X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המדווחים למוקד על הפגיעה, ההכלמה וההצקות ב-51% מהמקרים הם הורים, ב-29% הנפגעים עצמם וב-10% צוותי חינוך
▪  ▪  ▪
המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת

הוועדה לזכויות הילד דנה (יום ג', 28.7.20) בנושא התמודדות עם בריונות ברשת בקרב ילדים ובני נוער. יו"ר הוועדה ח"כ יוסף ג'בארין פתח את הדיון ואמר: "בתקופת הקורונה, ממארס עד מאי, הייתה עלייה של פי 2.5 בשימוש באינטרנט, ואיתה מגיעה גם עלייה באירועי הבריונות ברשת. זהו נושא שהוועדה מלווה זמן רב, וגם היה לה חלק בהקמת המוקד הלאומי לטיפול בתופעה, מוקד 105, ונרצה לקבל פרטים על היקפי התופעה ומה נעשה להתמודד עימה, ומה ניתן לשפר".
אליעזר רוזנבאום, משנה למנכ"ל המשרד לביטחון פנים: "מערך מאו"ר (מניעת אלימות ופשיעת רשת) מורכב ממטה מקצועי, יחידה משטרתית המטפלת באירועים הפליליים, ומוקד 105, אליו יכולים אנשים לפנות 24/7. מוקדנים עונים לפונה, אם זה נער, הורה או איש צוות חינוך, ועל בסיס השיח שמנהלים עמו, הם אלה שמגיעים להחלטה אם זה אירוע פלילי, אשר מועבר ליחידה המשטרתית, או מועבר לדסק שותפויות, המאויש כל הזמן ע"י נציגי משרדי הממשלה. הרעיון הוא שהישיבה ביחד מאפשרת לעבוד במעגלים קצרים, גם במקרים הפליליים וגם באלה שלא. הסמכות על המערך כבר הועברה למשרד לחיזוק וקידום קהילתי, וטרם הוסדרה העברת העובדים, אך לא צריכה להיות בעיה מבחינת תפקוד המערך, ובלבד שימשיכו לשבת במקום אחד, וזה אכן התכנון".
הד"ר נאוה כהן אבגידור, ראש תחום מידע מחקר ושת"פ במערך מאו"ר, התבקשה ע"י יו"ר הוועדה לתת נתונים על פעילות המוקד ואמרה: "מתחילת פעילותו של המוקד בפברואר 2018 התקבלו בו 17,876 אירועים מכל הסוגים, ומתוכם 2,687 הם אירועים מסוג בריונות, הצקה וביוש, בהתאם לדיון היום. המדווחים על הפגיעה הם הורים - 51% מהמקרים, 29% הנפגעים עצמם, 10% צוותי חינוך והאחוזים הנותרים מתחלקים בין קטגוריות אחרות. כל שנה אנחנו רואים עלייה בשיעור הקטינים שמדווחים בעצמם על אירועים וזהו סימן מצוין שהמוקד נתפס כמקום אמין בעינם. יש לנו גם פורום נוער שעוזר לנו בחשיבה כדי להישאר מחוברים אליהם".
"מבחינת נתונים לשנת 2020 - הרי אנחנו רואים שבכל חודש השנה, מספר הפניות שהתקבל היה כפול מבחודש המקביל בשנת 2019. ווטסאפ ואינסטגרם הן הזירות עליהן יש הכי הרבה אירועים, אבל זה לא בהכרח מעיד על רמת הסיכון בהן, אלא על רמת הפופולריות שלהן - שכן ככל שיותר בני נוער משתמשים ברשת, כך יהיו בה יורת אירועים ויותר דיווחים. כלל גיל הנפגעים באירועי בריונות הצקה וביוש הוא 14-11, ובגילים 14-12 אלה גילי הקטינים שנפגעו ופנו אלינו באופן עצמאי. גם גילאי הפוגעים הנפוצים ביותר הם 12-13, כלומר אלה הגילאים שהכי הרבה פוגעים ונפגעים. מבחינה מגדרית בהחלט רואים הבדל - 70% מהנפגעים הן קטינות, ו-61% מהפוגעים הם קטינים".
"מבחינת הסברה - יש לנו אתר ואנחנו ברשתות החברתיות, ואני קוראת לציבור להיכנס לאתר ולקרוא את החומרים והטיפים, לקטינים, הורים ולאנשי מקצוע. האתר גם בערבית ובשפות אחרות, כמו גם המוקד שנותן מענה בשפות השונות. אנו מעוניינים להרחיב את המענה בשפות, גם ברמת תקנים קבועים וכן בני ובנות שירות לאומי, אך זה תלוי אישור תקציבי".
עולא נג'מי-יוסף, מ"יוזמות אברהם", העירה כי הקמת המוקד היא מבורכת, אבל לא נעשה מספיק ברמת כמות המוקדנים דוברי הערבית, ואין מספיק קמפיינים לעידוד המודעות למוקד ולמערך. נג'מי-יוסף ציינה כי היעדר מסגרות הפנאי ופארקים בחברה הערבית מביאה לבילוי של שעות רבות ברשת בקרב בני הנוער בחברה הערבית, ומכאן גם להיקפי תופעת בריונות, ולכן הצורך בהסברה ומודעות כנגד התופעה בחברה הערבית חשוב במיוחד.
אילן אביטן, מנהל תחום משרד הרווחה במאו"ר, ביקש להדגיש את חשיבות שיתוף הפעולה ואמר: "דסק השותפויות מקדים תפיסה כוללנית, ובאותו רגע שמגיעה אליו פנייה יושבים כל הגופים ובונים תוכנית התערבות ראשונית, אשר נותנת מענה מיידי, ויוצרת בסיס להמשיך הרצף הטיפולי והתהליך בקהילה". תמי אומנסקי, מנהלת תחום משרד החינוך במאו"ר הוסיפה: "חיבור כלל המידעים זה ערך מוסף גדול מאוד. אנחנו יכולים על המקום לפנות עם אירוע למפקחת על הייעוץ, ואיתה ליועצת בית הספר הספציפי ולתכנן ביחד את המענה, לאור הכרתה את הילד והסביבה. לדוגמה, מפקחת במגזר החרדי תגיד שדיווח של ילד חרדי על אירוע בריונות ברשת שסבל ממנו, כשכלל לא אמורה להיות לו גישה לרשת, עלולה ליצור אירוע גרוע בהרבה אם ידווח לבית הספר ויטופל דרכו. אנחנו גם לוקחים את תובנות המוקד ומשלבים בתוכניות הלימוד של המשרד".
ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, השתתף בדיון ואמר: "לפני כשנתיים איתרנו את תופעת השיימינג והבריונות ברשתות כאחת הלקונות החברתיות הקשות בחיים החברתיים-חינוכיים שלנו. העיר אילת היא זו שיילדה והצמיחה את תוכנית עיר ללא אלימות, ואנחנו עובדים גם פה באותה מתודה, שכל הקהילה - הורים, מורים ותלמידים יחד - מסתערים על התופעה הזו והופכים אותה כלא לגיטימית לחלוטין ביישוב. חסרה תורת לחימה שלמה ומלאה בנושא הזה ברמה הארצית, שתייצר למערכת החינוך, לפרקליטות ולבתי המשפט, ואפילו לבית המחוקקים, ארגז כלים ופתרונות מול התופעה". מגי טובול, מנהלת התוכניות החינוכיות באילת, פירטה ואמרה כי עובדים יחד עם תלמיד חטיבות הביניים בנושא, שכן זה הגיל הכי רלוונטי, ובו בזמן יש מפגשי למידה והדרכות להורים ולמורים כדי להקנות להם כלים. מועצת הנוער עצמה מובילה בעיר קמפיין לעידוד המודעות למוקד 105, ובקיץ יש גם שלטים כי בני נוער רבים מגיעים לעיר לנפוש. בשנה הקרוב התכנון הוא גם למנות תלמידים שיהיו נאמנים לנושא בכל בית ספר".
עוד דוגמה למעורבות בני נוער למול בני נוער, כדי למגר את הבריונות ברשת, הביא מורן פסטינגר, בן 15, אשר סיפר לוועדה על השתתפותו בתוכנית "שומרי מסך", המשותפת לרשת אורט ולגוגל ישראל: "אנחנו בני נוער, מכל רחבי הארץ ומכל המגזרים, ולנו יש את הכוח לשנות את האלימות והבריונות ברחבי האינטרנט. אנחנו נכנסים לכיתות ומעבירים הרצאות בגובה העיניים, ומפתחים כלים להתמודדות במרחב הווירטואלי. אנחנו גם מנטרים תגובות ברשת, ומבקשים ממי שמגיב באופן רע לשנות את דרכיו ומחזקים את אלה הכותבים תגובות חיוביות. אני קורא לכל בני הנוער להצטרף אלינו ולייצר מרחב וירטואלי נעים וטוב יותר".
יו"ר הוועדה, ח"כ ג'בארין, סיכם: "הוועדה ממליצה להגביר את הקמפיינים למודעות למוקד ולכלל השירותים שניתן לקבל במערך, בכל האוכלוסיות, ומדגישה את הצורך לשפר את הנגשה הלשונית במוקד, לכל השפות השונות".
"הוועדה קוראת לכל השותפים במוקד להתאים את פעילות המניעה וההסרה לתקופת הקורונה, אשר מביאה עימה עלייה בפניות, ואתגרים ייחודיים. עוד מציעה הוועדה לכל השותפים במערך לבחון את התוכנית המרשימה של עיריית אילת".

תאריך:  29/07/2020   |   עודכן:  29/07/2020
+"המספר אפס ברכש גומלין לא יהיה פה"
22:42 29/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

למרות הקורונה, מחלוקת בין משרדי האוצר והכלכלה על רכש גומלין עלולה לסכן יצירת עד כ-30 אלף משרות במשק  ▪  היו"ר מרגי: אזמן את נציגי המשרדים לשולחן עגול ונמצא פתרון  ▪  מנהלת הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי: בשנים הקרובות יש מכרזים בסך כ-44 מיליארד שקל, שיכולים להביא רכש גומלין של 35-20 אחוז ולייצר עשרות אלפי משרות  ▪  סגן החשב הכללי: החוק לא מדבר על רישיונות - בעקבות ישיבה בין שר הכלכלה לחשב הכללי ניתנה הנחיה למצוא פתרונות ואנחנו עושים פשרה בגלל צו השעה

"המספר אפס ברכש גומלין לא יהיה פה"
+זינוק חד בשימוש בתרופות מרשם
22:39 29/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מדינת ישראל הייתה אחת המדינות שעלה בהן השימוש בתרופות מרשם ב-127% בשנתיים האחרונות  ▪  משרד המשפטים: "המשטרה מתכוונת להכניס לשימוש מדבקות לבדיקת רוק ובנוסף תחנות בדיקה בצדי הדרכים"; "ישנה תופעה של התעצמות המעבדות לייצור קנביס השייכות לארגוני הפשיעה, לשם כך הרמנו את גובה הקנס"

[צילום אילוסטרציה: אביר סולטן/פלאש 90]
+"סמכויות פיקוח בשטחים הפתוחים - לרשויות ביו"ש"
17:01 29/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שנה להחלטת הקבינט בעניין שטחי C - מה נעשה בפועל? האוזר: נדמה שמדינת ישראל שכחה מושכלות יסוד אפילו של האבות המייסדים של הסכמי אוסלו  ▪  קרעי: לקראת החלת הריבונות, צריך גוף ממשלתי ייעודי לנושא הריסת הבנייה שלא כחוק  ▪  כהנא: להקים רשות לשימור שטחי c עם תקציבים, סמכויות וחובת דיווח

חברי הכנסת מתן כהנא, איילת שקד ושלמה קרעי [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]
+ליצמן נועד לפגישה ממושכת עם נתניהו
16:23 29/07/20  |  עידן יוסף

המשבר הפוליטי: יו"ר יהדות התורה, השר יעקב ליצמן, נועד היום לפגישה ממושכת עם ראש הממשלה נתניהו (בחדרי חרדים). המפלגות החרדיות העבירו מסר לנתניהו: "אם לא תעביר תקציב, אל תצלצל אלינו אחרי הבחירות" (ישראל היום).

+מליאת הכנסת אישרה סופית את חוק המענקים
15:12 29/07/20  |  מירב ארד

מליאת הכנסת אישרה (יום ד') בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק הצעת החוק קובעת חלוקת מענקים חד-פעמיים לאזרחי ישראל. 68 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים. בעד ילד ישולם מענק חד-פעמי בסכום של 500 שקלים, עד לילד הרביעי במשפחה, עבור הילד החמישי -והלאה יעמוד המענק על 300 ש"ח. בנוסף אושרה במסגרת החוק, הפחתת מס הרכישה למשקיעי הדירות בחזרה ל-5%. ח"כ גפני: "גם ילד שביעי הוא רעב גם לו צריך לתת לו ארוחת צהריים".

+הכנסת דחתה את ההצעה לתיקון חוק הלאום
14:28 29/07/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

המליאה הפילה את הצעתה של ח"כ רדיר כמאל מריח ברוב של 53 מתנגדים לעומת 21 תומכים  ▪  בכירי כחול לבן נעדרו מההצבעה

ח"כ כמאל מריח במליאה [צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת]
+נמצא פתרון: סייעות שעבדו עד 6.8 יקבלו דמי אבטלה על יתר החודש
12:40 29/07/20  |  מירב ארד

בדיון הועדה לקידום מעמד האישה בישרו לסייעות כי יוכלו לעבוד בששת ימי הקייטנה שהתווספו בשל משבר הקורונה וכי הן יוכלו לחתום אבטלה למרות שלא יעבדו חודש מלא. יו"ר הוועדה עודד פורר אמר כי הוא שמח שנמצא פתרון לבעיה הנקודתית אך הודיע שיאבק לסיים את מודל ההעסקה הפוגעני של הסייעות וכל מי שמפוטר מדי קיץ למשך חודשיים.

+הוארך מעצרו של חשוד בכוונה לפגוע בראש הממשלה
12:13 29/07/20  |  עידן יוסף

משטרת ישראל עצרה אמש לחקירה גבר כבן 31 לאחר שהגיע סמוך למשרד רה"מ בירושלים, והתבטא נגד בנימין ושרה נתניהו. בחיפוש שערכו השוטרים איתרו ברשותו אקדח פלסטיק ושני סכיני תער. מעצרו הוארך לפני זמן קצר בבית משפט השלום עד לתאריך 2.8.20.

+לפיד: נתניהו ואוחנה - כנופייה; אוחנה: תוכיח שהסתתי
11:04 29/07/20  |  עידן יוסף

יו"ר יש עתיד-תל"ם, ח"כ יאיר לפיד, אומר כי בנימין נתניהו והשר אמיר אוחנה הם כנופייה שאין גבול לצביעותה. בציוץ בטוויטר כתב: "אז נתניהו שמגנה כל ציוץ של עתונאי בזמן שיא עוד לא מצא זמן לגנות את תקיפת המפגינים בסכינים ובקבוקים אמש, ואמיר אוחנה שורף את המועדון, מסית לאלימות ועבריינות בגלוי, מנסה לרסק את שלטון החוק ואז מודיע שאנחנו צריכים 'להוריד את הלהבות'".
השר אוחנה בתגובה: "‏‎יאיר, תשעה באב, ואני לא רוצה לשטוח כאן את כל שקריך (הם רבים-רבים...), אבל רק כדי שאוכל לבקר את עצמי במידת הצורך, תוכל להפנות למקרים בהם הסתתי לאלימות, בגלוי או בסתר?"

+עמיר פרץ למנדלבליט: הטל מגבלות חמורות על לה-פמיליה
10:57 29/07/20  |  עידן יוסף

יו״ר העבודה השר עמיר פרץ פנה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בבקשה להטיל מגבלות חמורות על ארגון ״לה פמיליה״. הוא לא פירט אילו מגבלות הוא מבקש ובאיזו סמכות חוקית.

מכתבו של עמיר פרץ
+סקר: הליכוד ממשיך בירידה
10:38 29/07/20  |  עידן יוסף

סקר עבור רדיו 103: הליכוד 31; יש עתיד-תל"ם 19; הרשימה המשותפת 16; ימינה 13; כחול לבן 10; שס 9; ישראל ביתנו 8; יהדות התורה, מרצ 7. לפי הסקר, הממשלה הנוכחית מקבלת 57 מושבים. מנגד, גוש השמאל-מרכז (ללא ליברמן) מקבל 36 מושבים בלבד.

+לפיד: לא שולל שיתוף פעולה עם גנץ
10:09 29/07/20  |  עידן יוסף

יו"ר יש עתיד-תל"ם, ח"כ יאיר ‏לפיד בגלי צה"ל: "לא שולל שיתוף פעולה עם גנץ אבל - אני המועמד לראשות ממשלה בבחירות הבאות, לא נשב תחת אף אחד. נשמח לדבר עם כל אחד. לא אפנה לאיזנקוט את המקום הראשון".

+גנץ: איש לא ישתיק מחאות בישראל
09:20 29/07/20  |  עידן יוסף

יו"ר כחול לבן, השר בני גנץ בטוויטר: "שנאת חינם פוררה וממשיכה לפורר את עם ישראל, שחוסנו האמיתי הוא באחדותו. תוקפי המפגינים מאתמול חייבים להיתפס ולהיענש. איש לא ישתיק מחאות בישראל כל עוד אנחנו כאן".

+מיכאלי: עמיר פרץ נתן לנתניהו לגיטימציה להמשיך עם הטירוף
09:17 29/07/20  |  עידן יוסף

חברת הכנסת מרב מיכאלי (העבודה) בתגובה לתקיפת המפגינים בידי אזרחים אחרים בתל אביב: "‏ההסתה מבלפור פינת אוחנה נגד המחאות תגמר בדם. האלימות נגד המפגינים אמש היא חלק מדפוס הפעולה הנוראי של נתניהו. קודם מסמן את האויבים, שולח שליחים להפיץ את המסר, והאלימות כבר תתפרץ באופן טבעי בשטח. לא ייאמן שגנץ-אשכנזי-פרץ-שמולי נתנו לו את המנדטים והלגיטימציה להמשיך עם הטירוף הזה".

+סמוטריץ': "אלימות אינה אפשרות"
09:14 29/07/20  |  עידן יוסף

יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' קרא לימין ולשמאל להוציא את האלימות מחוץ לתחום. בציוץ בטוויטר כתב: "נתווכח, נדון, נפגין ונמחה. ככה זה בחברה אזרחית איכפתית ומעורבת. אבל לעולם לא נרים יד זה על זה! נפלנו בזה בעבר יותר מדי פעמים ושילמנו מחירים כבדים. מדי. בני עם אחד אנחנו. עם כל הוויכוחים והכעסים אלימות זו לא אפשרות. נקודה".

+דיין נגד זוהר: "חמור שעושה נזק גדול לליכוד"
08:24 29/07/20  |  עידן יוסף

ח״כ עוזי דיין (ליכוד) הוקלט כשהוא תוקף בחריפות על יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר (ליכוד): ״הוא חמור שעושה נזק גדול לליכוד. אם יהיה צורך בימים הקרובים נעיף אותו״ (כאן חדשות).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אסף זמיר / Asaf Zamir  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חיים כץ / Haim Katz  טור פז משה  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יזהר שי / izhar  shay  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משולם נהרי / Meshulam Nahari  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניסים ואטורי  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עומר ינקלביץ'  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  רפי פרץ / Rafi  Peretz  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דיווחי הבריונות ברשת הוכפלו השנה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בתקופה זו ההפגנות הן סכנה
אקטואלי  |  29/07/20 10:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 23
עידן יוסף
שלומי פיליפ מנהל תחום עלויות חקיקה ברשות המיסים: נכון לסוף שנת 2019 יש בקרן העושר 474 מיליון שקל ההכנסות עתידות להגיע ל-200 מיליארד שקל
עידן יוסף
מנכ"ל משרד הבריאות: "זהו אינו אירוע בריאותי בלבד אלא אירוע לוגיסטי מורכב ורב-משרדי, וצה"ל הוא מרכיב מכריע ביכולת להתמודד עם סדר גודל שכזה"    האתגרים הלוגיסטיים: חיסון ל-5 מיליון אזרחים בפרק זמן של כחודש וביצוע 60 אלף בדיקות ביום
עידן יוסף
חוק ההיוועדות החזותית לעצורים בזמן קורונה: לדרישת חברי ועדת החוקה, ייעשה רק במצב של מניעה טכנית ובהסכמת העצור באמצעות סניגורו
עידן יוסף
את הדברים אמר תא"ל דורון לוין סגן צבאי לעוזר שר הביטחון להתגוננות והוסיף כי כל הנכנסים לארץ עוברים תשאול    מפקד משל"ט מלונות בפקע"ר: מוטרדים מאכיפת חוק וסדר במלונות; עד היום נרשמו 139 אירועים של ונדליזם, אלימות פיזית, של ריבים, מסיבות ושתיית אלכוהול    משרד הרווחה נידב שתי עו"ס חוקרות ילדים שנתנו מענה חודש שלם למצוקות במלוניות
עידן יוסף
לדרישת ועדת הכספים הוכנסו לחוק שיפורים שונים לטובת הציבור: משתלמים בהכשרות מקצועיות וצעירים מתחת לגיל 28 עם ילד יהיו זכאים למלוא גובה דמי האבטלה, דמי האבטלה יופחתו בשיעור קטן משתוכנן במקרה של ירידה בשיעור האבטלה, גובה המשיכה של קרנות הפנסיה תעמוד על 7,500 שקל לשם שמירה על כספי החוסכים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il