5. "החברה אומנם הודתה בפנינו כי יש ברשותה טבלה המרכזת את התוכנית במלואה, אך סירבה להעבירה בשבוע שעבר, בנימוק ש'בעקבות ההתנגדות, עוד מנסים לשנות את היקף הקיצוץ'.
סוכם שבמהלך סוף-השבוע, או לכל המאוחר הבוקר, תועבר לעיוננו הטבלה העדכנית, תחת הבנה שהיא כפופה לשינויים כפי שקורה בכל מו״מ. אולם הנתונים שנמסרו שוב חלקיים ואף מטעים, ונעדרת מהם כל התייחסות לפיטורים המתוכננים במחלקות התוכן (כתבים, מגישים, עורכים ועורכי משנה)".
רשת 13 שבה וסירבה לדחות את המועד המתוכנן לפיטורים. מהנתונים שהגיעו לוועד מדובר על פיטורי 15 עורכי וידאו ו-17 מפיקים/צלמים באופן שיפגע בתחרותיות הערוץ.
מרשת 13 נמסר: "לצערנו, ועד עובדי חדשות 13 חצה הערב קו אדום נוסף כאשר פגע במזיד במהדורת החדשות של הערוץ. הוועד אשר טוען כי כל מטרתו היא לשמור על חברת חדשות חזקה מחבל במו ידיו בחברת החדשות ובשידורי החדשות וזהו מעשה בל יסולח. קו אדום זה מתווסף למהלכים הרסניים נוספים שכבר ביצע ועד עובדי החדשות, בין היתר באמצעות תלונת השווא לרשות השנייה במטרה להענשת הערוץ באמצעות קנסות כספיים.
"במהלך הימים האחרונים ועד העובדים גרר רגליים במו"מ על-מנת להרוויח זמן ולא ניהל מו"מ אמיתי ובתום לב. זהו חלק נוסף בהתנהלותו חסרת האחריות של ועד עובדי החדשות, אשר עלול להביא לפגיעה בלתי הפיכה בחברה עד כדי סגירת הערוץ. אם אובדן הדרך של ועד העובדים יימשך, הדבר יגרור פגיעה בהכנסות החברה, אשר נמצאת ממילא במצב פיננסי קשה. הקיצוצים אותם נידרש לבצע יגדלו בהתאמה למידת הנזק שהוועד יחולל".

תאריך:  14/06/2020   |   עודכן:  14/06/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שיבושים בחדשות 13 בעקבות כוונת פיטורים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שיפטרו כמה "טלנטים"
עדיף  |  15/06/20 07:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ערוץ 13 - המשבר
יואב יצחק
הגמול הכפול של דרוקר בערוץ 13    דרוקר מקבל מרשת ומחברת החדשות של ערוץ 13 גמול כולל (ברוטו) העולה על 100 אלף ש"ח לחודש - פי כמה וכמה ממרבית העובדים בערוץ זה    למרות זאת, הוא מוצג בתקשורת כנציג הבלתי רשמי של העובדים וכמי שעומד בחוד-החנית מול בעל השליטה, המיליארדר לן בלווטניק, שפועל, כביכול, משיקולים זרים, בדרישותיו לקיצוצים
עידן יוסף
רשת הודיעה לעובדי חברת החדשות כי שכרם יקוצץ לנוכח העיצומים    ועד העובדים: ערב חג השבועות, המנכ"ל אבי בן טל מהלך אימים על מאות עובדים הנאבקים במזימתו לחסל את חברת החדשות שנבנתה ב-18 שנה של מאמץ אדיר    הפחתות שכר ייתקלו בפנייה דחופה לביה"ד לעבודה
עידן יוסף
בעידכון לעובדים נמסר: ״לא ניתן מחד-גיסא להפקיע רצועות מחברת החדשות בטענה שהיא 'לא יעילה', ומאידך-גיסא להמשיך להתבסס ללא תשלום על תוצרי העבודה של עובדיה כדי ‘לחסוך כסף׳ לחברה האם"
עידן יוסף
בכירי חדשות 13 וארגון העיתונאים טוענים כי העברת סיקור פתיתת משפט נתניהו לידי חברת הפקה חיצונית אסור ויש לעשותו רק באמצעות עובדי חדשות 13
עידן יוסף
ברקע הכוונה לפטר שליש מעובדי חברת החדשות וביטול תוכניות האקטואליה, מסרבים עובדי חדשות 13 לשתף פעולה עם רשת 13    ברשת 13 מעוניינים לסקר את פתיחת משפט נתניהו באמצעות חברה חיצונית, אך העיתונאים טוענים שהדבר מנוגד לרשיון שניתן מהרשות השנייה
רשימות נוספות
עתירה: חדשות 13 מסרבת להחזיר עובדים מחל"ת  /  עידן יוסף
איום סגירה על חדשות 13  /  עידן יוסף
עובדי חדשות 13 פותחים בעיצומים  /  עידן יוסף
לירות במחבלים  /  ענבל בר-און
צבועים, נמאסתם   /  ענבל בר-און
שמאלנים, רדו מהגג   /  ענבל בר-און
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il