X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
משרד הבריאות שלל רישיון הרופא מכחיש הקורונה

"אריה אבני - שרלטן ומכחיש קורונה"

השופט בדימוס אמנון סטרשנוב החליט לקבל את המלצות ועדת המשמעת של משרד הבריאות והורה על ביטול לצמיתות של רישיון הרפואה של ד"ר אריה אבני "הנקבל הינו שרלטן, מכחיש קורונה מובהק ומאחז עיניים מסוכן, ועוד נוהג כך בחוצפתו באיצטלה של רופא מורשה"
▪  ▪  ▪
אבני. "אולי עבורו הקורונה היא קוריוז או בדיחה" [צילום: מתוך יוטיוב]

משרד הבריאות שלל לצמיתות את רישיון העיסוק ברפואה של ד"ר אריה אבני, אשר קרא לציבור להפר את הוראות המשרד ביחס לנגיף הקורונה. ההחלטה התקבלה על-ידי השופט בדימוס אמנון סטרשנוב, אשר אליו הואצלו סמכויותיו של שר הבריאות, לאחר שעיין בדוח ועדת המשמעת מיום 16.2.21 שדנה בעניין הקובלנה שהוגשה נגד ד"ר אריה אבני. לאור מסקנותיה והמלצותיה, החליט (יום ג', 23.2.21) לבטל את רישיונו של, ד"ר אריה אבני, מלעסוק ברפואה לצמיתות.
אבני הוא בעל אתר אינטרנט, וכן מתחזק עמוד פייסבוק בשם "הרפואה הנכונה - ד"ר אריה אבני", בהם הוא מפרסם מאמרים שונים. בין היתר, פרסם קריאה לציבור להפר את הוראות משרד הבריאות באשר לנגיף הקורונה, וכן מאמרי השמצה והכפשה נגד ציבור הרופאים.
בהחלטת השופט בדימוס סטרשנוב לשלול את רשיונו של הנקבל, ד"ר אריה אבני, מלעסוק ברפואה לצמיתות נכתב כי אין ספק, כי בהתבטאויותיו הקשות והבוטות של הנקבל במאמרים שפרסם באתר האינטרנט, בפייסבוק ולאחרונה גם ביוטיוב, כנגד ההתחסנות מנגיף הקורונה - טמונה סכנה של ממש לשלום הציבור ובריאותו.
"הוסף לכך את השתלחויותיו חסרות הרסן, הבוטות וחסרות הבסיס כלפי ציבור הרופאים וראשי משרד הבריאות - אשר חורגים בהרבה מהסביר ומהמותר במסגרת חופש הביטוי, שהינו ערך חשוב ומוגן בכול חברה דמוקרטית - והרי לך מרשם ברור לאנרכיה מוחלטת שאותה מנסה הנקבל לגרום, תוך שהוא מתהדר בתואר רופא ובכינוי דוקטור", כתב סטרשנוב בהחלטתו.
לדבריו, לא מצא כל קשר בין הערך החשוב של חופש הביטוי, לו טוען אבני, לבין הביטויים החריפים והמכפישים שנקט - ללא כל ביסוס מדעי או אקדמי - והכל מדמיונו הפורה וחסר המעצורים. "יידעו הנקבל ושכמותו, כי חופש הביטוי, אין משמעותו חופש השיסוי או הביזוי. לפיכך, הנני מאמץ את המלצת הוועדה באשר להרשעתו של הנקבל בדין", ציין.
השופט סטרשנוב הוסיף כי אולי בשביל ד"ר אבני הנכבד הקורונה היא קוריוז או "בדיחה", כלשונו, אך לא לאלפי החולים, המתים וקרובי משפחתם אשר ניגפו במחלה איומה זו. "צר לי לקבוע, אך הנקבל הינו שרלטן, מכחיש קורונה מובהק ומאחז עיניים מסוכן, ועוד נוהג כך בחוצפתו באיצטלה של רופא מורשה. נסיבה מחמירה ביותר, בעיניי בפרשה זו היא העובדה כי בעוד מתנהלים כנגדו הליכים בתיק זה, הוא ממשיך להפיץ ברבים את משנתו הרעילה והמסוכנת, ללא כל מעצורים ומתוך זלזול חמור בבריאות הציבור. הנקבל הוא עבריין חוזר, במלוא מובן המילה, העומד לדין בפני ועדת המשמעת זו הפעם השלישית, תוך שהוא מזלזל "ומצפצף" בריש גלי על רשויות משרד הבריאות, ואף אינו מביע חרטה או משפר את דרכיו, כהבטחתו החוזרת ונשנית", ציין.
"סוף דבר, מדובר בנקבל שהוא "שור מועד", שבהתנהגותו טמונה סכנה של ממש לשלום הציבור ולבריאותו, כאשר כל הצעדים והאזהרות שננקטו כנגדו בעבר - לא הועילו. הגם שאינני שוגה באשליות כי הנקבל יחדל מהפצת תורתו המסוכנת והנלוזה, הרי עדיף שיעשה כן מבלי שייראה כבר סמכא ומבלי שיתהדר בתואר דוקטור לרפואה - שהוא אינו ראוי לו, בעיניי כלל ועיקר. אשר על כן, הנני מחליט לבטל את רישיונו של הנקבל, ד"ר אריה אבני, מלעסוק ברפואה לצמיתות", לשון ההחלטה.
בתגובה להודעת משרד הבריאות מסר ד"ר אבני כי מעניינת העובדה שהזכות המפוקפקת להחמיר איתו ולשלול את רישיונו לצמיתות, פעולה שלה כלל לא נדרש, נפלה דווקא בחלקו של כבוד השופט אמנון שטרסנוב, אותו שופט שהשליך לכלא את הרב עוזי משולם. "נעשה כאן ניסיון נואל להשתיק את הקולות הלגיטימיים לרפואה מיטיבה, נכונה - וכזו שתאפשר לכל אזרח להתרפא כדרכו, בלי מורא. מפלגת רפא ( Rappeh) תרפא את תחלואות משרד הבריאות ומאות אלפי חבריה מעוניינים לשים קץ לציד הדרקוני שמתנהל נגד קולות מגוונים מהרפואה הקונבנציונלית והאחרת. מפלגת רפא תעסוק ברפואה מונעת, בחירות לבחור כיצד להתרפא, ובחופש ביטוי מלא", לשון תגובת אבני.

תאריך:  23/02/2021   |   עודכן:  23/02/2021
+60 ישראלים נתקעו בגרמניה בשל החמצת הטיסה
23:44 23/02/21  |  עידן יוסף

‏60 ישראלים נותרו הערב בשדה התעופה בפרנקפורט שבגרמניה, לאחר שטיסת לופטהנזה שהייתה אמורה להטיס אותם לארץ המריאה בלעדיהם. הוסבר להם כי הדבר נובע מלחץ הרשויות בישראל לנחות לפני חצות בארץ.

+עודכנו צבעי הרמזור המאפשרים פעילות חינוכית
23:11 23/02/21  |  עידן יוסף

ועדת השרים להתמודדות עם נגיף הקורונה אישרה במשאל טלפוני את עידכון רשימת הרשויות המקומיות בהתאם לרמזור, בהן ניתן לקיים פעילויות חינוך בהתאם לתקנות כפי שאישרה הממשלה בשבוע שעבר.
צבעי הרמזור המעודכנים לימים הקרובים כפי שאושרו, ממחר (ד') בבוקר הם בהתאם לטבלאות שפרסם היום משרד הבריאות.

+מסתמן: שירות התחבורה הציבורית בערים יפעל כסדרו
22:23 23/02/21  |  עידן יוסף

התחבורה הציבורית: השירות הבין-עירוני לא יופעל החל מיום חמישי ב-20:00 עד ליום שישי בשעה 05:00, ומשבת עד יום ראשון בשעה 05:00. מלבד זאת, יופעל השירות כסדרו. באשר לשירות הבין-עירוני לירושלים ביום ראשון, תימסר הודעה בהמשך.

+המלוניות למבודדים שבות לפעילות
22:20 23/02/21  |  עידן יוסף

נתניהו ויו"ר ועדת החוקה יעקב אשר סיכמו: מלוניות המבודדים יחזרו לפעולה לאלתר.

+נתניהו התווכח עם טרופר: "אייצר מתווה לפיצוי התרבות"
21:24 23/02/21  |  עידן יוסף

נתניהו לשר טרופר בישיבת הממשלה: "עולם התרבות יקרוס ממש... אתה יוצר בעיה לציבור שלם. תראה את התמונה הכוללת". טרופר: "אני רואה את התמונה הכוללת ולא צריך להיות ציניים. זה העולם שחטף הכי הרבה". גנץ: "מציע שנעצור את הוויכוח. זה מעט מקרים. נפעל שיהיה פיצוי".
בצל הויכוח על החרגת התרבות בחג - מנדלבליט טוען: "אין כרגע מתווה לפיצוי, צריך לייצר כזה". נתניהו בתגובה: "אייצר מתווה" (חדשות 12).

+אושר בממשלה פה אחד: סגר לילי בפורים
21:00 23/02/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ההצעה שהתקבלה היא עוצר מ-20:30 בערב עד 05:00 בבוקר בימים חמישי, שישי ושבת  ▪  הפרצה בעוצר הלילי, העוצר לא יעיל כי לחזור לבית יהיה מותר רק לצאת ממנו אסור, החוגגים ייצאו מהבית לפני 20:30 ויוכלו לחזור  ▪  עוד פרצה: בפורים בירושלים העוצר כבר לא תקף  ▪  נתניהו בעכו: "אנחנו עדיין בתחרות מול הנגיף, מול המוטציה המשתוללת"

[צילום: דוברות המשטרה]
+גנץ: לבחון פתיחה מלאה של החינוך בערים צהובות
19:46 23/02/21  |  עידן יוסף

ראש הממשלה החליפי, השר בני גנץ בפתח ישיבת הממשלה: "אני חושב שצריך להדק את המגבלות שמטילים על עצמנו בפורים. אולי בפורים יהיה סגר אבל בפסח יהיה סדר. צריך למנוע התקהלויות רחבות. יש הסכמה בעניין הזה. אני מבקש שנשמע את שר החינוך ונראה מה התוכנית. חיוני ואפשר להתקדם, לראות מה המגמות ובהתאם לפתוח את החינוך לכלל הגילים בערים ירוקות וצהובות.
"אני רוצה להגיד תודה לרב דרעי, שנענה לפנייה שלי לפתוח את מעבר טאבה כדי להכניס ישראלים שתקועים בסיני. חלקם רוצים לחזור לשטח מדינת ישראל. בסיני יש גם סיכון ביטחוני, וצריך לראות שהאנשים שמגיעים נכנסים מיד לבידוד".

+שישה לקחים מפחידים מהקורונה
18:00 23/02/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

הסכנה האמיתית היא שפעת עונתית קטלנית או מחלות שמקורן בבעלי חיים - והאנושות בכלל וארה"ב בפרט אינן מתכוננות ברצינות לקראתן

500,000 מתים מקורונה בארה"ב, 22.2.21 / CBS
הטבע יכול להרוג אותנו [צילום: ג'יי הונג, AP]
+משרד הבריאות עדכן את רשימת הרמזור לקראת פורים
14:39 23/02/21  |  מירב ארד

משרד הבריאות פרסם היום (שלישי) את המלצה הקבינט לעדכן את תוכנית הרמזור לצורך פתיחת מוסדות החינוך ברשויות השונות החל ממחר. תכולת הפתיחה זהה לזו של ראשית השבוע: גנים ועד כיתות ו' וכיתות יא'-יב' - בישובים ירוקים וצהובים וכן בישובים כתומים "בהירים".

+חוקרי האוניברסיטה העברית: "נעצרה הירידה במקדם ההדבקה"
13:40 23/02/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

בדוח שיוגש למל"ל מזהירים החוקרים: פתיחה מלאה של המשק צפויה להוביל לעלייה בתחלואה קשה במהלך חודש מרס  ▪  במהלך שבוע הבא, עשוי מספר החולים הקשים באשפוז לרדת

[צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"אריה אבני - שרלטן ומכחיש קורונה"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
רוסיה הסובייטית זה כאן ל"ת
נב  |  23/02/21 19:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
מירב ארד
בדוח שיוגש למל"ל מזהירים החוקרים: פתיחה מלאה של המשק צפויה להוביל לעלייה בתחלואה קשה במהלך חודש מרס    במהלך שבוע הבא, עשוי מספר החולים הקשים באשפוז לרדת
מירב ארד
המידע שיועבר יכלול שם, מספר תעודת זהות, כתובת וטלפון    בעקבות שינוי שביצעה הוועדה - פרטי המתחסנים בשתי מנות - לא יועברו    נציג משרד המשפטים: "לפי החקיקה הזאת המידע ישמש אך ורק לעידוד התחסנות ויש איסור לעשות בו כל שימוש אחר"
מירב ארד
אמר בטקס בתל חי: "דיברתי עם מנכ"ל פייזר, לא תהיה הפסקה באספקה"    מקדם ההדבקה במגמת עלייה - 0.86    שיעור הבדיקות החיוביות - 7%    אדלשטיין מזהיר מחגיגות פורים: "נפעל לעשות עוצר לילה והפחתה של התחבורה הציבורית"
איציק וולף
השר ישראל כ"ץ תוקף בדף הפייסבוק שלו את ראש הממשלה החליפי וטוען כי גנץ מנע הצבעה בממשלה למתן מענקי סיוע ל-450 אלף נכים
איתמר לוין
הכוונה להטיל עוצר בסוף השבוע הקרוב היא עדות ברורה לכישלון הגמור של הממשלה, הפרקליטות והמשטרה באכיפת מגבלות הקורונה    מאחר שהן אינן רוצות או אינן מסוגלות לטפל בעבריינים, הן מורידות לכולנו פטיש של חמישה ק"ג על הראש    המחיר של האימפוטנציה המתמשכת הזאת הוא 754,998 חולים ו-5,596 מתים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il