X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
קבוצת חמת הציגה עלייה של 35.8% במכירות, כתוצאה מצירוף העסקים של אלוני החל מפברואר ומעליה במחזור המכירות של חזיבנק ושל מגזר ההפצה
▪  ▪  ▪
מנכ"ל חמת, רועי רגרמן

הרווח הנקי של יצרנית הברזים חמת זינק ברבעון הראשון של 2020 בשיעור של 122% ועמד על כ-10.7 מיליון שקל. זאת, בהשוואה לכ-4.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הכנסות קבוצת חמת ברבעון עלו בכ-35.8% לכ-156.6 מיליון שקל, בהשוואה לכ-115.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה במחזור המכירות נובעת בעיקר כתוצאה מצירוף העסקים של אלוני החל מחודש פברואר 2020, לצד עליה במחזור המכירות של חזיבנק ושל מגזר ההפצה.
הרווח הגולמי ברבעון עלה בכ-46.3% לכ-65.8 מיליון שקל, לעומת כ-45 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה נובעת בעיקר כתוצאה מצירוף העסקים של אלוני החל מחודש פברואר 2020, לצד עלייה ברווח הגולמי של חזיבנק ובמגזרי הכלים הסניטריים בארץ ובחו"ל.
הרווח התפעולי ברבעון עלה בכ-74.5% לכ-16.2 מיליון שקל, לעומת כ-9.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. השיפור נובע, בין היתר, מהמעבר לרווח מגזרי בתחום הכלים הסניטריים בישראל בשל המעבר לפעילות מסחרית בלבד בתחום זה (לאחר סגירת מפעל חרסה ברבעון השני 2019). בנוסף, נרשם מעבר לרווח מגזרי בפעילות הכלים הסניטריים בחו"ל לאחר שברבעון המקביל אשתקד היה המפעל בטורקיה במהלך שנת ההרצה, וכן לאור גידול במכירות חזיבנק וצירוף תוצאות אלוני.
מנכ"ל קבוצת חמת, רועי רגרמן, ציין כי תוצאות הרבעון הושפעו לחיוב מצירופה של 'שיש אלוני' החל מפברואר 2020, ולצד זאת גם ממעבר לרווחיות בפעילות הכלים הסניטריים בארץ ובחו"ל, וכן מגידול בפעילות חזיבנק.
"התוצאות הטובות הן בבחינת פירות ראשונים של צעדי ההתרחבות של החברה, לצד צעדי ההתייעלות שביצענו, לרבות סגירת פעילות מפעל חרסה. אנו ממשיכים לעקוב אחר אירוע הקורונה והשלכותיו על המשק ובהקשר זה עושים מאמצים ופעולות, שהצלחתם תלויה גם בהחלטות ממשלתיות להמשיך בחזרה המלאה לשגרת פעילות עסקית, על-מנת שתוצאות הפעילות בתום שנת 2020 לא ייפגעו באופן מהותי", אמר.

תאריך:  29/06/2020   |   עודכן:  29/06/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
עורכת התוכן יהודית אגסי, אשר פוטרה בטענה שהייתה מעורבת בהדלפה, טוענת בבית הדין שאין לה כל חלק באירוע ושמדובר בניסיון להטיל אימה על העובדים
איתמר לוין, יצחק דנון
החברה שבשליטת בארי שטרנליכט היא הבעלים של שבעה קניונים בארה"ב, אשר עמדה על סף קריסה עוד לפני משבר הקורונה    החוב למחזיקי האג"ח שהונפקו בתל אביב: 253 מיליון דולר
איציק וולף
בעלת מניות בחברת פוקס דורשת מההנהלה לבטל את החלטת חלקות הדיבידנד או שתגיש תביעה נגד הראל ויזל ונגד דירקטורים נוספים בגין הנזקים שנגרמו לחברה בהחלטה לחלק דיבידנד ולוותר על הסיוע הממשלתי ובגין הנזק התדמיתי החמור שנגרם לחברה
מירב ארד
יו"ר הוועדה ח"כ שלח: "לנתניהו יש הרבה מה להסתיר ולהסביר"    בדיון איים ח"כ מיקי זוהר על יו"ר הוועדה עפר שלח: "תשלם בתפקידך"
מירב ארד
הבהירה: התהליך יהיה הדרגתי ויסתיים לא מאוחר מ-2030    "אם זה לא יקרה - תתרחש קטסטרופה סביבתית וכלכלית", הסבירה גמליאל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il