X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הגידול בביקושים לפס רחב והתפתחות הרשתות הניידות בישראל, כמו גם שדרוג רשתות הסלולר תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות מעמידות את רשת דור 4 כרשת המרכזית והמשמעותית באספקת שירותי סלולר מתקדמים בישראל ויש אינטרס ציבורי להרחבת פרישתה
▪  ▪  ▪
[צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

משרד התקשורת יחייב את חברות הסלולר להרחיב את חובת הכיסוי של רשת דור 4 מ-75% ל-95% משטח המדינה. כדי לאפשר הרחבת הכיסוי גם למקומות מרוחקים ודלילי אוכלוסין, המשרד יאפשר לחברות להפעיל 120 אתרים שיתופיים על מנת לאפשר קליטה לכלל האזרחים באחוז ניכר משטחי מדינת ישראל.
ממשרד התקשורת נמסר כי הגידול בביקושים לפס רחב והתפתחות הרשתות הניידות בישראל, כמו גם שדרוג רשתות הסלולר תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות מעמידות את רשת דור 4 כרשת המרכזית והמשמעותית באספקת שירותי סלולר מתקדמים בישראל ויש אינטרס ציבורי להרחבת פרישתה.
"המשרד רואה חשיבות רבה באספקת כיסוי סלולרי לכל תושבי ישראל בכל רחבי המדינה, וסבור כי בעת הזו נכון להפעיל את סמכות המשרד לחייב את חברות הסלולר להרחיב את הכיסוי הסלולרי של רשת דור 4. שלב "אבן דרך ד'" הוא השלב האחרון באבני הדרך שהתווה המשרד במכרז הדור ה-4 לכיסוי סלולרי מדורג של חברות התקשורת, שיביא לעלייה בחובות הכיסוי הסלולרי מ-75% ל-95% מכלל שטח המדינה בטכנולוגיה זו.
במסגרת הצעדים שהמשרד מבצע לשיפור הכיסוי הסלולרי חשוב לציין את מכרז התדרים אשר הסתיים לאחרונה, וצפוי לשפר את זמינות הכיסוי לפחות ב-15%, לעומת המצב טרום המכרז", נכתב בהודעת המשרד.
לנוכח הצורך בשיפור איכות השירות הסלולרי הניתן ביישובים מרוחקים מחד גיסא והקשיים בתכנון ורישוי לעניין אתרי סלולר חדשים מאידך גיסא, המשרד יאפשר יישום ההוראות תוך שנתיים, למעט כיסוי ב-5% משטח אזור השירות ו-5% משטח של כביש ארבע ספרתי ותוואי מסילת-ברזל לרכבות משא אשר לענינם ינתנו שנתיים נוספות.
באופן זה, תשתפר נגישות וזמינות שירות דור 4 באופן מדורג: בטווח זמן הקרוב תשתדרג הרשת ביישובים, בצירי תנועה מרכזיים וברוב השטח הפתוח; ולאחר מכן תשתדרג הרשת בצירי תנועה שוליים וביתרת השטח הפתוח.
לצד זאת, החליט המשרד לאפשר לחברות הסלולר באופן וולונטרי ובמתכונת מצומצמת ונקודתית (120 אתרים), לספק כיסוי בעזרת מפעיל אחר באזורים הספציפיים הבאים: אזור החרמון, עמק החולה, גולן צפוני, גולן תיכון, גולן דרומי, גליל עליון מזרחי, אזור אילון, אזור יחיעם, גליל תחתון מזרחי, אזור חצור, אזור כרמיאל, אזור שפרעם, הרי נצרת, רמת כוכב, אזור ים המלח, הר הנגב צפוני, הר הנגב דרומי, אזור הבשור ואזור הערבה, כהגדרתם במפת האזורים הטבעיים בפרסומי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
כיסוי נקודתי במתכונת זו יעמוד לצד האפשרויות הקיימות כיום לביצוע שיתוף פאסיבי של אתרים ותרנים בלבד, ולביצוע שיתוף רשתות בהתאם למדיניות השיתוף המאושרת של המשרד, זאת במטרה להרחיב את הכיסוי הכולל של רשתות הסלולר ומבלי לפגוע באיכות השירות המסופקת למנויים.

תאריך:  14/02/2021   |   עודכן:  14/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סלולר
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
עידן יוסף
קבוצת פעילים, חלקם מהפורום החילוני, מקדמת מהלך שיהפוך את תל אביב לעיר חילונית עם מערכת משפט וחינוך עצמאית    "בעוד תל אביב שואפת להתקדם ולאפשר לכל קבוצות האוכלוסייה ליהנות מפירותיה של המאה ה-21, המדינה מקדמת אורח חיים שמתאים לימי הביניים"    "האם אנחנו מסתפקים רק בתל אביב? ודאי שלא. החזון האמיתי הוא הקמת אוטונומיה חילונית וליברלית שתיתן בית לכל חילוני במדינה"
איציק וולף
אלוף (במיל.) יצחק בריק טוען כי מחדלי האבטחה בהגנת הבסיסים בצה"ל, וגניבות הנשק ואמצעי הלחימה מעידים על התפוררות מערך ההגנה והשמירה על הבסיסים בשל חוסר משמעת משווע, אי-ביצוע פקודות ונהלים, חוסר בקרה ומעקב, בריחה מאחריות של הפיקוד הבכיר    "אין מנוס מלהקים ועדת חקירה חיצונית לצבא, שתבדוק מה קורה שם, צה״ל איבד את היכולת לחקור את עצמו ושולח בכל אירוע חמור הודעות הזויות של דוברות צה״ל"
מחלקה ראשונה
חטיפתו ורציחתו של היהודי אילן חלימי בצרפת
איציק וולף
יו"ר ישראל ביתנו וחברים בסיעתו מביעים התנגדות לכפיית חיסוני קורונה על אזרחי ישראל    ליברמן: אנחנו לא יודעים שום דבר בנוגע לחיסון, אני לא יודע לכמה זמן הוא יעיל, אבל אין משהו יותר טוב - עדיף שאנשים יילכו להתחסן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il