X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: דוברות הסיעה]
יהדות התורה: לא לשתף פעולה עם המשטרה
בישיבת חברי הכנסת של הסיעה לנוכח הירידה בסקרי הבחירות הוחלט לדרוש מהמשטרה התנצלות ולא לשתף פעולה עם כלי תקשורת שמפרסמים שקרים נגד חרדים עם זאת, בסיעה נזהרים מאי-שיתוף פעולה עם החלטות הממשלה

חברי סיעת יהדות התורה התכנסו (יום ד', 3.3.21) לישיבה מיוחדת בעקבות פסיקת בג"ץ הגיור, ובעקבות מה שכינו "המשך התעמרות קבינט הקורונה ומשטרת ישראל בציבור החרדי". הישיבה כונסה לנוכח ביקורת הולכת וגוברת בציבור החרדי נגד חברי הכנסת של יהדות התורה וירידה משמעותית בכוחה האלקטורלי.
סיעת יהדות התורה מצהירה כי תיוועץ בגדולי התורה על המשך שיתוף פעולה עם החלטות הממשלה וקבינט הקורונה, שלדבריה מוטות פעם אחר פעם נגד הציבור החרדי, כולל החשש של הטלת סגר בחג הפסח. בסיעה נזהרים מאוד מניתוק הקשר, ולפי שעה מדובר באיום בלבד.
סיעת יהדות התורה טוענת כי החלטות הממשלה וקבינט הקורונה מתעמרות בציבור החרדי ומתעלמות מצרכיו, מפחד התקשורת המוטה והמסיתה נגד הציבור החרדי, וציינה כי היא רואה זאת בחומרה. במקביל, הסיעה החליטה לנתק קשר עם כתבים וגופי תקשורת (הכוונה לאילן לוקאץ' וחדשות 12) המפרסמים 'תחקירים' שקריים ומוטים נגד הציבור החרדי.
יהדות התורה אומרת כי לא תשתף פעולה עם משטרת ישראל ומבקשת מראשי הרשויות המקומיות החרדיות לנקוט גם צעד זה, עד להתנצלות משטרת ישראל על הדוח השקרי, כהגדרתה, שבו תואר בין היתר כי אלפים מהציבור החרדי שותים לשוכרה בזמן קריאת המגילה או עריכת טישים בשושן פורים בבית שמש. לדבריה, על סמך הדוח השקרי והמגמתי התקבלה ההחלטה על ההתעמרות בציבור החרדי בשושן פורים.
הסיעה דורשת לחקור את ההחלטה על הפסקת התחבורה הציבורית בשושן פורים לירושלים, החלטה שניתנה שעה קלה לפני כניסת השבת, שעה שעשרות אלפי איש שבאו או יצאו מירושלים היו בדרכים ללא שידעו שהתקבלה החלטה המונעת מהם לחזור לבתיהם.
סגן שרת התחבורה אורי מקלב תיאר בפני חברי הסיעה את היערכות משרד התחבורה ביום חמישי האחרון לתגבור משמעותי של התחבורה הציבורית לירושלים וממנה בשושן פורים, ואת מה שכינה האבסורד למחרת בהחלטת קבינט הקורונה, שבו חברים השרים מירי רגב ואריה דרעי, בניגוד להיערכות משרד התחבורה.
הסיעה דורשת מיו"ר ועדת הכלכלה ח"כ יעקב מרגי לכנס את הוועדה בהקדם ולבטל את ההחלטה הבלתי חוקית ובלתי מוסרית בעליל, כלשונה, שכוונה נגד הציבור החרדי, על-מנת שהקנסות שניתנו מכוח החלטת ממשלה זו יבוטלו.
הסיעה הודיעה כי תציב כתנאי הצטרפות לקואליציה עתידית, חקיקת חוק גיור על-פי ההלכה ופסקת ההתגברות.
בתגובה להודעת יהדות התורה, צייץ יו"ר סיעת ישראל ביתנו, ח"כ עודד פורר, בטוויטר: ‏"אחרי הבחירות, ישראל ביתנו תדאג שתפסיקו לשתף פעולה עם משרד האוצר ועם ועדת הכספים".

תאריך:  03/03/2021   |   עודכן:  03/03/2021
+מועמד ימינה לכנסת: "אני מתפלל בבית כנסת קונסרבטיבי"
16:47 03/03/21  |  

עמיחי שיקלי המועמד ברשימת ימינה לכנסת מגלה כי הוא מתפלל עם קונסרבטיבים. בכינוס מקוון של "על משמר הכנסת" אמר שיקלי: "לי נוח מאוד לדבר על קונסרבטיבים ורפורמים כי אני חי בקיבוץ שהוא קונסרבטיבי וזה הבית כנסת שבו אני מתפלל. אני מבין ומכיר מאוד גם את הזרם הקונסרבטיבי וגם את הזרם הרפורמי". הוא מתח ביקורת על הממשלה על כך שלא קיבלה החלטה בנושא.

+נתניהו ינסה להגיע לאיחוד האמירויות לפני הבחירות
15:32 03/03/21  |  עידן יוסף

קמפיין באבו דאבי? ראש הממשלה נתניהו מנסה לארגן ביקור באיחוד האמירויות ובחריין לקראת הבחירות (וואלה ניוז).

+דני דיין: תקווה חדשה תנהל מו"מ לישיבה תחת לפיד
14:30 03/03/21  |  עידן יוסף

דני דיין (תקווה חדשה) על הרכבת הממשלה ברדיו 90: "לא ניתן לאמביציות אישיות לגרור אותנו למערכת בחירות חמישית. אם הנשיא יטיל על לפיד להרכיב הממשלה - נשב איתו למו"מ".
לאחר ביקורת שספג, חזר בו דיין מהצהרתו ואמר: "עניתי תשובה ששייכת יותר לתחום הנימוסים מאשר לתחום הפוליטי".

+שליש מהחסידים: נצביע לציונות הדתית
12:49 03/03/21  |  עידן יוסף

סקר רדיו קול חי: ירידה של 17% בתמיכה ביהדות התורה - 49% מהחרדים הצהירו כי יצביעו ליהדות התורה, לעומת 66% שהצהירו כי הצביעו כך לפני שנה. 30% מהמגדירים עצמם חסידים - יצביעו לציונות הדתית. בקרב המצביעים הספרדים: 25% הצהירו כי יצביעו שס, בדומה לבחירות הקודמות, ובציבור הליטאי: 86% יצביעו ליהדות התורה, לעומת 98% שהצהירו כי הצביעו כך לפני שנה.
רק שליש מהחרדים מרוצים מנבחרי הציבור במפלגות החרדיות. שליש נוסף נתן להם ציון בינוני ועוד שליש אמרו כי אינם מרוצים. בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה: נתניהו 71%, גדעון סער 5%, נפתלי בנט 4%, לפיד 1% "לא יודע" 19%. בפילוח פנים חרדי: 83% ממצביעי שס תומכים בנתניהו, 74% מהליטאים תומכים בנתניהו, ו-52% בלבד מהחסידים תומכים בנתניהו.

+אקוניס: לליכוד יש 32-31 מושבים במחקרי עומק
12:27 03/03/21  |  עידן יוסף

השר אופיר אקוניס: "אני לא חושב שהליכוד בדעיכה. בסקרים שלנו אנחנו עומדים ב-30 מנדטים, ובמחקרי עומק אפשר אפילו לומר שאנחנו עומדים על 32-31. חושב לזכור כשמסתכלים על כלל המפלגות, גם הם נמצאים על אותם מספרים בתקופה האחרונה, ולכן אני חושב שאנחנו נמצאים כחוט השערה של ממש מהקמת ממשלת ימין של 63" (כיכר השבת).

+בן-גביר פתח בקמפיין נגדי נגד לפיד
12:13 03/03/21  |  עידן יוסף

עו"ד איתמר בן-גביר (הציונות הדתית) מגיב לקמפיין שמנהלת נגדו יש עתיד, יוצא בקמפיין נגדי שבו נטען כי אם יהיה בכנסת - לפיד לא יהיה בממשלה.

+"בנט זה עוד מפלגת אווירה"
11:30 03/03/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

על סער אמר: "הוא בהחלט שותף לגיטימי"  ▪  על תמיכתו בנתניהו השיב: "נתניהו רחוק מלהיות מנהיג הימין האולטימטיבי. אבל בפוליטיקה בוחרים בין חלופות"  ▪  על ריבונות תחת ממשל ביידן אמר: "חלום הריבונות יכול לקרות תחת ממשל ביידן"

[צילום: ועידת הנדל
סמוטריץ'. מדיניות ימין על מלא [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יהדות התורה: לא לשתף פעולה עם המשטרה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
מירב ארד
על סער אמר: "הוא בהחלט שותף לגיטימי"    על תמיכתו בנתניהו השיב: "נתניהו רחוק מלהיות מנהיג הימין האולטימטיבי. אבל בפוליטיקה בוחרים בין חלופות"    על ריבונות תחת ממשל ביידן אמר: "חלום הריבונות יכול לקרות תחת ממשל ביידן"
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - פתפותי ביצים, בעד תומכי טרור, אות, וזיהום    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות ואושר    "משנכנס אדר - מרבין בשמחה" (מסכת תענית)
עידן יוסף
אומרת כי היהודים בישראל, מחרדים עד חילונים, כולם על רצף האורתודוקסיה    "ישראל ביתנו פוצעת את החברה מבפנים, ואעמוד כמו נמרה נגד כל ניסיון שלה לייצר אנטישמיות נגד הקהל החרדי הקדוש"    נציג מרצ: "שקר, יש הרבה רפורמים"    נציג הציונות הדתית לנציג ימינה: "עם מי תעצרו את הגיור הרפורמי - עם לפיד, ליברמן ומיכאלי?"
עידן יוסף
התנועה לאיכות השלטון טענה כי השימוש שנעשה בסרטון בחיילים ובילדים מפר את כללי הבחירות    יו"ר ועדת הבחירות קבע כי לא התקיים ניכוס של צה"ל וכי פעילות הילדים המוצגת היא שגרתית
איציק וולף
בעתירה, שהוגשה על-ידי עו"ד אבי הלוי, נכתב כי חוות דעתו של פוגלמן לוקה בחוסר סבירות קיצוני ומבוססת על טענות של עו"ד שחר בן מאיר שלא התבססו על ראיות עובדתיות
רשימות נוספות
נאסר שידור הסטנדאפ של נתניהו  /  איציק וולף
עימות בחירות בשידור חי מהיכל התרבות מעלה אדומים  /  מחלקה ראשונה
"מי שהתגיירה בצה"ל היא שיקסע"  /  איציק וולף
מדינת בג"צ  /  ציפי לידר
רק גנץ יכול  /  עו"ד דויד סנדובסקי
הקורונה לא בירה והבחירות לא נגיף   /  עו"ד אברהם פכטר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il