X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כחול לבן איימה להצביע נגד

נדחה דיון בהטבות המס לנתניהו

ועדת הכספים אמורה הייתה לדון בתחילת השבוע בהטבות המס עבור ראש הממשלה, אך לבקשת נתניהו ביטל היו"ר גפני את הדיון הנימוק הרשמי: טיפול בעניינים דחופים של משבר הקורונה מאחורי הקלעים: התנגדות מצד כחול לבן להטבות
▪  ▪  ▪
גפני ונתניהו. דחייה זמנית [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

אחרי שראש הממשלה החליפי בני גנץ סירב להטבות עבור ראש הממשלה החליפי, החליט ראש הממשלה בנימין לדחות את הדיון בעניין שתוכנן להתקיים ביום ראשון הקרוב (28.6.20).
חברי ועדת הכספים לא יעסקו בנושא ולא יאשרו את ההטבות עד סיום משבר הקורונה. מלשכת יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני נמסר: עקב העלייה המדאיגה במספר חולי הקורונה והטיפול המסיבי בהתפרצות המחלה, הוחלט בתיאום עם לשכת ראש הממשלה לדחות את הישיבה שתוכננה ליום ראשון למועד אחר".
ההודעה באה, לאחר שכחול לבן הודיעה אתמול לליכוד, כי אם יתקיים דיון על הטבות לראש הממשלה החליפי ביום ראשון, תצביע נגד. בדיון הקודם בנושא, בתיאום עם הליכוד, נעדרו נציגי כחול לבן מהדיון בנושא בוועדת הכספים.
הנושא צפוי לעלות שוב לדיון במועד נוח יותר.

תאריך:  26/06/2020   |   עודכן:  26/06/2020
+מפלגת כחול לבן דנה בסוגיית החלת הריבונות
15:26 26/06/20  |  עידן יוסף

כחול לבן התכנסה לישיבת סיעה בשפיים לדון בגיבוש עמדתה בנושא החלת הריבונות. מול הישיבה הפגינו פעילי ארגון השמאל שלום עכשיו בדרישה שלא יינקטו צעדים חד-צדדיים.

+ועדת החוקה תכונס ביום ראשון לדיון חריג של שש שעות
15:23 26/06/20  |  עידן יוסף

ברקע העלייה בתחלואה בנגיף הקורונה, תתכנס וועדת חוקה ביום ראשון הקרוב לדיון מקדים בבקשת הממשלה להאריך את התקנות לשעת חירום להכרזת 'אזור מוגבל' שעתידות לפקוע בעוד 8 ימים. הדיון צפוי להיות ארוך ויימשך כ-6 שעות.
יו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר הורה לזמן לדיון את כלל הגורמים האחראים - המל"ל, משרד הבריאות, רח"ל, פיקוד העורף ועוד, כמו גם כל ראשי הרשויות המתמודדות בימים אלה עם 'אזור מוגבל' בתחומם, וכן את ראשי הרשויות שהתמודדו עם אירוע דומה בגל הקודם, כדי לשמוע את טענותיהם והערותיהם של ראשי הערים בנושא, וכדי לבחון את האפשרויות למנוע את התפשטות המחלה מבלי להזדקק להטלת סגר הפוגע בזכויות התושבים.
יו"ר וועדת החוקה ח"כ יעקב אשר אמר כי "הוועדה לא תמהר לאשר שוב את התקש"ח בטרם ייקבעו פרמטרים ותנאים ברורים להכרזת סגר על יישוב כלשהו, דבר הגורם סבל רב לתושבים שחשים כי היד קלה מדי על הדק הסגר". ךדבריו, "הוועדה תדרוש לקבל חלופות להטלת סגר ותדרוש שהדבר יתבצע רק אם נעשו כל הצעדים הנדרשים האחרים ורק כצעד של אין ברירה".

+ח"כ מאיר כהן: "לא אתפטר"
15:10 26/06/20  |  עידן יוסף

ח״כ מאיר כהן בתגובה ראשונה אחרי פרסום תחקיר עובדה שייחס לו מעשי הטרדה מינית: ״לא אתפטר. אין לי מה להסתיר״.

+לפיד נגד אילנה דיין: נסיון חיסול כושל למאיר כהן
14:44 26/06/20  |  עידן יוסף

יו"ר יש עתיד-תל"ם תקף את תחקיר המשדר עובדה עם אילנה דיין, וצייץ בטוויטר: "מאמין במאיר ומאמין למאיר, ושמח שהניסיון לחסל אותו פוליטית נכשל באופן כל כך מהדהד". בתגובה מסר הליכוד: "יאיר לפיד צריך להסביר לציבור איך דחף למנות את מאיר כהן ליו״ר הכנסת למרות שידע על עברו המפוקפק. לפיד וכהן צריכים להסביר לציבור איך השתיקו את הפרשה והאם מי שנתן את ההוראה לעצור במפתיע את החקירה הוא כיום ח״כ בכיר ביש עתיד". הכוונה היא לח"כ יואב סגלוביץ'.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אסף זמיר / Asaf Zamir  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חיים כץ / Haim Katz  טור פז משה  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יזהר שי / izhar  shay  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משולם נהרי / Meshulam Nahari  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניסים ואטורי  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עומר ינקלביץ'  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  רפי פרץ / Rafi  Peretz  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרן השכל / Sharren Haskel
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 23
עידן יוסף
יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ האוזר, בסיום ביקור הוועדה במשרד הביטחון: אבחן הסדר זמני שיאפשר שימוש ב'כלי' השב"כ וייתן לוועדה זמן להעמיק בהצעת החוק הנושא
מירב ארד
יוארכו רישיונות שמועדם תם פג בין 10.3.20- 30.6.20    תהיה הארכה של עשרה שבועות למי שמועד הפקיעה של רישיונו שלו חל בתקופה שבין 1.7.20- 31.8.20    יו"ר הוועדה יפעת שאשא ביטון: אסור לנצל הארכת מועד בדיקת בטיחות תקופתית - ויש לבצע בדיקות אלו במועדם
מירב ארד
טוען: על-אף משבר הקורונה ראוי שמדינת ישראל תקצה סכום ראוי לטובת הכשרת בכיריה בשירות הציבורי ובכך תוותר על תרבות השנורר ותמנע אחת ולתמיד מצב בו אנשים פרטיים בעלי ממון, מעצבים, להלכה ולמעשה, בצלמם ובדמותם, דמויות מפתח במדינת ישראל"
איציק וולף
ח"כ עפר שלח קורא להנהלת ערוץ הכנסת לתת הזדמנות נוספת לעובדים שהיא מעוניינת לפטר בעקבות הדלפת סרטון ההתפרצות שלו בשידור    "צריך לשקול מחדש פיטורים של אנשים בעת משבר שכזה"
עידן יוסף
סגן שר הבריאות: "יעד מרכזי הוא הורדת המחיר למטופלים"    הפרופסור גרוטו: "היינו שמחים להכניס את הקנביס הרפואי לסל התרופות אם היה אפשר אבל אין מספיק ראיות מדעיות לכך"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il