X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תמה ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני:

"ביה"ד בהאג רודף את מדינת היהודים"

אומר כי ההחלטה לשפוט את ישראל ניתנה בחוסר סמכות והורה לפעול להגנה על האינטרסים הישראלים, האזרחים והחיילים "החלטת השופטים חושפת את ביה"ד כגוף פוליטי הניצב בשורה אחת עם ארגונים בינ"ל המוּנעים מתוך יסודות אנטישמיים"
▪  ▪  ▪
ביה"ד הבינ"ל [צילום ארכיון: פיטר דג'ונג/AP]

הקבינט המדיני-ביטחוני מוציא (יום א', 7.2.21) הודעת גינוי להחלטת ביה"ד הבינ"ל בהאג, אך מפזר ערפל סביב הצעדים המעשיים ואומר: "ועדת השרים הטילה על הגורמים הרלוונטיים לנקוט את הצעדים הנדרשים לשמירה על האינטרסים של המדינה ולהגנה על אזרחיה וחייליה".
בהודעת הסיכום דוחה הוועדה מכל וכל את ההחלטה השערורייתית של בית הדין שיכולה לאפשר לחקור את ישראל על פשעי מלחמה שקריים. הקבינט קובע שלבית הדין אין שום סמכות לקבל החלטה כזאת. ישראל אינה חברה בבית הדין הבינלאומי ולרשות הפלשתינית אין סטטוס של מדינה.
בהחלטת הקבינט נאמר כי בית הדין הבינלאומי הוקם, כדי למנוע זוועות כדוגמת אלה שביצעו הנאצים נגד העם היהודי, אך במקום זאת הוא רודף את מדינתו של העם היהודי.
"בעוד שהוא מאפשר לחקור את ישראל, הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון המחויבת לשלטון החוק, בית הדין עוצם עין מפשעי המלחמה האיומים שמבצעות דיקטטורות חשוכות כמו אירן וסוריה חדשים לבקרים.
"הטענה שכשיהודים חיים במולדתם ובבירתם ירושלים זהו פשע מלחמה היא שערורייתית. גם הטענה שצה"ל, שאין צבא מוסרי ממנו, מבצע פשעי מלחמה כשהוא מגן עלינו מפני טרוריסטים שמשגרים טילים על ערינו - היא שערורייתית לא פחות".
הקבינט מסכם כי "החלטת השופטים חושפת את ביה"ד כגוף פוליטי הניצב בשורה אחת עם ארגונים בינ"ל המוּנעים מתוך יסודות אנטישמיים".

תאריך:  07/02/2021   |   עודכן:  07/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"ביה"ד בהאג רודף את מדינת היהודים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עידן יוסף
לדבריו, מסרב בית הדין הבינלאומי בהאג מגמתי ופוליטי ועליו לחקור את פשעי המלחמה האמיתיים שמבצעות דיקטטורות אכזריות כמו אירן וסוריה כמעט מדי יום    "זוועות מחרידות - הוא לא חוקר בכלל"
איציק וולף
כתב אישום הוגש בבית המשפט הצבאי שומרון נגד מוחמד קבהא, שנאשם ברצח אסתר הורגן ז"ל    "מחזותה החיצונית הבין כי היא יהודיה. מבטיהם הצטלבו, הורגן ניסתה לברוח. קבהא תפס אותה והשליך אותה לעבר אבנים בצד השביל, הטיח אבן גדולה בראשה שלוש פעמים"
משה כהן
ביידן מגיע לבית הלבן כשהוא מלווה בחבורת יוצאי ממשל אובמה    זו חזרתה לשלטון של האליטה הטכנוקרטית של המפלגה הדמוקרטית    אבל האליטה הזו היא זו שמצאה את עצמה בסופו של דבר מול תגובת-הנגד שהביאה לשלטון את הנשיא טראמפ    זוהי חזרה ברורה לממשל אובמה
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - גניבות נשק, השיאים יישברו, אתגר קשה, סתימת פיות ומנוחה לנפשם    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות ואושר
איתמר לוין
עמית וברק-ארז דחו את עתירת בני משפחתו של מוחמד קבהא וקבעו שניתן להרוס שתי קומות בבית המשפחה    ברון בדעת מיעוט: להרוס רק את הקומה בה התגורר הרוצח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il