X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

עמותת להושיט יד בניהולו של אברהם עטר, תומכת בפלח אוכלוסייה מסוים. פלח האוכלוסייה הזה שייך לילדים, ולמשפחותיהם. ולא, לא מדובר בילדים רגילים, אלא ילדים שנמצאים במסע. חלק יקראו לזה מסע של שמחה, אושר ועוצמה. חלק יקראו לזה מסע החלמה, הבראה והבשלה. לילדים הללו יש מפגש קרוב ומעמיק עם מחלת הסרטן, או עם נכויות מורכבות אחרות. כן, הם נמצאים במסע, ולכל ילד ומשפחתו - מסע ייחודי משלהם.
עמותת להושיט יד בניהולו של אברהם עטר, תומכת אותם בצרכיהם הכלכליים והנפשיים, במהלך המסע, כפי שנכתב על כך באופן רשמי - באתר הבית של העמותה.
אברהם עטר, גילה מניסיון אישי מה ילדים ומשפחותיהם צריכים, כאשר מחלה מסוימת מגיעה לאחד מחברי המשפחה. כשש שנים לאחר הקמת עמותת להושיט יד, בסביבות 2012, בנו של אברהם עטר חלה גם כן במחלה. זה העניק לאברהם עטר, מנהל עמותת להושיט יד (עמותה לחולי סרטן) הבנה מלאה יותר, וראייה רחבה יותר של התמונה הרחבה. באתר הרשמי של העמותה, נכתב על כך שזה תמך אותו לחידוד מטרתו. כיום, העמותה פועלת מתוך ראייה של מה נכון וצריך, מתוך פרספקטיבה רחבה ומסורה יותר לצרכיהם של ילדים ומשפחותיהם, אשר נמצאים במסע לאושר, שמחה והחלמה - מתוך המפגש עם מחלת הסרטן והנכויות המורכבות שאולי הם פוגשים כעת.
חלק מהדברים שאברהם עטר גילה, בין אם ביודעין או שלא - זהו הקשר בין הגוף לנפש. זה זמן מה שעולם הרפואה מכיר בקשר שבין הגוף לנפש, החל "ממחלות פסיכו-סומאטיות", ועד לתרופות פלצבו. מסתבר, שכאשר משפיעים על הציפייה של אדם, הגוף שלו יכול להיות מושפע בהתאם. ככל שציפייתו של אדם "חיובית" יותר, כך גם הגוף שלו יגיב באופן "חיובי" יותר.
מחלות פסיכו-סומטיות לדוגמה, הן מחלות שמתפתחות מתוך תגובה פיזיולוגית של הגוף, לאי אילו פרשנויות ברובד המנטלי. כלומר, אם ילד אינו רוצה ללכת לבית-הספר, ייתכן שיפתח מחלה פסיכוסומטית, שתפגין את כל התסמינים של התקררות ומה לא. הפרשנות הפנימית של הילד, וההתנגדות למצב, גורמת לגופו לחלות - ובכך הילד מקבל ישועה מן הסיטואציה שלא רצה לקחת בה חלק, ולו באופן זמני.
תרופת פלצבו, היא גלולת סוכר (לרוב), שאנשים המשתתפים במסגרת טיפולית כלשהי - יכולים ליטול, ומתוך כך לחוות השפעה על גופם ורבדים אחרים בתוכם - השפעה שיכולה להיות חיובית, ואף עוצמתית יותר מהתרופה עצמה. כלומר, גלולת סוכר יכולה להביא יותר ריפוי מתרופה, כאשר לאדם יש ציפייה שיחלים, והוא מעוניין בכך.
אנו מאמינים, שביודעין או שלא, אברהם עטר, מנהל עמותת להושיט יד לילדים חולי סרטן גילה והבין את הקשר בין הגוף לנפש, למידות עומק מסוימות - כך שרצה להשפיע עליו כדי לחולל ריפוי, עמוק ופשוט יותר מאשר זה שניתן לקבל כאשר הרובד המנטלי, המיינד, המערך הפסיכולוגי - אינו שליו, שמח ומאושר.
כדי להרהר בזה, אפשר פשוט לחשוב על "סטייטים", או "מצבי-רוח" בהם היינו בעבר, או כעת. האם כשאנחנו בסטייט חיובי, "וגבוה", יש לנו גישה ליותר יכולות, עוצמות, זיכרונות (חיוביים) וציפיות חיוביות לעתיד? ומה לגבי כשאנחנו בסטייט נמוך, או "שלילי"?
אברהם עטר, דרך עבודתו עם עמותת להושיט יד - משפיע בעצם על הסטייטים של הילדים ומשפחותיהם, כך שהציפיות שלהם להמשך הדרך, לפחות בו-ברגע, יהיו חיוביות יותר, ובכך המערך הפסיכולוגי, הנפשי ישפיע על הגוף הפיזי, ויביא לריפוי עמוק, ריפוי של שמחה.
זוהי עבודתו של אברהם עטר, עם עמותת להושיט יד - תמיכה במצב הרוח של ילדים ומשפחותיהם, במסע זה, מתוך השפעה על מצב רוחם. העבודה נעשית, בין השאר, על-ידי טיולים ונופשים, בארץ ובחו"ל. הכספים המתקבלים מתרומה לחולי סרטן, עבור עמותת להושיט יד - עוזרים במימון פעילויות אלו, ועוד רבות אחרות המתרחשות בין כותלי העמותה, לרוב באופן כלל-ארצי.
בין פעילויות עמותת להושיט יד - עמותה לחולי סרטן בניהולו של אברהם עטר הן שילוח ילדים ומשפחותיהם לחו"ל, שלוש פעמים בשנה. כאשר לכל מחזור נסיעה, יש "קבוצה" אחרת של ילדים שמצטרפת לטיול. טיול, שעמותת להושיט יד קוראת לו - חלומי. כי מתרחשים בו דברים כמו טיסות ישירות ללוס אנג'לס, שבסופן מחכה שיירה של לימוזינות כדי לאסוף את הילדים לטיול בשדרת הכוכבים. כפי שקרה עם הטיול ללוס אנג'לס בשנת 2019. יעד נוסף שעמותת להושיט יד מטיסה אליו ילדים, הוא אורלנדו - ואפשר לראות סרטון שנערך כדי לתת טעימה ממה שהתרחש שם.
אל הטיול מצטרפים הצוות הרפואי, הצוות המקצועי וצוות המתנדבים שילווה באופן צמוד את הילדים הנרגשים. כל זה - כדי להשפיע לטובה על מצב רוחם, לאפשר להם לצבור חוויות נעימות ולספק להם כמה שיותר הזדמנויות מעולות להיכנס "לתדר/סטייט גבוה", שיכול להשפיע לטובה על הריפוי בגופם, וכמובן - על המדדים, שנמדדים על-ידי הציוד הרפואי שמלווה אותם בדרכם.
בין השאר, בגזרה המשפחתית, שולחת עמותת להושיט יד - עמותה לחולי סרטן בניהולו של אברהם עטר את המשפחות עצמן, לטיול באילת, נופש במלון שנבחר בקפידה, על-ידי אישים בעמותה - כך נאמר לנו מאתר העמותה הרשמי. מטרת הטיול היא אוורור המשפחה מההֶקשר הרגיל של חייהם - בין אם זה בתי-חולים, עבודה או השגרה הרגילה. מטרת הטיול היא לאפשר הנעה, נעימות ויחד משפחתי שאינו תלוי במסע שילדיהם מתמודד איתו בגבורה. זה זמן יחד, זמן חיבור - זמן שעמותת להושיט יד שמחה לתמוך בו.
את כל זה ועוד - מסייעת לנו להגשים התרומה לחולי סרטן, שאנחנו מקבלים פעם אחר פעם מתורמים נאמנים ושותפיֶם לדרך - שלנו ושל הילדים (ומשפחותיהם). תודה לכל אחד מתורמינו, אנחנו שמחים על התמיכה של כל אחד, וזה תומך אותנו עד מאוד לעזור לילדים במסעם האצילי.
כתובתנו היא מרכז רימון, שמעון בן שטח 10, אלעד. טלפון: כוכבית 3788.

תאריך:  23/06/2020   |   עודכן:  23/06/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il