X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
האשים במליאה את הבעלים בתרגיל ובהפקרת העובדים בדיון בוועדת הכספים נאמר שבמכרז משרד הביטחון לחלוקת לחמים, עלה כי הזכיין הזוכה הציע מחירי הפסד הנמוכים משמעותית ממחיר הלחם המפוקח במשרד הביטחון טענו מנגד כי בתום תקופת הזיכיון בוצע מכרז כחוק, ואין אפשרות להתערב בהליך המפקח על המחירים: "אולי נצטרך אפילו קצת להעלות את מחיר הלחם, אז נראה לי מוזר מאוד מחירים טורפניים שמגישים במכרז. אין ספק שזה מחיר הפסד"
▪  ▪  ▪
בעלי המאפיה ויו"ר הוועד [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
היו"ר ינון אזולאי [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

רה"ע אביחי שטרן [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

חה"כ סמוטריץ', לוי וברק [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

ועדת הכספים קיימה (יום ד', 9.12.20) דיון בנושא 'סכנת סגירת המאפייה המרחבית בקריית שמונה ופיטורי מאות עובדים' הדיון עסוק בסכנת הסגירה של המאפייה ופיטורי 120 עובדים, ברקע כך שמשרד הביטחון לו סיפקה את מוצריה לאורך שנים, יצא במכרז חדש, ברובו לא זכתה החברה.
שעות לאחר הדיון, עלה לנאום במליאה השר במשרד הביטחון מיכאל ביטון, שהאשים כי הבעלים הפקיר את העובדים. "הוא שיחק במכרז ועשה תרגיל. הדבר הזה חמור ונמצא בבדיקה".
לדבריו, "בעשור האחרונות 2011-2014 ובשנים 2018 עד עכשיו, הייתה המאפייה מונופול על כל הלחם המסופק לצה"ל. לא יכולנו לוודא שהחיילים קיבלו את הלחם המושלם, כי היינו תלויים בגוף אחד מתוך אמונה שהספק צריך להיות בקריית שמונה. מישהו שזוכה במונופול ורואה את טוב-לבה של המדינה ניצל זאת לרעה. יש שלושה אזורי אספקה - צפון (26%), מרכז (40%) ודרום (34%). הם הלכו לדרום, נתנו הצעה זולה וזכו בדרום, למרות שצריכים לנסוע לשם 300 ק"מ באספקה, בניגוד לאינטרס הכלכלי שלהם ולאינטרס של העובדים. במקביל, נתנו את ההצעה היקרה ביותר. לפי החוק, מותר להם להציע הצעה יקרה ב-15% כי הם בקו העימות, אך הם נתנו הצעה יקרה יותר. למה עשו את זה? פוליטיקה - אזכה בדרום ואוכל להציע יקר בצפון".
חברי הכנסת במליאה התווכחו עם השר ביטון, שהשיב כי באשר לעובדים שיפוטרו - יפעל להסדיר את קליטתם אצל הזכיין החדש בצפון. ההצעות לסדר יעברו לדיון בוועדת הכספים.
את הדיון בוועדת הכנסת ניהל ח"כ ינון אזולאי, שפתח את הישיבה: "כל חברי הכנסת הנוכחים ביקשו לדון בסוגיה, כולל יו"ר הוועדה ח"כ משה גפני שהנושא קרוב לליבו ולא יכול היה להגיע, לכן ביקש ממני לנהל את הדיון. האבטלה בקורונה זינקה פי 3 בקורונה בעיר קריית שמונה, היא עומדת היום על 9%. אי-אפשר לשמוע את העיר הזו רק בעת מתקפות טילים, היא צריכה סיוע אמיתי, והסיוע הראשוני שאנחנו חייבים לתת, הוא ש-120 עובדים, יישארו במקום עבודתם. מקום המדינה המקום הזה משווק לחם, אסור לתת לעובדים האלה להיות רעבים ללחם".
ראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן, אמר: "ק"ש נמצאת באחת התקופות הטובות בתולדותיה, יש גם החלטות ממשלה שמסייעות לכתוב את הסיפור של העיר מחדש, בו בזמן שאנחנו עובדים על זה מאוד קשה, עם כל החדשנות והסטרטאפים יש גורמים אחרים בממשלה שתוקעים מקלות בגלגלים. אנחנו מדברים על 120 עובדים בפריפריה, בקצה של מדינת ישראל, לא הגיוני שידברו אתנו על מחירים, יש גם מחירים להיות בפריפריה ולשנע מקצה הארץ. אנחנו מדברים על מכרז ללחם פרוס אחיד פשוט. מי שקונה אותו זה רק גופים ממשלתיים שמחויבים במכרז. שאנחנו אומרים למאפיה להתחרות בשוק הלחם שהוא גם ככה מצומצם, מאפייה כ"כ קטנה יכולה להתחרות עם מאפיות ענק? מראש חרצנו את דינם של אותם עובדים בכל מכרז עתידי".
ח"כ מאיר כהן (ימינה) הזכיר את הציונות: "יש תחושה שאנחנו בתקופת הפוסט ציונות, שהכל כסף. היה פה אתמול ראש עיריית אשקלון, ראשי הערים בפריפריה היום הם האנשים הכי טובים שיכול להיות, אבל כל פעם שמתקדמים שמים להם משקולת ומושכים אותם אחורה. ח"כ קרעי אתה צודק, איפה שר הביטחון? לדעתי זה היה צריך להיפתר יום אחר שזה עלה. אסור לנו לשים משקולות על הרגליים של האזרחים האלה. ברגע שלוקחים את מטה לחמם הם הופכים מובטלים. שיבוא שר הביטחון וישב עם האנשים שלו, את הדבר הזה אסור לסגור".
ח"כ אופיר סופר (ימינה), תושב הגליל בעצמו: "מדינת ישראל נמצאת במשבר, האזורים הפריפריאליים הראשונים להיפגע, אלה האזורים הכי חשובים. ראש העיר דיבר על התושבים שהיו שם בשבילנו עשרות שנים, הם ספגו בשבילנו. אלה האנשים שרוצים לפטר, מדינת ישראל היא מדינה יהודית ציונית, היא מיישבת את כל חלקי הארץ, לכן יש פה מקום להתערבות חריגה, להציל את 120 העובדים הללו. שוחחתי גם עם משרד הביטחון ועם סגן השר מיכאל ביטון שעוסק בכל מאודו בנושא, הדברים שנעשו הם משיקולים כלכליים ובתום לב, המחיר קשור למסה של הייצור, לכן המחיר בצפון גבוה יותר".
ח"כ קטי שטרית (ליכוד): "אני מרגישה רוח רעה במשרד הביטחון, שמענו מה קורה ב-8200 שהיה להם פרויקט שנסגר באזור הצפון והדרום. אני מרגישה שיש פה תרגיל מסריח כדי להעביר את הזיכיון לסקטור או מאפייה אחרת. זו מאפייה שנתנה 40 שנה 50 אחוז מהתפוקה שלה לצבא. מישהו כאן כנראה רצה להיטיב עם מאפייה כזו או אחרת. כל מה שקשור למשרד הביטחון ויגיע לוועדת הכספים יתעכב מבחינתי. אני קוראת מיד לבטל את המכרז, הוא מכרז תפור, אין שום מילה אחרת, כדי להוציא משם את חלוקת הלחם המרחבית. תגידו במשרד הביטחון שאתם רוצים לסגור את המאפייה".
ח"כ קרן ברק (ליכוד): "הסוגיה של המאפייה הזו קשורה לפריפריה, לשמירת האדמות. ברמת הציונות אנחנו מיישבים את הארץ בכל מיני סוגי התיישבות, כולל בפריפריה ובקריית שמונה. כמו שאנחנו שולחים את האנשים להתיישב שם, אנחנו צריכים לקחת אחריות על מקומות עבודה, פרנסה, הטבות מס כמדינה כדי שבאמת יבואו לשם מפעלים, מכללות ובעלי עסקים.
"קראתי לאחרונה לכל המשרדים ורשויות הממשלה במסגרת ועדת המשנה לעסקים קטנים - בתקופת הקורונה כנראה יסגרו פי 3 עסקים, כ-100 אלף, אנחנו כמדינה צריכים להתייחס לכל עסק ועסק, ולבחון איך אנחנו משאירים אותו בחיים בחליפה המתאימה לו. תתקנו את המכרזים, תתקנו אותם לעת הקורונה. כוועדת הכספים לא ניתן לזה לקרות".
ח"כ שלמה קרעי (ליכוד): "איפה שר הביטחון, הוא יכול לשים סוף לזה. ברגע שאתה סוגר מפעל כזה בפריפריה, אתה תשלם הרבה יותר - הוצאות קבועות, חל"ת לכל העובדים, למשפחות. אנחנו לא יכולים להפקיר עשרות משפחות בעיר שהיא החומה של מדינת ישראל".
ח"כ מיקי לוי: "שוחחנו עם סמנכ"ל התפעול של המאפייה, שלחתי שאילתה לשר הביטחון על הנושא, ולא קיבלתי תשובה כרגיל. המאפיה קיימת 70 שנה ומספקת לצה"ל 40 שנה את הלחמים, בזמן קטיושות, לחימה. תשומות המחירים עלו, 5 שנים מחיר הלחם לא עלה. אני מזכיר שתקציב הביטחון הוא הגבוה ביותר, ואז מצמצמים בלחם של 120 עובדים, נפלנו על הראש?! אין איסור מוחלט לבטל מכרזים, אם הגורמים הפוליטיים יחשבו שהשיקול הציבורי של פיטור עובדים בק"ש בתקופת קורונה יכול להצדיק ביטול, אנחנו יכולים לעשות זאת. אני מודיע למשרד הביטחון - אם לא תחזירו את הייצור לק"ש, תפגשו אותי שתבקשו תקציבים, אהיה שם כדי להיאבק בכם".
גלעד אהרונסון, מנהל התפעול במאפייה: "המאפיה המרחבית עובדת כבר 40 שנה עם צה"ל, בכל השנים הקשות העובדים עבדו תחת אש, בכל מצב. משרד הביטחון קיבל החלטה, במשך 6 שנים האחרונות הוא קונה לחם במחירים מאוד נמוכים, ב-3 השנים האחרונות זה כבר במחירי הפסד. משרד הביטחון פעל לצאת למכרז חדש. כשאני אומר הפקרתם אותנו, נכון שיש העדפה לאומית של 15%, אבל זה לא מחזיק שיש מאפיות במרכז שמעמידות מחירי הפסד כדי לעמוד במצב של חוסר תחרות, כאשר הזכיין הזוכה מכר במחיר יותר זול ב-30% מתמחור משרד האוצר לכיכר לחם במחיר מפוקח. בעלי הבית הגיעו למצב שהם אומרים - אנחנו רק לא רוצים להפסיד כסף. הצענו במכרז מחירי עלות, משרד הביטחון עד עכשיו לא חשף את המספרים".
יו"ר ועד העובדים, יצחק דהן: "שבועיים אני לא ישן, אלה עובדים של 40 שנה במפעל. אני אחראי על קו חלוקה בצפון, במצבים הכי קשים יצאנו מהבית ב-2 בלילה. גם שסגרו את הכבישים בשל חיזבאללה נכנסו לכל הבסיסים לחלוקה. אנחנו מרגישים שמשרד הביטחון זורק אותנו לעזאזל, שואלים אותי עובדים - מה אני יכול לעשות עם 4-5 ילדים, אין הרבה פרנסה בעיר?.
אבי דדון, ראש מנהר, משרד הביטחון: "לא ביטלנו אף מכרז, יש חוקים במדינה, ההסכם הגיע לסיומו, ישבנו עם ראש העיר וכולם, היינו סבלנים מאוד מתוך הרגישות הזו. יש תהליך חוקי מתי חושפים מחירים. הבעיה הגדולה שהבעלים שלהם לא בחדר כרגע, זו מאפיית דוידוביץ', למה הם נתנו שונות בדרום ובצפון?". אהרונסון: "יש שוני של פי 2 בכמויות בין האזורים, שהכמויות קטנות העלויות גדלות, אתם יודעים את זה". היו"ר אזולאי: "מה הפתרון שלכם? סמכותכם לבטל את המכרז אם יש סיבה מוצדקת לכך ולצאת למכרז חדש עם תנאים אחרים".
דדון: "הלוואי והיה סדק אחד חוקי, אני איש ציבור ופועל כחוק, שמעתי את כל האשמות חלקם השמצות, כולל טענה לתפירה, כל מי שטוען את זה אני מזמין אותו, אראה לו את הנתונים וייקח את המילים חזרה. לא בסמכותי לפעול מעבר לזה. אין לי אפשרות לבטל את המכרז, חשבנו לעשות הצלבה, בין הצפון לירושלים, אין לי גיבוי משפטי לזה".
ח"כ בצלאל סמוטריץ' (ימינה): "מדינת ישראל והאתגרים הגדולים הציונים שאנחנו מתמודדים איתם בפריפריות הרחוקות, לא יכולה להתייחס למכרזים כמו בשוויץ. בסוף כל הסיפור זה כסף, גם בביטול המכרז, המקסימום שמשרד הביטחון יהיה חשוף לתביעת פיצויים אזרחית ומקסימום זה יעלה כסף. אני חושב שהוועדה צריכה לקבל החלטה ולהצביע שיש לבטל את המכרז, גם אם זה עולה כסף. נדבר עם אג"ת ונשיג את הכסף. זו אמירה ערכית: אנחנו קוראים למש הביטחון והאוצר להשקיע את הכסף הנדרש כדי לשמור על המאפיה. יש פה קונצזוס מקצה לקצה".
ח"כ מיקי לוי (יש עתיד): "האוצר קבע עלות של 4 שקלים לכיכר, המאפייה הציעה 3 שקלים וחצי, הזכיין הגיש 2.7 שקלים".
דוד שטינמיץ, המפקח על המחירים, משרד הכלכלה: "בימים האלה אנחנו תומכים במציאת העלות האמתית של יצירת לחם, אנחנו מגיעים למסקנה שאולי נצטרך אפילו קצת לעלות את מחיר הלחם. אז נראה לי מוזר מאוד מחירים טורפניים שמגישים במכרז. אני לא יודע למה לא עשו מחיר מינימום. אין ספק שזה מחיר הפסד".
גל ברנס, משרד האוצר: "אין לנו יכולת או רצון להתערב במכרזים של משרדים אחרים. לעניין ק"ש והמפעל, אני מתחבר לדבריו של ראש העיר שהעיר עוברת למצב של צמיחה, נעשו לא מעט פעולות בעיר. לגבי המאפייה עצמה נשמח לנסות לכל מפעל שפונה אלינו לנסות להגיע לסיוע באמצעות משרד הכלכלה".
נציג משרד הביטחון, דדון: "אם רוצים לבטל את המכרז זה סעד משפטי שאשמח שיקרה, אם יהיה מחיר מינימום שהמדינה תקבע אני אשמח".
עו"ד שיר שפר, הייעוץ המשפטי לוועדת כספים: "חשוב להבין שהליך המכרז נקבע ע"י משרד הביטחון, החלטה על ביטול מכרז כזה צריכה להתבצע ע"י משרד הביטחון, זה לשיקול דעתו".
ח"כ אזולאי סיכם את הדיון: "אני מודה לאנשי קריית שמונה על החוזק שלהם בימים הכי קשים. אנחנו רואים בחומרה רבה את התנהגות משרד הביטחון לפני המכרז, אנחנו מבקשים ודורשים מהמשרד שיכנסו למו"מ ותוך שבוע אנחנו רוצים לדעת מה נעשה, כולל בדיקת האופציה לבטל את המכרז, הכל ע"פ חוק".

תאריך:  09/12/2020   |   עודכן:  09/12/2020
+2.5 מיליון טון מזון ב-20.3 מיליארד שקל הולכים לפח
02:30 10/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

העלות הסביבתית הנובעת מבזבוז המשאבים שהושקעו בייצור המזון והעלות שבטיפול במזון שהופך לפסולת היא 3.2 מיליארד שקל בשנה  ▪  שליש מהיקף הפסולת הביתית בישראל מקורה באובדן מזון

גדעון כרוך, מנכ"ל לקט ישראל [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+אושרה בטרומית הצעה לקיצור זמן המענה לפניות ציבור לשבועיים
20:48 09/12/20  |  איציק וולף, עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית הצעת החוק של יו"ר הוועדה לפניות הציבור ח"כ יעקב טסלר לקיצור זמני המענה לפניות ציבור מ-45 יום ל-14 יום. "אנשים הפונים לעזרה נתקלו בקיר אטום לבעייתם והם אובדי עצות. מגיע להם מענה מיידי ומהיר", אמר. ההצעה אושרה פה אחד על-אף התנגדות שר המשפטים אבי ניסנקורן, שאמר כי בעבר קוצר משך הטיפול מ-90 יום. הוא העריך כי הממשלה לא תוכל להערך לכך.

+סער: נתניהו בלחץ ואיבד את זה
19:33 09/12/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

גדעון סער הגיב על המתקפה של הליכוד עליו לאחר שנעדר מן ההצבעה על חוק השוויון  ▪  "בניגוד לנתניהו שנמנע מלהגיע למליאה להצבעה על חוק משאל העם להגנה על ישובי יו"ש - אני, לאחר שהתפטרתי מהכנסת, נשארתי במיוחד כדי להצביע גם בעד חוק משאל עם וגם נגד חוקי סיעות השמאל שעיוותו את הזכות לשוויון"

סער. איפה היה נתניהו בחוק משאל עם? [צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב]
+ח"כ שחאדה: הכנסת הנציחה את תפיסת האי-שוויון
18:31 09/12/20  |  איציק וולף

יו״ר רשימת בל״ד ברשימה המשותפת, ח״כ אמטאנס שחאדה, טוען כי כנסת ישראל היא המקום היחידי שבו הצעת חוק שנקראת ״חוק השוויון״ עוברת בהצבעה שהשיקול היחידי בה הוא גזעני נטו.
"העברת גרסת החוק של כחול-לבן ודחיית הצעת החוק של בל״ד, מוכיחה כי זהות המציעים היא שקובעת ולא תוכן ההצעה. בכך מנציחה הכנסת את תפיסת אי-השוויון המושרשת עמוק כל כך אצל רבים מחבריה. אלא שבשונה מכחול-לבן, אנו בבל״ד וברשימה המשותפת כולה רואים בשוויון ערך ולא כלי משחק פוליטי, ונפעל לשינוי אמיתי של המציאות כאן״, טען.

+ישראל ביתנו: נתניהו משת"פ של המשותפת ומשרת אתת ש"ס ויהדות התורה
17:55 09/12/20  |  איציק וולף

מפלגת ישראל ביתנו תקפה את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, וטענה כי נתניהו הפך למשתף פעולה של החמאס ושל התנועה האיסלאמית בארץ וכי הוא משרת נאמנה את האינטרסיים של ש"ס ויהדות התורה בכנסת. "נתניהו חייב לקבל פרס ישראל על שקרים והשמצות כנגד יריביו הפוליטיים", אמרו במפלגתו של אביגדור ליברמן.

+הליכוד: ליברמן וסער העבירו את החוק לביטול חוק יסוד הלאום
17:40 09/12/20  |  איציק וולף

בליכוד האשימו את יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, ואת ח"כ המתפטר גדעון סער, בהעברת חוק השוויון.
"ליברמן וסער העבירו היום את ״החוק לביטול חוק יסוד הלאום״ שמשמעותו ביטול חוק השבות והצפת ישראל במהגרים לא-יהודים שבסופו של דבר יהפכו את העם היהודי למיעוט בארצו. רק אתמול סער נטש את הליכוד והיום הוא כבר שותף מלא-מלא של השמאל", טענו בליכוד.

+"נתניהו מנהיג מפלג, ימני זה לא ביביסט"
17:26 09/12/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

שר התקשורת, יועז הנדל, ויו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, ח"כ צבי האוזר, הודיעו על תמיכת מפלגת דרך ארץ במפלגתו החדשה של גדעון סער ובמועמדותו לראשות הממשלה  ▪  "אין מקום לעוד פשרות. בבחירות הקרובות דרך ארץ תצטרף לתנועה של גדעון סער. צריך חלופה מימין לנתניהו, לא ימין של פולחן אישיות אלא ימין אידיאולוגי וממלכתי"

השר הנדל. ימני זה לא ביביסט [צילום: ערוץ הכנסת]
האוזר. חלופה לנתניהו - רק מימין [צילום: ערוץ הכנסת]
+יועצו של השר אמסלם נדבק בקורונה
16:30 09/12/20  |  עידן יוסף

בבדיקה שעשה יועצו של השר דוד אמסלם נמצא חיובי לנגיף הקורונה. היועץ שהה שלשום במשכן הכנסת. החקירה האפידמיולוגית נמשכת.

+חוק השוויון אושר בקריאה טרומית
16:28 09/12/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את ההצעה לעיגון השוויון בחוק יסוד כבוד האדם וחירותו  ▪  הליכוד והחרדים התנגדו להצעה, אך היא אושרה ברוב של 56 חברי כנסת מול 54  ▪  חבר הכנסת המתפטר גדעון סער וכמה מתומכיו בליכוד נעדרו מההצבעה  ▪  השר אלקין: אתם באים לקעקע את חוק הלאום ואת האופי של מדינת ישראל כיהודית ודמוקרטית  ▪  השר ניסנקורן: מי שמצביע נגד, מצביע נגד שוויון ובעד גזענות

ח"כ גינזבורג. החוק לא נגד אף אחד [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+הליכוד וכחול לבן במגעים למנוע בחירות
16:11 09/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

על הפרק: הארכת כהונת הכנסת משלוש לארבע שנים, ובהתאמה לדחות את מועד הרוטציה למאי 2022  ▪  לשכות גנץ ונתניהו מסרו כי הדבר לא מוכר להן

[צילום: אורן בן-חקון, פלאש 90]
+לולי מרגי: בלי רפורמה - אין מכסות
16:04 09/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת הכלכלה שב וקורא לאוצר לממן רפורמה בלולים, ומזהיר גם את המגדלים: "ללא רפורמה יהיה קשה לאשר מכסות עתידיות"  ▪  הדיון בתקנות מכסות הביצים לשנת 2021 - שהוגשו לאישור הוועדה בהתאם לדרישתו בשבוע שעבר - היה סוער  ▪  יועצת רה"מ טל גלבוע: נתקלת בקיר אטום במשרד החקלאות

יו"ר הוועדה יעקב מרגי והמנהלת עידית חנוכה [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דדון / Avi Dadon  אבי דיכטר / Avi Dicter  אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אופיר סופר / Ofir  Sofer  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אסף זמיר / Asaf Zamir  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich  גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חיים כץ / Haim Katz  טור פז משה  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יזהר שי / izhar  shay  ינון אזולאי / Yinon  Azoulay  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיקי לוי / Mickey  Levy  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משולם נהרי / Meshulam Nahari  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניסים ואטורי  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עומר ינקלביץ'  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  קארין אלהרר / Karin  Elharar  קרן ברק / Keren  Barak  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  רפי פרץ / Rafi  Peretz  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרן השכל / Sharren Haskel  תום לב
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השר ביטון: בעלי מאפיית ק"ש שיחקו במכרז
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 23
איציק וולף
גדעון סער הגיב על המתקפה של הליכוד עליו לאחר שנעדר מן ההצבעה על חוק השוויון    "בניגוד לנתניהו שנמנע מלהגיע למליאה להצבעה על חוק משאל העם להגנה על ישובי יו"ש - אני, לאחר שהתפטרתי מהכנסת, נשארתי במיוחד כדי להצביע גם בעד חוק משאל עם וגם נגד חוקי סיעות השמאל שעיוותו את הזכות לשוויון"
איציק וולף
שר התקשורת, יועז הנדל, ויו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, ח"כ צבי האוזר, הודיעו על תמיכת מפלגת דרך ארץ במפלגתו החדשה של גדעון סער ובמועמדותו לראשות הממשלה    "אין מקום לעוד פשרות. בבחירות הקרובות דרך ארץ תצטרף לתנועה של גדעון סער. צריך חלופה מימין לנתניהו, לא ימין של פולחן אישיות אלא ימין אידיאולוגי וממלכתי"
איציק וולף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את ההצעה לעיגון השוויון בחוק יסוד כבוד האדם וחירותו    הליכוד והחרדים התנגדו להצעה, אך היא אושרה ברוב של 56 חברי כנסת מול 54    חבר הכנסת המתפטר גדעון סער וכמה מתומכיו בליכוד נעדרו מההצבעה    השר אלקין: אתם באים לקעקע את חוק הלאום ואת האופי של מדינת ישראל כיהודית ודמוקרטית    השר ניסנקורן: מי שמצביע נגד, מצביע נגד שוויון ובעד גזענות
עידן יוסף
על הפרק: הארכת כהונת הכנסת משלוש לארבע שנים, ובהתאמה לדחות את מועד הרוטציה למאי 2022    לשכות גנץ ונתניהו מסרו כי הדבר לא מוכר להן
עידן יוסף
יו"ר ועדת הכלכלה שב וקורא לאוצר לממן רפורמה בלולים, ומזהיר גם את המגדלים: "ללא רפורמה יהיה קשה לאשר מכסות עתידיות"    הדיון בתקנות מכסות הביצים לשנת 2021 - שהוגשו לאישור הוועדה בהתאם לדרישתו בשבוע שעבר - היה סוער    יועצת רה"מ טל גלבוע: נתקלת בקיר אטום במשרד החקלאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il