הכנסות רכבת ישראל ירדו ברבעון הראשון של 2020 בכ-7 מיליון שקלים, אך הרווח הנקי שלה זינק בשיעור של כ-517% ועמד על כ-32.7 מיליון שקלים, גידול של כ-27.4 מיליון שקלים לעומת הרווח הנקי ברבעון הראשון אשתקד.
ההכנסות ברבעון הראשון עמדו על כ-606.5 מיליון שקל. ההכנסות מהסעת נוסעים הסתכמו ברבעון הראשון צנחו ב-18% בשל הגבלות הקורונה שהחלו במהלך חודש מרס ואשר הובילו להפסקת נסיעות ברכבת. ההכנסות עמדו על סך של כ-147 מיליון שקל לעומת הכנסות בסך של כ-180 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. מספר הכרטיסים שנמכרו צנח ב-20% ועמד על 13.9 מיליון כרטיסים.
הכנסות הרכבת מדמי הפעלה לשלושת החודשים הראשונים של השנה עלו ב-7% ועמדו על 404 מיליון שקל. ההכנסות מהובלת מטענים הסתכמו בסך של כ-44 מיליון שקל.
רכבת ישראל דיווחה כי מן הצד השני של משבר הקורונה היא מצאה בתקופת המשבר הזדמנות לביצוע עבודות אחזקה, שיקום התשתיות והאצת העבודות בפעילות הפיתוח. בהתאם לכך, במהלך תקופת הדוח התקבלו מענקים ממשלתיים לטובת האצת עבודות בפעילות הפיתוח, כתוצאה מכך חלה האצה משמעותית בפרויקטים, בין היתר בפרויקט החשמול כך שהקו המהיר לי-ם יגיע לתחנת הרצליה כבר בשנת 2020 במקום בשנת 2021.
עוד ציינה בדוח כי במסגרת עבודות שיקום התשתיות שבוצעו בתקופת הדוח ולאחריה, החברה מקטינה את הצורך בסגירות המסילה ביחס לאותן עבודות בתקופות העתידיות. "היערכות החברה תוך זמן קצר לביצוע והרחבת העבודות
בפעילות הפיתוח אפשרה לחברה להמשיך את עבודתם של מאות עובדים בתקופת המשבר ללא הוצאתם לחופשה בתשלום", לשון הדיווח לבורסה.