X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: יח"צ]
החלפת דלתות הבית - כך תבצעו מתיחת פנים לבית בלי לשפץ
חלמתם על שיפוץ ובעקבות הקורונה זו כבר לא אופציה? שינוי קטן ופשוט יעשה את ההבדל

מגפת הקורונה תפסה אותנו לא מוכנים. חופשות לחו"ל בוטלו, אירועים נדחו וכלכלת המשק ספגה מכה קשה. עצמאיים רבים נקלעו לקשיים כלכליים, שכירים יצאו לחל"ת או פוטרו ונותרו ללא פרנסה. בכל הנוגע לשיפוץ והשקעה בדירה, המשבר הכלכלי מצריך מאיתנו לחשב את המסלול מחדש.
אם תכננתם לשפץ את הדירה, אך המצב הכלכלי הרגיש שנוצר בעקבות המשבר אינו מאפשר לכם - דעו שקיימת אלטרנטיבה. על-מנת להשיג תוצאות מרשימות בכל הנוגע לעיצוב הפנים, לא חייבים לרוץ ולשפץ. אתם בהחלט יכולים לשדרג את הבית בעזרת ארגון מחדש, הוספת אקססוריז מתאים ושינוי רהיטים בודדים. כיום דלתות משמשות כרהיטים לכל דבר. במדריך הבא תוכלו לגלות כיצד שינוי דלתות פנים יעשה את ההבדל בשדרוג הבית.
מעבר מעיצוב מיושן לעיצוב חדיש
בדירה בעלת עיצוב וגימורים ישנים ניתן לשנות מספר פריטים ורהיטים אשר יעניקו תחושה יותר מודרנית לבית. החלפת דלתות עץ מיושנות ובסיסיות בדלתות מודרניות מרשימות, עשויות לגרום לשיפור משמעותי בעיצוב חלל הבית. כמו-כן, תקופת הבידוד הארוכה העלתה צורך חדש וחשוב - חלל בית רחב המעניק חופש תנועה.
החלפה פשוטה המתבצעת ביום אחד תיצור תחושה של שיפוץ, שדרוג ואף עשויה להשפיע על תחושת המרחב בחלל הבית, מבלי להיכנס לתוך הרפתקה כלכלית ושיפוץ מאסיבי. על-מנת לעדכן את עיצוב הבית בעזרת החלפת דלתות פנים, מומלץ לבחור בדלתות מודרניות בצבעים ועיצובים אשר יתכתבו עם הסגנון העיצוב של שאר הריהוט הקיים בבית.
קיים מגוון גדול של דלתות בעיצוב מודרני אשר יכולות לייצר עבורכם הבדל גדול, דלת בצבע לבן או שחור, דלת קו אפס ואף דלתות מעוצבות בעיטורים שונים. דלת קו אפס בהירה או דלתות בצבע לבן יעניקו לחלל הבית תחושה של מרחב נקי וגדול יותר.
שינוי ייעוד החדר
אם תכננתם לבצע שיפוץ לצורך הרחבת הבית ולהוסיף עוד חדר ילדים או חדר עבודה, אולי תופתעו לגלות שארגון החדר מחדש, הוספת מחיצה פשוטה או חלוקה מחודשת של החדר הכוללת דלת הזזה מתאימה - תעשה את העבודה.
חלוקה של החדר ושימוש בדלת הזזה, תעניק פרטיות, עיצוב מעניין לחדר ותענה על הצורך הפונקציונלי שלכם. ניתן לשלב דלתות הזזה בחדר או בחלל בכדי לענות על צרכים שונים, לדוגמא: יצירת חדר ארונות מפנק בחדר שינה גדול, הוספת פינת עבודה בחלל הבית ואף החלפת דלת המרפסת בדלת הזזה מעוצבת.
הפתעה צבעונית לשדרוג עיצוב הבית
עם עיצוב הבית מרגיש לכם לוקה בחסר, הרהיטים השונים אינם מתכתבים אחד עם השני ואין לחלל הבית סגנון עיצובי מוביל, שינוי מספר רהיטים ושימוש בצבעוניות מעניינת ונכונה ישדרגו לכם את הבית. אחד הטרנדים החזקים השנה הינו שימוש בצבעים חזקים ונועזים בריהוט נבחר או שימוש בצבעוניות עדינה.
שילוב צבעים חזקים או עדינים, עובד נהדר עם הסגנון המודרני כאשר עושים זאת נכון. עיצוב פנים אקלקטי הינו אחד הסגנון הבולטים כיום, עיצוב אקלקטי מאופיין בשילוב סגנונות, טקסטורות, צבעים, שילוב בין ישן לחדש, שילוב בין זול ליקר ובין עתיק למודרני.
על-מנת לבטא את השקפתכם העיצובית והיצירתית, כדאי לכם לאמץ את הסגנון האקלקטי ולבצע שילובים שונים אשר יעניקו לבית שלכם עיצוב עדכני ומלא חיים. שימוש בדלתות פנים צבעוניות יוביל לשינוי אדיר בעיצוב חלל הבית, יהווה הפתעה משמחת ויתכתב עם הטרנדים החדשים והסגנון העיצובי המוביל.
חברת דלתות דרור מאמינה שדלתות פנים הן חלק בלתי נפרד מהתפיסה העיצובית של כל חלל, ביתי או משרדי. את דלתות הפנים אפשר לראות כמעט מכל פינה בבית - לכן הן מוצר איכות שמתפקד גם כאלמנט עיצובי מרכזי.
דלתות דרור מעניקות לכם את החופש לבחור את הדלתות המתאימות ביותר עבורכם. נשמח לסייע לכם לבחור את הדלתות הנכונות עבורכם ולבצע שינוי פשוט וקל אשר יוביל לשינוי גדול בעיצוב הבית.

[צילום: יח"צ]
תאריך:  06/07/2020   |   עודכן:  06/07/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
היקף הצ'קים החוזרים בישראל זינק לאחרונה בלמעלה מ-200 אחוזים    כיצד תוכלו להגן על העסק שלכם מפני פגיעה?    וגם, איך ניתן להפוך צ'ק דחוי למזומן בקופה, ללא סיכון ובמהירות? יצאנו לחקור
יעקב אלון
הלוואות בערבות מדינה נותנות לבעלי עסקים את הפתרון הטוב ביותר לקבלת הלוואות שהמטרות שלהן הן: הרחבת והגדלת העסק, פתיחת עסק חדש, השלמת הון חוזר לעסק והלוואות בערבות מדינה לעסקים שנפגעים ממשברים    כל הפרטים כאן
איתי שלום
ספר חדש, בהוצאת לוין, בוחן את פועלו האמנותי של הצייר אריה לובין ומשלים פרקים חשובים בתולדות האמנות הישראלית
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il