X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: FREEPIK]

הרכב הנאמן שלנו הוא כבר מזמן אינו עוד מותרות או גחמה. זהו אמצעי תחבורה יעיל, מהיר ונוח המוביל אותנו לכל מקום והופך את חיינו לנוחים יותר. בתמורה לכך, הרכב מצריך טיפול. ולצד ביטוחים שונים שיש צורך לשלם, עלינו גם לשמור על תקינותו, לקחת אותו למוסך ולהחליף רכיבים במידת הצורך. אחד הרכיבים שיש צורך להחליף בקביעות הוא המצבר.
המצבר - אחד הרכיבים המשפיעים ביותר ברכב
אז מדוע אנחנו צריכים לחפש מצבר סטארט אפ איכותי לרכב? יש לזה כמה סיבות:
  • עייפות החומר - אחת הסיבות העיקריות להחלפת המצבר היא שמצבר רגיל מחזיק מעמד בין שלוש לארבע שנים, ולמעשה אחריות היצרן פגה אחרי תקופה זו ויש צורך להחליף את המצבר.
  • השארתם אורות דלוקים ברכב - כן, זה יכול לקרות לכולנו. אנחנו ממהרים, יוצאים מהרכב ושוכחים לכבות את האורות. וכך עומד לו הרכב במשך לילה שלם עם אורות דלוקים והמצבר שלו התרוקן. לאחר התרוקנות המצבר יש שתי אפשרויות. אם מדובר במצבר חדש יחסית, הרי שאפשר להחזיר אותו לחיים ולהטעין מחדש. אך אם מדובר במצבר ישן, ייתכן שהוא לא יחזור להיות כפי שהיה ויהיה צורך להחליפו.
  • אתם פשוט עלולים להיתקע - אם לא תחליפו את המצבר שלכם בזמן, אתם עשויים להיתקע באמצע הדרך מבלי היכולת להתניע את הרכב. אם אינכם רוצים שזה מה שיקרה, כדאי בהחלט להחליף את המצבר.
  • הוא לא יעיל - מצבר תקול המאותת על סימני עייפות ומצוקה, הופך את הנסיעה שלכם לסיוט. אתם נאלצים להגביר את עוצמת המזגן, לוח המחוונים אינו פועל טוב ואולי לא תראו אותו היטב בלילה והמוזיקה המתנגנת ברדיו רק הולכת ונחלשת.
כל הסיבות לקנות מצבר סטארט אפ
כשיש צורך להחליף מצבר, אחד הדברים המשמעותיים ביותר שעלינו לשאול את עצמנו הוא איזה מצבר אנחנו רוצים בעצם. מבין המצברים האיכותיים ניתן לנסות היום את מצברי סטארט אפ, מבית ורטה, יצרנית המצברים הגדולה. מדובר במצברים איכותיים שהאחריות עליהם היא 12 חודשים. מצברים אלה מותאמים למזג-האוויר הישראלי ואפשר לרכוש אותם לשלוש וארבע שנים ללא כל חשש. כמובן, מומלץ לבצע את הרכישה מחשמלאי רכב מקצועי אשר יודע להתאים את רמת המתח למנוע ולקיבולת של הרכב.
הגיע הזמן להשתדרג - שירותי מצבר עד הבית
אם בעבר הייתם צריכים להמתין שעות על-גבי שעות במוסך כדי לקבל שירותי החלפת מצברים, אז היום אפשר לעשות את הכל מהבית. אז במקום לבזבז את הזמן במוסך ולהציץ בשעון בכל רגע, אתם נהנים מהמתנה בבית שלכם עם כוס קפה ביד. צוות החשמלאים מגיע בזמן שנקבע ומחליף לכם את המצבר בקלות ובמיומנות.
אז מי באמת יכול להחליף את המצבר?
ואם כבר מדברים על החלפת מצבר, חשוב לפנות לחשמלאי רכב. אז נכון, חלק מבעלי הרכבים מחליטים להחליף את המצבר באופן עצמאי, אך זה לא תמיד מומלץ. העניין הוא שהמצבר כולל רכיבים רעילים כמו חומצה, ולכן יש לגשת להחלפת המצבר בזהירות. כל פעולה קטנה ובלתי זהירה עלולה להסתיים בפגיעה מצערת ובגרימת נזק מיותר למצבר. לפיכך, אם אינכם יודעים מה אתם עושים, כדאי להשאיר את נושא הטיפול במצבר למקצוענים.
חשמלאי רכב מקצועי יודע לגשת למצבר בזהירות רבה, תוך שהוא עוטה כפפות, מרכיב משקפיים ולובש חליפת מגן מיוחדת. הוא מוציא את המצבר התקול בזהירות ובוחן אותו מכל הכיוונים. ברגע שהוא מוודא כי אכן יש צורך להחליף את המצבר, הוא מכניס אל הרכב מצבר חדש ואיכותי היישר מהניילונים. לאחר-מכן, החשמלאי מבצע בדיקה, רואה שהכל עובד ואתם יכולים להמשיך ולהשתמש ברכב שלכם.
אז הנה, קיבלתם מצבר חדש שאיתו אתם יכולים לנסוע ללא חשש, אך זה לא אומר שהדאגה למצבר נגמרת. גם כאשר מדובר במצבר איכותי יש לדאוג לו ולשמור עליו. כך למשל, חשוב לקחת את הרכב לחשמלאי רכב מדי תקופה כדי שהוא יוכל לבחון אם נגרם נזק למצבר במהלך הנסיעה ואם יש צורך להחליף מים מזוקקים. כמו-כן, בתקופת הקיץ החמה מומלץ לצמצם את השימוש בחשמל ברכב כדי לא להעמיס יותר מדיי על המצבר.
קונים מצבר המתאים לכיס שלכם
אם אתם מחפשים מצבר זול אבל איכותי, לירון מצברים הוא המקום הנכון לפנות אליו. כאן תמצאו מצברים איכותיים מגוונים במחירים אטרקטיביים שאין באף מקום אחר. וזה עוד לא הכל. בלירון מצברים תקבלו שירות אדיב ומקצוע מאל"ף ועד תי"ו. ואם נתקעתם עם מצבר תקול, הצוות המקצועי יגיע כדי לחלץ אתכם. ניתן גם לקבל שירותי מצבר עד הבית וליהנות מכל היתרונות של השירות הזה.

תאריך:  24/06/2020   |   עודכן:  24/06/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il